Dat is altijd een gedoe ja sinds ze dat hebben geintroduceerd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Man man man, net een nieuw toesenbord en scherm kunnen kopen ( de pc hangt nog met tape aan elkaar )
Ik moest dringend een excel bestand uitprinten, echter had mijn vriendin gisteren ook van alles lopen doen en nu heeft windows haar account toegevoegd... maar daar zit geen office365 licentie onder dus het office pakket gaat mekkeren dat er geen licentie is. Dus ik bij het activeren mijn account invullen met Office 365 standaard licentie. WAT ZEGT DIE VIEZE VUILE GORE TEERING TYFUS leider dat er al een account is aangemeld. Nou wil je die afmelden gaat het niet want je kunt office alleen nog maar sluiten. MICROSOFT FIX YOU FUCKING SHIT.
(uit eindelijk gefixed door alle accounts los te koppellen en het opnieuw te proberen maar welke normaal persoon weet dat )
Dat was hem weer ajuuh
Ik heb alleen maar problemen met Mac, installeer maar eens OneDrive.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:34 schreef Flitsbezorger het volgende:
Geen 16 inch MacBook Pro hebben!!!!!!
Ja ik weet het, libreoffice, openoffice of ze het tegenwoordig noemen, alleen bij sommige dingen kan het ik risico niet nemen en heb ik echt excel nodig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is altijd een gedoe ja sinds ze dat hebben geintroduceerd.
Wat je kan doen is misschien Open Office gebruiken?
Mijn pc is echt ontiegelijk oud. Als ik ooit een andere ga kopen, stap ik ook over op dit soort gratis pakketten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is altijd een gedoe ja sinds ze dat hebben geintroduceerd.
Wat je kan doen is misschien Open Office gebruiken?
Niet met postduiven communicerenquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:34 schreef Flitsbezorger het volgende:
Geen 16 inch MacBook Pro hebben!!!!!!
Wie gebruikt er dan ook OneDrive lolquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:55 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar problemen met Mac, installeer maar eens OneDrive.
Dieren mishandelenquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Niet met postduiven communiceren
Fijn voor u, echter zijn er ook mensen die wel OneDrive nodig hebben op een Mac en dan werkt het vaak niet lekker. Ook troubleshooten op een mac is een hel, probleem omschrijvingen die nergens op slaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wie gebruikt er dan ook OneDrive lol
Ik heb gewoon mijn eigen server incl. cloud en Plex, die data stelende Yankees gaan mij niet pakken vriend
Ik dacht dat oude Mac gebruikers een postzegel plakken op het scherm bij het verstuen van een mail.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Niet met postduiven communiceren
log je toch gewoon online in jankert!quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Fijn voor u, echter zijn er ook mensen die wel OneDrive nodig hebben op een Mac en dan werkt het vaak niet lekker. Ook troubleshooten op een mac is een hel, probleem omschrijvingen die nergens op slaan.
Maar je kunt wel 4 java`s versie tegelijk draaien op een mac zonder problemen dat kan dan weer wel.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:36 schreef TALIN het volgende:
[..]
log je toch gewoon online in jankert!
office.com, inloggen en gaan!
Dank u!quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je doet je username eer aan.....
Nou, ik gebruik het sinds een paar jaren al als ik mijn werklaptop er niet voor wil gebruiken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn pc is echt ontiegelijk oud. Als ik ooit een andere ga kopen, stap ik ook over op dit soort gratis pakketten.
Desnoods met een virtual machine, veel collega's hebben een Macbook maar schelden het OS uit, installeren gewoon een VM met Windows en ze zijn blijquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Fijn voor u, echter zijn er ook mensen die wel OneDrive nodig hebben op een Mac en dan werkt het vaak niet lekker. Ook troubleshooten op een mac is een hel, probleem omschrijvingen die nergens op slaan.
Maar je kunt wel 4 java`s versie tegelijk draaien op een mac zonder problemen dat kan dan weer wel.
ok boomerquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Of je draait het om en installeert Fedora ( Of jou eigen favoriete linux distrubutie ) -> https://github.com/kholia/OSX-KVMquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Desnoods met een virtual machine, veel collega's hebben een Macbook maar schelden het OS uit, installeren gewoon een VM met Windows en ze zijn blij
Probeer eens Fedora KDE, ik krijg er de Windows feelings van.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn pc is echt ontiegelijk oud. Als ik ooit een andere ga kopen, stap ik ook over op dit soort gratis pakketten.
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:41 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Of je draait het om en installeert Fedora ( Of jou eigen favoriete linux distrubutie ) -> https://github.com/kholia/OSX-KVM( Ja okee het is zo langzaam als stront door een trechter, er is nog geen goede display driver
)
Ik heb sinds een half jaar ook geen MS office meer, maar enkel libre-office. Tot nu toe nog geen enkele functionaliteit gemist.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:56 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ja ik weet het, libreoffice, openoffice of ze het tegenwoordig noemen, alleen bij sommige dingen kan het ik risico niet nemen en heb ik echt excel nodig.
Helaas is het nog niet goed genoeg compatible, soms gaan formules mis en dat geeft voor ellende.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:44 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik heb sinds een half jaar ook geen MS office meer, maar enkel libre-office. Tot nu toe nog geen enkele functionaliteit gemist.
Ik heb geen enkel probleem om te betalen voor een kwaliteitsproduct, maar ik zag echt niet meer wat de meerwaarde was van MS Office ten opzichte van de gratis alternatieven. Sterker nog, libre-office laadt veel sneller en heeft minder installatieruimte nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |