Moeten we juist wel of niet juichen voor de Toeterturken?quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:32 schreef Maver24 het volgende:
Op de nos staat. Als Tsjechie wint komen wij niet tegen Engeland
Ik vind zowel Polen (quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is lastig teleurgesteld te zijn als je er van te voren weinig van verwacht. Jammer is het echter wel.
Koeman heeft het gewoon niet goed staan. Daar gaat ook dit Engeland het ook heel simpel mee hebben. Al neem ik aan dat Dumfries en Frimpong gewoon weer terug komen, dan staat het op rechts, en met daardoor Reijnders ook een linie terug, tenminste al een stuk beter. Maar jij lijkt te denken dat een team dat tegen mislukte Polen en Sabitzer/Arnautovic behoorlijk wat kansen weggeeft het wel dicht gaat gooien tegen de Bellingham’s, Saka’s en Foden’s van deze wereld?
Frisser zegt ook niet altijd wat, ze geven ook nauwelijks iets weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik vind zowel Polen () als Oostenrijk een frissere indruk maken dan Engeland ja. Ik heb dat 270 minuten mogen aanschouwen en mijn ogen bloeden nog altijd. Ik denk zelfs dat ze in Engeland voorzichtig al vrezen voor een uitschakeling tegen ons Nederland.
Tegen Servië en Denemarken hebben ze echt wel wat kansen weggegeven. Ze hebben tegen Slovenië inderdaad nauwelijks kansen tegen gehad, dat moet ik ze eerlijk nageven. Wereldploeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Frisser zegt ook niet altijd wat, ze geven ook nauwelijks iets weg.
Als Nederland tegen Engeland moet gaat dat vooral een enorme kutwedstrijd worden.
Absoluut niet maar hun xg tegen is wel veel lager dan die van ons. Zelfs tegen Polen gaven wij nog heel veel kansen weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tegen Servië en Denemarken hebben ze echt wel wat kansen weggegeven. Ze hebben tegen Slovenië inderdaad nauwelijks kansen tegen gehad, dat moet ik ze eerlijk nageven. Wereldploeg.
Dat zou wel genot zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:47 schreef TLC het volgende:
Frankrijk tegen België in de achtste finale is ook nog heel reëel
Gaat niet gebeuren, de kans op België nummer 1 van de groep is echt enorm groot. Slowakije wint niet van Roemenië en België echt wel van Oekraïne.quote:
Zal best, maar Nederland had gewoon 9 punten behaald in poule C hoor, zoals elk serieus land betaamt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Absoluut niet maar hun xg tegen is wel veel lager dan die van ons. Zelfs tegen Polen gaven wij nog heel veel kansen weg.
Daar heb je wel een punt eigenlijk. Tegen de Engelsen hebben we echt wel een kans.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zal best, maar Nederland had gewoon 9 punten behaald in poule C hoor, zoals elk serieus land betaamt.
Zaterdag sowieso niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hoe laat speelt NL zaterdag of is dat ook nog onbekend?
IDEAAL EVEN HET WEEKEND AFBLUSSEN MET PAAR KANONNENquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heerlijk hoor die smerige Engelsen eruit schoppen
Dat zou helemaal HORSE zijn
[..]
Zaterdag sowieso niet.
Als ze tegen Engeland moeten spelen ze zondag om 18:0
Ga jij dat doen ja?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
IDEAAL EVEN HET WEEKEND AFBLUSSEN MET PAAR KANONNEN
Nederland heeft tegen elk land kans. Maar je kan er ook uitvliegen tegen een Turkije of Zwitserland. En dat maakt een EK ook leuk, dat het niet altijd loopt zoals je hoopt of verwacht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt eigenlijk. Tegen de Engelsen hebben we echt wel een kans.
Niet snappen dat Türkiye het EK gaat winnenquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nederland heeft tegen elk land kans. Maar je kan er ook uitvliegen tegen een Turkije of Zwitserland. En dat maakt een EK ook leuk, dat het niet altijd loopt zoals je hoopt of verwacht.
Laat die turken eerst maar eens winnen van Tsjechië...quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet snappen dat Türkiye het EK gaat winnen
Ik denk het niet, maar het blijft toernooivoetbal.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet snappen dat Türkiye het EK gaat winnen
We kunnen elk toernooi uit het verleden wel weer kapot analyseren maar we hebben ook toernooien zwaar overgepresteerd: 2010, 2014 en eigenlijk ook 2022.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:25 schreef Beathoven het volgende:
Ik vond alleen het WK van Italie 1990 een gemis qua potentieel. We hadden toen de hele kampioensploeg van PSV en EK '88. Rond de eerste 3 plaatsen in de wereld met een zee aan wereldspelers en dat liep voor geen ene meter, alleen omdat de spelers Cruijff (of Michels) wilden maar Beenhakker de rommel mocht gaan oppruimen in deze 'verwende' crisis.
Dit EK.. we zijn 7e, we presteren als een land dat 7e staat. Prima. Daarmee kun je nog steeds wel wat verassen.
Het enige wat ik Koeman kwalijk neem is dat hij destijds het Nederlands elftal achterliet en voor Barca koos en later als een 'het moet maar' weer terugkwam. Hij had een veel betere trainer in de boeken kunnen zijn als hij destijds gewoon gebleven was.
Hoop dat Koeman die analyse ook maakt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |