Tsjechie moet toch kunnen winnen van Turkey. Als dat zo is wat is het dan voor Oranje?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Tsjechie en Georgië allebei niet winnen Engeland, als een van die 2 wint de nummer 1 van groep E, tenzij in groep E ineens 2x een 3-0 valt ofzo
En dus geen Spanje voor Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Kroatië ook definitief uitgeschakeld zie ik
Dit programma is zo vreselijk slechtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:56 schreef Szura het volgende:
Heb je twee keer 0-0 gehad, krijg je ook nog Jaap Reesemaids
Dacht het ook. Plaats het antwoord dalijk. Ik ben moe en ga pitten.quote:
Dan Engelandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tsjechie moet toch kunnen winnen van Turkey. Als dat zo is wat is het dan voor Oranje?
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slovenië en Denemarken eindigen allebei op 3 punten met een doelsaldo van 2-2. En hun onderling resultaat was ook gelijk. Wie is er nu tweede en wie derde van hen beide?
Dick zit nu bij VI.quote:
Als je nou even had opgelet..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slovenië en Denemarken eindigen allebei op 3 punten met een doelsaldo van 2-2. En hun onderling resultaat was ook gelijk. Wie is er nu tweede en wie derde van hen beide?
Denemarken, alfabetische volgorde geeft dan de doorslag.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja ik ook. Was waarschijnlijk wel beter geweest zelfs.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:57 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid jongens
Zonder jullie was ik om 21:00 al in bed gaan liggen wat een KUTAVOND
Er zijn 3 mogelijkheden voor waar de beste nummer 3 door is. Nummer 3 uit groep C/D zijn sowieso geplaatst, B is sowieso klaar. A/E en A/F door leveren Engeland als tegenstander. Dus de nummers 3 moeten het beter doen dan Hongarije, wat betekent dat Georgië of Tsjechie moet winnen (Tsjechie niet al te ruim), en dat de nummer 3 in groep E niet al te veel goals tegen moet pakken als we Engeland willen ontlopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Duimen dus. Dit is wel lekker duidelijk.
Snap alleen die laatste niet.
Dan is het waarschijnlijk de winnaar van groep Equote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tsjechie moet toch kunnen winnen van Turkey. Als dat zo is wat is het dan voor Oranje?
Ik had niet geluisterd naar wat er allemaal wordt geluld hoor door die commentator.quote:
Wie moet er dan verliezen ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk de winnaar van groep E
Als Turkije wint sowieso Engeland.
Tering wat een systeem. Laten we juist hopen op Engeland.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn 3 mogelijkheden voor waar de beste nummer 3 door is. Nummer 3 uit groep C/D zijn sowieso geplaatst, B is sowieso klaar. A/E en A/F door leveren Engeland als tegenstander. Dus de nummers 3 moeten het beter doen dan Hongarije, wat betekent dat Georgië of Tsjechie moet winnen (Tsjechie niet al te ruim), en dat de nummer 3 in groep E niet al te veel goals tegen moet pakken als we Engeland willen ontlopen.
Engeland/Nederland/Italië + Zwitserland is wel het kneuzenhoekje.quote:
Daar is de vraag hoeveel risico er genomen gaat worden, want bij een nederlaag en winst van België is Slowakije plots 4e. Roemenië en Slowakije zie ik wel vooral spelen om niet te verliezen, want als iedereen gelijkspeelt is Oekraïne het bokjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slowaken kunnen overigens toch prima de Roemenen pakken? En zijn dan sowieso groepswinnaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |