Geniet ervan!quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier in Annecy dan![]()
26 vind ik best perfect. Lv is ok. Even door de stad slenteren, paar halve liter klappen in het park en dan potje minigolf
Dat zou jij nou nooit doen hé.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel grappig dat iedereen die continu zit te janken over anderen die niet blij zijn met het weer en dit laten blijken nu het hardst lopen te janken over het weer
Jij vervoert sommige users van en maar de dagbestedingquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"Speciaal" vervoer is het zeker
Afijn, gedeeltelijk geef ik je gelijk. Stel je werkt bijv in een warm land zoals Spanje/Portugal/Griekenland etc etc waar het gegarandeerd drie maanden achtereen 30c of meer is, en je werkt in de horeca, continu in een warme keuken, of over hete terrassen lopend... of in de bouw ofzo... Jah, dan is het best wel afzien. Lijkt mij zeker geen pretje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook altijd af. Alleen iemand die op z'n luie reet (kon ik dat maar) zit/ligt vind dit mogelijk lekker. Toch? Hoe kun je in godsnaam iets ondernemen nu. Echt respect voor iemand die dat 'lekker' kan.
Volgens mij hetzelfde, maar staat er in het buitenland vaak minigolfquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Is er een verschil tussen midgetgolf en mini?
Midgetgolf is met kabouters.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Is er een verschil tussen midgetgolf en mini?
Als je op mij doelt, ik ook niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:36 schreef dick_laurent het volgende:
In Nederland moet je op 80% van de zomeravonden uiteindelijk een vestje aan omdat het vrij fris wordt.
Doel niet op jouquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Als je op mij doelt, ik ook niet hoor
Ik ben een onrustige Nederlander. Ik wil gewoon wat doen. Is zoveel leuks om te doen, te weinig tijd voor alles wat ik wil doen. Liggen doe ik dus wel als ik slaapquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Afijn, gedeeltelijk geef ik je gelijk. Stel je werkt bijv in een warm land zoals Spanje/Portugal/Griekenland etc etc waar het gegarandeerd drie maanden achtereen 30c of meer is, en je werkt in de horeca, continu in een warme keuken, of over hete terrassen lopend... of in de bouw ofzo... Jah, dan is het best wel afzien. Lijkt mij zeker geen pretje.
Maar als je kantoor/thuiswerk oid kan doen, en je beschikt over een (thuis)werkplek met airco (en alle kantoren hebben sws airco in mediterrane landen) dan is het allemaal niet zo'n big deal. Tijdens je werkdag heb je geen last vd hitte dan.
En de avonden zijn gewoon enorm lekker, dan koelt het af naar een graad of 25 en de zon is dan geen factor meer dus kan je dan heerlijk buiten vertoeven zonder dat het fris wordt.
In Nederland moet je op 80% van de zomeravonden uiteindelijk een vestje aan omdat het vrij fris wordt.
En heb je vakantie en/of weekend, dan ga je lekker aan het strand chillen in je (voor sommigen) felgele speedo.![]()
En tot slot, over het drikgedrukte wat je zegt. Waarom moet de gemiddelde Nederlander continu shit "ondernemen"?? Waarom geforceerd altijd maar actief en productief willen zijn? Godsgruwelijk vermoeiend allemaal. Ik heb blijkbaar sws zuidelijk bloed want boeit mij echt geen reet als ik een hele avond gewoon in mijn hangmat hang en verder geen reet uitvoer. Lekker toch man. Chill gewoon.
Binnen met je airco zitten. Heb je een hometrainer? Fiets je lekker door.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik jank alleen over hitte. En niet te zuinig. Mja, wat moet ik anders met dit weer.
Ga naar de sportschool.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik jank alleen over hitte. En niet te zuinig. Mja, wat moet ik anders met dit weer.
29,9quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
Anyway, belangrijke vraag. Gaat de Bilt vandaag de 30c aantikken of wordt het weer een deBiltje met 29.9
Ondertussen klagend over het weer op FOK!. Hoef immers toch nietbop het verkeer te letten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Binnen met je airco zitten. Heb je een hometrainer? Fiets je lekker door.
de cursus dramaqueen heb je niet gemist?quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook altijd af. Alleen iemand die op z'n luie reet (kon ik dat maar) zit/ligt vind dit mogelijk lekker. Toch? Hoe kun je in godsnaam iets ondernemen nu. Echt respect voor iemand die dat 'lekker' kan.
Heerlijk weer om te barbecuen zeggen ze dan.
Ik ga een beetje met 30 graden op bijna het heetst van de dag met m'n bakkes buiten zitten om warme shit te eten, waardoor ik het nog warmer krijg. Dan zijn je harses toch ook doorgefikt in de hitte
Echt, ik spring nog liever van de brug.
Dan beland ik in de koele Maas
Nope, ebt weer weg als het koeler wordt. Ik heb jullie vooraf, meerdere keren gewaarschuwd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de cursus dramaqueen heb je niet gemist?
Hier nu. Nog een paar minuten en we zijn erdoorheen. Tenzij ik snel wat wolken de lucht in schietquote:
Ja hier ook, gaat vrij rap nu net even. 30.4quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
Weerstation Grave is zojuist op 30 gesprongen 😱
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |