Niet meenemen is ook beter maar omdat ze hem in zijn eerste periode als bondscoach geholpen hebben neemt hij ze mee zelfde met ballenjongen Bergwijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Welnee.
Niet meenemen of niet opstellen is een betere optie.
Maar Koeman/Lodeweges dachten/denken er anders over.
Je snapt het maar gewoon. Zo moeilijk is het niet.quote:
Niet als je tegen Spanje moet, die kunnen alles goed behalve doelpunten maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:04 schreef Scorpie het volgende:
De volgende ronde ga je echt met 5-0 eraf
België of Engeland meest logische optie toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:04 schreef Viesdik het volgende:
Nederland sowieso niet tegen Duitsland..
wellicht tegen Spanje
Hier wilden mensen tweede of derde worden in de poule om in een goed bracket te komen zodat je pas in de kwartfinale zou worden uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kwam juichend thuis na een zevende plaats op het WK-94 en sloopte Oranje door Robben te wisselen.
Nee, de winnaar van groep Equote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
België of Engeland meest logische optie toch?
Ja dat goede groep geleuter komt ook elke keer weer terug en is puur wensdenken. Gebaseerd op helemaal niets.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Polen sprak de NOS nog over een ongekende drang binnen deze groep om weer eens een succes te boeken.
Ik snap het wel, het zegt alleen geen reet over de kansen of we tegen Spanje, Engeland, België of die ander moeten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je snapt het maar gewoon. Zo moeilijk is het niet.
Je uitleg is geen Nederlands.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je snapt het maar gewoon. Zo moeilijk is het niet.
Als Slowakije wint dan Slowakije ipv België.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit dus! En die jankbek van Simons ben ik ook helemaal klaar mee. Denk je van Luuk de jong af te zijn komt de volgende.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:56 schreef TornadoDK het volgende:
Teveel (ex)psvers dat breekt je uiteindelijk op
Win ook maar ook met je hele klotebelgiëquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als beste derde kan Nederland nog uitkomen tegen groepswinnaar E?
Als ik het zo bekijk?
ik hoop 1Equote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1B (In het scenario dat Portugal wint van Georgië en dus Kroatië nog doorgaat - gaat niet gebeuren want dan moet Portugal tegen Kroatië en daar hebben ze geen zin in) aka Spanje. Mocht dat gebeuren zit in die helft mogelijk Duitsland, Denemarken, Kroatië, Nederland, Spanje, Portugal, Frankrijk en dan nog de nummer 2 van groep E - mocht dat België worden is die andere kant van het schema wel echt dramatisch.
Anders 1C of 1E.
Ah mooi komen we in ieder geval een ronde verderquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:06 schreef Momo het volgende:
We moesten dus tegen Engeland waarschijnlijk
Doe dan maar Belgie, die gun ik wel een goed gevoel en een boost in zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nigel de Jong is Hiddink al aan het appen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komt ook deels omdat de KNVB elke keer weer uit hetzelfde kaartenbakje van 5 namen aan coaches vist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |