zal het meenemen als tip, plus waar dat ding zit met betaald parkeren enzo en betaal ik nog 5 euroquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haal dan gewoon een Odorex roller voor ¤1 bij de Kruidvat. Einde discussie.
Je wil ook gewoon wat te zeiken hebben hequote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
zal het meenemen als tip, plus waar dat ding zit met betaald parkeren enzo en betaal ik nog 5 euro
Kijk eens bij Action.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt ik zat ook al te kijken ja rond de 5 euro, maar alle soorten deo dus he in de supermarkt, zag geen goedkopere staan?
haha ja dat ook, maar ik zat nog ff met keuze ding.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je wil ook gewoon wat te zeiken hebben he
Je woont in Katwijk, je kunt alles daar binnen 5 minuten bereiken door te gaan wandelenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
zal het meenemen als tip, plus waar dat ding zit met betaald parkeren enzo en betaal ik nog 5 euro
Rijnsburg nu in theorie, maar alsnog gemeente Katwijk. weet niet of er hier eentje zit? (oh ja toch wel dus kan lopend)quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Je woont in Katwijk, je kunt alles daar binnen 5 minuten bereiken door te gaan wandelen
action zit hier wel echt vlakbij, maar kan me niet herinneren dat ze daar deo hadden?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk eens bij Action.
Kruidvat heeft ook wel aanbiedingen. Vanmorgen stond er één of andere bosmongool allerlei verschillende flessen onder z'n oksel uit te knijpen om te snuffelen welk geurtje hij wilde kopen, serieus!
Er hing een heel benauwende geur daar toen ik er aan kwam lopen.
Ze hebben van alles!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
action zit hier wel echt vlakbij, maar kan me niet herinneren dat ze daar deo hadden?
ja dat weet ik, daarom als ik daar ben zoek ik me ook de pleuris elke keerquote:
Ik doe het maar met gewoon mannen lucht, LOL in mijn vak opzich maakt dat trouwens niet zo heel veel uit, iedereen zweet zich toch kapot.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
Voordelige aftershave was een tijdje wel verdomd moeilijk te vinden; Kruidvat en Action hadden het in ieder geval niet meer, en in supermarkten betaal je de hoofdprijs voor een simpel luchtje.
Ik zou dat niet doen, dan heb je alleen nog maar saaie verhalenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:23 schreef kree het volgende:
Kantoorwerk zou ook niks voor mij zijn denk. mss als ik 15 jaar ouder ben ofzo.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, dan heb je alleen nog maar saaie verhalen
ja das wel waar, een soort combi ervan dan spreekt me nog aan.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had op kantoor een collega van 180 kilo die van die anderhalve literpakken ACE-drank kocht.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik doe het maar met gewoon mannen lucht, LOL in mijn vak opzich maakt dat trouwens niet zo heel veel uit, iedereen zweet zich toch kapot.
Kantoorwerk zou ook niks voor mij zijn denk. mss als ik 15 jaar ouder ben ofzo.
nou ik zal je vertellen en is beetje ommezwaai min of meer ingezet eigenlijk door "ons" die in het veld werken. om werkvoorbereiding gewoon eens mee te nemen naar de locatie en dat ze zeg maar eens zien in het echt, wat hun (denken) uit tekeningen te halen en schema'squote:
tja met hoofdkantoor heb ik ook niet veel, maar moet er soms zijn toch voor wat technische dingen, dames van beveiliging enzo zijn wel leuk. en sowieso lopen er leuke rond.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had op kantoor een collega van 180 kilo die van die anderhalve literpakken ACE-drank kocht.
De vloer was van hout; je VOELDE hem er altijd aan komen lopen en daarna ROOK je hem; de ACE-lucht kwam uit z'n poriën lopen.![]()
![]()
Elke lunchpauze waggelde hij naar zijn auto en iedereen rende dan naar het raam toe om te kijken hoe dat arme ding door z'n vering zakte als hij instapte; hij ging dan altijd naar huis om een pizza (I know; het is pozza!) in de oven te flikkeren en in noodtempo z'n slokdarm in te proppen zodat hij weer op tijd terug op het werk kon zijn.
ELKE!
LUNCHPAUZE!
WEER!!!
is het een kleine compacte auto? had ook zo'n concierge op school die reed in zo'n klein autootje met z'n 180 kilo, dat zag er best grappig uitquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had op kantoor een collega van 180 kilo die van die anderhalve literpakken ACE-drank kocht.
De vloer was van hout; je VOELDE hem er altijd aan komen lopen en daarna ROOK je hem; de ACE-lucht kwam uit z'n poriën lopen.![]()
![]()
Elke lunchpauze waggelde hij naar zijn auto en iedereen rende dan naar het raam toe om te kijken hoe dat arme ding door z'n vering zakte als hij instapte; hij ging dan altijd naar huis om een pizza (I know; het is pozza!) in de oven te flikkeren en in noodtempo z'n slokdarm in te proppen zodat hij weer op tijd terug op het werk kon zijn.
ELKE!
LUNCHPAUZE!
WEER!!!
PlePa @ieniminimuisquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het wel met kree eensIk hoef geen 5 deo's, want waar moet ik het bewaren? Naast die 800 rollen wc papier, 20 liter shampoo, en 450 pakken pasta die ook allemaal in de aanbieding waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |