Slowakije - Slovenië - Oostenrijk - Turkije is best realistisch als 3e kwart.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Engeland/Nederland/Italië + Zwitserland is wel het kneuzenhoekje.
Bovenkant is in dat geval 1E/Slovenië/Oostenrijk/Turkije, ook niet al te best
België kan morgen ook naar huisquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:07 schreef Marcoss het volgende:
België kan morgen in de slotfase ook zomaar van een plek in het gunstige deel naar ongeveer de slechtste plek in het schema gaan..
Die kunnen dan ook nog 4e in de poule worden ja. En Oekraïne kan er zelfs met 4 punten nog uitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik snap er ook geen kut meer van. Slovenië met 3 punten uit 3 is door, maar Slowakije met 3 uit 2 kan nog uitgeschakeld worden?
Turkije was tegen Portugal wel wereldklasse jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:21 schreef Fleischmeister het volgende:
Dit is toch wel de slechtste poulefase die ik ooit gezien heb op een eindtoernooi, man man man.
Duitsland, Spanje, Portugal en Turkije hebben leukere dingen laten zien dan alle andere landen bij elkaar, die het waarschijnlijk nog beter zouden doen als ze 11 willekeurige gasten uit een geriatrische verpleeginstelling plukken en op een veld neerzetten.
Die gast heeft in 8 maanden tijd 5 dagen vakantie gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:12 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Alweer een masterclass van de nieuwe Zidane @:firefox1
Kan je nagaan hoe slecht de rest isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Turkije was tegen Portugal wel wereldklasse ja
Zwitserland en Oostenrijk > Turkije.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:21 schreef Fleischmeister het volgende:
Dit is toch wel de slechtste poulefase die ik ooit gezien heb op een eindtoernooi, man man man.
Duitsland, Spanje, Portugal en Turkije hebben leukere dingen laten zien dan alle andere landen bij elkaar, die het waarschijnlijk nog beter zouden doen als ze 11 willekeurige gasten uit een geriatrische verpleeginstelling plukken en op een veld neerzetten.
de bookies hadden engeland vrijwel gelijk met frankrijk als favoriet...... wat doen die lui, een beetje tarot kaarten trekken ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:34 schreef Durmada het volgende:
Walgelijk saaie poule, echt allemaal wedstrijden die het aangluren niet waard zijn. Hopelijk vliegen ze er alledrie zo snel mogelijk uit. Een belediging voor het voetbal.
Moet je nagaan, Frankrijk heeft een goden elftal volgens de boekies en bakt er niet veel beters van.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
de bookies hadden engeland vrijwel gelijk met frankrijk als favoriet...... wat doen die lui, een beetje tarot kaarten trekken ?
Volgens mij doen die helemaal niks. Waar het meeste geld op ingezet wordt is favoriet. Ligt dan aan de gokkers dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
de bookies hadden engeland vrijwel gelijk met frankrijk als favoriet...... wat doen die lui, een beetje tarot kaarten trekken ?
# 6 Dr_Flash 499.956 76 32.514 64.042quote:
Ik in 23 jaar nul.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die gast heeft in 8 maanden tijd 5 dagen vakantie gehad.
Met een voorhoede Folen, Bellingham en Kane. Plus Palmer achter de hand. Is niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
klopt, ze zijn data analisten en maken en maken modellen die deels gebaseerd zijn op het gedrag van de gokkers.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij doen die helemaal niks. Waar het meeste geld op ingezet wordt is favoriet. Ligt dan aan de gokkers dus.
Maar ik heb geen verstand van gokken, dus misschien slaat dat nergens op
Ik kijk met meer afschuw naar Foden eigenlijkquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zijn er ergere miskleunen dan hoe Southgate Bellingham als een ALDI-middenvelder laat voetballen?
Abbink heeft een fapje gelegdquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:11 schreef golfer het volgende:
De Denen en Slovenen eindigden exact gelijk in de groep, in punten, op doelsaldo en in gegeven gele kaarten (6) aan spelers. Een unicum op het EK, waarna gekeken moest worden hoe beide landen het in de EK-kwalificatiereeks hadden gedaan. Denemarken deed dat beter.
Nu blijkt dat niet die EK-kwalificatiereeks de doorslag heeft gegeven, maar tóch het aantal gele kaarten. Die gelekaartenstand was niet in 6-6 geëindigd, maar in 7-6. Een Sloveense kaart was eerst niet meegerekend.
In het duel tussen Denemarken en Slovenië kreeg de Sloveense technisch directeur Milivoje Novaković zittend op de reservebank een gele kaart voor commentaar op de arbitrage. Door die zevende gele kaart is Slovenië derde en Denemarken tweede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |