SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast, maar of iets werkt, en of jij het een goed verhaal vind, zijn 2 hele andere dingen.quote:
quote:The Kremlin said that it would have to see the details on any possible peace plan proposed by a possible future U.S. administration of Donald Trump but that Russian President Vladimir Putin remained open to talks. Reuters reported on Tuesday that two key advisers to Trump have presented him with a plan to end the war in Ukraine -- if he wins the presidential election -- that involves telling Ukraine it will only get more U.S. weapons if it enters into peace talks.
https://www.ynetnews.com/article/hyw11zluu0
Putin speelt nu de vredesduif, en dat valt niet goed bij de hardliners, die nog steeds dromen van Odessa.quote:
Misschien GLMRS.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:37 schreef BEFEM het volgende:
Ik ben verre van een expert maar afgaande aan het aantal explosies lijkt het mij geen ontploffende ATACMS. In ieder geval niet zoals die bedoeld zou moeten ontploffen.
Ik bedoel, wat je ziet zijn enkele tientallen explosies. Je zou er meer verwachten bij een ATACMS. Hoewel je niet alles in beeld ziet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Misschien GLMRS.
Of kluster munitie.
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:39 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat je ziet zijn enkele tientallen explosies. Je zou er meer verwachten bij een ATACMS. Hoewel je niet alles in beeld ziet waarschijnlijk.
En GLMRS kan Sevastopol niet halen toch?
Ja kan gebeuren als je in oorlogsgebied je strandvakantie wil houden. Je ziet iig geen gerichte aanval van Oekraïne op burgers.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:32 schreef polderturk het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
Foutje?
Valse vlag?
Hadden de bezetters daar maar niet moeten zwemmen?
[ x ]
Dat dusquote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:52 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja kan gebeuren als je ik oorlogsgebied je strandvakantie wil houden. Je ziet iig geen gerichte aanval van Oekraïne op burgers.
De russische MoD zegt in jou post zelf dat de raket afweek van de vluchtroute, oftwel D. Een ongeluk. Beide partijen deden wat je verwacht (Oekraine valt valide doel aan, Rusland verdedigt daar tegen) en geen van beide wil dat het op Russische burgers neer komt. Het gebeurt toch, want oorlog is onvoorspelbaar. (1 partij had het prima gevonden als ze op Oekraïense burgers waren gevallen)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 17:32 schreef polderturk het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
Foutje?
Valse vlag?
Hadden de bezetters daar maar niet moeten zwemmen?
[ x ]
Dat doen ze allemaal die Slaven.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:48 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dit soort vage en moride filmpjes met net iets te grappige muziek eronder.. waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |