Ja nee die kreeg ik uiteraard ook eerst voor de kiezen, maar die weet ik vrij snel te omzeilen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een gedoe. En gelukkig heb je niet te maken met een chatbot. Drama, die dingen.
"U kunt het eenvoudig zelf aanpassen. Logt u in in het systeem."quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Gedoe. Allemaal om enkele medewerkers en dus kosten uit te sparen. Ondertussen is het klantcontact gewoon kut.
🥴quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
"U kunt het eenvoudig zelf aanpassen. Logt u in in het systeem."
- "Ik krijg de melding dat er iets is mis gegaan."
"Wat is de exacte melding?"
- "Er is iets mis gegaan."
Hier ben ik alleen vandaag al dik een uur mee bezig geweest.
Zit je eindelijk in het systeem, wil je iets aanpassen, lukt het niet, maar hee: deze keer krijg je tenminste geen foutmelding van dat het niet gelukt is!
En de ene medewerker is een stuk behulpzamer dan de ander, maar dat wil niet zeggen dat ze altijd even goed begrijpen waar ze mee bezig zijn!quote:
Je mag best een klacht indienen hoor, daar wordt wel wat mee gedaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]
En de ene medewerker is een stuk behulpzamer dan de ander, maar dat wil niet zeggen dat ze altijd even goed begrijpen waar ze mee bezig zijn!
Het lijkt er haast op dat hoe professioneler ze zijn, hoe minder behulpzaam ze zijn!
Ik heb wel flink zitten klagen op een gegeven moment. Hopelijk leest een leidinggevende het allemaal nog door.
ff wat DM's gestuurd met wat voorbeelden over de communicatie met dat bedrijf!
Wat ik zo klote vind is dat, bij een mobiel abonnement, je in 2 minuten tijd wel je abonnement makkelijk kunt verhogen, maar wil je verlagen dat je dan moest bellen naar de klantenservice om dat voor elkaar te krijgen. En extra kosten.quote:
Ja als het binnen de contractperiode is, zal het idd wel kosten met zich meebrengen, maar daarna toch niet meer?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ik zo klote vind is dat, bij een mobiel abonnement, je in 2 minuten tijd wel je abonnement makkelijk kunt verhogen, maar wil je verlagen dat je dan moest bellen naar de klantenservice om dat voor elkaar te krijgen. En extra kosten.
Bij Vodafone kost het eenmalig ¤25 euro als je je abonnement verandert naar iets goedkopers.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als het binnen de contractperiode is, zal het idd wel kosten met zich meebrengen, maar daarna toch niet meer?
Ah fijn....rattenstreken zijn dat!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Vodafone kost het eenmalig ¤25 euro als je je abonnement verandert naar iets goedkopers.
Maarja, na enkele maanden heb je het met het goedkopere abonnement gelukkig terugverdiend.
Ik las even Mazepinquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:38 schreef greysbones het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
de sprint wordt aMaZiNg ik support Max![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |