Nou ja, oneens. Dit was gewoon een overtreding.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een spits die het vooral moet hebben van zijn lengte verwacht ik wel dat dat soort ballen minimaal op doel gaan. Maar het is inderdaad geen Luuk de Jong.
Het is racisme!quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik neem hem niks kwalijk, maar als iedereen hier superkritisch is op Geertruida en vervolgens Weghorst vrijpleit met betrekking tot deze kans kan ik alleen maar de conclusie trekken dat hier met twee maten wordt gemeten.
Geertruida speelde gewoon erg matig, draaide in de eerste helft amper open richting Malen en verloor heel veel ballen omdat er snel druk gezet werd op 'm.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik neem hem niks kwalijk, maar als iedereen hier superkritisch is op Geertruida en vervolgens Weghorst vrijpleit met betrekking tot deze kans kan ik alleen maar de conclusie trekken dat hier met twee maten wordt gemeten.
Hij erbij en met die andere De Jong.. dan heb je al weer een heel ander elftal.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We missen een type Luuk de Jong.
Hele matige eerste helft, herpakte zich wel goed in de tweedequote:Op woensdag 26 juni 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geertruida speelde gewoon erg matig, draaide in de eerste helft amper open richting Malen en verloor heel veel ballen omdat er snel druk gezet werd op 'm.
Speelde niet zijn beste wedstrijd. Maar wel gewoon cruciaal bij de 1-1 en dus een piekgave voorzet op de Grote Verlosser.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geertruida speelde gewoon erg matig, draaide in de eerste helft amper open richting Malen en verloor heel veel ballen omdat er snel druk gezet werd op 'm.
Eens hoor. Deed in de tweede gewoon wat je mag verwachten van een Eredivisie speler. Net als Schouten dat deed op een foutje na.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele matige eerste helft, herpakte zich wel goed in de tweede
Keepertje viel me ook niet mee inderdaad, bij die afgekeurde goal ook weer in de korte hoek.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens hoor. Deed in de tweede gewoon wat je mag verwachten van een Eredivisie speler. Net als Schouten dat deed op een foutje na.
Het zijn vooral de ervaren toppers achterin die het af lieten weten. En, eerlijk is eerlijk, onze keeper voegt ook weinig toe aan het organiseren en echt heel goed zag het er bij twee van de goals ook niet uit.
Laatste tegengoal is wat ongelukkig al zullen niet veel spelers hem zo goed inschieten. Snap ergens dat hij gokt op het lage schot.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Verbruggen afvallen vind ik wel erg makkelijk. Die jongen speelt tot nu toe gewoon een prima toernooi.
Hij speelde een matige pot, net als de 10 anderen zo ongeveer. Dat staat niet echt gelijk met met de grond gelijk maken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:43 schreef Durmada het volgende:
Verbruggen is 21 en heeft nog niet eens 50 wedstrijden op profniveau gekeept. Misschien zijn de verwachtingen van de "supporters" gewoon veel te hoog. Laten we alsjeblieft niet iedereen met de grond gelijk maken.
Maar dit is het ook, een matige pot. Als ik dit topic moet geloven deugt er niks meer van niemand.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelde een matige pot, net als de 10 anderen zo ongeveer. Dat staat niet echt gelijk met met de grond gelijk maken.
We hebben het ook over het nationale team, geen club waar je er als talent lekker in kan groeien.
Voor dit NL is elke poule lastig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar dit is het ook, een matige pot. Als ik dit topic moet geloven deugt er niks meer van niemand.
We zijn door in misschien wel de lastigste poule van het EK, misschien mogen we ook een keer tevreden zijn.
Ook wel eens. Maar gisteren ging er ook wel heel veel mis, ook wel moet Koeman eens dat het simpel meelopen wel een dingetje lijkt te blijven binnen dit team.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar dit is het ook, een matige pot. Als ik dit topic moet geloven deugt er niks meer van niemand.
We zijn door in misschien wel de lastigste poule van het EK, misschien mogen we ook een keer tevreden zijn.
Na de uitzwaaiwedstrijden was iedereen laaiend enthousiast. Nederland speelde frivool, aanvallend en attractief voetbal. Ja weliswaar tegen Canada en IJsland, maar toch.. dat hebben we dit toernooi in 3 wedstrijden eigenlijk niet tot nauwelijks gezien. Als je zo de volgende ronde in moet, dan is er weinig reden om tevreden te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:47 schreef Durmada het volgende:
Serieus ja? Dat heb ik dan even gemist.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na de uitzwaaiwedstrijden was iedereen laaiend enthousiast. Nederland speelde frivool, aanvallend en attractief voetbal.
Je speelt tegen Engeland of de winnaar van E (België).quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:49 schreef Caland het volgende:
Wellicht komt de wedstrijd van gisteren dan wel op een juist moment, maar hopen dat je één van de toplanden ontloopt en aan de rechterkant uitkomt (kan dat überhaupt nog?)
Groep E zie ik ook nog wel door Roemenie of Slowakije gewonnen worden, ik zie Belgie niet zomaar winnen van Oekraine eigenlijk...quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je speelt tegen Engeland of de winnaar van E (België).
Ik mis types als Kuijt, van Bommel, Nigel de Jong en Bouhlarouz. Kuitenbijters.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren hoorde ik van Rafael zowaar een goede analyse; dat ging over inzet.
En dan maak ik hem nog even specifieker; over mijn lijk-mentaliteit. Jaja, leuke voetbalterm maar in huidige situatie wel van toepassing. Het was gisteren allemaal heel erg laks, al vanaf aftrap zag je de wil er niet van af druipen. Het was vanuit Nederland een traag potje zomeravondvoetbal. Dekken op vijf meter afstand, elke keer als speler van hun diep gaat blijven ze staan denkend dat het wel buitenspel wordt? Als ze de achterlijn halen je been niet uitsteken of gaan sliden om de bal te blokken. Nee hoor, laat lekker lopen.
En dat is geen incident bij de Nederlandse voetballers; na een klap gaan ze misschien twee a drie potjes extra inzet tonen maar als dat goed gaat vervallen ze weer in hun oude gedrag. Daarbij zie ik nog steeds niemand elkaar corrigeren. Virgil roept wel eens wat maar daar luistert duidelijk niemand naar.
Hopen op de Belgjes dan maar. Hoewel de Engelsen nog weinig hebben laten zien hebben die wel heel erg veel kwaliteit rondlopen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je speelt tegen Engeland of de winnaar van E (België).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |