Liep je hier eigenlijk niet langs een concentratiekamp?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
Verlaten (???) hut van seriemoordenaar 😱
[ link | afbeelding ]
Zag geen auto's met witte kentekens, dus waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:20 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Liep je hier eigenlijk niet langs een concentratiekamp?
Heb je al zeehondjes gespot?quote:
Ja ik ben daar nu maar nog niet gespot helaaaschquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al zeehondjes gespot?Of ben je er niet zelf.
Wel al een paar keer mogen aanschouwen, net als de zogenaamde bijzinnen (wespzonnenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier net irisatie waargenomen
https://www.noodweer.be/irisatie-zeldzaam-optisch-verschijnsel/
Nooit eerder gezien
[ afbeelding ]
Niet zo helder als irl te zien maar je kan het bij de zon nog wel zien.
Hier was de max vandaag 25,6 maar nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooie dag vandaag. Bijna 25 graden nog, maar was wel enigszinsvte doen door wat wind en lage lv gelukkig.
Morgen nog ff en dan weer richting de betere temperaturen
Ik ken iemand die daar vast ook wel naartoe wil.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:34 schreef lily het volgende:
Ik kijk nu naar reizen Waes.
Hij is in Ijsland en degene waar hij mee is zegt dat hij het daar geweldig vindt, vooral de kou. Hij vindt 15 graden al warm.
Ik dacht dat ik erg was
15 graden met zon is dan ook al vrij warmquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:34 schreef lily het volgende:
Ik kijk nu naar reizen Waes.
Hij is in Ijsland en degene waar hij mee is zegt dat hij het daar geweldig vindt, vooral de kou. Hij vindt 15 graden al warm.
Ik dacht dat ik erg was
Van wat ik daar zie: geen zon. Wel veel sneeuw.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
15 graden met zon is dan ook al vrij warm
Genot dusquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:48 schreef lily het volgende:
[..]
Van wat ik daar zie: geen zon. Wel veel sneeuw.
Ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:52 schreef cherrycoke het volgende:
de regen schuift ook steeds verder op. benieuwd naar de weekend runs
Broodnodig voor de plantjes hierquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:59 schreef lily het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Zondag lijkt er regen te komen. Hoeft voor mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |