Maar ik hou helemaal niet van vechtenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat zag ik niet
ik zag een correcte quote, stond al klaar om te vechten dat je me niet meteen zou geloven
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vermogen van 20 miljoen volgens Google. Er zijn dagen dat ik dat niet op mijn bankrekening heb staan.
Ja, past voor mij zeker niet in het rijtje van grote artiesten van de jaren 80 waar je nu nog dagelijks/wekelijks mee geconfronteerd wordt, maar daar zullen de meningen vast over verschillenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Nu doen jullie wel even alsof die meid een wereldster is, dat valt ook wel mee hoor
Ok Michael.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik hou helemaal niet van vechten
nepvechtenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik hou helemaal niet van vechten
Ik dacht ik pak iets recents.quote:
Heeft vooral voor mij ook erg veel betekenis.quote:
kan best dat ze in die tijd heel groot was maar inderdaad, voor mij staat ze ook niet in het biggie lijstjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, past voor mij zeker niet in het rijtje van grote artiesten van de jaren 80 waar je nu nog dagelijks/wekelijks mee geconfronteerd wordt, maar daar zullen de meningen vast over verschillen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft vooral voor mij ook erg veel betekenis.
Kut.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stop de tijd is juist niet wat ie wil, Kaneel
Sinds wanneer is deze officieel op het internet toegankelijk gemaakt? Weet nog dat ik op zoek was naar dit lied maar dat het nergens te vinden wasquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ze heeft overigens wel al best lang een plekje in mijn Old School Queen-afspeellijst op Spotify want daar past ze perfect tussen met CambodiaMaar voor mij zijn de artiesten achter bepaalde bekende nummers gewoon niet altijd even belangrijk
Zonde idd dat deze ook nog niet op Spotify staat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer is deze officieel op het internet toegankelijk gemaakt? Weet nog dat ik op zoek was naar dit lied maar dat het nergens te vinden was
Omdat je een engel bentquote:
In Spanje!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
In ieder geval, wie van jullie gaat voor mij even de top 3 nummers van U2 na 2013, Lil Peep, Flemming en Antoon opnoemen?
Ken alleen Ian Flemming en Zian Flemming.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
In ieder geval, wie van jullie gaat voor mij even de top 3 nummers van U2 na 2013, Lil Peep, Flemming en Antoon opnoemen?
Waarschijnlijk heb je hem verblind.quote:
Ik ben echt benieuwd wat daar achter zitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde idd dat deze ook nog niet op Spotify staat.
Godverquote:
Wel een heel fijn nummer idd. Vaker draaienquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer is deze officieel op het internet toegankelijk gemaakt? Weet nog dat ik op zoek was naar dit lied maar dat het nergens te vinden was
Ik nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Geen idee meer wat die leeftijd is, maar ik zat een keer in de trein toen ik die leeftijd al lang gepasseerd was en toen zei de conductrice tegen mijn moeder "je kunt voor haar gewoon een Railrunner kopen hoor"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'zij is nog geen 12'
of tot welke leeftijd mag je gratis
geen 12
Dit is muziek?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Lil Peep, Flemming en Antoon opnoemen?
Strikvraag want U2 had helemaal geen topnummers na 2013.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
hahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee meer wat die leeftijd is, maar ik zat een keer in de trein toen ik die leeftijd al lang gepasseerd was en toen zei de conductrice tegen mijn moeder "je kunt voor haar gewoon een Railrunner kopen hoor"![]()
Gaaf, ik heb ze ook 2 of 3 keer gezien. Prachtige shows.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb U2 live gezienIn het Goffertpark in Nijmegen
![]()
Toen moest @:Rocknijntje nog bedacht worden
HDP!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft ze dan ook een engelbewaarder?
@:CitizenErased @:4everBlackEyed
HEAVY METAL FOREVERquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij hebben we hier heel veel verschillende muzieksmaken, dat is vet leuk
Ja alleen zo veel vijandigheid vaak, maar daar ging het laatst ook al een keer overquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij hebben we hier heel veel verschillende muzieksmaken, dat is vet leuk
Verkeerde CE getagd.quote:
Moet je de voorrangsregels maar kennen!quote:
En dan Kim Wilde niet kennen. Hoe dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja alleen zo veel vijandigheid vaak, maar daar ging het laatst ook al een keer overBijvoorbeeld dat je niets anders meer kunt luisteren of kennen als je ook hardstyle luistert, raar standpunt. Kom ik aan met m'n 83 genres
das die van de kinderen in amerikaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan Kim Wilde niet kennen. Hoe dan?
Nu hou ik er over op.
En die militair in Cambodja.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu hou ik er over op.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ah de meid van Cambodia, heerlijk nummerLuister ik graag. Kids in America is ook wel een leuk nummertje.
Je mag best doorgaan, maar je zet vooral jezelf voor schut als je dat doetquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ze heeft overigens wel al best lang een plekje in mijn Old School Queen-afspeellijst op Spotify want daar past ze perfect tussen met CambodiaMaar voor mij zijn de artiesten achter bepaalde bekende nummers gewoon niet altijd even belangrijk
Zelfs ik ken die, dus generatiekloof is geen excuusquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu hou ik er over op.
ja die ook idd.quote:
Jij bent de enige die daarover begintquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ken die, dus generatiekloof is geen excuus
Jaquote:
quote:
Oh, dat is wel apart ja. Volgens mij vinden de meeste mensen meerdere genres leukquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja alleen zo veel vijandigheid vaak, maar daar ging het laatst ook al een keer overBijvoorbeeld dat je niets anders meer kunt luisteren of kennen als je ook hardstyle luistert, raar standpunt. Kom ik aan met m'n 83 genres
Doegquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Ik ga eventot over een uurtje allen
Nog iemand met een goede muzieksmaakquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:11 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik zit hier al een paar dagen lekker foute muziek te luisteren.
jammer alleen dat ze er steeds nummers tussen doen die niet eens fout zijn.
Ja? Geen idee eigenlijk. Ik weet dat het bij mij wel heel erg over all over the place isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wel apart ja. Volgens mij vinden de meeste meerdere genres leuk
Maar nu even die band waar ik net een concertkaartje voor gekocht heb. Geen metal, maar wel lekkere (hard)rockquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh, dat is wel apart ja. Volgens mij vinden de meeste mensen meerdere genres leuk
Ja. Maar ik ga dus wel altijd alleen naar concerten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ken ze niet super goed, maar ze hebben wel een aantal toffe nummers jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar nu even die band waar ik net een concertkaartje voor gekocht heb. Geen metal, maar wel lekkere (hard)rock
Ik ga morgen hier naartoe.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar nu even die band waar ik net een concertkaartje voor gekocht heb. Geen metal, maar wel lekkere (hard)rock
Ik ook niet heel goed, maar ik heb nog tot november om ze wat beter te leren kennen. Nu even geswitcht naar het voorprogramma, Ayron Jones genaamd,quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken ze niet super goed, maar ze hebben wel een aantal toffe nummers ja
Mijn vrouw luistert de wat sortere muziek die ik luister ook, dus dan kunnen we samen. Omnia, Faun, Rapalje etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ga dus wel altijd alleen naar concerten.
quote:
Wel okeequote:
Iedereen is hier gesmolten.quote:
tis hier koud in huisquote:
Nou om dingen te wassen e.d. zoals kussens en dekbedden is het ideaal, maar een iets geleidelijkere (is dit een woord?) temperatuursverhoging, was wel fijn geweest.quote:
Ik heb nog steeds koude pootjesquote:
heb mijn enkel in ijs gewikkeldquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds koude pootjes
Dan kan ik er niet in bijtenquote:
Ben je weer aan het flexen met je airco?quote:
Als je er heen gaat is het extra leuk luisterenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Huh? Ik mis de link even denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ga dus wel altijd alleen naar concerten.
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben je weer aan het flexen met je airco?
Ja, daar mag ik morgen weer heenquote:
Ik ben vooral blij dat ik niet met dit weer ziek thuis zit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar mag ik morgen weer heen
1-0. Geen van beiden wil tweede worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:38 schreef Ama het volgende:
Wat denken jullie wat de eindstand gaat worden met voetbal zo.
Allemaal mensen in paniek omdat ze te laat zijn voor voetbal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
en nu heeft er iemand aan de noodtrem getrokken
he conducteur we gaan je treintje slopenquote:
iedereen is stil, willen gewoon dat dit wordt opgelost denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal mensen in paniek omdat ze te laat zijn voor voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |