Toch vind ik plakzak dan beter bekken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:11 schreef Haags het volgende:
Plakpiemel weer. Die is nieuw. Ik ken wel zweetreet weer.
Gr gr Sylvanaquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Flinke zwarte roetveeg pitten boven Duitsland, o.a. die richting Bremen trekt
Zo breng ik letterlijk de afgelopen dagen doorquote:
lol 26..... weak.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo breng ik letterlijk de afgelopen dagen door
26 graden nu in de woonkamer
Bij jou is het andere warmte.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
lol 26..... weak.
27.5 hier
[ afbeelding ]
Ik zit nu ergens in de peel en daar zijn boeren al aardappel velden aan het besproeien.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Hebben mensen al problemen dankzij de droogte?
quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zit nu ergens in de peel en daar zijn boeren al aardappel velden aan het besproeien.
Die is ook meer genderneutraal.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:11 schreef Haags het volgende:
Plakpiemel weer. Die is nieuw. Ik ken wel zweetreet weer.
Moet wel flink sproeien. Plantjes niet diep geworteld door de vele neerslag. Zijn teveel verwend geweest de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Hebben mensen al problemen dankzij de droogte?
Aardappelen zijn niet niet diep geworteld en kunnen heel slecht tegen te veel water.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zag ik hier ook. Logisch ook.
29.9 in je huiskamer. Hoe dan?quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:00 schreef kilon het volgende:
Het is vandaag dan misschien drie graden minder warm, het is veel minder aangenaam buiten dan gisteren. En dan staat er nu nog een licht briesje ook.
In huis is het ook bagger. In de huiskamer is het nu 29,9 graden dus de mijlpaal wordt wel aangetikt straks.
Die zomer mag wel dagen als gisteren hebben, niet zoveel als vandaag. Dank.
Klopt en ook slecht tegen droogte. De boeren zullen vast beter weten wat ze doen dan een gemiddeld FOK!-lid.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aardappelen zijn niet niet diep geworteld en kunnen heel slecht tegen te veel water.
Geen zomer dit. Toch sneuquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Pluim voor het westen is ronduit fris voor mid volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |