Nee joh. Een film met alle cheese strategieën 🤣quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja of uit mijn strength build gameplay met 2 mega grote zwaarden een beetje rondrennen en alles doodmeppen.
Met een mooie scene waarin de hoofdpersoon een half uur lang vogels van een cliff laat rennen voor exp.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh. Een film met alle cheese strategieën 🤣
Pijlen schieten vanaf een kasteel rand om een boss te killen op een andere torenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met een mooie scene waarin de hoofdpersoon een half uur lang vogels van een cliff laat rennen voor exp.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met een mooie scene waarin de hoofdpersoon een half uur lang vogels van een cliff laat rennen voor exp.
En ook wat epische faals erin dan graag waarbij ze alsnog keihard doodgaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pijlen schieten vanaf een kasteel rand om een boss te killen op een andere toren
Wordt een prachtige filmquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En ook wat epische faals erin dan graag waarbij ze alsnog keihard doodgaan.
Gewoon de regie overdragen aan fok, dan wordt het wel een mooie meme film.quote:
Of suicide runs voor lootquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pijlen schieten vanaf een kasteel rand om een boss te killen op een andere toren
Heb hem al.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:32 schreef Marsenal het volgende:
Wie van jullie gaat deze meteen halen, eigenlijk?
Speel je alleen of in een team van 3?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ben verslaafd, echt een heel tof concept. Als ze dit kunnen blijven updaten met nieuwe weapons, bosses, maps is het een blijvertje.
Dat is echt vandaag al gefixt.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:52 schreef over_hedge het volgende:
als ze ooit een solo versie toevoegen dan koop ik hem.
Ik heb echt geen zin om met 2 andere te gaan spelen. Want nu solo spelen heeft weinig zin als je geen elden ring god bent geloof ik?
Ja? Komt er een solo versie? Beterquote:
Er was bij release al een solo mode. Die is vandaag gescaled, waar wat issues mee waren.quote:
Ik heb het nog echt te weinig gedaan om er wat zinnigs over te zeggen maar ik ben geen prutser en toch heb ik echt moeite om uberhaupt een beetje door een willekeurig eindbaasje te komen. Snap dat het hoort bij een rogue-like, maar was best even een wake up callquote:Op maandag 2 juni 2025 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er was bij release al een solo mode. Die is vandaag gescaled, waar wat issues mee waren.
Heb je hem al uit?quote:Op maandag 2 juni 2025 17:08 schreef cherrycoke het volgende:
Heb de aftiteling al gezien ben alweer klaar met nightreign
Volgens mij is het nietnecht goed solo te doenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Heb je hem al uit?
Single player of coop? En hoe schat je nu de replayability in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |