abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214055209
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Voor een spits die het vooral moet hebben van zijn lengte verwacht ik wel dat dat soort ballen minimaal op doel gaan. Maar het is inderdaad geen Luuk de Jong.
Nou ja, oneens. Dit was gewoon een overtreding.

Had hij minder drive gehad en was hij met wat misbaar naar de grond gegaan dan denk ik dat hij een pingel had gekregen.
pi_214055213
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:33 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ik neem hem niks kwalijk, maar als iedereen hier superkritisch is op Geertruida en vervolgens Weghorst vrijpleit met betrekking tot deze kans kan ik alleen maar de conclusie trekken dat hier met twee maten wordt gemeten.
Het is racisme!
pi_214055217
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:33 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ik neem hem niks kwalijk, maar als iedereen hier superkritisch is op Geertruida en vervolgens Weghorst vrijpleit met betrekking tot deze kans kan ik alleen maar de conclusie trekken dat hier met twee maten wordt gemeten.
Geertruida speelde gewoon erg matig, draaide in de eerste helft amper open richting Malen en verloor heel veel ballen omdat er snel druk gezet werd op 'm.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:35:01 #129
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214055219
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is racisme!
Onzin.
AZ
ALKMAAR
pi_214055220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
We missen een type Luuk de Jong.
Hij erbij en met die andere De Jong.. dan heb je al weer een heel ander elftal.

Maar ja, hij heeft bedankt en die andere is geblesseerd, dus Koeman kan niets met een 'wat als'
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:35:27 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214055223
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Geertruida speelde gewoon erg matig, draaide in de eerste helft amper open richting Malen en verloor heel veel ballen omdat er snel druk gezet werd op 'm.
Hele matige eerste helft, herpakte zich wel goed in de tweede
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:36:09 #132
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214055230
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Speelde niet zijn beste wedstrijd. Maar wel gewoon cruciaal bij de 1-1 en dus een piekgave voorzet op de Grote Verlosser.
AZ
ALKMAAR
pi_214055238
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Hele matige eerste helft, herpakte zich wel goed in de tweede
Eens hoor. Deed in de tweede gewoon wat je mag verwachten van een Eredivisie speler. Net als Schouten dat deed op een foutje na.

Het zijn vooral de ervaren toppers achterin die het af lieten weten. En, eerlijk is eerlijk, onze keeper voegt ook weinig toe aan het organiseren en echt heel goed zag het er bij twee van de goals ook niet uit.
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:40:03 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214055259
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Eens hoor. Deed in de tweede gewoon wat je mag verwachten van een Eredivisie speler. Net als Schouten dat deed op een foutje na.

Het zijn vooral de ervaren toppers achterin die het af lieten weten. En, eerlijk is eerlijk, onze keeper voegt ook weinig toe aan het organiseren en echt heel goed zag het er bij twee van de goals ook niet uit.
Keepertje viel me ook niet mee inderdaad, bij die afgekeurde goal ook weer in de korte hoek.

Maar die heeft ook wel zat goede dingen laten zien tot nu toe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214055265
Verbruggen afvallen vind ik wel erg makkelijk. Die jongen speelt tot nu toe gewoon een prima toernooi.
pi_214055275
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Verbruggen afvallen vind ik wel erg makkelijk. Die jongen speelt tot nu toe gewoon een prima toernooi.
Laatste tegengoal is wat ongelukkig al zullen niet veel spelers hem zo goed inschieten. Snap ergens dat hij gokt op het lage schot.
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:43:39 #137
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214055286
Verbruggen is 21 en heeft nog niet eens 50 wedstrijden op profniveau gekeept. Misschien zijn de verwachtingen van de "supporters" gewoon veel te hoog. Laten we alsjeblieft niet iedereen met de grond gelijk maken.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:45:33 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214055309
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:43 schreef Durmada het volgende:
Verbruggen is 21 en heeft nog niet eens 50 wedstrijden op profniveau gekeept. Misschien zijn de verwachtingen van de "supporters" gewoon veel te hoog. Laten we alsjeblieft niet iedereen met de grond gelijk maken.
Hij speelde een matige pot, net als de 10 anderen zo ongeveer. Dat staat niet echt gelijk met met de grond gelijk maken.

We hebben het ook over het nationale team, geen club waar je er als talent lekker in kan groeien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:47:28 #139
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214055330
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij speelde een matige pot, net als de 10 anderen zo ongeveer. Dat staat niet echt gelijk met met de grond gelijk maken.

We hebben het ook over het nationale team, geen club waar je er als talent lekker in kan groeien.
Maar dit is het ook, een matige pot. Als ik dit topic moet geloven deugt er niks meer van niemand.

We zijn door in misschien wel de lastigste poule van het EK, misschien mogen we ook een keer tevreden zijn.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:49:23 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214055346
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:47 schreef Durmada het volgende:

[..]
Maar dit is het ook, een matige pot. Als ik dit topic moet geloven deugt er niks meer van niemand.

We zijn door in misschien wel de lastigste poule van het EK, misschien mogen we ook een keer tevreden zijn.
Voor dit NL is elke poule lastig.

Poulefase is echter gewoon plaatsen voor de volgende ronde. Ons beste toernooi in de poulefase stopte ook een ronde later al.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:49:49 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214055351
quote:

[..]

Ook wel eens. Maar gisteren ging er ook wel heel veel mis, ook wel moet Koeman eens dat het simpel meelopen wel een dingetje lijkt te blijven binnen dit team.

Wellicht komt de wedstrijd van gisteren dan wel op een juist moment, maar hopen dat je één van de toplanden ontloopt en aan de rechterkant uitkomt (kan dat überhaupt nog?)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214055353
Wat me opviel en dat was vooral in de beginfase heel ernstig dt het niet lukte de bal in de ploeg te houden, zoveel balverlies was er
pi_214055355
quote:
Na de uitzwaaiwedstrijden was iedereen laaiend enthousiast. Nederland speelde frivool, aanvallend en attractief voetbal. Ja weliswaar tegen Canada en IJsland, maar toch.. dat hebben we dit toernooi in 3 wedstrijden eigenlijk niet tot nauwelijks gezien. Als je zo de volgende ronde in moet, dan is er weinig reden om tevreden te zijn.
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:50:18 #144
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214055360
Gisteren hoorde ik van Rafael zowaar een goede analyse; dat ging over inzet.

En dan maak ik hem nog even specifieker; over mijn lijk-mentaliteit. Jaja, leuke voetbalterm maar in huidige situatie wel van toepassing. Het was gisteren allemaal heel erg laks, al vanaf aftrap zag je de wil er niet van af druipen. Het was vanuit Nederland een traag potje zomeravondvoetbal. Dekken op vijf meter afstand, elke keer als speler van hun diep gaat blijven ze staan denkend dat het wel buitenspel wordt? Als ze de achterlijn halen je been niet uitsteken of gaan sliden om de bal te blokken. Nee hoor, laat lekker lopen.

En dat is geen incident bij de Nederlandse voetballers; na een klap gaan ze misschien twee a drie potjes extra inzet tonen maar als dat goed gaat vervallen ze weer in hun oude gedrag. Daarbij zie ik nog steeds niemand elkaar corrigeren. Virgil roept wel eens wat maar daar luistert duidelijk niemand naar.
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:50:44 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214055366
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Na de uitzwaaiwedstrijden was iedereen laaiend enthousiast. Nederland speelde frivool, aanvallend en attractief voetbal.
Serieus ja? Dat heb ik dan even gemist.

Die wedstrijden tegen Aldi-landen zeggen doorgaans niet gek veel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214055370
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:49 schreef Caland het volgende:
Wellicht komt de wedstrijd van gisteren dan wel op een juist moment, maar hopen dat je één van de toplanden ontloopt en aan de rechterkant uitkomt (kan dat überhaupt nog?)
Je speelt tegen Engeland of de winnaar van E (België).
pi_214055375
Verbruggen kun je niet veel verwijten inderdaad, die derde goal is echt meer de fout van het middenveld (ik dacht Schouten) die zijn mannetje laat lopen.

Verder heb ik het idee dat ze juist teveel tactische concessies aan Oostenrijk hebben gedaan, waardoor je eigenlijk vergeet waar je zelf goed in bent. Je kunt ook te bang zijn om geslacht te worden in de gegenpressing en ik had het idee dat dat was wat er gisteren gebeurde, zeker in de eerste helft, waardoor er het er juist helemaal beroerd uit zag.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214055382
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Groep E zie ik ook nog wel door Roemenie of Slowakije gewonnen worden, ik zie Belgie niet zomaar winnen van Oekraine eigenlijk...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214055386
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren hoorde ik van Rafael zowaar een goede analyse; dat ging over inzet.

En dan maak ik hem nog even specifieker; over mijn lijk-mentaliteit. Jaja, leuke voetbalterm maar in huidige situatie wel van toepassing. Het was gisteren allemaal heel erg laks, al vanaf aftrap zag je de wil er niet van af druipen. Het was vanuit Nederland een traag potje zomeravondvoetbal. Dekken op vijf meter afstand, elke keer als speler van hun diep gaat blijven ze staan denkend dat het wel buitenspel wordt? Als ze de achterlijn halen je been niet uitsteken of gaan sliden om de bal te blokken. Nee hoor, laat lekker lopen.

En dat is geen incident bij de Nederlandse voetballers; na een klap gaan ze misschien twee a drie potjes extra inzet tonen maar als dat goed gaat vervallen ze weer in hun oude gedrag. Daarbij zie ik nog steeds niemand elkaar corrigeren. Virgil roept wel eens wat maar daar luistert duidelijk niemand naar.
Ik mis types als Kuijt, van Bommel, Nigel de Jong en Bouhlarouz. Kuitenbijters.
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:51:59 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214055387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hopen op de Belgjes dan maar. Hoewel de Engelsen nog weinig hebben laten zien hebben die wel heel erg veel kwaliteit rondlopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')