De SC is niet veel beter maat. Vroeger gingen er 6 topics op een dag doorheen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:34 schreef RamboDirk het volgende:
HOOLS De VBL kroeg
1 topic per kwartaal
[ afbeelding ]
Eigenlijk heb jij de SC vermoord door die rare VBL SC app op te richten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De SC is niet veel beter maat. Vroeger gingen er 6 topics op een dag doorheen.
@:Saind
@:Kapteintje
@:JanCees
@:Doublepain
Haten op DE APPquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij de SC vermoord door die rare VBL SC app op te richten.
Verzonden vanaf je Xiowawawomie?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die Huawei (of andere Chinese rommel) gebruiken zijn een verspilling van zuurstof.
Laat het ons weten!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk iedereen.
Ik ga zo naar de supermarkt om iets te eten te halen. Hopelijk is er nog iets lekkers!
Als je helemaal wild wil gaan kun je het broodje filet american beleggen met het eitje.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat het ons weten!
Ik heb een eitje, een bolletje met kaas en één met filet americain.
Smikkelbeerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk iedereen.
Ik ga zo naar de supermarkt om iets te eten te halen. Hopelijk is er nog iets lekkers!
Ik heb apple alles applequote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die Huawei (of andere Chinese rommel) gebruiken zijn een verspilling van zuurstof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |