Maar zonder spelfouten tochquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:22 schreef maily het volgende:
Als iets er te mooi uitziet om waar te zijn is het dat meestal ook.
Kortom het ziet er mooi uit in de showroom, maar tijdens gebruik slijt het mega-snel.
Maar wel lekker goedkoop.
Hier schrik ik erg van.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Niks vloeken in de kerk. Ik steun mijn club door dik en dun maar Feyenoord shirtjes haal ik gewoon op alie of temu. De prijs is naar de kwaliteit maar echt niet dat ik 60 euro voor een shirtje voor mijn zoon neer ga leggen. Het is soms alleen een beetje kloten met de maat.
Wat je zegt, mijn zoon traint 2x per week en slijt die shirtjes als een malle. Ze groeien er ook zo uit.
Ja wie laat zijn kind nou in Feyenoord shirtjes rondlopen.quote:
Pauperquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Niks vloeken in de kerk. Ik steun mijn club door dik en dun maar Feyenoord shirtjes haal ik gewoon op alie of temu. De prijs is naar de kwaliteit maar echt niet dat ik 60 euro voor een shirtje voor mijn zoon neer ga leggen. Het is soms alleen een beetje kloten met de maat.
Wat je zegt, mijn zoon traint 2x per week en slijt die shirtjes als een malle. Ze groeien er ook zo uit.
Onlo junior krijgt waarschijnlijk ook nooit Nikes duurder dan 100 euro.quote:
Betaal jij lekker 60 euro voor een kindermaatje welke je binnen 4 maanden kunt vervangen door een nieuwe omdat je kind eruit groeitquote:
Koop voor mn neefje altijd in de sale tenuetjes van o.a. Feyenoord ben je 4 tientjes maximaal kwijt. Derde of vierde shirt was zelfs 20 euro op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Betaal jij lekker 60 euro voor een kindermaatje welke je binnen 4 maanden kunt vervangen door een nieuwe omdat je kind eruit groeit
Laat mij dan maar lekker een pauper zijn
Ik keek laatst voor een Real outfitje voor 'm. 140 euro
Ja als je aan het einde van het seizoen het shirt van het afgelopen seizoen koopt. Kom daar niet mee aanzetten bij onlo jr. maat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Koop voor mn neefje altijd in de sale tenuetjes van o.a. Feyenoord ben je 4 tientjes maximaal kwijt. Derde of vierde shirt was zelfs 20 euro op een gegeven moment.
Ik begrijp dit ook niet. Als je ze zo naar school stuurt kan je er sowieso vanuit gaan dat ze minder aandacht van de leerkrachten krijgen. Daaropvolgend lager schooladvies krijgen om te eindigen als snuivende gemeentelijke plantsoen medewerker. Wonend in een aftandse huurflat op Rotterdam-zuid met Priscilla en de tweeling.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja wie laat zijn kind nou in Feyenoord shirtjes rondlopen.
Maar vervolgens laat je hem wel in een nep shirt lopen dat na drie keer wassen roze is in plaats van rood-wit en waar de logo's van loslaten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja als je aan het einde van het seizoen het shirt van het afgelopen seizoen koopt. Kom daar niet mee aanzetten bij onlo jr. maat.
Hier blijft hij gewoon rood/wit hoor. En hij maakt er 4 maanden dankbaar gebruik van totdat hij er is uitgegroeid. En dan koop ik weer een nieuwe van 15 euro.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar vervolgens laat je hem wel in een nep shirt lopen dat na drie keer wassen roze is in plaats van rood-wit en waar de logo's van loslaten.
Alsof een schoolgaand kind maar 4 maanden in een maat blijftquote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier blijft hij gewoon rood/wit hoor. En hij maakt er 4 maanden dankbaar gebruik van totdat hij er is uitgegroeid. En dan koop ik weer een nieuwe van 15 euro.
Groetjes,
Pauper
De echte shirtjes gingen na het eind van het seizoen ook voor 20 euro, wacht je daar toch gewoon opquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom het het verboden? Zodat miljarden bedrijven nog meer geld kunnen verdienenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:39 schreef Elan het volgende:
Los van de kwaliteit is het ook gewoon verboden die replica's dus wat is nou het hele punt van dit topic?
Ik vind vooral stelen van je club een beetje not donequote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom het het verboden? Zodat miljarden bedrijven nog meer geld kunnen verdienen
Zeik niet, moraalridder. Feyenoord belazert jou net zo hard met 90 euro voor een shirtje met een kostprijs van een tientje.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind vooral stelen van je club een beetje not done
Feyenoord heb ik dan ook nog nooit nep gekocht, andere shirtjes wel eens
Daarom koop ik ze ook niet voor die prijsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeik niet, moraalridder. Feyenoord belazert jou net zo hard met 90 euro voor een shirtje met een kostprijs van een tientje.
Ik koop gewoon met mijn portemonnee, i.pv. sentiment makkerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:11 schreef Document1 het volgende:
Onlo voelt zich duidelijk aangesproken.
https://fanshop.feyenoord(...)-replica-4shirt-2324quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik koop gewoon met mijn portemonnee, i.pv. sentiment makker
Eens. Ik heb er ook 3 gekocht in de uitverkoop.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
https://fanshop.feyenoord(...)-replica-4shirt-2324
20 euro valt toch best mee
Daarom koop je neppe "dure" shirts ipv. Een pak sportshirtjes van de decathlonquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik koop gewoon met mijn portemonnee, i.pv. sentiment makker
Auteursrecht, modelrecht en merkrecht.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom het het verboden? Zodat miljarden bedrijven nog meer geld kunnen verdienen
Dit is gewoon linken naar illegale meuk, derhalve TR gezet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:27 schreef byah het volgende:
Via Reddit kwam ik op dit overzicht, https://docs.google.com/s(...)5zy5oGNXRQ0/htmlview
Sommige sites zijn nog veel goedkoper dan de dropshippers die ik al kende.
Toegegeven, adidas had dat jarenlang niet. Dit zijn ook wel flinke kortingenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Auteursrecht, modelrecht en merkrecht.
Los daarvan steun je zoals Caland zegt je club er mee en is er niemand die je dwingt om shirtjes voor 90 euro te kopen. Er is elk jaar wel een sale op de website, vaak meerdere zelfs. En anders koop je het lekker niet.
Jeetje. Wat een ontzettend boze meneer gespotquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daarom koop je neppe "dure" shirts ipv. Een pak sportshirtjes van de decathlon. "Niet met je sentiment kopen"
Wat een idioterie dat die kinderen in cluboutfits moeten sporten. En dan de bink uithangen op de voetbalclub met een pauper-Real outfitje omdat hun ouders de weg naar Chinese kopiemeuk weten te vinden.
Dit is nog zieliger dan dat volk dat terug kwam uit Turkije en ineens burberry petjes en bikkemberg shirtjes aan had.
Bijzonder dit, of je moet toevallig voor ajax zijn, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik steun mijn club door dik en dun maar Feyenoord shirtjes haal ik gewoon op alie of temu.
NSB OLÉ OLÉ, NSB OLÉ OLÉ, NSB, NSB, NSB OLÉ OLÉquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is gewoon linken naar illegale meuk, derhalve TR gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop