ik vond Oostenrijk juist heel slecht spelen, hadden meer geluk dat Nederland niet in vorm was.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag was geen reclame voor het voetbal. Op Oostenrijk na, die probeerden er nog iets van te maken.
Smerige Serven er uit, dikke blij.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik vond Oostenrijk juist heel slecht spelen, hadden meer geluk dat Nederland niet in vorm was.
Dit was NL in vormquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik vond Oostenrijk juist heel slecht spelen, hadden meer geluk dat Nederland niet in vorm was.
Normaal doen ze dat zuiveren zelfquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Servië kloteklappers in ieder geval weggezuiverd zoals het hoort
Als Tsjechie en Georgië allebei niet winnen Engeland, als een van die 2 wint de nummer 1 van groep E, tenzij in groep E ineens 2x een 3-0 valt ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef svann het volgende:
Tegen wie gaat oranje de volgende wedstrijd krijgen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik vind een beertje zeiken op NL best leuk maar dit kan niet.
quote:
Achquote:
Duimen dus. Dit is wel lekker duidelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Tsjechie en Georgië allebei niet winnen Engeland, als een van die 2 wint de nummer 1 van groep E, tenzij in groep E ineens 2x een 3-0 valt ofzo
tot de volgende ouwe fipohunterquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:55 schreef FvanS het volgende:
Ik ga er vandoor jongens, dat jullie dat even weten.
Slechte vorm is ook een vorm inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |