SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Maar wel zelfstandig wonen? Speelbaarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan iedere dag in totaal drie uur reistijd van en naar m'n werk omdat ik eens lekker gek deed zeker.
Godverdomme, ik open wel vaker een nieuw deelquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
Grath lapoHier moet ik even gepost hebben
Kennelijk valt het niet opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme, ik open wel vaker een nieuw deel
Alsof een plek waar je toevallig werkt je hele leven tegenhoud.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel zelfstandig wonen? Speelbaar
Tijd overhouden om te studeren!? Nee!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel zelfstandig wonen? Speelbaar
Ja dat is ook kut, heb je een woning; ben je nooit thuis met die reistijdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan iedere dag in totaal drie uur reistijd van en naar m'n werk omdat ik eens lekker gek deed zeker.
In b4 picsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb die outfit aan die US iets voor hoeren noemde
Dat heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Komt je string boven je broek uit?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Dat kan lekkerlijk alles wezen. Van cocktailjurk tot vuilniszak.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben thuis! Op naar m'n werk!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat is ook kut, heb je een woning; ben je nooit thuis met die reistijd
Ligt er inderdaad maar net aan hoeveel klandizie je hebtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan lekkerlijk alles wezen. Van cocktailjurk tot vuilniszak.
Belangrijkste criterium is dat het allemaal net kut genoeg is om geen zin meer in het leven te hebben omdat andere mensen vroeger heen en weer 30km heuvelop door de sneeuw naar school kosten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb anders jarenlang 4 uur reistijd per dag gehad, 5 dagen per week. Moet er nu niet meer aan denken trouwens maar okee. Oh en je moet ook geen gezinsleven hebben, maar dat is niet zo gauw een issue geloof ik.
Bitterbal dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat is ook kut, heb je een woning; ben je nooit thuis met die reistijd
en tegenwoordig lijkt het alsof je zonder 2 dagen vanuit thuis het niet meer rond krijgt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb anders jarenlang 4 uur reistijd per dag gehad, 5 dagen per week. Moet er nu niet meer aan denken trouwens maar okee. Oh en je moet ook geen gezinsleven hebben, maar dat is niet zo gauw een issue geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |