SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Maar wel zelfstandig wonen? Speelbaarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan iedere dag in totaal drie uur reistijd van en naar m'n werk omdat ik eens lekker gek deed zeker.
Godverdomme, ik open wel vaker een nieuw deelquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
Grath lapoHier moet ik even gepost hebben
Kennelijk valt het niet opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme, ik open wel vaker een nieuw deel
Alsof een plek waar je toevallig werkt je hele leven tegenhoud.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel zelfstandig wonen? Speelbaar
Tijd overhouden om te studeren!? Nee!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel zelfstandig wonen? Speelbaar
Ja dat is ook kut, heb je een woning; ben je nooit thuis met die reistijdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan iedere dag in totaal drie uur reistijd van en naar m'n werk omdat ik eens lekker gek deed zeker.
In b4 picsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb die outfit aan die US iets voor hoeren noemde
Dat heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Komt je string boven je broek uit?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Dat kan lekkerlijk alles wezen. Van cocktailjurk tot vuilniszak.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben thuis! Op naar m'n werk!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat is ook kut, heb je een woning; ben je nooit thuis met die reistijd
Ligt er inderdaad maar net aan hoeveel klandizie je hebtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan lekkerlijk alles wezen. Van cocktailjurk tot vuilniszak.
Belangrijkste criterium is dat het allemaal net kut genoeg is om geen zin meer in het leven te hebben omdat andere mensen vroeger heen en weer 30km heuvelop door de sneeuw naar school kosten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb anders jarenlang 4 uur reistijd per dag gehad, 5 dagen per week. Moet er nu niet meer aan denken trouwens maar okee. Oh en je moet ook geen gezinsleven hebben, maar dat is niet zo gauw een issue geloof ik.
Bitterbal dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat is ook kut, heb je een woning; ben je nooit thuis met die reistijd
en tegenwoordig lijkt het alsof je zonder 2 dagen vanuit thuis het niet meer rond krijgt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb anders jarenlang 4 uur reistijd per dag gehad, 5 dagen per week. Moet er nu niet meer aan denken trouwens maar okee. Oh en je moet ook geen gezinsleven hebben, maar dat is niet zo gauw een issue geloof ik.
Ik begrijp niet precies wat hier staat. Maar tsja, aan elke optie kleven voor- en nadelen. Ik duim voor je dat je wat vindtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Belangrijkste criterium is dat het allemaal net kut genoeg is om geen zin meer in het leven te hebben omdat andere mensen vroeger heen en weer 30km heuvelop door de sneeuw naar school kosten.
En wat hier staat begrijp ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en tegenwoordig lijkt het alsof je zonder 2 dagen vanuit thuis het niet meer rond krijgt.
Goed bezig koenieboy. En niets houdt je tegen!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik rij al tig jaar 160 km per dag, tussen 50 min en 2 uur, gemiddeld uur en een kwartier per richting
Vroeger werkte ik ook 5 dagen in de week op kantoor; nu heb ik zelfs te weinig tijd om dingen te doen als ik 2 dagen vanuit thuis werk en dan tussendoor al de was doe.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat hier staat begrijp ik helemaal niet.
Thuis blijven wonen geen optie?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Eerder vandaag gereageerd op een woning in IJsselmonde. Twijfel nog steeds of ik dat wel wil eigenlijk. Maar ja. Niet veel keuze verder.
Nooit gedacht om te verkassen dichterbij?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik rij al tig jaar 160 km per dag, tussen 50 min en 2 uur, gemiddeld uur en een kwartier per richting
wat zijn je voor en je tegenargumenten?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Eerder vandaag gereageerd op een woning in IJsselmonde. Twijfel nog steeds of ik dat wel wil eigenlijk. Maar ja. Niet veel keuze verder.
Angst voor het onbekende en lekker veilig bij mama wonenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat zijn je voor en je tegenargumenten?
En dan dus mevr Koen verplichten te gaan pendelen of een andere baan te zoekenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nooit gedacht om te verkassen dichterbij?
gewoon langs lezenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap wel meteen weer waarom mensen hier wegblijven de laatste tijd. Ik ben er ook wel weer even klaar mee.
Mensen kinders. Respect hoor, hoe houd je zoiets vol?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens een jaar lang gewerkt in Groningen. Moest ik om 7:00 zijn (1:45 reistijd) tot 16:30 dan terug en dan had ik 2 avonden een opleiding van 18:00 tot 22:00.
Nou ja als je in het middelpunt woont is dat het bestequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan dus mevr Koen verplichten te gaan pendelen of een andere baan te zoeken
Zij werkt in Den Haag, ik in Almere
Nou slecht want op een gegegen moment reed ik na zo’n dag na de opleiding om 22:00 terug (een uur) en reed vol achter op een filequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mensen kinders. Respect hoor, hoe houd je zoiets vol?
Dat deed mijn broer en die kwamen uit in Helmond als middelpuntquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja als je in het middelpunt woont is dat het beste![]()
Heb iets van 8 jaar op 5 minuten wandelen van werk gewoond. Ideaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Dieptepunt toch??quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat deed mijn broer en die kwamen uit in Helmond als middelpunt
Ik snap je helaas wel maar trek je er niks van aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap wel meteen weer waarom mensen hier wegblijven de laatste tijd. Ik ben er ook wel weer even klaar mee.
Hoeft ook niet exact, kan ook dorpje ernaast pakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat deed mijn broer en die kwamen uit in Helmond als middelpunt
Toen ik nog thuis woonde en bij de koekfabriek werkte ging ik ook vaak lopend. Was zo'n klein kwartiertje. vond ik echt heerlijk...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb iets van 8 jaar op 5 minuten wandelen van werk gewoond. Ideaal.
Begrijpelijk dat het je teveel werd. Zolang het maar materiaalschade is is het niet een megaramp.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou slecht want op een gegegen moment reed ik na zo’n dag na de opleiding om 22:00 terug (een uur) en reed vol achter op een file
Trouwens wel afgemaakt, de week erop met een nieuwe auto die kant op. Dat wel.![]()
Nooit file, meer vrije tijd, prima.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde en bij de koekfabriek werkte ging ik ook vaak lopend. Was zo'n klein kwartiertje. vond ik echt heerlijk...
Ach ik weet echt niet meer beterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb iets van 8 jaar op 5 minuten wandelen van werk gewoond. Ideaal.
Nee ik had niets en die voor me ook niet. Heb nog jkeihard geremd en met zo’n 45kmu in die auto geramt. Was ook wel zo’n verras file op een verder rustige weg in de avond.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat het je teveel werd. Zolang het maar materiaalschade is is het niet een megaramp.
Ja precies. De tijd dat je niet rijd vul je in met andere dingen waardoor dat ook gewoon wordt en je nog meer tijd zou willenquote:
Tuurlijk, alles went.quote:
Lijkt me wel lastig als je werkruimte en je thuisruimte hetzelfde zijn. Moeilijker om te ontspannen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:14 schreef Nizno het volgende:
werk sinds begin van corona volledig thuis. eerst door regels. daarna doordat kantoor hier sloot en ik niet verplicht werd 2uur te reizen.
wel ideaal om gewoon bed uit te komen en te werken en de boel afsluiten en meteen aan je vrije tijd beginnen.
Die waren er dacht ik van de week ook de hele tijd aanwezig. Op zaterdagavond is het vaak sowieso een stuk rustiger qua aantal mensen dat hier zit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voordat jij er was en wat andere kornuiten was het een stukje gezelliger wel. Met Kwiwi, Liesje, Fles, US, IJs, Budabeertje, Bitterbal, CEtje, Bosjeman, Yvette, die ene met die dikke tieten en nog wel wat meer.
en als je dan denkt dat je er bijna bent dan houden de snelwegen ineens opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wel een behoorlijke klus aangenomen in Hulst.
Nou dacht ik dat dat vlakbij was en later zag ik dat ik niet verder kan rijden in Nederland dan dat.
Veel plezier in je slachtofferrol. Je bent er flink geoefend in.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
"de hele tijd" er zijn anderen die continu naar zitten lopen te doen, maar ik ben het altijd die ruzie zoekt. yeah right
dacht ik ook altijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je werkruimte en je thuisruimte hetzelfde zijn. Moeilijker om te ontspannen.
Ik heb jou eigenlijk niet vaak zien posten, ben je hier ook vaker?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die waren er dacht ik van de week ook de hele tijd aanwezig. Op zaterdagavond is het vaak sowieso een stuk rustiger qua aantal mensen dat hier zit.
Ja, want je hebt het zo erg bij het rechte eind.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier in je slachtofferrol. Je bent er flink geoefend in.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Sorry ik vergeet GRMBL dat is echt een gouden gast ook. En nog wel wat meer mensen denk ik. Waarvan acte mocht je je aangesproken voelen.
Na ik moet McGrath dit keer wel gelijk geven hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier in je slachtofferrol. Je bent er flink geoefend in.
Klopt. Had een poosje geen behoefte aan gesprekken via internet voeren. Maar ben ook weleens heel erg aanwezig geweest. Misschien op de momenten dat jij er niet was, kan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb jou eigenlijk niet vaak zien posten, ben je hier ook vaker?
Meer dan half jaar thuis gezeten in de corona tijd, was het echt extreem zat op gegeven momentquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dacht ik ook altijd.
maar heb geleerd dat het me uitstekend lukt
Weet nog hoe rustig het op straat was tijdens Corona. Heerlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dacht ik ook altijd.
maar heb geleerd dat het me uitstekend lukt
Mooi de tijd om nieuwe hobbies uit te vinden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meer dan half jaar thuis gezeten in de corona tijd, was het echt extreem zat op gegeven moment
Dat vind ik ook enorm. Heb kantoor op zolder en ook een ruimte met fitness apparatuur en zwiftfiets enzquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je werkruimte en je thuisruimte hetzelfde zijn. Moeilijker om te ontspannen.
Denk dat veel mensen de keuze niet hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog hoe rustig het op straat was tijdens Corona. Heerlijk.
Veel mensen veel meer rust en vrije tijd. Snap niet dat er zoveel weer over zijn gestapt op kantoorwerk.
Ik miste gewoon de echte interactie met collega's. Teams kan dat zeker niet volledig waarnemenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mooi de tijd om nieuwe hobbies uit te vinden.
Koen, ook een hele betrouwbaar mens, nooit boos, of vals geïrriteerd. Altijd in voor een gezellig gesprek.quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik moet McGrath dit keer wel gelijk geven hoor.
smaken verschillen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meer dan half jaar thuis gezeten in de corona tijd, was het echt extreem zat op gegeven moment
Ik denk dat je een te hoge pet op hebt van hem, aangezien hij anders niet doelbewust bezig zou zijn om DeZwabber weg te pesten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag.
Los is met regelmaat een lompe aap.
Dat kin je prima tegen hem zeggen, hij snapt dat namelijk prima als volwassen vent.
Nouuuuu er zijn toch zat mensen en onderwerpen die me triggerenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koen, ook een hele betrouwbaar mens, nooit boos, of vals geïrriteerd. Altijd in voor een gezellig gesprek.
bij was het door omstandigheden dus dat het zo uit kwam. er zijn collega's die we; dichtbij de andere kantoren wonen en wel graag naar het werk gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog hoe rustig het op straat was tijdens Corona. Heerlijk.
Veel mensen veel meer rust en vrije tijd. Snap niet dat er zoveel weer over zijn gestapt op kantoorwerk.
Je moet (denk ik) heel erg opletten dat je niet vervreemd/ vereenzaamd als je alleen maar thuis werkt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
smaken verschillen.
maar goed denk dat het ook scheelt dat ik alleen woon, dus geen rekening hoef te houden met anderen in huis. kan bij wijze van de ene dag boven werken de andere dag beneden. zou zelfs buiten kunnen werken als ik daar zin in zou hebben
Onder druk van de mensen die kantoorruimte verhuren!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen de keuze niet hebben
Ja tuurlijk, jij bent mister Anti Woke.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nouuuuu er zijn toch zat mensen en onderwerpen die me triggeren
Ik weet er wel 1quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nouuuuu er zijn toch zat mensen en onderwerpen die me triggeren
Dat is vlindereter toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, jij bent mister Anti Woke.
Maar je wordt er niet zuur van, iig niet merkbaar
en de bedrijven die het huren met een lang huurcontract. die willen niet EN thuiswerkvergoeding betalen EN kosten van de huurquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder druk van de mensen die kantoorruimte verhuren!
Ik denk dat dat er zo rustig insluipt dat je het niet doorhebt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:24 schreef Nizno het volgende:
grote aanname. misschien dat dat voor jou zo is.
Hier geen enkel last van
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
en de bedrijven die het huren met een lang huurcontract. die willen niet EN thuiswerkvergoeding betalen EN kosten van de huur
klopt, merkte het ook bij mijn neefjes. basisschool 1 en middelbaar andere. basis ging nog wel maar de middelbare is echt niet 1 die die verantwoording aan kon.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
In het onderwijs was het niet te doen. Misschien mensen die hbo of wo deden, maar op het vmbo was het huilen met de pet op.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, jij bent mister Anti Woke.
Maar je wordt er niet zuur van, iig niet merkbaar
Ik snap niet waarom jij niet net als elke held hier gewoon 4 uur reistijd wil hebben omdat je ergens afgesloten van de buitenwereld in een schuurtje voor 900 euro per maand wil zittenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Verbreed je horizon en vanaf dat schuurtje groei je naar een villa.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij niet net als elke held hier gewoon 4 uur reistijd wil hebben omdat je ergens afgesloten van de buitenwereld in een schuurtje voor 900 euro per maand wil zitten
Leaseautoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Koen66
Krijg je wel al de reiskosten vergoed?
Zeker van je verzameling zelfhulpoeken geleerdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verbreed je horizon en vanaf dat schuurtje groei je naar een villa.
Maar jij bent net zo’n angsthaas dus snapt dat niet
Ik heb tussen mijn 25 en 30 ste tientallen van die boeken gelezen ja. Niet zelfhulp maar how to be an miljonair en Rich dad Poor dadquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zeker van je verzameling zelfhulpoeken geleerd
Oh wow. Ik 0 en dat wil ik ook wel zo houdenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb tussen mijn 25 en 30 ste tientallen van die boeken gelezen ja. Niet zelfhulp maar how to be an miljonair en Rich dad Poor dad
Maar toen was ik er ineens klaar mee
Wiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens die Frans van der Broek heeft zich vandaag mooi in the picture gereden. Wat een goede dag had hij (of goede arts ghehe).
Er zitten ook best wel interessante bij hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oh wow. Ik 0 en dat wil ik ook wel zo houden
quote:. Quiet: The Power Of Introverts In A World That Can't Stop Talking
Nederlander die heel goed reed in de eerste touretappe, Helaas won zijn teamgenoot de etappe en dus het geelquote:
ik vermoed Frank van den Broekquote:
J, ik zou toch niet weten hoe toe te passen. Denk dat ik eerder meer me miserabel zou voelen dan gesterktquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zitten ook best wel interessante bij hoor.
Had gewoon etappe mogen winnen van mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens die Frans van der Broek heeft zich vandaag mooi in the picture gereden. Wat een goede dag had hij (of goede arts ghehe).
Zijn natuurlijk afspraken over gemaakt, wel jammer, maar snap het wel dat er in die ploeg een beslissing gemaakt moet wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had gewoon etappe mogen winnen van mij.
Teamorders omdat Bardet de kopman is, is gewoon logisch, iedereen vind dat hij mocht winnen en noemen Bardet een lul maar dit kwamquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had gewoon etappe mogen winnen van mij.
Ik las ff Baudetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Teamorders omdat Bardet de kopman is, is gewoon logisch, iedereen vind dat hij mocht winnen en noemen Bardet een lul maar dit kwam
Uit de ploegleiders wagen.
Logisch ook wel, maar heeft volgens mij al een aantal ritten gewonnen dus is niet zo dat het zijn eerste keer is.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Teamorders omdat Bardet de kopman is, is gewoon logisch, iedereen vind dat hij mocht winnen en noemen Bardet een lul maar dit kwam
Uit de ploegleiders wagen.
Maar wel zijn laatste tour en een Franse held. Je hebt nu het Franse volk achter je voor de rest van de Tour.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Logisch ook wel, maar heeft volgens mij al een aantal ritten gewonnen dus is niet zo dat het zijn eerste keer is.
Ik dacht eerst een Belg, Frank van disco Zillionquote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ene wielrennert dus heb ik zojuist geleerd
En volgens Frank werkten zijn benen niet meer mee om tegen Bardet te sprintenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar wel zijn laatste tour en een Franse held. Je hebt nu het Franse volk achter je voor de rest van de Tour.
Denk ook echt niet dat Frank er wakker van ligt en gewoon geniet van de prachtige vertoning van zijn ploeg daar.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
En volgens Frank werkten zijn benen niet meer mee om tegen Bardet te sprinten
zn eerste tour en hij heeft een gouden rugnummer, witte trui en groene truiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Denk ook echt niet dat Frank er wakker van ligt en gewoon geniet van de prachtige vertoning van zijn ploeg daar.
Precies en al een heldenstatus, soms meer waard.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
zn eerste tour en hij heeft een gouden rugnummer, witte trui en groene trui
Is de uitslag van de race al verklapt?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Tis zo jammer dat mensen spoilers plaatsen in het algemene F1 topic.
Was dat geheim?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de uitslag van de race al verklapt?
dat dusquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies en al een heldenstatus, soms meer waard.
Ja. Nu bij Schiedam. Nog zo'n twee uur en dan ben ik thuis.quote:
Race is morgen pasquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was het wel leuk??quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Nu bij Schiedam. Nog zo'n twee uur en dan ben ik thuis.
ah de TARDIS is langsgeweest?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik dit topic nu ook gaan mijden? Want ik moet vandaag nog zien.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Tis zo jammer dat mensen spoilers plaatsen in het algemene F1 topic.
Ja, dat wel. Genoeg gedaan en gezien.quote:
Nee, want ik weet verder ook nog nietsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik dit topic nu ook gaan mijden? Want ik moet vandaag nog zien.
Nog wat gewonnen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Genoeg gedaan en gezien.
Ok mooi.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want ik weet verder ook nog niets
Twee play boosters gewonnen. Eentje bij die gasten van Cardmarket. En ik heb ze geholpen bij een video. Dus ik sta vol in beeld, denk ik.quote:
De overmacht is toch wel stukken minderquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, waarom mensen nog F1 kijken is mij ook een raadsel.
omdat het niet alleen om de top 3 draaitquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, waarom mensen nog F1 kijken is mij ook een raadsel.
sowieso is de nummer 2 en 3 ook al wisselend. En de laatste races ook de nummer 1quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het niet alleen om de top 3 draait
agenda is hier ook leeg. de race staat er in, dat welquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef mschol het volgende:
staat er morgen wat op de planning bij jullie?
bij mij is het, *checkt agenda*, leeg
De F1 kijken, en uiteraard wandelenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef mschol het volgende:
Geen specifieke plannen, de tijd zal het wel weer lerenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef mschol het volgende:
dat kijk ik niet, zie de uitslag op nu.nl wel, of spiek halverwege in het liveblog hoe het ervoor staatquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
agenda is hier ook leeg. de race staat er in, dat wel
ik kijk het wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kijk ik niet, zie de uitslag op nu.nl wel, of spiek halverwege in het liveblog hoe het ervoor staat
Als dat al in de klauwen is van dat beestje zou je dat toch niet zelf willen opeten?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:30 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:4EverBlackEyed https://9gag.com/gag/aQzn0ww
ik zie tquote:
Gaaf!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee play boosters gewonnen. Eentje bij die gasten van Cardmarket. En ik heb ze geholpen bij een video. Dus ik sta vol in beeld, denk ik.
Het is vooral dat er maar een meter tussen zit, kan je echt niet op reageren en voetballen met de handen vastgebonden op de rug moeten we ook niet willenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef Nizno het volgende:
zeer slecht... een veertje zou nog meer aanraking geven
Sportschool, IKEA, schoonmaken, Lilak knuffelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef mschol het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is vooral dat er maar een meter tussen zit, kan je echt niet op reageren en voetballen met de handen vastgebonden op de rug moeten we ook niet willen
een teentje buitenspel er voor aan dusquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is vooral dat er maar een meter tussen zit, kan je echt niet op reageren en voetballen met de handen vastgebonden op de rug moeten we ook niet willen
Ademen wandelen tekenen uilquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sportschool, IKEA, schoonmaken, Lilak knuffelen.
buitenspel is gelukkig nog iets dat heel zwart-wit is, met handsballen is er zo'n gigantisch grijs gebied waarbij scheidsrechter te veel volgens het boekje fluiten zonder het spel in beschouwing te nemen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
een teentje buitenspel er voor aan dus
Het is maar een spelletje.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:38 schreef Nizno het volgende:
dit soort gecomputeriseerde voetbalbeslissingen zijn ook niets aan
dat klopt, maar daarom mag ik er nog steeds niets aan vindenquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Gefeest met Engelbewaarder en esma’s vanavond
quote:
Heb je ook nog op de tafel staan dansen en je shirt uitgetrokkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Totaal out of character dit hè?
Volgend jaar loop je te hossen met carnaval 2025.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Totaal out of character dit hè?
We waren net op tijd wegquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook nog op de tafel staan dansen en je shirt uitgetrokken
Ja voor je het weet staan er twijfelachtige video's van je onlinequote:
Broodjes halen (anders geen lunchquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:29 schreef mschol het volgende:
Dat zou mijn oerdegelijke reputatie hier geen goed doenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor je het weet staan er twijfelachtige video's van je online
Stel je voor, onze ex-burgemeesterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou mijn oerdegelijke reputatie hier geen goed doen
klinkt goedquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Broodjes halen (anders geen lunch), F1 kijken, EK kijken. Slapen.
De losgeslagen ex-burgermeesterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou mijn oerdegelijke reputatie hier geen goed doen
Nee, helaas waren het Murder at Karlov Manor.quote:
ik moet nog een paar haltesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
Zo, eindelijk thuis, ben helemaal verrot
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Doe eens normiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een wereldreisquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog ruim een uur in de trein en dan nog 20 minuten lopen naar huis.
Je was in Den Bosch?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Forse tripquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ripquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je kan gewoon een poll maken en dan stemmen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het duurt nog langer dan met de nieuwe NL regering
Dat lijkt me een bijzonder slecht planquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan gewoon een poll maken en dan stemmen.
Al weet ik niet hoe dat moet, miss dat Nattekat een poll kan maken
POLLquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan gewoon een poll maken en dan stemmen.
Al weet ik niet hoe dat moet, miss dat Nattekat een poll kan maken
Bang dat de lokale Trump variant gaat winnenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijzonder slecht plan
Nee dat die alleen zichzelf als opties zetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bang dat de lokale Trump variant gaat winnen
Je hebt me echt laag zitten qua vertrouwen hèquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat die alleen zichzelf als opties zet
Daar was vanavond de Foute Party van Qmusicquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom koppel je dat aan Den Bosch?
Nou ik ken je al wat langerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt me echt laag zitten qua vertrouwen hè
Ik hoop dat ie snel weer terug komt. Er was wat naar gedoe naar hem toe vandaag...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:dezwabber moet ook uil doen, en goed graag
Aaahquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar was vanavond de Foute Party van Qmusic
Dat heb ik compleet gemitstquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie snel weer terug komt. Er was wat naar gedoe naar hem toe vandaag...
Manmanmanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie snel weer terug komt. Er was wat naar gedoe naar hem toe vandaag...
Heb je geen aspiraties om burgemeester te worden dan?quote:
Niet echtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen aspiraties om burgemeester te worden dan?
Gelukkig maar zou ik zeggen..quote:
Jij wel? Ik vind het prima dat jij het wordt als je ja zegtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen aspiraties om burgemeester te worden dan?
Ik kijk wel uit, dan moet ik het gezeik van iedereen aanhoren en het ook nog oplossenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij wel? Ik vind het prima dat jij het wordt als je ja zegt
Of iemand van kleur.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:12 schreef Koen66 het volgende:
We kunnen ook bv @:essnhills of @:ijsdraakje als burgemeester kiezen
Beter @kwiwi die doet al HR zaken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:12 schreef Koen66 het volgende:
We kunnen ook bv @:essnhills of @:ijsdraakje als burgemeester kiezen
ik vind dit ook geen probleem.quote:
Mijn buren zijn ook weer lekker aan het stoken geweest vandaagquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:13 schreef mschol het volgende:
zo, thuis..
tering wat warm.. *gooit balkon deur open
quote:
Moeten we nu koens kreupel slaan?quote:
Een gehandicapte gekleurde transpersoon is wel de droom van elke gepolijste organisatie.quote:
Woke heavenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een gehandicapte gekleurde transpersoon is wel de droom van elke gepolijste organisatie.
Zolang die maar de kwaliteit levert waar men om vraagt prima toch? Zou voor mij ook een ''boze'' witte man mogen zijn hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een gehandicapte gekleurde transpersoon is wel de droom van elke gepolijste organisatie.
quote:
Dus niet alleen kreupel maar nog wat meer er afquote:
Ja hun doet dat goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang die maar de kwaliteit levert waar men om vraagt prima toch? Zou voor mij ook een ''boze'' witte man mogen zijn hoor
Ben jij een beetje ziedend?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang die maar de kwaliteit levert waar men om vraagt prima toch? Zou voor mij ook een ''boze'' witte man mogen zijn hoor
Heb je ook nog kaarten gekocht of alleen maar daar gespeeld?quote:
ik vrees vooral dat mr zon aan het stoken is geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn buren zijn ook weer lekker aan het stoken geweest vandaag
mr zon is nu aan het slapen, dus je kan morgen vragen om het rustiger aan te doenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vrees vooral dat mr zon aan het stoken is geweest
Ah zoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziedende witte man als burgemeester?
Dus jij stelt je niet kandidaat?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Als je er maar lol aan beleefd vind ik het prima
Vanuit hier? Of gewoon het leven?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb twee losse kaarten gekocht. En bij mijn ticket zaten twee boosters en tijdens de dag ook nog twee boosters gewonnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook nog kaarten gekocht of alleen maar daar gespeeld?
Nee in dit topic.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vanuit hier? Of gewoon het leven?
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig maar zou ik zeggen..
Meer wil ik er eigenlijk ook niet over kwijt...
Die is uitgeschakeld door m'n zonneschermquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vrees vooral dat mr zon aan het stoken is geweest
Waarom zijn mensen zo ruw met beestjes.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:30 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips @:4EverBlackEyed https://9gag.com/gag/aQzn0ww
Heb niet het idee dat ik voldoende steun zal krijgen. Maar wil het ook niet, dus neequote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij stelt je niet kandidaat?
Omdat die het eten van het bord jat?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen zo ruw met beestjes.
Ja gewoon van andermans eten afblijvenquote:
ik heb met dit weer geen dekbed alleen een overtrekquote:
Ik heb 25 poffertjes op.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waren in een ayce vreetschuur/wok met 15 man net.
Veel Daylanos wel.
Ik wil wel wat gewicht voelenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik heb met dit weer geen dekbed alleen een overtrek
We kunnen een mooie campagne opzetten!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ik voldoende steun zal krijgen. Maar wil het ook niet, dus nee
Van mijquote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Over een week kan ie toch weer terug. Dus ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Herfstdekbed ligt op de bank. Geen zin om die weer in de tas te frotten.
Ja die ookquote:
4EverieBlackieEyediequote:
Joeydoesn'tsharefood.gifquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon van andermans eten afblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |