Het weerstation in mijn dorp gaf 30,8 aan als hoogste vandaag.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Was toch vrij zonnig?
Overigens was de hoogste temperatuur vandaag 29.3 op een knmi station. Wel vreemd dat die van jou daar dan bijna 1.5 boven zit. Staat die wel goed en zoals het hoort? Vind dat persoonlijk dan wel beetje ongeloofwaardig
Dan ga je later op de avond nog naar buiten. Zo doen ze het in warme landen ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tegen kou kun je je kleden, tegen warmte niet
Ik kan nu buiten niks doen, ik ben een buitenmens. Daarom haat ik dit zo
Gewoon de knop omzetten lukt absoluut beter als je weet dat het over 2 dagen weer wat aangenamer is.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ze had het over de hele zomer. Nou als het maar drie dagen zijn hoor je me niet meer he.
6 maanden grijs, tja. Het is maar hoe je er naarbkijkt. Zat mooie dagen gezien hoor
Gewoon een knop omzetten ofzo las ik
NEE, WE HOUDEN HOOPquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Binnenkort komt de treurnis weer terug. Weer onder langjarig gemiddelde en regelmatig neerslag. Sneu wel weer
[ x ]
Zo rond 10 uur nog ff een half uurtje?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan ga je later op de avond nog naar buiten. Zo doen ze het in warme landen ook.
Ik heb maanden aaneengesloten geledenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lijden zult gij.
Maar eerst ik nog twee dagen de oven in.
En er zullen nog maanden volgenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb maanden aaneengesloten geleden
Lach jij nou maar niet de vroeg GFS komt met een mokerhete run voor eind volgende week.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En er zullen nog maanden volgen
Schaapscheerderskou, deel 2.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Binnenkort komt de treurnis weer terug. Weer onder langjarig gemiddelde en regelmatig neerslag. Sneu wel weer
[ x ]
Statistiek staat aan zijn kantquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lach jij nou maar niet de vroeg GFS komt met een mokerhete run voor eind volgende week.
GFS kan de boom in met z'n run.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lach jij nou maar niet de vroeg GFS komt met een mokerhete run voor eind volgende week.
Stom is dat he. Had ik bij mijn moeder ook altijd. Vond dat zo verschrikkelijk altijd. Als het dan een week bloedheet was, had je nergens meer plek voor verkoeling op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:53 schreef StateOfMind het volgende:
Binnen inmiddels 24,5 graden.
Zon gelukkig al even niet meer op de gevel, dus gordijn en luxaflex open voor wat daglicht.
Ramen en deuren kunnen waarschijnlijk pas tegen 22.30u weer open, dan is het 24 graden buiten.
Morgen maar heel vroeg opstaan.
Wij steunen GFS. Deze hitte begon ook als een enkel lijntje der hoop, ik herinner me nog precies hoe ik daarop reageerdequote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Statistiek staat aan zijn kant
de overgang is te groot/warmquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Kan me voorstellen dat je dit te warm vindt. Evengoed is het nog altijd beter dan grijs en regen en daar hebben we letterlijk maanden last van gehad.
Het is idd een verschrikking, zowel fysiek als mentaal, als je thuis geen enkele plek voor verkoeling hebt (behalve onder de douche), voor een langere tijdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Stom is dat he. Had ik bij mijn moeder ook altijd. Vond dat zo verschrikkelijk altijd. Als het dan een week bloedheet was, had je nergens meer plek voor verkoeling op een gegeven moment.
Heb toch maar twee airco's voor haar gekocht nadien, zodat ze nu ook in een gekoeld huis kan zitten. Ze heeft net als mij ontzettend veel last van hitte. Alleen kan ze ook niet goed tegen kou.
Ligt ook echt aan de plek, stad flink te lijden onder hittestress door al dat beton.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:32 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik ooit ga verhuizen, dan wil ik sowieso geen woning meer die recht op het zuiden ligt, en iets met een tuintje, zodat ik 's avonds buiten kan zitten.
Ik had het er ook altijd maar druk mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Stom is dat he. Had ik bij mijn moeder ook altijd. Vond dat zo verschrikkelijk altijd. Als het dan een week bloedheet was, had je nergens meer plek voor verkoeling op een gegeven moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |