abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8381995
Zaterdagavond lekker wezen stappen met een stel vrienden, erg gezellig
In de bus terug naar huis heb ik een heel leuk meisje ontmoet en daar mee zitten kletsen , supergezellig en het klikte meteen goed.
We wonen zelfs in dezelfde plaats , komen in dezelfde kroegen en hebben elkaar dus nu pas voor het eerst ontmoet .....

We moesten er ook toevallig bij dezelfde halte uit en we zijn samen naar de fietsen gelopen , daar hebben we nog TWEE uur met elkaar staan babbelen in de kou

Ik vind haar echt superleuk , ze ziet er erg goed uit en is ook nog eens leuk en volgens mij ook heel lief
Ik had wel het idee dat ze mij ook leuk vond , vanwege een aantal opmerkingen en aanrakingen (nee, niet op die manier )

Ik denk , wtf , ik vraag gewoon of ze een keertje wat wil gaan drinken met me , zegt zij : ja , lijkt me heel leuk

Dus ik heb haar mijn nummer gegeven aangezien ik mijn foon niet bij me had en ze zou me sms`en en dan zou ik ook gelijk haar nummer hebben en dan konden we wat afspreken

Maar nu komt het : ik hoorde via via dat ze dus al een vriend heeft !
Dit moet mij natuurlijk weer overkomen , ontmoet ik eens een echt leuk meisje heeft ze al een vriend !

Maar wat moet ik hier nu van denken ? Ze heeft al een vriend maar ze wil wel met mij uit en ze liet merken (volgens mij) dat ze me wel leuk vind.
Wat vinden jullie hier nu van ?

pi_8382023
face it dude..ze wil je als vriend, maar niet zoeentje die je pijpt. Dat 2 uur babbelen zonder actie was ook al een goede indicatie.

[Dit bericht is gewijzigd door The_Wanderer op 10-02-2003 09:45]

To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  maandag 10 februari 2003 @ 09:44:08 #3
29429 Dissection
King of all kings
pi_8382047
Tja, als je TWEE uur met elkaar staat te babbelen IN DE KOU..dan doe je volgens mij toch echt wat verkeerd!!!
Als een meisje mij signalen geeft, dan is het een kwartier babbelen en dan is het raak...of 8; of duzzz.

Volgens mij was ze gewoon met je aan het flirten, gezien het feit dat ze al een vriendje heeft...je bent dus gewoon erin gestonken kerel...die valse vrouwen op deze planeet zouden ze moeten uitbannen

Suc6 iig...zoals de reactie hierboven ook zegt, ze wil wel vrienden zijn, maar verder nix waarschijnlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Dissection op 10-02-2003 09:45]

pi_8382051
via via gehoord hoeft niet altijd waar te zijn he..
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  maandag 10 februari 2003 @ 09:44:25 #5
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_8382053
Wat een toestanden op de maandagmorgen. Ik moest even gaan zitten toen ik t gelezen had.
Er gaat niks boven Urk
  maandag 10 februari 2003 @ 09:46:57 #6
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8382094
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:44 schreef Dissection het volgende:
Als een meisje mij signalen geeft, dan is het een kwartier babbelen en dan is het raak...of 8; of duzzz.
ja... want jij bent zo'n bikkel he.....

*me kotst op arrogantie!*

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_8382095
Ik denk dat het nix wordt. ik heb ook dat soort dingen gehad en dat wordt nooit meer dan vriendschap helaas.
pi_8382100
Een meisje gaat echt niet voor niets 2 uur in de kou met je staan praten als ze denkt dat je alleen maar een aardige gozer bent, hoor.

Dus ofwel ze heeft idd geen vriend,
ofwel ze vindt jou leuker.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8382103
Of mischien vindt ze je wel gewoon een aardige jongen? Moet ze dan meteen "een relatie" met je aangaan om met je om te kunnen gaan? Ik snap dat niet hoor......

Ik heb stapels goeie vriendinnen met wie ik graag wat ga drinken, of naar de film ga, of uit eten ga. Maar dan hoef ik toch nog niet een relatie met ze te willen? Ik heb een hele leuke relatie, maar vindt het nogsteeds leuk om met andere meisjes om te gaan.

In dit geval mischien wel hetzelfde.... Ze vindt het blijkbaar leuk om met je te praten, maar wil waarschijnlijk geen relatie met je. Aan jou de keus of je dat ook wilt.

pi_8382104
Misschien loopt de relatie die zij nu heeft niet zo lekker en is "bijna" op z'n eind?

Kweet het niet maar iets drinken samen kan toch geen kwaad lijkt mij, tenslotte wil zij het zelf ook.

pi_8382122
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:47 schreef Croga het volgende:
Of mischien vindt ze je wel gewoon een aardige jongen? Moet ze dan meteen "een relatie" met je aangaan om met je om te kunnen gaan? Ik snap dat niet hoor......

Ik heb stapels goeie vriendinnen met wie ik graag wat ga drinken, of naar de film ga, of uit eten ga. Maar dan hoef ik toch nog niet een relatie met ze te willen? Ik heb een hele leuke relatie, maar vindt het nogsteeds leuk om met andere meisjes om te gaan.

In dit geval mischien wel hetzelfde.... Ze vindt het blijkbaar leuk om met je te praten, maar wil waarschijnlijk geen relatie met je. Aan jou de keus of je dat ook wilt.

En jij gaat ook 2 uur in de kou staan lullen ?
pi_8382161
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:48 schreef Surferdude het volgende:

[..]

En jij gaat ook 2 uur in de kou staan lullen ?

Pas idd maar op dat je er niet teveel moeite insteekt..
pi_8382176
Misschien in tegenstelling van de vorige posts, maar je moet er voor gaan, echt waar. Als ze al 2 uur me u sta te babbele in de kou, dan wilt ze u beter kenne. Dus het zal nie zo goed gaan met haar vriend (het is niet omdat je een vriend hebt, dat je hem dan ook nog graag ziet , uc?)

Dus leer haar beter kennen, ze zal uiteindelijk wel kiezen tusse u of die jonge. Zeker niet opgeven (eerst zal haar relatie wel wat slabakken, ruzie e.d.) waardoor het voor jullie mss ook wel moeilijk wordt.

maandag 10 februari 2003 @ 09:52:33 #14
29429 Dissection
King of all kings
pi_8382209
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:46 schreef RipCurl het volgende:

[..]

ja... want jij bent zo'n bikkel he.....

*me kotst op arrogantie!*

Ik zeg helemaal niet dat ik een bikkel ben, maar als het KOUD is, en een meisje heeft vantevoren signalen gegeven in de kroeg, dan is het na maximaal een kwartier praten raak, aka zoenen, of een dumper
Maar aangezien ik al meer dan 1,5 jaar een vaste vriendin heb, ben ik natuurlijk niet meer zo bij van de meiden trucs....
Vroegah dan was iemand die 2 uur in de kou stond te praten gewoon genaaid meer niet....maar misschien willen de meiskes van tegenwoordig eerst een intensief en goed gesprek alvorens ze uberhaupt gaan denken aan zoenen
Ik ben geen bikkel, maar na een kwartier in de kou heb ik het wel gezien hoor. Als ze dan zonodig wilt doorpraten, gaat ze maar mee naar huis
pi_8382278
Verstandiger vraag in deze context is:

Specs van de vriend! Met name: heeft hij een verleden mbt geweldspleging. Ruikt ie niet alleen sterk maar is ie het ook etc

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_8382284
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:50 schreef The_Wanderer het volgende:

[..]

Pas idd maar op dat je er niet teveel moeite insteekt..

Wat bedoel je hier mee
  maandag 10 februari 2003 @ 09:56:47 #17
29429 Dissection
King of all kings
pi_8382296
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:55 schreef sqlsmurft het volgende:
Verstandiger vraag in deze context is:

Specs van de vriend! Met name: heeft hij een verleden mbt geweldspleging. Ruikt ie niet alleen sterk maar is ie het ook etc

Whahaha, jij doelt op "pakken wat je pakken kan, maar niet de chick van de kampioen free-fight"
  FOK!fotograaf maandag 10 februari 2003 @ 09:56:55 #18
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_8382299
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:44 schreef Dissection het volgende:
Tja, als je TWEE uur met elkaar staat te babbelen IN DE KOU..dan doe je volgens mij toch echt wat verkeerd!!!
En als je een meisje echt leuk vind en niet als tussendoortje wilt gebruiken, dan babbel je 2 uur!
  maandag 10 februari 2003 @ 09:57:00 #19
29670 Chub
terug van weggeweest :D
pi_8382302
1) via-via
2) hoe lang ken je haar nou al?
3) ook al is het waar, die relatie kan ook uit of nix zijn.
...

Zoveel onduidelijkheid... ik zou gewoon een keer afspreken, al is het maar voor de gezelligheid! En als het dan wat wordt en anders is het een gezellige avond en een leuke vriendin erbij!

Just Keep Smiling :)
pi_8382310
whehehehehe,
Lambo of Rekt
pi_8382323
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:56 schreef Surferdude het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier mee

Als je na een (lange) tijd nou nog steeds niet precies weet wat ze wil(de/een vriend) er misschien maar een eind aan breien.
  maandag 10 februari 2003 @ 09:58:14 #22
29429 Dissection
King of all kings
pi_8382324
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:56 schreef Ronhui het volgende:

[..]

En als je een meisje echt leuk vind en niet als tussendoortje wilt gebruiken, dan babbel je 2 uur!

Uhm, ik babbel geen 2 uur in de kou, zelfs niet met een HEEEEL leuk meisje...zelfs niet met sandra bullock
Als ze dan zonodig wilt doorbabbelen, dan maar bij haar of mij thuis, maar meer dan een kwartier in de kou doe ik echt niet
  maandag 10 februari 2003 @ 10:03:03 #23
26113 HeartCore
Begint eer ge bezint.
pi_8382394
Voor wat het waard is.

Vijf jaar geleden ontmoette ik toevallig een meisje op het werk waar we beiden op dat moment al vier jaar werkten. We hadden elkaar nog nooit gesproken maar zij reageerde op een oproep van mij, ik had tijdelijk een adres nodig voor mijn kat. Zij had op dat moment al een vriend hoorde ik van collega's. Op maandag bracht ik mijn kat, op dinsdag hadden we een lang erg gezellig telefoongesprek. Om een lang verhaal kort te maken, een week later woonden we samen en zes maanden later waren we getrouwd. We zijn nu al vijf jaar samen en wonen sinds een maand in een klein romantisch dorpje in zuid frankrijk met onze twee kinderen.

Wees gewoon jezelf en wacht af op de dingen die komen gaan. Als ze jou echt ziet zitten komt het wel goed en zoniet, houd je er misschien een leuke vriendin aan over.

HC

pi_8382412
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:58 schreef Dissection het volgende:

[..]

Uhm, ik babbel geen 2 uur in de kou, zelfs niet met een HEEEEL leuk meisje...zelfs niet met sandra bullock
Als ze dan zonodig wilt doorbabbelen, dan maar bij haar of mij thuis, maar meer dan een kwartier in de kou doe ik echt niet

Mja , goed , zo ben jij ....ik niet.

Ik zou graag nog wat meer reacties hebben , het is nu een beetje fifty/fifty

pi_8382414
quote:
Op maandag 10 februari 2003 09:56 schreef Dissection het volgende:

[..]

Whahaha, jij doelt op "pakken wat je pakken kan, maar niet de chick van de kampioen free-fight"

Nou "pakken wat je pakken kan" is niet helemaal wat ik bedoel maar stel dat hij doorzet en die "vriend" van haar waardeert dat niet dan kan het maar zo zijn dat z'n complete snotfabriek verbouwt wordt waardoor het meisje ook wel eens haar interesse kan verliezen. Duidelijk geen win-win-situatie
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')