SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net begonnen die boodschappen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik schakel net in!
Dan kan ik reclame skippen
Zie je wel vaker dat ze een uitdaging willen spelen, en eigenlijk niets weten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar een Bradley die boos is ivm eigen falen
Ja... maar het pleit voor hem dat ze niet weten wat voor spel er komtquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie je wel vaker dat ze een uitdaging willen spelen, en eigenlijk niets weten.
Daar eind van de maand, dus voor ons wat later.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:16 schreef Pindakaastostie het volgende:
Wanneer worden de knock outs uitgezonden? Volgende week of die week erop pas?
Heb ik een beetje met alle deelnemers van realiteiten, nogal onvolwassen gedrag.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je er over nadenkt is het oz kinderachtig "wil je met mij in een groepje"
Beetje schoolplein/gymles-achtig op de basisschool
Touche!quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ik een beetje met alle deelnemers van realiteiten, nogal onvolwassen gedrag.
Ja! Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:25 schreef wolffie het volgende:
Die Bradley is zo mager omdat hij pizza eet en naar de Mac gaat? Daarom is hij zo mager, beter dan stampot daar wordt je dik van🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Dat zei hij dus zelf he
Dom dommer domst
Dat gaat echt te ver hoor, je gaat niet zomaar brieven lezen zonder toestemming.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Nou morgen.
Ze zijn overgehaald een dagboek te lezen.
Ik doe met je mee!quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:29 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dat gaat echt te ver hoor, je gaat niet zomaar brieven lezen zonder toestemming.
Nou ga zo over de oceaan kijken, ik heb niks met varen maar ik vind het leuk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |