Vind het sws een vreemde gedachtengang, dat je met een decollete schunnige opmerkingen wel leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Toevallig vanmiddag over gehad met een dame die vaak flink wat decolleté heeft, ze kijken maar maar aankomen niet was haar reactie, ook schunnige opmerkingen erover vind ze niet prettig
Zoals eerder gezegd hier, het zal per vrouw verschillen hoe ze erover denken
Wat voor de ene vrouw schunnig is, is voor de volgende een compliment.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
Toevallig vanmiddag over gehad met een dame die vaak flink wat decolleté heeft, ze kijken maar maar aankomen niet was haar reactie, ook schunnige opmerkingen erover vind ze niet prettig
Zoals eerder gezegd hier, het zal per vrouw verschillen hoe ze erover denken
Nou nee. Dat ligt maar net aan hoe en of ik jou ken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:07 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Wat voor de ene vrouw schunnig is, is voor de volgende een compliment.
Wat zit je haar leuk is denk ik voor iedereen wel gewenst. Wat heb hangen je vriendinnen er vandaag lekker bij wordt al wat schunniger. Als ik eerlijk ben zie ik in essentie het verschil niet echt maar moet er over dat laatste nogal geheimzinnig gedaan worden. De halve wereld heeft tieten… boeiend.
Klopt ik maak ook wel een grapje over haar decolleté maar wij kennen elkaar goed en ik weet ook hoe ver ik kan gaan bij haar zodat ik haar niet kwetsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou nee. Dat ligt maar net aan hoe en of ik jou ken.
Van een vreemde, of van mijn directeur of fysiotherapeut of tijdens een ouderavond op school, als een kerel opeens met zo'n opmerking komt, zou ik dat vreemd vinden. En afhankelijk van de situatie gewoon awkward.
En in een informele setting?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou nee. Dat ligt maar net aan hoe en of ik jou ken.
Van een vreemde, of van mijn directeur of fysiotherapeut of tijdens een ouderavond op school, als een kerel opeens met zo'n opmerking komt, zou ik dat vreemd vinden. En afhankelijk van de situatie gewoon awkward.
Als je dit niet goed aanvoelt ga ik het hier heel duidelijk zeggen: "Wat zit je haar leuk" is niet gewenst bij een ouderavond op school waar je voor je kind komt. Ook niet bij je fysiotherapeut als je door je rug gegaan bent.
Ook niet bij je huisarts als je voor je angststoornis komt.
Dan ligt het aan de setting en of je haar ook met ander haar kent. Bij een vreemde is het nogal vaagjes als je dat out of the blue zou zeggen.quote:
Je kunt echt niet zomaar stellen dat dat voor iedereen gewenst is.quote:Wat zit je haar leuk is denk ik voor iedereen wel gewenst
Hou je borsten voor je zou mijn reactie zijn. Als je niet wilt dat ze over je auto praten houd je hem in de garage.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind het sws een vreemde gedachtengang, dat je met een decollete schunnige opmerkingen wel leuk zou vinden.
Hou gewoon je opmerkingen voor je.
Het is niet zo prettig dat je vrouwen steeds met objecten vergelijkt. Just saying.quote:
Ik vind die decolletés in het wild ook niet zo fijn. Wie houdt daar rekening mee? Precies.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is niet zo prettig dat je vrouwen steeds met objecten vergelijkt. Just saying.
quote:
Ik word eerlijk gezegd schijtziek van die domme vergelijkingenquote:
Ja, ik ook man. Jammer dat het niet anders lijkt te kunnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
[..]
Ik word eerlijk gezegd schijtziek van die domme vergelijkingen
Jij maakt ze steeds, kap dan daarmeequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ook man. Jammer dat het niet anders lijkt te kunnen.²
Als je zelf de oplossing hebt om de nadelige effecten van knip en je gebruikt die oplossing niet. Dan ben je gewoon onderdeel van het probleem.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij maakt ze steeds, kap dan daarmee
Dat is echt niet nodig om je punt te maken wat je al ontelbare keren gedaan hebtquote:
Dat vind ik geen argument. Alles is voor verbetering en ontwikkeling vatbaar. Het zijn de (wulpse) dames zelf die klagen. Ik vind dat niet rijmen met hun houding en het o.a. knip. Maar we praten in rondjes.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:51 schreef Cupfighter het volgende:
En we zitten hier in een westers land waar dit soort kleding gebruikelijk is,
Wij worden het niet eens met elkaar dat is duidelijkquote:
Geen probleem uiteraard. Ik heb wel respect voor je.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wij worden het niet eens met elkaar dat is duidelijk
Gatverdamme, alwéér?quote:
En ook hier...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik geen argument. Alles is voor verbetering en ontwikkeling vatbaar. Het zijn de (wulpse) dames zelf die klagen. Ik vind dat niet rijmen met hun houding en het o.a. uitbaten en franchisen van cleavage. Maar we praten in rondjes.²
Er spreekt echt geen enkel respect uit de manier waarop jij over vrouwen praat. Dus ik heb er erg veel moeite mee om dat te geloven.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen probleem uiteraard. Ik heb wel respect voor je.²
Lijkt de laatste tijd wel een anti-campagne ja, ook in de misbruik topics.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:48 schreef capricia het volgende:
We hebben nu een paar moslims in dit topic gehad. En naar alle eerlijkheid maken ze niet echt positieve reclame voor hun religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |