abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214057849
Man man man, net een nieuw toesenbord en scherm kunnen kopen ( de pc hangt nog met tape aan elkaar )

Ik moest dringend een excel bestand uitprinten, echter had mijn vriendin gisteren ook van alles lopen doen en nu heeft windows haar account toegevoegd... maar daar zit geen office365 licentie onder dus het office pakket gaat mekkeren dat er geen licentie is. Dus ik bij het activeren mijn account invullen met Office 365 standaard licentie. WAT ZEGT DIE VIEZE VUILE GORE TEERING TYFUS leider dat er al een account is aangemeld. Nou wil je die afmelden gaat het niet want je kunt office alleen nog maar sluiten. MICROSOFT FIX YOU FUCKING SHIT.
(uit eindelijk gefixed door alle accounts los te koppellen en het opnieuw te proberen maar welke normaal persoon weet dat )

Dat was hem weer ajuuh
Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 12:34:29 #2
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214057905
Geen 16 inch MacBook Pro hebben :')!!!!!!
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214058096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Man man man, net een nieuw toesenbord en scherm kunnen kopen ( de pc hangt nog met tape aan elkaar )

Ik moest dringend een excel bestand uitprinten, echter had mijn vriendin gisteren ook van alles lopen doen en nu heeft windows haar account toegevoegd... maar daar zit geen office365 licentie onder dus het office pakket gaat mekkeren dat er geen licentie is. Dus ik bij het activeren mijn account invullen met Office 365 standaard licentie. WAT ZEGT DIE VIEZE VUILE GORE TEERING TYFUS leider dat er al een account is aangemeld. Nou wil je die afmelden gaat het niet want je kunt office alleen nog maar sluiten. MICROSOFT FIX YOU FUCKING SHIT.
(uit eindelijk gefixed door alle accounts los te koppellen en het opnieuw te proberen maar welke normaal persoon weet dat )

Dat was hem weer ajuuh
Dat is altijd een gedoe ja sinds ze dat hebben geintroduceerd.
Wat je kan doen is misschien Open Office gebruiken?
pi_214058185
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:34 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb alleen maar problemen met Mac, installeer maar eens OneDrive.
pi_214058196
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:48 schreef stokj het volgende:

[..]
Ja ik weet het, libreoffice, openoffice of ze het tegenwoordig noemen, alleen bij sommige dingen kan het ik risico niet nemen en heb ik echt excel nodig.
pi_214058297
Jij hebt geen vriendin
pi_214058411
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:48 schreef stokj het volgende:

[..]
Mijn pc is echt ontiegelijk oud. Als ik ooit een andere ga kopen, stap ik ook over op dit soort gratis pakketten. :Y
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:23:46 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_214058436
waarvoor moet je dringend een excelbestand printen dan
pi_214058470
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:34 schreef Flitsbezorger het volgende:
Niet met postduiven communiceren :')
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 14:08:42 #10
pi_214058859
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:55 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Ik heb alleen maar problemen met Mac, installeer maar eens OneDrive.
Wie gebruikt er dan ook OneDrive lol

Ik heb gewoon mijn eigen server incl. cloud en Plex, die data stelende Yankees gaan mij niet pakken vriend
[..]
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 14:09:15 #11
pi_214058867
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Dieren mishandelen :')
Niet gewoon rooksignalen gebruiken :')
[..]
pi_214058889
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 14:08 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Wie gebruikt er dan ook OneDrive lol

Ik heb gewoon mijn eigen server incl. cloud en Plex, die data stelende Yankees gaan mij niet pakken vriend
Fijn voor u, echter zijn er ook mensen die wel OneDrive nodig hebben op een Mac en dan werkt het vaak niet lekker. Ook troubleshooten op een mac is een hel, probleem omschrijvingen die nergens op slaan.
Maar je kunt wel 4 java`s versie tegelijk draaien op een mac zonder problemen dat kan dan weer wel.
pi_214058898
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik dacht dat oude Mac gebruikers een postzegel plakken op het scherm bij het verstuen van een mail.
pi_214059203
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Fijn voor u, echter zijn er ook mensen die wel OneDrive nodig hebben op een Mac en dan werkt het vaak niet lekker. Ook troubleshooten op een mac is een hel, probleem omschrijvingen die nergens op slaan.
Maar je kunt wel 4 java`s versie tegelijk draaien op een mac zonder problemen dat kan dan weer wel.
log je toch gewoon online in jankert!
office.com, inloggen en gaan!
My god is the sun!
  woensdag 26 juni 2024 @ 14:38:36 #15
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_214059220
Je doet je username eer aan.....
Je bent een waardeloze agent.
pi_214059587
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 14:36 schreef TALIN het volgende:

[..]
log je toch gewoon online in jankert!
office.com, inloggen en gaan!
:') Ik zal het doorgeven.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 14:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Je doet je username eer aan.....
Dank u!
pi_214060072
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Mijn pc is echt ontiegelijk oud. Als ik ooit een andere ga kopen, stap ik ook over op dit soort gratis pakketten. :Y
Nou, ik gebruik het sinds een paar jaren al als ik mijn werklaptop er niet voor wil gebruiken.
Open Office doet het prima, de interface is wel gaar maar men kan er mee vooruit.

Mijn pc wordt over 5 jaar 20 :P
pi_214060076
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Desnoods met een virtual machine, veel collega's hebben een Macbook maar schelden het OS uit, installeren gewoon een VM met Windows en ze zijn blij :P
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 17:25:24 #19
pi_214060517
quote:

[..]
ok boomer ^O^
[..]
pi_214068586
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:30 schreef stokj het volgende:

[..]
Desnoods met een virtual machine, veel collega's hebben een Macbook maar schelden het OS uit, installeren gewoon een VM met Windows en ze zijn blij :P
Of je draait het om en installeert Fedora ( Of jou eigen favoriete linux distrubutie ) -> https://github.com/kholia/OSX-KVM *) ( Ja okee het is zo langzaam als stront door een trechter, er is nog geen goede display driver :s) )
pi_214068602
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Probeer eens Fedora KDE, ik krijg er de Windows feelings van.
https://fedoraproject.org/spins/kde/

Ik weet niet wat jou technische kennis is maar pas even op dat je niet al je data wist als je hiermee begint just saying )
pi_214068939
Het is "wil niet activeren". :{
pi_214069737
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 09:41 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Of je draait het om en installeert Fedora ( Of jou eigen favoriete linux distrubutie ) -> https://github.com/kholia/OSX-KVM *) ( Ja okee het is zo langzaam als stront door een trechter, er is nog geen goede display driver :s) )
Dat kan natuurlijk ook!
pi_214069928
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:56 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Ja ik weet het, libreoffice, openoffice of ze het tegenwoordig noemen, alleen bij sommige dingen kan het ik risico niet nemen en heb ik echt excel nodig.
Ik heb sinds een half jaar ook geen MS office meer, maar enkel libre-office. Tot nu toe nog geen enkele functionaliteit gemist.
Ik heb geen enkel probleem om te betalen voor een kwaliteitsproduct, maar ik zag echt niet meer wat de meerwaarde was van MS Office ten opzichte van de gratis alternatieven. Sterker nog, libre-office laadt veel sneller en heeft minder installatieruimte nodig.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_214070003
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 12:44 schreef knoopie het volgende:

[..]
Ik heb sinds een half jaar ook geen MS office meer, maar enkel libre-office. Tot nu toe nog geen enkele functionaliteit gemist.
Ik heb geen enkel probleem om te betalen voor een kwaliteitsproduct, maar ik zag echt niet meer wat de meerwaarde was van MS Office ten opzichte van de gratis alternatieven. Sterker nog, libre-office laadt veel sneller en heeft minder installatieruimte nodig.
Helaas is het nog niet goed genoeg compatible, soms gaan formules mis en dat geeft voor ellende.
Voor Prive gebruik is het perfect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')