abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214082747
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:12 schreef JustinK het volgende:

[..]
Haal dan gewoon een Odorex roller voor ¤1 bij de Kruidvat. Einde discussie.
zal het meenemen als tip, plus waar dat ding zit met betaald parkeren enzo en betaal ik nog 5 euro :')
Do what you love, love what you do!
pi_214082755
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:13 schreef kree het volgende:

[..]
zal het meenemen als tip, plus waar dat ding zit met betaald parkeren enzo en betaal ik nog 5 euro :')
Je wil ook gewoon wat te zeiken hebben he :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_214082759
bovendien nog he, bestel wel eens bij Flink de bezorger dus met fietsen die met weer en wind komen.
Denk je betaal je daar de dure prijzen, maar zat dat eens beetje te vergelijken en eigenlijk scheelt het bijna niks met dat ik het zelf haal in de supermarkt, euro werk gewoon echt.
pi_214082762
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:12 schreef kree het volgende:

[..]
ja klopt ik zat ook al te kijken ja rond de 5 euro, maar alle soorten deo dus he in de supermarkt, zag geen goedkopere staan?
Kijk eens bij Action.

Kruidvat heeft ook wel aanbiedingen. Vanmorgen stond er één of andere bosmongool allerlei verschillende flessen onder z'n oksel uit te knijpen om te snuffelen welk geurtje hij wilde kopen, serieus! :')
Er hing een heel benauwende geur daar toen ik er aan kwam lopen.
pi_214082767
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:14 schreef JustinK het volgende:

[..]
Je wil ook gewoon wat te zeiken hebben he :P
haha ja dat ook, maar ik zat nog ff met keuze ding.

had dus nog van kerst van mijn werk, krijgen we zo'n code ding voor mijnfeelingz.nl (vast iets van hoofdkantoor en management die dit soort kerstpakketten besluiten, ik vind er geen reet aan, maargoed anders is het weg)

en kun je zelf dingen kiezen. Het is dat ik het op het intranet las dat die dingen verlopen einde deze maand want al vergeten.

Maar moet ik nog even wat kiezen daar dus.
pi_214082771
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:13 schreef kree het volgende:

[..]
Je woont in Katwijk, je kunt alles daar binnen 5 minuten bereiken door te gaan wandelen
pi_214082780
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:17 schreef devzero het volgende:

[..]
Je woont in Katwijk, je kunt alles daar binnen 5 minuten bereiken door te gaan wandelen
Rijnsburg nu in theorie, maar alsnog gemeente Katwijk. weet niet of er hier eentje zit? (oh ja toch wel dus kan lopend)

Maargoed ik hou niet van winkelen, vind het niet leuk ofzo en helemaal niet iedereen die me erin ophoudt en voor me staat terwijl ik denk ff snel dingen halen.
pi_214082787
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:15 schreef ToT het volgende:

[..]
Kijk eens bij Action.

Kruidvat heeft ook wel aanbiedingen. Vanmorgen stond er één of andere bosmongool allerlei verschillende flessen onder z'n oksel uit te knijpen om te snuffelen welk geurtje hij wilde kopen, serieus! :')
Er hing een heel benauwende geur daar toen ik er aan kwam lopen.
action zit hier wel echt vlakbij, maar kan me niet herinneren dat ze daar deo hadden?
pi_214082792
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:20 schreef kree het volgende:

[..]
action zit hier wel echt vlakbij, maar kan me niet herinneren dat ze daar deo hadden?
Ze hebben van alles! :Y
pi_214082797
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
En @:gianni61 |:)
;(
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_214082799
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:21 schreef ToT het volgende:

[..]
Ze hebben van alles! :Y
ja dat weet ik, daarom als ik daar ben zoek ik me ook de pleuris elke keer :)

Tis wel tig goedkoper ja daar, das waar.
pi_214082805
Voordelige aftershave was een tijdje wel verdomd moeilijk te vinden; Kruidvat en Action hadden het in ieder geval niet meer, en in supermarkten betaal je de hoofdprijs voor een simpel luchtje.
pi_214082814
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
Voordelige aftershave was een tijdje wel verdomd moeilijk te vinden; Kruidvat en Action hadden het in ieder geval niet meer, en in supermarkten betaal je de hoofdprijs voor een simpel luchtje.
Ik doe het maar met gewoon mannen lucht, LOL in mijn vak opzich maakt dat trouwens niet zo heel veel uit, iedereen zweet zich toch kapot. :)

Kantoorwerk zou ook niks voor mij zijn denk. mss als ik 15 jaar ouder ben ofzo.
pi_214082819
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:23 schreef kree het volgende:
Ik zou dat niet doen, dan heb je alleen nog maar saaie verhalen
pi_214082821
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:24 schreef devzero het volgende:

[..]
:D
Trust nobody
pi_214082823
quote:

[..]
ja das wel waar, een soort combi ervan dan spreekt me nog aan.
Voor nu trouwens ben ik liever in het veld bezig toch nog als alleen achter computer en telefoon zitten.
pi_214082824
quote:

[..]
Kan hij wel met ons meepraten
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
pi_214082829
Tijd voor macdonalds
Trust nobody
  vrijdag 28 juni 2024 @ 19:26:22 #294
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_214082832
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
Tijd voor macdonalds
Wel een paar dagen in je auto laten rijpen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  vrijdag 28 juni 2024 @ 19:26:46 #295
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_214082837
Sneijder draait lekker, de DJ he niet te verwarren met die tegen een bal aantrapt
Uw ADH vitamine Worst
pi_214082839
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:23 schreef kree het volgende:

[..]
Ik doe het maar met gewoon mannen lucht, LOL in mijn vak opzich maakt dat trouwens niet zo heel veel uit, iedereen zweet zich toch kapot. :)

Ik had op kantoor een collega van 180 kilo die van die anderhalve literpakken ACE-drank kocht.
De vloer was van hout; je VOELDE hem er altijd aan komen lopen en daarna ROOK je hem; de ACE-lucht kwam uit z'n poriën lopen. :r :r :r
Elke lunchpauze waggelde hij naar zijn auto en iedereen rende dan naar het raam toe om te kijken hoe dat arme ding door z'n vering zakte als hij instapte; hij ging dan altijd naar huis om een pizza (I know; het is pozza! :') ) in de oven te flikkeren en in noodtempo z'n slokdarm in te proppen zodat hij weer op tijd terug op het werk kon zijn.

ELKE!
LUNCHPAUZE!
WEER!!!
pi_214082848
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Kan hij wel met ons meepraten
nou ik zal je vertellen en is beetje ommezwaai min of meer ingezet eigenlijk door "ons" die in het veld werken. om werkvoorbereiding gewoon eens mee te nemen naar de locatie en dat ze zeg maar eens zien in het echt, wat hun (denken) uit tekeningen te halen en schema's

Moet zeggen tis altijd gezellig en werkt heel positief ook voor de binding tussen toch beetje de twee groepen kantoor en veld medewerkers.

Het heeft alleen voordeel tot nu toe, en bovendien vinden hun dat leuk en er komt constructief toch wat beters uit als dat ze het vanaf computer doen. eerlijk verhaal :)
pi_214082860
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik had op kantoor een collega van 180 kilo die van die anderhalve literpakken ACE-drank kocht.
De vloer was van hout; je VOELDE hem er altijd aan komen lopen en daarna ROOK je hem; de ACE-lucht kwam uit z'n poriën lopen. :r :r :r
Elke lunchpauze waggelde hij naar zijn auto en iedereen rende dan naar het raam toe om te kijken hoe dat arme ding door z'n vering zakte als hij instapte; hij ging dan altijd naar huis om een pizza (I know; het is pozza! :') ) in de oven te flikkeren en in noodtempo z'n slokdarm in te proppen zodat hij weer op tijd terug op het werk kon zijn.

ELKE!
LUNCHPAUZE!
WEER!!!
tja met hoofdkantoor heb ik ook niet veel, maar moet er soms zijn toch voor wat technische dingen, dames van beveiliging enzo zijn wel leuk. en sowieso lopen er leuke rond.

maar echt binding ermee, naaaaah heb ik niet echt.
  vrijdag 28 juni 2024 @ 19:30:12 #299
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_214082864
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:27 schreef ToT het volgende:

[..]

ELKE!
LUNCHPAUZE!
WEER!!!
is het een kleine compacte auto? had ook zo'n concierge op school die reed in zo'n klein autootje met z'n 180 kilo, dat zag er best grappig uit _O-
Uw ADH vitamine Worst
  Spellchecker vrijdag 28 juni 2024 @ 19:30:45 #300
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214082873
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 19:09 schreef devzero het volgende:

[..]
Voor het eerst ben ik het wel met kree eens :T Ik hoef geen 5 deo's, want waar moet ik het bewaren? Naast die 800 rollen wc papier, 20 liter shampoo, en 450 pakken pasta die ook allemaal in de aanbieding waren?
PlePa @ieniminimuis ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')