Darnquote:Op zondag 24 november 2024 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van 11,95 naar 12,69 komend jaar![]()
Ja die verhoging is echt top, van de toeslag.quote:Op zondag 24 november 2024 22:22 schreef archito het volgende:
Wij gaan van 10,25 naar 10,93. Dat valt nog reuze mee als ik het hier lees.
En de toeslag lijkt ook een stuk gunstiger te worden met een stuk hogere salaristabel.
Dat zal elkaar dan gekruist hebben idd. Dan krijg je nog weer een nieuwe beschikking binnenkort.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Bericht van de belastingdienst met voorschotbeschikking, maar die wijkt af van wat ik net ingevuld heb en in de Toeslagen app zie? Elkaar gekruisd dan denk ik?
Het bedrag per maand blijft gelijk hoorquote:Op donderdag 28 november 2024 11:45 schreef ZarB het volgende:
Ons kind gaat 1 sept 2025 naar de basisschool. Ik krijg net bericht over de toeslag van 2025 en heb nu het uurtarief aangepast, maar ook gelijk een einddatum (31-08-2025 dus).
Vanaf 1 sept gaat ze naar de bso. Ze staat daar nog op een wachtlijst (al ruim een jaar) maar als het goed is gaat dat lukken, maar we hebben dus nog geen contract ondertekend. Kan ik dat nu dan ook alvast opgeven? Of kan dat pas als het definitief geregeld
is?
De toeslag is nu drastisch naar beneden gegaan omdat er dus 4 maanden vanaf zijn gegaan. Dat betekent voor januari tm sept fors hogere maandlasten
Ow wacht ff.. ik had het nieuwe toeslagbedrag door 12 gedeeld ipv door 8quote:Op donderdag 28 november 2024 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Het bedrag per maand blijft gelijk hoor
BSO hoef je nu nog lang niet op te geven. Dat doe je zodra je het contract getekend hebt idd.
Je kan bij de overzichten, zowel in de app als online, ook het maandbedrag al zien. Hoef je zelf niks te berekenen. Scheelt je weer een stress momentje haha!quote:Op donderdag 28 november 2024 12:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ow wacht ff.. ik had het nieuwe toeslagbedrag door 12 gedeeld ipv door 8![]()
Ik snapte er al niks van. Pfieuw
Dan komt mijn vraag over de bso ook te vervallen![]()
Thanks.
Jaa i know, maar ik zat nu op de desktop site van de belastingdienst en toen zag ik alleen een totaalbedragquote:Op donderdag 28 november 2024 12:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Je kan bij de overzichten, zowel in de app als online, ook het maandbedrag al zien. Hoef je zelf niks te berekenen. Scheelt je weer een stress momentje haha!
Altijd naar boven.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:55 schreef eponine het volgende:
Vanaf september nemen wij minder uren opvang per maand af, het gemiddelde per maand wordt 48,18 uur. Zouden jullie dat naar boven of naar beneden afronden voor de KOT? De invulhulp zegt alleen “Halve uren mag u afronden naar boven”, maar dit is geen half uur![]()
Wij zitten rond hetzelfde aantal uren, en hebben dit afgerond naar 50 uur per maand.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:55 schreef eponine het volgende:
Vanaf september nemen wij minder uren opvang per maand af, het gemiddelde per maand wordt 48,18 uur. Zouden jullie dat naar boven of naar beneden afronden voor de KOT? De invulhulp zegt alleen “Halve uren mag u afronden naar boven”, maar dit is geen half uur![]()
Ik heb vanochtend alles op de post gedaan. Er miste op de bijgevoegde informatie een complete kinderopvang voor m'n oudste. Gelukkig had ik de jaaropgaven meteen gefotografeerd (die krijgen we op de bso enkel op papier) en naar m'n man geappt met de juiste woorden erbij om te terug te kunnen vinden :-Dquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:50 schreef Donna het volgende:
Nou ik mag weer de hele sjabam aan de Belastingdienst opsturen. Pffffffff.
Hoezo?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:50 schreef Donna het volgende:
Nou ik mag weer de hele sjabam aan de Belastingdienst opsturen. Pffffffff.
Controle.quote:
Oh is dat een steekproef of zo?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Controle.
Ze willen weten of de gegevens die zij hebben gekregen van de kinderopvang overeenkomt met dat wat ik heb. Dus dan vul je alles in, jaaropgaves erbij en stuur je het terug en daarna berekenen ze de KOT van 2024 definitief.
Ja ik denk dat je het inderdaad zo moet zien.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |