SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
De tent waar ik momenteel naar zit te kijken is bijna precies hetzelfde jaquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zo duur als een sportschoolabonnement?
#dtv
quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tent waar ik momenteel naar zit te kijken is bijna precies hetzelfde ja
Ja, dat is ook de methode, maar er zijn mensen die geen Ctrl gebruiken.quote:
thermostaatquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:25 schreef Nizno het volgende:
nieuwe douche
thermostaat kraan
of gewoon twee losse kranen?
welke motivatie?quote:
Omdat het veel makkelijker is om constant dezelfde temperatuur te hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke motivatie?
Ben aan het voors en tegens afwegen
Wel hele leuke dames in de sportschoolquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:27 schreef Karzai het volgende:
ook die hele groepsdynamiek bevalt me niet
ja dat welquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel hele leuke dames in de sportschool
Of mannen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel hele leuke dames in de sportschool
oke dat zou voor mij een tegen zijn. ik houd er van om koeler te beginnen en met warm af te spoelen in de zomer en in de winter andersomquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat het veel makkelijker is om constant dezelfde temperatuur te hebben
Het is niet zo dat je die temperatuurknop niet kan draaien hequote:Op donderdag 27 juni 2024 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dat zou voor mij een tegen zijn. ik houd er van om koeler te beginnen en met warm af te spoelen in de zomer en in de winter andersom
nee weet ik maar dan zit ik nog de hele tijd aan die temperatuurknop..quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je die temperatuurknop niet kan draaien he
Ja en dus maar aan één knop ipv tweequote:Op donderdag 27 juni 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee weet ik maar dan zit ik nog de hele tijd aan die temperatuurknop..
das wel waar iddquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja en dus maar aan één knop ipv twee
Nou zeg.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
vaak zijn de mannen in de sportschool toch juist van die douchebags?
Tenzij ze een tumor in de kop hebben.quote:
Thermostaatquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:25 schreef Nizno het volgende:
nieuwe douche
thermostaat kraan
of gewoon twee losse kranen?
absoluut niet!! daar zou ik echt elke keer ruzie mee hebbenquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke motivatie?
Ben aan het voors en tegens afwegen
oh ik vind die nog best chill, maar misschien moet je dan gewoon wat aan je motoriek werkenquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut niet!! daar zou ik echt elke keer ruzie mee hebben
heb in keukens waar die zitten al elke keer ruzie.. precies links rechts en dan weer te veel en weer terug
Hahahaquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was een vraag, maar ik vond de mannen in de sportschool er nooit heel gezellig uit zien
ook optiequote:Op donderdag 27 juni 2024 16:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ik vind die nog best chill, maar misschien moet je dan gewoon wat aan je motoriek werken
Veel makkelijker en sneller mengen. Ik heb ze vorig jaar ook vervangen in de badkamer en dit mengt veel sneller en je kunt hem gewoon op 1 stand laten staan als je dat zou willen. En de temperatuur staat er vaak op, dus je kunt beter inschatten hoever je moet draaien zonder steeds af te tasten of het wel goed is. Denk dat het ook water scheelt.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hahaha
"Hoi, jij ziet er niet heel gezellig uit."
Hangt er een beetje vanaf in welk sportschool je sport.
Die van de FFF (nu SportCity oid) vond ik ook niet zo best, vooral in dat krachthok niet, maar goed.. ieder z'n ding
De normale hoek was al beter.
En waar ik nu sport zitten gewoon 'normale' mensen zoals jij en ik
Ik ben nu gewoon blij dat je me normaal noemt <3quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hahaha
"Hoi, jij ziet er niet heel gezellig uit."
Hangt er een beetje vanaf in welk sportschool je sport.
Die van de FFF (nu SportCity oid) vond ik ook niet zo best, vooral in dat krachthok niet, maar goed.. ieder z'n ding
De normale hoek was al beter.
En waar ik nu sport zitten gewoon 'normale' mensen zoals jij en ik
Ja, ja, ja..quote:
Hij lurkt een beetje om het hoekje en springt tevoorschijn wanneer de mogelijkheid er is om een botte lul te zijnquote:
oke valt dan wel wat voor te zeggenquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel makkelijker en sneller mengen. Ik heb ze vorig jaar ook vervangen in de badkamer en dit mengt veel sneller en je kunt hem gewoon op 1 stand laten staan als je dat zou willen. En de temperatuur staat er vaak op, dus je kunt beter inschatten hoever je moet draaien zonder steeds af te tasten of het wel goed is. Denk dat het ook water scheelt.
Heeft dit nog met sporten te maken?quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:41 schreef Karzai het volgende:
ik ben gewoon psychisch niet meer in orde laat dat duidelijk zijn, worstel er al een aantal jaar mee.
ik probeer gewoon mijn werk te doen enzo maar kom dan zoveel ineteracties tegen die naar mijn idee niet kloppen en dan val ik weer terug
Ik heb beide in huis, denk dat ik toch de voorkeur geef aan het poepschaaltjequote:Op donderdag 27 juni 2024 16:41 schreef Nizno het volgende:
misschien dan toch thermostaatkraan in de douche
volgende dillema
plonspot of vlakspoeler?
Waar ga je kamperen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Een tweepersoonstent is gewoon een éénpersoonstent waar net een luchtbed in past met wat ruimte om wat zooi kwijt te kunnen en een driepersoonstent is meteen zo groot.
Keuzes
Hoe is het verschil in schoonmaken?quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb beide in huis, denk dat ik toch de voorkeur geef aan het poepschaaltje
nee dat nietquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heeft dit nog met sporten te maken?
Op de Kampina.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |