SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie, twee dagen op rij een uur vroeger beginnen dan normaal
Nope, incheckmoment telt. Zit zelfs 5 minuten speling op maar dat weet niemand.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben vóór 16.00 ingecheckt maar de trein die ik nu heb gaat na 16.00, dat maakt niet uit voor mn dalurenkorting toch?
Topppquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, incheckmoment telt. Zit zelfs 5 minuten speling op maar dat weet niemand.
Top, thanksquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nope. Gaat inderdaad om het moment van inchecken
Zij leveren het geld opquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja het was ook een Engelstalige Master met veel studenten uit het buitenland. Dus snap ook wel dat je Engels goed genoeg moest zijn
Ik wilde dit ook al posten, dus wel iemandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, incheckmoment telt. Zit zelfs 5 minuten speling op maar dat weet niemand.
Is dat de klacht van de dag waarvan Natteklacht gisteren nog beweerde dat die er sinds zijn vakantie niet meer zijn geweest?quote:
Reden: gesprek op kantoor bij bedrijf waar ik solliciteer, is het waardquote:
Waar ga je naartoe?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft nooit echt fatsoenlijk Engels geleerd (dat beetje op de middelbare school telt amper mee) en ze gebruikt het ook niet echt. Op de universiteit kreeg ze academisch Engels en daar was ze al snel heel erg goed in aangezien ze erg goed kan leren, theoretische dingen vooral. Thesis en verslagen en weet ik veel wat allemaal zijn hartstikke goed geformuleerd. Maar moet ze dan in het buitenland een keer iets regelen dan komt ze niet uit haar woorden en maakt ze allemaal fouten, omdat ze dat Engels niet gewend is en het haar nerveus maakt
Dan moet ze haar vraag aan mensen maar in een vorm van een proefschrift schrijvenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze heeft nooit echt fatsoenlijk Engels geleerd (dat beetje op de middelbare school telt amper mee) en ze gebruikt het ook niet echt. Op de universiteit kreeg ze academisch Engels en daar was ze al snel heel erg goed in aangezien ze erg goed kan leren, theoretische dingen vooral. Thesis en verslagen en weet ik veel wat allemaal zijn hartstikke goed geformuleerd. Maar moet ze dan in het buitenland een keer iets regelen dan komt ze niet uit haar woorden en maakt ze allemaal fouten, omdat ze dat Engels niet gewend is en het haar nerveus maakt
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat de klacht van de dag waarvan Natteklacht gisteren nog beweerde dat die er sinds zijn vakantie niet meer zijn geweest?
Nopquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reden: gesprek op kantoor bij bedrijf waar ik solliciteer, is het waard
Ik gelukkig tegenwoordig ook. Scheelt wachten in de stromende regen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nope, incheckmoment telt. Zit zelfs 5 minuten speling op maar ALLEEN @:Rocknijntje WEET DIT!! En ik
Gaat dit nog steeds over de blauwe doos? Zo ja, duurt lang dan die procedure.quote:
Is die 5 minuten ook voor erna ja? dus tot 16:05 inchecken voor dalprijzen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nope, incheckmoment telt. Zit zelfs 5 minuten speling op maar ALLEEN @:Rocknijntje WEET DIT!! En ik
Yupquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is die 5 minuten ook voor erna ja? dus tot 16:05 inchecken voor dalprijzen?
Ik kende het alleen voor na de spits, dat je dan om 08.55 kunt inchecken voor dalprijzen
Nee, die hebben me vanochtend afgewezenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over de blauwe doos? Zo ja, duurt lang dan die procedure.
Rechtstreekse verbinding zodat je drie uur naar buiten kunt staren of moet je nog ergens overstappen? (en dus een beetje opletten)quote:
quote:
had een rechtstreekse, die gaat niet ivm een defecte treinquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rechtstreekse verbinding zodat je drie uur naar buiten kunt staren of moet je nog ergens overstappen? (en dus een beetje opletten)
Coolquote:
Twee keer overstappen is meh. De heenreis klinkt wel top.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
had een rechtstreekse, die gaat niet ivm een defecte trein
nu twee keer overstappen, dat is beetje jammer
Had op de heenweg wel een rechtstreekse en heb echt 2,5 uur geslapen
Niet goed genoeg schijnbaarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft bitterbal haar connecties aangewend?
Met overstappen gaat de tijd wel snel (?)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee keer overstappen is meh. De heenreis klinkt wel top.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh yes Mailtje van de Effenaar. Er komt een band optreden die wel eens in mijn spotifyplaylisten komt te staan en die ik best lekker vind klinken![]()
![]()
Black Stone Cherry red.
Voordeel dat het niet zo warm is buiten dus dat het dan wel lekker temperatuurtje is in de treinquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met overstappen gaat de tijd wel snel (?)
Het is alleen echt mega druk want spits en uitgevallen trein, dan is overstap shit want dan doen mensen alsof ZE MOETEN ZITTEN ANDERS GAAN ZE DOOD OMG SNEL RENNEN NAAR BINNEN DUWEN
ja want er is gewoon aircoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Voordeel dat het niet zo warm is buiten dus dat het dan wel lekker temperatuurtje is in de trein
Mja, dat dus.quote:
Ik zie nu een kleine Crack_ voor mij die wordt plat geduwd in een mensenmassa die een trein bestormt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Met overstappen gaat de tijd wel snel (?)
Het is alleen echt mega druk want spits en uitgevallen trein, dan is overstap shit want dan doen mensen alsof ZE MOETEN ZITTEN ANDERS GAAN ZE DOOD OMG SNEL RENNEN NAAR BINNEN DUWEN
Zo druk dat je niet eens hoeft te staan maar gewoon tussen de warme zweetlijven kunt blijven hangen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nu een kleine Crack_ voor mij die wordt plat geduwd in een mensenmassa die een trein bestormt.
And then she goes like... *crack*quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nu een kleine Crack_ voor mij die wordt plat geduwd in een mensenmassa die een trein bestormt.
Hangen of plakken?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Zo druk dat je niet eens hoeft te staan maar gewoon tussen de warme zweetlijven kunt blijven hangen.
yesyesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is die 5 minuten ook voor erna ja? dus tot 16:05 inchecken voor dalprijzen?
Ik kende het alleen voor na de spits, dat je dan om 08.55 kunt inchecken voor dalprijzen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan mijn post serieus of sarcastisch opvatten, net wat je wilt
Dan slijpt ze verdomme maar een beetje doorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo pffffffffffff klaargewerkt. Zo nog even naar de pedicureMis dan wel het eerste half uur van de wedstrijd maar goed.
SPOILER: kedeng kedeng tjoetjoeeeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ach en dan mis ik een half uurtje. Zo boeiend is het ook allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan slijpt ze verdomme maar een beetje door
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan slijpt ze verdomme maar een beetje door
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Kan zo op een platenhoesSPOILER: kedeng kedeng tjoetjoeeeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik moest hier aan denken.SPOILER: kedeng kedeng tjoetjoeeeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mijn privé wat doe jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken.
[ afbeelding ]
wij gaan met de trein - van ernst bobbie en de restquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken.
[ afbeelding ]
oehhh heerrrrlijkquote:
Oh dat geloof ikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehhh heerrrrlijk
Heb je die wel eens gegrild? Dat is nóg lekkerder, ja dat kan, schijnbaar
Nee joh dit is gewoon totaal overbelicht. Probeer nog maar eensquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wij gaan met de trein - van ernst bobbie en de rest
mijn foto's zijn vaak zo als de zon schijntbij jou niet? ik dacht dat het blanke-huid-weerkaatsing is
Lijkt net een engel.SPOILER: kedeng kedeng tjoetjoeeeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee gewoon losquote:
jaaaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik
Gegrilde ananas en perzik is ook heerlijk
haha ja klopt, maar bij gekleurde mensen krijg je dan niet zo'n wit vlak omdat zij zelf gekleurd zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh dit is gewoon totaal overbelicht. Probeer nog maar eens
fruitsalade?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:34 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook nectarines, galia en cantaloupe
in de treinquote:
Ik vind het wel een mooie foto zo hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:35 schreef Crack_ het volgende:
haha ja klopt, maar bij gekleurde mensen krijg je dan niet zo'n wit vlak omdat zij zelf gekleurd zijn
Vleugels waren op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fruitsalade?moet je wel snel eten
[..]
in de trein
oh, zo keek ik er zelf niet naarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie foto zo hoorBeetje mystiek, net een engeltje inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Neuh, als het een platenhoes is heeft het een sterke 80's vibe. Het minder bekende zusje van Kim Wilde ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:32 schreef Crack_ het volgende:
wij gaan met de trein - van ernst bobbie en de rest
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zo keek ik er zelf niet naar
bedoel, jawas bewust, ben erg artistiek aangelegd
Meteen maar even Kim Wilde gegoogledquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, als het een platenhoes is heeft het een sterke 80's vibe. Het minder bekende zusje van Kim Wilde ofzo.
Ik ben teleurgesteld in je algemene kennis over muziek.quote:
Wilde Kim. Hnggggquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, als het een platenhoes is heeft het een sterke 80's vibe. Het minder bekende zusje van Kim Wilde ofzo.
Gewoon zeggen "stop de tijd, ik zet 2 jokers in."quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben blij als deze week voorbij is. Er gebeurt net even teveel allemaal.
Ik denk dat dat enorm mee zou vallen als we elkaar vaker zouden spreken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je algemene kennis over muziek.
En dan de twee minst geliefde collega's aanwijzen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "stop de tijd, ik zet 2 jokers in."
Dan had je wel geweten wie Kim Wilde is? Ik zie de causaliteit niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat dat enorm mee zou vallen als we elkaar vaker zouden spreken.
Dat mijn algemene kennis over muziek heel wat groter/beter is dan die van leeftijdsgenoten. En dat is geen flex, maar meer iets wat anderen en ik door de jaren heen opgemerkt hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je wel geweten wie Kim Wilde is? Ik zie de causaliteit niet.
Oké Nijn wtf.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meteen maar even Kim Wilde gegoogled
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meteen maar even Kim Wilde gegoogled
Turbozestienklepper breej baande roojebiesjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oké Nijn wtf.
Ik ga maar alvast leuke rollator voor mezelf uitzoeken.
Hmm true, al klopt de achtergrond dan niet echtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
HOEZOquote:
Aantal mensen moeten weken van 15 dagen gaan maken. Hehequote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan de twee minst geliefde collega's aanwijzen.
gaat vanzelf, dat scheeltquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben blij als deze week voorbij is. Er gebeurt net even teveel allemaal.
Deze cover heb ik wel eens ooit gezien overigens denk ik:quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oké Nijn wtf.
Ik ga maar alvast leuke rollator voor mezelf uitzoeken.
stop de tijd is juist niet wat ie wil, Kaneelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "stop de tijd, ik zet 2 jokers in."
op een tshirt van de H&Mquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze cover heb ik wel eens ooit gezien overigens denk ik:
[ afbeelding ]
Maar deze vrouw zegt me helemaal niets:
[ afbeelding ]
Wat voor achtergrond had dan wel gepast?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Hmm true, al klopt de achtergrond dan niet echt
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze cover heb ik wel eens ooit gezien overigens denk ik:
[ afbeelding ]
Maar deze vrouw zegt me helemaal niets:
[ afbeelding ]
een varkentjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor achtergrond had dan wel gepast?
In de jaren 80 was ze wel de natte droom van menig puber volgens mijquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Nu doen jullie wel even alsof die meid een wereldster is, dat valt ook wel mee hoor
oh, dat zag ik nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet. Ik zag dit. Wat ik ook editte![]()
[ afbeelding ]
ja alsof dat iets voorsteltquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de jaren 80 was ze wel de natte droom van menig puber volgens mij
Vermogen van 30 miljoen volgens Google. Er zijn dagen dat ik dat niet op mijn bankrekening heb staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de jaren 80 was ze wel de natte droom van menig puber volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |