Klopt. Dat weet je pas als de derde plaatsen zeker zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het zegt alleen geen reet over de kansen of we tegen Spanje, Engeland, België of die ander moeten.
Die moet ook eerst nog maar winnen vanavond he.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef Momo het volgende:
We moesten dus tegen Engeland waarschijnlijk
Kans is groot ja met die patatvretersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En dat België groepswinnaar wordt
Gefrustreerde Nederlander gespotquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Win ook maar ook met je hele klotebelgië
Spanje nou nou. Valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen de groepswinaar van C of E ben je niet helemaal kansloos. Krijg je Spanje kan je beter gewoon niet gaan.
ACDE, ADEF en CDEF door. Ik verwacht een salonremise bij Roemenië - Slowakije dus E gaat door. Ik verwacht dat Kroatië niet doorgaat met 2 punten zeker omdat ik Slovenië ook nog wel de boel zie dichtbunkeren tegen Engeland en mocht dat niet gebeuren naait Portugal Kroatië wel. Kom je op 1 van die 3 uit. Waarbij ik CDEF het minst waarschijnlijk vind, daarvoor moet Slovenië boven Hongarije eindigen en dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:
Hij heeft geen bal geraakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral Blind. Man man man wat was die slecht.
Engeland of België/Slowakijequote:
Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:08 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen
Met het balbezit voor Frank de Boer.
Daarvoor moet Kroatië nog doorgaan, dus dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen de groepswinaar van C of E ben je niet helemaal kansloos. Krijg je Spanje kan je beter gewoon niet gaan.
Als Engeland wint van Slovenië zijn ze groepswinnaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Engeland of België/Slowakije
Is het zeker dat Engeland Groepswinnaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |