Ik heb geen zin om nog meer SMSjes te versturen want blijkbaar antwoord ze toch niet. Als er iets is misgegaan WAT is er dan misgegaan?
Waarschiojnlijk zal ik er nooit achter komen. Vrouwen...
Duneheerscht
quote:idd! doen... nu!
Op maandag 17 februari 2003 22:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
bel haar op!
[Dit bericht is gewijzigd door Teonanacatl op 17-02-2003 22:13]
[Dit bericht is gewijzigd door vogeltje op 17-02-2003 22:14]
quote:Zat ze ook aan de breezer?
Op maandag 17 februari 2003 22:12 schreef Dromer het volgende:[..]
Nu is ze nuchter?
Dune
quote:Gewoon bellen man.. nie sneu doen
Op maandag 17 februari 2003 22:15 schreef Duneheerscht het volgende:
lol...ik was in ieder geval niet de nuchterste, maar zij was wel redelijk nuchter, zo dronk in ieder geval maar 1 apfelkorn waar ik bij was. Bellen is niks voor mij, en nog een keer SMSen denk ik dat ik misschien desperate (ff nederlandse woord kwijt) over kom. En als ik nog een keer SMS wat moet ik dan smsen? Waarom ze niet smste?Dune
Heyhey, een beetje laat maar toch Wat vond jij er zondag van? Ik vond het zeker wel gezellig. Ik hoop snel wat van je te horen. Groetjes
Edit: Typos
[Dit bericht is gewijzigd door Duneheerscht op 17-02-2003 22:19]
quote:Is dat zo vreemd? Ik heb soms wel 3 weken geen beltegoed.
Op maandag 17 februari 2003 22:17 schreef Duneheerscht het volgende:
Een meid van 22 die een week lang geen beltegoed heeft?
quote:En dat is het!
Op maandag 17 februari 2003 22:20 schreef Lexie het volgende:
Dat is irritant ja
quote:dat kan hoor!!
Op maandag 17 februari 2003 22:17 schreef Duneheerscht het volgende:
Een meid van 22 die een week lang geen beltegoed heeft?
quote:
Op maandag 17 februari 2003 22:19 schreef La_Chatte_Noir het volgende:[..]
Is dat zo vreemd? Ik heb soms wel 3 weken geen beltegoed.
Maar niet als je wil smssen met die leuke jongen uit de kroeg!
quote:Zeker als je al niet zo zeker van je zelf bent
Op maandag 17 februari 2003 22:21 schreef Duneheerscht het volgende:[..]
En dat is het!
quote:Daar heb je gelijk in
Op maandag 17 februari 2003 22:21 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
quote:Jah dat bedoel ik maar
Op maandag 17 februari 2003 22:21 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
quote:Ik weet heel goed van mezelf dat ik niet zo zeker ben van mezelf.
Op maandag 17 februari 2003 22:21 schreef Lexie het volgende:[..]
Zeker als je al niet zo zeker van je zelf bent
Als het goed is zie ik haar aanstaande zaterdag weer, als ik dan nog niet nog een keer gebeld/gesmst heb stap ik wel naar dr toe.
Dune
quote:LOL
Op maandag 17 februari 2003 22:22 schreef sooty het volgende:
Sms REG JANA naar 4060 en je krijgt antwoord.
quote:lol
Op maandag 17 februari 2003 22:22 schreef sooty het volgende:
Sms REG JANA naar 4060 en je krijgt antwoord.
Dune
maar laat het er niet bij zitten man......... zou echt dom zijn.
Uiteraard heb ik het niet via Internet verstuurd....
Om de een of andere reden gebeuren dit sooirt dingen altijd bij mij :S
Dune
quote:Arme jongen
Op maandag 17 februari 2003 22:55 schreef Duneheerscht het volgende:
quote:kijk daar heb je et al... een smiley in je sms
Op maandag 17 februari 2003 22:18 schreef Duneheerscht het volgende:
Ik zal ff vertellen wat ik had gestuurd:Heyhey, een beetje laat maar toch
Wat vond jij er zondag van? Ik vond het zeker wel gezellig. Ik hoop snel wat van je te horen. Groetjes
-edit-
ow shit sorry dit is niet onzin. xcuus, tis al laat.
quote:
Op maandag 17 februari 2003 22:57 schreef Remi het volgende:
lol, bel d'r nou maar gewoon op. Straks wacht je te lang en durf je niet meer.
quote:Nou dan zou ik ook denken 'wow enthousiast!'
Op maandag 17 februari 2003 22:18 schreef Duneheerscht het volgende:Ik hoop snel wat van je te horen. Groetjes
Nee serieus, ff bellen joh.
Straks loop je er mis en was er gewoon een verklaring voor.
quote:Jij hebt echt een zelfvertrouwen probleem. Ze liep achter jou aan ! Dat doet ze echt niet als je een sukkel bent. En wat dan nog: tering man, je hebt niks te verliezen. Met deze instelling blijf je je hele leven vrijgezel.
Op maandag 17 februari 2003 22:55 schreef Duneheerscht het volgende:
Ok... dat is dan duidelijk...ze vind me niet leuk![]()
Uiteraard heb ik het niet via Internet verstuurd....
Dune
quote:Het was inderdaad misschien niet zo'n heel flitsend smsje. Maar laten we nou niet gaan speculeren wat er mis is gegaan. Het gaat erom dat hij het er niet bij moet laten zitten. HIJ MOET GEWOON BELLEN
Op maandag 17 februari 2003 23:20 schreef cos-micV het volgende:
Ik denk dat je SMSje niet goed in elkaar zat.....jij vraagt wat ze ervan vond???....waarvan???? meer dan een beetje geklets was er niet.....
Je hoop SNEL iets terug van haar te horen....ik denk dat ze zich door dit berichtje geclaimt voelde en gepushd om er vooral spoed achter te zetten....
Als ik zo'n berichtje zou krijgen na een avondje kletsen.........ik zou het er spaans benauwd van krijgen....
en nu bemoei ik me er niet meer mee. hoeveel aanmoedigingen heb je nodig.....
quote:Ik wou ook al zeggen.
Op maandag 17 februari 2003 23:34 schreef Aardwetenschapper het volgende:Ik zou bellen, nee heb je, ja kan je krijgen.
Of durf je geen deuk in je trots aan ??
Als ik iemand leuk vind hang ik wel aan de telefoon
ZEKER als iemand z'n nummer persoonlijk aan me heeft gegeven.
Was dus een kutwijf!
Mijn advies: bel d'r en als ze niets laat horen of niet opneemt; gewoon heel hard de aan d'r
laten krijgen!
[Dit bericht is gewijzigd door Duin op 18-02-2003 14:15]
quote:nee hoor, je kan ook helemaal dichtklappen en dan heb je dus geen gesprek
Op dinsdag 18 februari 2003 14:09 schreef ArmaniMania het volgende:
Als je al van te voren weet dat je stil valt. Stel dan een aantal vragen van te voren voor jezelf die je har wilt vragen. Of vertel wat je door de dag hebt gedaan. Er is altijd wel wat te vertellen,al is het maar een stomme reclame die je hebt gezien. Of een nieuwsbericht die je op viel, of een leuke site. Probeer eens wat creatief te denken.. Niemand kan dat voor je invullen.
quote:Hij moet gewoon niet zeiken maar bellen
Op dinsdag 18 februari 2003 14:19 schreef oppie het volgende:
Rapporten aanzetten dan kan je zien of / wanneer ze hem ontvangt.
Mietje...
Ik heb dr uiteindelijk ook maar gebeld en we gaan nu wat afspreken
Dus : BELLEN
quote:Mooi man, zo zie je maar weer...
Op dinsdag 18 februari 2003 14:28 schreef Surferdude het volgende:
Oke , kweenie wat je eraan hebt maar je kan mijn topicje eens bekijken.Ik heb dr uiteindelijk ook maar gebeld en we gaan nu wat afspreken
Dus : BELLEN
quote:het kan aan mij liggen maar ikvind dit als hetero een beetje nichterig klinken, maargoed dat ben ik maar
Op maandag 17 februari 2003 22:18 schreef Duneheerscht het volgende:
Ik zal ff vertellen wat ik had gestuurd:Heyhey, een beetje laat maar toch
Wat vond jij er zondag van? Ik vond het zeker wel gezellig. Ik hoop snel wat van je te horen. Groetjes
Of ze heeft een ander nummer gegeven! Ken genoeg mensen die moeten nadenken (en dus misschien wel nrs omdraaien) wat voor nummer ze hebben.
iig laat maar ff weten wat je hebt gedaan.
Hey Hey. Ik sms me gek. Maar je smst me niet terug. Erg jammer. Want ik wilde een keer iets leuks gaan doen met je. Laat snel wat van je horen.
quote:Precies!! Dat is ook nog een keer mogelijk: dat ze bewust of per ongeluk een verkeerd nummer aan jou heeft gegeven. Ik ken echt wel vrouwen die daartoe in staat zijn.
Of ze heeft een ander nummer gegeven! Ken genoeg mensen die moeten nadenken (en dus misschien wel nrs omdraaien) wat voor nummer ze hebben.
Ik heb dat ook met een meisje uit m'n klas, ik zat naast haar, SMSte en hij kwam gewoon niet aan bij haar, echt vaag. Gewoon bellen dus en je weet het zeker!
Morgen ga ik bellen, zonder nummer weergave en dan zien we wel. En jah...dit ga ik echt doen Moet eens een keer stoppen met een mietje zijn.
Mensen bedankt en jullie horen morgen van me
Gegroet
ik heb ooit een nummer van een jongen gekregen, bleek dat zn oude nummer te zijn (denk ik)
ik heb toen maar zn voicemail helemaal volgescholden enzo...
maar ik zou dr gewoon bellen (zoals velen van ons al zeiden)
.....en als ze niet opneemt..of wat dan ook, dan weet je genoeg
quote:En niet snel ophangen voordat ze opneemt he
Op dinsdag 18 februari 2003 22:17 schreef Duneheerscht het volgende:
Ok...ok...jullie hebben me overgehaaldMorgen ga ik bellen, zonder nummer weergave en dan zien we wel. En jah...dit ga ik echt doen
Moet eens een keer stoppen met een mietje zijn.
Mensen bedankt en jullie horen morgen van me
Gegroet
en dan weet je ook zeker dat de boodschap overkomt
quote:Heb je al gebeld ?????????????
Op woensdag 19 februari 2003 13:47 schreef piepo het volgende:
juistem gewoon bellen ..is veel persoonlijkeren dan weet je ook zeker dat de boodschap overkomt
quote:Spreek je uit eigen ervaring
Op woensdag 19 februari 2003 15:35 schreef Faithy het volgende:
ze heeft je gewoon een niet bestaand nummer gegeven om van je af te komen![]()
ofzo..
quote:Nee, gelukkig niet
Op woensdag 19 februari 2003 15:44 schreef Takemenow het volgende:[..]
Spreek je uit eigen ervaring
maar het is het enige wat ik kan bedenken
Of ze heeft geen bel/SMS-tegoed, of haar GSM is gejat en krijgt die mobiel nu iedere minuut een SMS
Of...joh niet over nadenken, je hebt je best gedaan 2 x een SMS gestuurd. Bellen is altijd persoonlijker maar zou ik nu niet meer doen om niet wanhopig over te komen.
De bal ligt nu bij haar, dus als zij verder geen actie neemt is het haar verlies ook verder.
Sterkte!
quote:Ik denk dat fan nog licht uitgedrukt is!!!
Op woensdag 19 februari 2003 15:55 schreef Takemenow het volgende:
Hmmm Fight Club fan
quote:Waarom kom je wanhopig over als je na 2 keer stopt? Ik begrijp dat nooit zo goed. Ik vind het juist kansloos als je je daardoor uit het veld laat slaan. Ze heeft toch al wel door dat hij haar leuk vind. Als iemand niet zou antwoorden zou ik JUIST willen weten wat er aan de hand is. Ze kan op zijn minst antwoord geven en zeggen dat ze hem toch niet zo leuk vind.
Op woensdag 19 februari 2003 15:52 schreef Mennosson het volgende:
Of...joh niet over nadenken, je hebt je best gedaan 2 x een SMS gestuurd. Bellen is altijd persoonlijker maar zou ik nu niet meer doen om niet wanhopig over te komen.
Wat ik zou doen: Bellen en gewoon heel simpel vragen waarom ze geen antwoord geeft. Maar goed, misschien ben ik soms wel te bot....
quote:Ja maar stel ze heeft er gewoon geen tijd voor gehad om te reageren, of ze is ziek, ik weet het niet.
Op woensdag 19 februari 2003 17:00 schreef Rollins het volgende:[..]
Waarom kom je wanhopig over als je na 2 keer stopt? Ik begrijp dat nooit zo goed. Ik vind het juist kansloos als je je daardoor uit het veld laat slaan. Ze heeft toch al wel door dat hij haar leuk vind. Als iemand niet zou antwoorden zou ik JUIST willen weten wat er aan de hand is. Ze kan op zijn minst antwoord geven en zeggen dat ze hem toch niet zo leuk vind.
Volgende keer dus meteen persoonlijker zijn en meteen bellen.
Heb je ook meteen antwoord.
Ik zou gewoon voorlopig even met rust laten en volgende keer gewoon op de man af vragen. Dat is denk ik de enige manier om de duidelijkheid te krijgen die je wil.
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 19-02-2003 17:28]
quote:Dat komt omdat ze alles meteen binnen 2 dagen opbellen met vriendinnen om te bespreken of ze nu wel of niet die jongen gaan bellen.
Op woensdag 19 februari 2003 17:29 schreef Partygurl het volgende:
Vrouwen hebben nooit beltegoed
En tsja, dan is opeens je beltegoed op....
volgens mij hebben die homo's het wel maar makkelijk.
die jongens hebben altijd beltegoed
quote:[offtopic] Zeer herkenbaar
Op woensdag 19 februari 2003 16:41 schreef Mennosson het volgende:[..]
Ik denk dat fan nog licht uitgedrukt is!!!
Vanaf de eerste keer dat ik hem zag tot de tigste keer blijf ik genieten van dit meesterwerk. Herkenbaar????
[ontopic maar weer]
Hebbie nou al gebeld want dat zou je gisteren doen he !
2 keer gebeld, 1 keer smiddags en 1 keer savonds, allebij geen gehoord, gaat wel over enzo amar neemt niemand op.
Ik vind het wel best nu, ik denk dat ik haar zaterdag nacht wel zie en dan stap ik wel op dr af, en dan zien we verder wel.
Gegroet
quote:succes!
Op donderdag 20 februari 2003 12:52 schreef Duneheerscht het volgende:
Ok.....2 keer gebeld, 1 keer smiddags en 1 keer savonds, allebij geen gehoord, gaat wel over enzo amar neemt niemand op.
Ik vind het wel best nu, ik denk dat ik haar zaterdag nacht wel zie en dan stap ik wel op dr af, en dan zien we verder wel.
Gegroet
Laat het nog ff weten....
quote:ja ben benieuwt....
Op zondag 23 februari 2003 10:29 schreef innovation het volgende:
enne?
quote:me too
Op zondag 23 februari 2003 17:25 schreef Gran_Turismo het volgende:[..]
ja ben benieuwt....
Als ze dan nog steeds niets van zich laat horen, laten vallen. Accepteer dat je nooit meer iets van haar zult horen and move on.
Mij is het ook al twee keer overkomen dat ik een nummer van iemand kreeg waar ik vervolgens niets mee kon. Alsof zo'n meid zich na het geven van het nummer later bedenkt of zo.
Geef je nummer dan ook niet, trut!
als je het niet per se wil weten, laat het dan gewoon gaan, get on with life,
maar het is een beetje zielig om hier te vragen wat je moet smsen en of je wel moet smsen...ga eens op je eigen gevoel af..jij was erbij en ook was het misschien met iets teveel drank, ik kan jou niet vertellen of de dame in kwestie ook daadwerkelijk echt iets in je ziet en wat de reden is van haar niet terug smsen...
dat kan alleen zij
OEPS inmiddels is er meer gebeurd zie ik...ja als ze niet terugbelt en jij spreekt haar voicemail niet in, dan is persoonlijk contact de beste manier
Hey Dune, ik hoop dat je vergeten bent ons te vertellen omdat je nog op een roze wolk zit en dat het niet is omdat je helemaal depri bent!
Kep verder nog wel een HEEELE gezellige nacht gehad hoor:D
Groeten
quote:was er in dat HEEL korte gesprek nog tijd om te vragen: Waarom? of beter gezegd: Waarom niet?
Op maandag 24 februari 2003 23:52 schreef Duneheerscht het volgende:
Na een HEEL kort gesprek heb ik me weer omgedraaid en nu is het voor mij leuk geweest.
quote:Ik zou het geschreven kunnen hebben...
Mij is het ook al twee keer overkomen dat ik een nummer van iemand kreeg waar ik vervolgens niets mee kon. Alsof zo'n meid zich na het geven van het nummer later bedenkt of zo.Geef je nummer dan ook niet, trut!
quote:girls.
Op maandag 24 februari 2003 23:52 schreef Duneheerscht het volgende:
Haha wat een belangstelling, maar ik moet jullie mededelen dat ik NIET positief werd ontvangen tijdens haar werk. Ik liep naar dr toe en ik zag al aan dr gezicht dat ze er niet zo blij mee was dat ik naar dr toe kwam. Na een HEEL kort gesprek heb ik me weer omgedraaid en nu is het voor mij leuk geweest.Kep verder nog wel een HEEELE gezellige nacht gehad hoor:D
Groeten
quote:Geen sms = Geen interesse
Op maandag 17 februari 2003 22:10 schreef Duneheerscht het volgende:Ik heb geen zin om nog meer SMSjes te versturen want blijkbaar antwoord ze toch niet. Als er iets is misgegaan WAT is er dan misgegaan?
Life is hard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |