Moeten we juist wel of niet juichen voor de Toeterturken?quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:32 schreef Maver24 het volgende:
Op de nos staat. Als Tsjechie wint komen wij niet tegen Engeland
Ik vind zowel Polen (quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is lastig teleurgesteld te zijn als je er van te voren weinig van verwacht. Jammer is het echter wel.
Koeman heeft het gewoon niet goed staan. Daar gaat ook dit Engeland het ook heel simpel mee hebben. Al neem ik aan dat Dumfries en Frimpong gewoon weer terug komen, dan staat het op rechts, en met daardoor Reijnders ook een linie terug, tenminste al een stuk beter. Maar jij lijkt te denken dat een team dat tegen mislukte Polen en Sabitzer/Arnautovic behoorlijk wat kansen weggeeft het wel dicht gaat gooien tegen de Bellingham’s, Saka’s en Foden’s van deze wereld?
Frisser zegt ook niet altijd wat, ze geven ook nauwelijks iets weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik vind zowel Polen () als Oostenrijk een frissere indruk maken dan Engeland ja. Ik heb dat 270 minuten mogen aanschouwen en mijn ogen bloeden nog altijd. Ik denk zelfs dat ze in Engeland voorzichtig al vrezen voor een uitschakeling tegen ons Nederland.
Tegen Servië en Denemarken hebben ze echt wel wat kansen weggegeven. Ze hebben tegen Slovenië inderdaad nauwelijks kansen tegen gehad, dat moet ik ze eerlijk nageven. Wereldploeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Frisser zegt ook niet altijd wat, ze geven ook nauwelijks iets weg.
Als Nederland tegen Engeland moet gaat dat vooral een enorme kutwedstrijd worden.
Absoluut niet maar hun xg tegen is wel veel lager dan die van ons. Zelfs tegen Polen gaven wij nog heel veel kansen weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tegen Servië en Denemarken hebben ze echt wel wat kansen weggegeven. Ze hebben tegen Slovenië inderdaad nauwelijks kansen tegen gehad, dat moet ik ze eerlijk nageven. Wereldploeg.
Dat zou wel genot zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:47 schreef TLC het volgende:
Frankrijk tegen België in de achtste finale is ook nog heel reëel
Gaat niet gebeuren, de kans op België nummer 1 van de groep is echt enorm groot. Slowakije wint niet van Roemenië en België echt wel van Oekraïne.quote:
Zal best, maar Nederland had gewoon 9 punten behaald in poule C hoor, zoals elk serieus land betaamt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Absoluut niet maar hun xg tegen is wel veel lager dan die van ons. Zelfs tegen Polen gaven wij nog heel veel kansen weg.
Daar heb je wel een punt eigenlijk. Tegen de Engelsen hebben we echt wel een kans.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zal best, maar Nederland had gewoon 9 punten behaald in poule C hoor, zoals elk serieus land betaamt.
Zaterdag sowieso niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hoe laat speelt NL zaterdag of is dat ook nog onbekend?
IDEAAL EVEN HET WEEKEND AFBLUSSEN MET PAAR KANONNENquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heerlijk hoor die smerige Engelsen eruit schoppen
Dat zou helemaal HORSE zijn
[..]
Zaterdag sowieso niet.
Als ze tegen Engeland moeten spelen ze zondag om 18:0
Ga jij dat doen ja?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
IDEAAL EVEN HET WEEKEND AFBLUSSEN MET PAAR KANONNEN
Nederland heeft tegen elk land kans. Maar je kan er ook uitvliegen tegen een Turkije of Zwitserland. En dat maakt een EK ook leuk, dat het niet altijd loopt zoals je hoopt of verwacht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt eigenlijk. Tegen de Engelsen hebben we echt wel een kans.
Niet snappen dat Türkiye het EK gaat winnenquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nederland heeft tegen elk land kans. Maar je kan er ook uitvliegen tegen een Turkije of Zwitserland. En dat maakt een EK ook leuk, dat het niet altijd loopt zoals je hoopt of verwacht.
Laat die turken eerst maar eens winnen van Tsjechië...quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet snappen dat Türkiye het EK gaat winnen
Ik denk het niet, maar het blijft toernooivoetbal.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Niet snappen dat Türkiye het EK gaat winnen
We kunnen elk toernooi uit het verleden wel weer kapot analyseren maar we hebben ook toernooien zwaar overgepresteerd: 2010, 2014 en eigenlijk ook 2022.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:25 schreef Beathoven het volgende:
Ik vond alleen het WK van Italie 1990 een gemis qua potentieel. We hadden toen de hele kampioensploeg van PSV en EK '88. Rond de eerste 3 plaatsen in de wereld met een zee aan wereldspelers en dat liep voor geen ene meter, alleen omdat de spelers Cruijff (of Michels) wilden maar Beenhakker de rommel mocht gaan oppruimen in deze 'verwende' crisis.
Dit EK.. we zijn 7e, we presteren als een land dat 7e staat. Prima. Daarmee kun je nog steeds wel wat verassen.
Het enige wat ik Koeman kwalijk neem is dat hij destijds het Nederlands elftal achterliet en voor Barca koos en later als een 'het moet maar' weer terugkwam. Hij had een veel betere trainer in de boeken kunnen zijn als hij destijds gewoon gebleven was.
Hoop dat Koeman die analyse ook maakt.quote:
Voor Pieter is wel alles een tactisch probleem.quote:
Wat was de analyse ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoop dat Koeman die analyse ook maakt.
Nog een uurtje geduld.quote:
Hou opquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zal best, maar Nederland had gewoon 9 punten behaald in poule C hoor, zoals elk serieus land betaamt.
Hij heeft het zeker goed gedaan maar was wel het grootste Nederlandse talent van zijn generatie. Had ook problemen met z'n gewicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, 18 jaar profvoetballer, o.a. bij Ajax en Real Madrid gespeeld, 12 jaar bij de hoofdmacht van Oranje met 109 interlands (vierde hoogste ooit na Sneijder, Van der Sar en Frank de Boer) en 1 van slechts negen spelers met meer dan 100 interlands. 25 interlandgoals gemaakt.
Als dat geen op en top prof is, weet ik het niet meer.
Die hoeven niet te winnen van Tsjechië.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Laat die turken eerst maar eens winnen van Tsjechië...
Mwa, overgepresteerd niet helemaal mee eens. Denk eerder dat Van Gaal en Van Marwijk vooral optimaal gebruik hebben gemaakt van kwaliteiten, ze wisten wat er nodig was om te slagen en waren tactisch beter.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We kunnen elk toernooi uit het verleden wel weer kapot analyseren maar we hebben ook toernooien zwaar overgepresteerd: 2010, 2014 en eigenlijk ook 2022.
En de toernooien dat we er uit vlogen zaten er ook genoeg wat als-momenten tussen. Kun je het Oranje kwalijk nemen dat ze geen penalty meekrijgen tegen Brazilië in 1998? Of dat Branco een onterechte vrije trap meekrijgt in 1994?
Wel is het zo dat we er op EK's sinds 2008 eigenlijk helemaal niets van bakken. Dat is wel vreemd te noemen.
Denemarken is niks minder dan Oostenrijk, dus het is een uitspraak van niks.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:17 schreef Durmada het volgende:
[..]
Met realistisch zijn? Moet ik net zoals de rest roepen dat niks er meer van deugt?
De Denen zijn in alles minder dan Oostenrijk. Resultaten uit het verleden zeggen niks over het heden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:08 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Denemarken is niks minder dan Oostenrijk, dus het is een uitspraak van niks.
Oke dan. Oostenrijk is wereldtop en Denemarken kan er niks van.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
De Denen zijn in alles minder dan Oostenrijk. Resultaten uit het verleden zeggen niks over het heden.
Oostenrijk is geen wereldtop maar zouden wel winnen van Denemarken. We hebben het over het Denemarken dat niet kon scoren tegen Servië en nog aardig weg kwam tegen Slovenië hè?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:10 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Oke dan. Oostenrijk is wereldtop en Denemarken kan er niks van.
Ja en Nederland ontsnapte tegen Polen, Polen. Het elftal dat zich met pijn en moeten als nummer 3 kon plaatsen tegen Wales. Een elftal wat minder is dan Servië en Slovenie, dus wat is je punt nu? Doen alsof dit Nederland zomaar zou winnen van Servie, en Denemarken is nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oostenrijk is geen wereldtop maar zouden wel winnen van Denemarken. We hebben het over het Denemarken dat niet kon scoren tegen Servië en nog aardig weg kwam tegen Slovenië hè?
Denemarken gaat er denk ik redelijk kansloos af tegen Duitsland.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oostenrijk is geen wereldtop maar zouden wel winnen van Denemarken. We hebben het over het Denemarken dat niet kon scoren tegen Servië en nog aardig weg kwam tegen Slovenië hè?
Advocaat verloor 1 wedstrijd (Frankrijk uit) en won verder keurig elke andere pot. Valt weinig te verwijten hoorquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mwa, overgepresteerd niet helemaal mee eens. Denk eerder dat Van Gaal en Van Marwijk vooral optimaal gebruik hebben gemaakt van kwaliteiten, ze wisten wat er nodig was om te slagen en waren tactisch beter.
2008 lag ook deels bij een uitstekend keepende Van der Sar(was laatst nog een goede analyse over bij vi.nl)
En aantal keer heeft de KNVB ook de plank totaal misgelagen met coaches (lees Blind en De Boer)
Conclusie: bondscoaches maken het verschil bij verloop van kwalificaties en toernooien.
Waarbij vooral Hiddink en Advocaat in hun laatste periodes toch wel wat hebben laten liggen
Ontsnapte? We wonnen vrij eenvoudig van Polen, iets dat Frankrijk niet is gelukt. Je overschat de Denen schromelijk, die gaan er kansloos af tegen de Duitsers hoor. Pure middelmaat, ook totaal niet leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:13 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Ja en Nederland ontsnapte tegen Polen, Polen. Het elftal dat zich met pijn en moeten als nummer 3 kon plaatsen tegen Wales. Een elftal wat minder is dan Servië en Slovenie, dus wat is je punt nu? Doen alsof dit Nederland zomaar zou winnen van Servie, en Denemarken is nergens op gebaseerd.
Dat zit er dik in ja. Oostenrijk zie ik nog wel eens ver komen eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denemarken gaat er denk ik redelijk kansloos af tegen Duitsland.
Ja het was een makkie tegen Polen inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ontsnapte? We wonnen vrij eenvoudig van Polen, iets dat Frankrijk niet is gelukt. Je overschat de Denen schromelijk, die gaan er kansloos af tegen de Duitsers hoor. Pure middelmaat, ook totaal niet leuk om naar te kijken.
Een makkie niet, maar gewoon een prima overwinning. Hoeveel van die overwinningen hebben de geweldige Denen al geboekt dit EK? Juist.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:20 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Ja het was een makkie tegen Polen inderdaad.Weghorst was niet nodig. Ik overschat Denemarken niet, jij overschat Nederland.
Uiteindelijk heeft Nederland gewoon 3 matig tot slechte wedstrijden gespeeld. Dat geeft weinig perspectief voor de rest van het toernooi.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een makkie niet, maar gewoon een prima overwinning. Hoeveel van die overwinningen hebben de geweldige Denen al geboekt dit EK? Juist.
Ja, maar Denemarken nog veel slechter. Ik zeg niet dat wij fantastisch zijn, maar we zijn echt beter en vermakelijker om naar te kijken dan die Denen. Als we de kwartfinale halen hebben wij een prima toernooi. En als je dat niet vindt zijn je verwachtingen gewoon onrealistisch hoog.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft Nederland gewoon 3 matig tot slechte wedstrijden gespeeld. Dat geeft weinig perspectief voor de rest van het toernooi.
Voorafgaand aan het toernooi wel. Maar er is een kans dat je nu in de kwartfinale weer tegen Oostenrijk (of Tsjechië/Turkije) moet. Dan is het toch teleurstellend als je de halve finale niet haalt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja, maar Denemarken nog veel slechter. Ik zeg niet dat wij fantastisch zijn, maar we zijn echt beter en vermakelijker om naar te kijken dan die Denen. Als we de kwartfinale halen hebben wij een prima toernooi. En als je dat niet vindt zijn je verwachtingen gewoon onrealistisch hoog.
Tegen Tsjechië zou wel teleurstellend zijn. Maar zowel van Oostenrijk als Turkije kan je een keer verliezen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voorafgaand aan het toernooi wel. Maar er is een kans dat je nu in de kwartfinale weer tegen Oostenrijk (of Tsjechië/Turkije) moet. Dan is het toch teleurstellend als je de halve finale niet haalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |