SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Profiteer ervan, zou ik zeggen.quote:
oef. dat is wel dure business.quote:
quote:
Echt he.quote:
Voor jouw doen of wat anderen als lief beschouwen?quote:
Dat had ik van het weekendquote:
Liever niet. Hier staat die standaard op 17.quote:
*Bijt in de hand van Nattekatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat slaat hand weg van thermostaat
Op zich valt het mee als je het per uur bekijkt, gecombineerd met de beschikbare spullen enzo. Maar wel echt een luxe ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
oef. dat is wel dure business.
dat geef ik niet eens uit crack.
[..]![]()
![]()
[..]
Echt he.
[..]
Voor jouw doen of wat anderen als lief beschouwen?
[..]
Dat had ik van het weekend
[..]
Liever niet. Hier staat die standaard op 17.
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen kinderen hebben scheelt een boel kosten.
Kweenie. Het zal niet veel meer schelen of alle hobbies waar ik tijd voor heb zijn duurder.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee dan de mijne. Zelfs al geef je er al je geld aan uit, je houdt nog steeds geld overquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie. Het zal niet veel meer schelen of alle hobbies waar ik tijd voor heb zijn duurder.
Maar dus die kosten EN kinderen. Dat wordt 'm nie.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie. Het zal niet veel meer schelen of alle hobbies waar ik tijd voor heb zijn duurder.
Ik dacht dat smoothies keislecht warenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb maar een smoothie gemaakt, want oma zei dat het moest
Eentje met melk, Griekse yoghurt, aardbeien, banaan, lijnzaad (glanzende vacht) en havermout
Nee zonder hobbies heeft het leven helemaal geen zin.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heb je dan ook gewoon nul tijd voor al die hobbies, dus da's een win I guess?
Volgens wie?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat smoothies keislecht waren
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon allemaal gekut op werk. Niks lukt en niemand kan me helpen.
yayquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dus die kosten EN kinderen. Dat wordt 'm nie.![]()
Al heb je dan ook gewoon nul tijd voor al die hobbies, dus da's een win I guess?
TikTok.quote:
Vriendin van me heeft haar kinderen als hobby geloof ik. Ik heb haar sinds de geboorte van de oudste niet meer normaal 'los' gesproken en dat kind heeft net eindexamen gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Een vriendin van me kon laatst voor het eerst sinds de eerste zwangerschap weer gamen. Oudste is bijna 3, jongste 1,5. Tot zo ver hobby's en kinderen.
Ja, maar goed, ik heb er ook vezels in zitten en volgens mij heb ik dat ook ooit eens gehoord, maar dat is dan dat je fruit moet eten en niet moet drinken.. ik vind zo'n smoothie er net tussenin zittenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TikTok.
Ja geen idee, dat lees je dan. Dat het luie suikers zijn omdat je niet hoeft te kauwen ofzo, en iets met vezels, en dat je er meer fruit in flikker dan je normaal zou eten gedurende de dag.
En had dat met de postnatale terugkrimpfase van de vleeschelijke replicatiepoort te maken dan of zo?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Een vriendin van me kon laatst voor het eerst sinds de eerste zwangerschap weer gamen.
Ik maak van die dikke smoothies, pleur er gewoon muesli doorheen. Dan moet je alsnog kauwen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar goed, ik heb er ook vezels in zitten en volgens mij heb ik dat ook ooit eens gehoord, maar dat is dan dat je fruit moet eten en niet moet drinken.. ik vind zo'n smoothie er net tussenin zitten
Is volgens mij ook vooral de lui die smoothies gaat adten en denken dat het goed is om mee af te vallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TikTok.
Ja geen idee, dat lees je dan. Dat het luie suikers zijn omdat je niet hoeft te kauwen ofzo, en iets met vezels, en dat je er meer fruit in flikker dan je normaal zou eten gedurende de dag.
Heeft zij ook en ik denk dat dat tot op zekere hoogte ook wel een beetje nodig isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft haar kinderen als hobby geloof ik. Ik heb haar sinds de geboorte van de oudste niet meer normaal 'los' gesproken en dat kind heeft net eindexamen gedaan.
Ja precies, dus het zal allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak van die dikke smoothies, pleur er gewoon muesli doorheen. Dan moet je alsnog kauwen.
Die doen er dan boerenkool doorheen zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is volgens mij ook vooral de lui die smoothies gaat adten en denken dat het goed is om mee af te vallen.
Ik vraag me dan wel altijd af hoeveel tijd de vader gehad heeft voor hobbies.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Een vriendin van me kon laatst voor het eerst sinds de eerste zwangerschap weer gamen. Oudste is bijna 3, jongste 1,5. Tot zo ver hobby's en kinderen.
Dat kruisfruit heeft ook zorg nodig nadat het eruit is hč, de verantwoordelijkheden stoppen niet na de bevalling.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En had dat met de postnatale terugkrimpfase van de vleeschelijke replicatiepoort te maken dan of zo?
Oh ja, da's wel een "neus dicht en zsm wegwerken" ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doen er dan boerenkool doorheen zeker.
Ik had ooit eens gezegd bij de dokter (of zo) dat ik weleens smoothies maak,quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is volgens mij ook vooral de lui die smoothies gaat adten en denken dat het goed is om mee af te vallen.
Ja! Want influencer Tess Brainless doet het ookquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nuance is moeilijk ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ooit eens gezegd bij de dokter (of zo) dat ik weleens smoothies maak,
Nou ik was gelijk slecht bezig
Terwijl ze niet eens had gevraagd wat er IN die smoothie zat
Spinazie is wel okequote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doen er dan boerenkool doorheen zeker.
Ja vast wel. Ze heeft een hond die ze vaak uitlaat. Maar verder weet ik niet wat haar hobby's zijn, contact is nogal verwaterdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft zij ook en ik denk dat dat tot op zekere hoogte ook wel een beetje nodig isMaar damn, wat jij zegt is wel heel heftig. In die 16-18 jaar moet ze toch af en toe wel eens heel even tijd voor haarzelf gehad hebben?
Echt he..quote:
Er werden regelmatig foto's online gezet dat hij zat te gamen met de toen nog baby op schoot. Of dat hij samen aan het gamen is met de inmiddels peuter/kleuter. Dus ik denk wel dat hij er nét iets meer tijd voor gehad of gemaakt heeft dan zij, maar dat kunnen natuurlijk ook persoonlijke prioriteiten zijn. Zij gaat nog wel eens een dagje weg met haar moeder of vrienden, zoiets doet hij dan nog amperquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel altijd af hoeveel tijd de vader gehad heeft voor hobbies.
Ik maak het niet meer elke dag, dat deed ik eerst dus wel 'want gezond met fruit enzo'.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ooit eens gezegd bij de dokter (of zo) dat ik weleens smoothies maak,
Nou ik was gelijk slecht bezig
Terwijl ze niet eens had gevraagd wat er IN die smoothie zat
Ik ben blij dat er zoiets bestaat als havermout en lijnzaad wat je er doorheen kan gooienquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, ja, voor je verzadigheidsgevoel is zo'n yoghurtdrink+ niet zo'n top idee om even weg te klokken, maar er is niks mis met je normale ontbijt pureren en opdrinken.
De mate waarin een bepaalde stof voorkomt in een oplossingquote:
Same.. ik vind het ook niet echt elke dag lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak het niet meer elke dag, dat deed ik eerst dus wel 'want gezond met fruit enzo'.
Hey, als je op die manier wél fruit binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak het niet meer elke dag, dat deed ik eerst dus wel 'want gezond met fruit enzo'.
Dat sowieso. Moet al die zooi weer voorbereiden en opruimen ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same.. ik vind het ook niet echt elke dag lekker
Moet er echt voor in de stemming zijn
Moet ook dat apparaat helemaal schoonmaken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same.. ik vind het ook niet echt elke dag lekker
Moet er echt voor in de stemming zijn
Aha. En waarom is het dan erg dat het weggevlogen is?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mate waarin een bepaalde stof voorkomt in een oplossing
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Moet al die zooi weer voorbereiden en opruimen ook.
Ja, gelukkig kan alles in de vaatwasser, maar alsnog... moeitequote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ook dat apparaat helemaal schoonmaken.
Zegt iemand dat dat erg is?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aha. En waarom is het dan erg dat het weggevlogen is?
Maar mijn vaatwasser staat niet elke dag aanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, gelukkig kan alles in de vaatwasser, maar alsnog... moeite
Kun je gewoon wat afwasmiddel en water ingooien en laten blenden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat houdt me ook tegen om smoothies te makenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijne ook niet, maar ik gooi het gewoon in de vaatwasser en dan moet ik maar even wachten met mn smoothiesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar mijn vaatwasser staat niet elke dag aanDus doe het gewoon met de hand en eens in de zoveel tijd gaan de onderdelen los de vaatwasser in.
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kun je gewoon wat afwasmiddel en water ingooien en laten blenden.
Oh, maar als gamen sowieso een wat lagere prio heeft gekregen (vergeleken met andere niet-mama-tijd), is het helemaal zo gek niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er werden regelmatig foto's online gezet dat hij zat te gamen met de toen nog baby op schoot. Of dat hij samen aan het gamen is met de inmiddels peuter/kleuter. Dus ik denk wel dat hij er nét iets meer tijd voor gehad of gemaakt heeft dan zij, maar dat kunnen natuurlijk ook persoonlijke prioriteiten zijn. Zij gaat nog wel eens een dagje weg met haar moeder of vrienden, zoiets doet hij dan nog amper
Ja je zou denken dat ze die dingen daarop bouwen.. maar nee..quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Dat ding was laatst ook helemaal verroest, was al de tweede keer met dit modelGelukkig kon m'n vader hem nog repareren.
Maar als je banaan of yoghurt ofzo hebt gebruikt blijft dat een beetje plakken, dus ik ga er na het blenden met dreft nog even met de afwasborstel doorheen en dan afdrogen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kun je gewoon wat afwasmiddel en water ingooien en laten blenden.
Een bietjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat 4be het erg vindt dat het weg is.
Mijn vaatwasser gaat pas als ie zo beetje vol zitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar mijn vaatwasser staat niet elke dag aanDus doe het gewoon met de hand en eens in de zoveel tijd gaan de onderdelen los de vaatwasser in.
Oh okee, dan moet je het aan haar vragen hequote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat 4be het erg vindt dat het weg is.
Vaatwasser was mijn beste aankoop van 2022quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser gaat pas als ie zo beetje vol zit
Vaatwasser is beste aankoop dit jaar
Toch weer een extra stap.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
Maar ja te lui voor het leeggieten
Ik zit nu over de THT datum salade te etenquote:
Dat deed ik ook, maar jij gaf antwoordquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan moet je het aan haar vragen he
oh dus dat doe ik foutquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja 100%quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser gaat pas als ie zo beetje vol zit
Vaatwasser is beste aankoop dit jaar
Ja.quote:
Ik had eerst van die hele goedkope van de Blokker, die blies ik om de zoveel tijd op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja je zou denken dat ze die dingen daarop bouwen.. maar nee..
Ik heb er zo'n citroending in hangen maar hij hangt er al twee maanden in en je ruikt hem niet en dat zeepspul zit er ook nog gewoon in, dus ik heb iets fout gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja 100%
Ik vind het zonde als hij halfleeg aanstaat
Of ik draai hem eens in de zoveel tijd leeg en een heet programma, om hem te reinigen.
Oke, dat klinkt niet helemaal zoals het hoortquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n citroending in hangen maar hij hangt er al twee maanden in en je ruikt hem niet en dat zeepspul zit er ook nog gewoon in, dus ik heb iets fout gedaan denk ik.
Klinkt goed allemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst van die hele goedkope van de Blokker, die blies ik om de zoveel tijd op.
Toen een duurdere gekocht van Philips, die hield er ook na een jaar mee op, maar er zat twee jaar garantie op. Nieuwe gehaald, wel ander model want die van mij hadden ze niet meer dus mocht bijleggen. Die begon te roesten. Zat nog steeds garantie opDus een nieuwe gehaald. Bij de MM halen ze hem uit de doos en zagen meteen 'ja nee dat hoort niet'. Kreeg zo een nieuwe mee. En die heb ik nu al een jaar of zes denk ik? En die begon vorig jaar ook te kloten, dat hij helemaal vastliep. Maar dat was dus te fiksen.
Je vraagt je af wat er mis kan gaan bij zoiets.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt niet helemaal zoals het hoort
Pakket 2 moet nog komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
DHL bezorger is vroeg.
Nu nog zien of hij het pakketje naar de derde verdieping brengt
Filet Americain?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan er ook wel een keer bacon in doen.
Daar word ik ziek vanquote:
Bij de readme of echt in de code?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom iets tegen wat ik nog nooit eerder gezien heb in programmeerlandDe ontwikkelaars van een product/library hebben een gedicht gemaakt bij hun laatste release
Vanwege ziekte kan ik het niet hebben net als oliebollenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na aankoop meteen opeten, dan kan er weinig mis gaan.
Op een nog vreemdere plek, in een comment op een issue/PR in GitHubquote:
Welke software?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom iets tegen wat ik nog nooit eerder gezien heb in programmeerlandDe ontwikkelaars van een product/library hebben een gedicht gemaakt bij hun laatste release
Ohquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar jij gaf antwoord
Ik mag de AI bot niet eens gebruiken van werkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een nog vreemdere plek, in een comment op een issue in GitHubHet is wel een AI Bot, maar nog steeds. Ik vind lollig.
Romantiek en autisme gaan vaak slecht samen, recept voor een rampje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb gister ananas en mango geblenderd en dat ingevrorenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb maar een smoothie gemaakt, want oma zei dat het moest
Eentje met melk, Griekse yoghurt, aardbeien, banaan, lijnzaad (glanzende vacht) en havermout
Ik heb hem ooit uitgeprobeerd, koste meer tijd dan het opleverde. Mijn Google skills zijn goed genoeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag de AI bot niet eens gebruiken van werk
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit uitgeprobeerd, koste meer tijd dan het opleverde. Mijn Google skills zijn goed genoeg.
Ja ga jij lekker een AI bot daten joh is goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Romantiek en autisme gaan vaak slecht samen, recept voor een rampje.
Er was een bugquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een nog vreemdere plek, in een comment op een issue/PR in GitHubHet is wel een AI Bot, maar nog steeds. Ik vind lollig.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was een bug
shit werkte niet
We fiksten het
Nu draait het als een tiet!
quote:In the land of code, a change was made,
Proguard rules, now less afraid.
Classes kept, both broad and wide,
Convert methods added, with pride.
Version 4.3.0, a tale to tell,
Of smoother builds, that run so well.
🌟✨📜
Ik ben gisteren een uur dichter bij de dood gekomen door CoPilot te gebruiken bij vragen als "Hoe doe ik dit of dat in MS Bookings?"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit uitgeprobeerd, koste meer tijd dan het opleverde. Mijn Google skills zijn goed genoeg.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ga jij lekker een AI bot daten joh is goed.
Wat heb je voor vorm gebruikt?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister ananas en mango geblenderd en dat ingevroren
[ afbeelding ]
Oh dat is nog echt iemand met aanleg ookquote:
Doet me denken aan "generate an image but don't add a duck" en dat dat ding maar telkens eenden toe bleef voegen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben gisteren een uur dichter bij de dood gekomen door CoPilot te gebruiken bij vragen als "Hoe doe ik dit of dat in MS Bookings?"
Kwamen allemaal antwoorden uit waarvan ik dacht "JA!! Zo had ik verwacht dat het zou werken!" en een disclaimer "Door AI gegenereerde antwoorden kunnen onjuist zijn!"
Dusss.
Logisch, eend is altijd +1quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet me denken aan "generate an image but don't add a duck" en dat dat ding maar telkens eenden toe bleef voegen.
Omg ik dacht heel even dat dit zo'n ding was zodat vrouwen staand kunnen plassenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort calippo vormpjes van siliconen. Die lagen bij de Dekamarkt vorige week. Nu vast ook nog wel een paar.
Met lekdicht dekseltje, dus je kan ze zo in de vriezer gooien
gauw een tweede like gegeven anders is je post ook nog +1quote:
Moet je wel goed mikken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg ik dacht heel even dat dit zo'n ding was zodat vrouwen staand kunnen plassen![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg ik dacht heel even dat dit zo'n ding was zodat vrouwen staand kunnen plassen![]()
Dit is voor de geavanceerde kampeervrouw.quote:
caLIPpoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die redden het zonder.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is voor de geavanceerde kampeervrouw.
Ongebruikelijke comments maken het wel leuk zo af en toe. Ook als je een langzame afdaling naar krankzinnigheid van de maker ziet gebeuren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een nog vreemdere plek, in een comment op een issue/PR in GitHubHet is wel een AI Bot, maar nog steeds. Ik vind lollig.
Ik hou er van hoe vaak je in programmeerland ziet dat zij ook maar gewoon mensen zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ongebruikelijke comments maken het wel leuk zo af en toe. Ook als je een langzame afdaling naar krankzinnigheid van de maker ziet gebeuren.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ongebruikelijke comments maken het wel leuk zo af en toe. Ook als je een langzame afdaling naar krankzinnigheid van de maker ziet gebeuren.
Ik wil dat nog eens in een VM stoppen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]Het eindstation van die afdaling is TempleOS.
Dit had ik een paar maanden geleden ook. Hack the planet!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, lekker Zalando Plus opgezegd één dag voor ik moest gaan betalen
Nicequote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit had ik een paar maanden geleden ook. Hack the planet!
Als je die dan invriest, heb je ook een geel ijsje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
gemiddelde snelheid van 183 is ook wel fors zegquote:
Mijn auto haalt dat niet eensquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
gemiddelde snelheid van 183 is ook wel fors zeg
Ik weet niet meer waarom ik dat toen gedaan had, gratis verzendne of misschien snel verzenden? Had het maar één keer nodig in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NiceOok vanwege de lange-afstandsverzendkosten?
Ja, dat heb ik wel bij meer dingenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat er mis kan gaan bij zoiets.
quote:
tl;drquote:
Zit je nou nog steeds met dat voorrang nemen en voorrang krijgen? Want in heel veel situaties, waar er niet 1000 wegen bij elkaar komen, kan dit prima hoor.quote:
Teveel tekstquote:
quote:
quote:
Wat zit ik nog steeds? Hm?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds met dat voorrang nemen en voorrang krijgen? Want in heel veel situaties, waar er niet 1000 wegen bij elkaar komen, kan dit prima hoor.
True, misschien s avonds of in de nacht op de a2. En dan niet het stuk pakken met de trajectcontrole natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu is 183 km/ h in NL ook bijna niet te halen
het zal eens niet zo zijn bij dat jongquote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds met dat voorrang nemen en voorrang krijgen? Want in heel veel situaties, waar er niet 1000 wegen bij elkaar komen, kan dit prima hoor.
Oh er was hier ooit een hele discussie over voorrang met jou aan de ene kant en de rest van de KSC aan de andere kant, maar ik heb het niet heel uitgebreid gevolgdquote:
Oh, werkt dat zo?quote:
Hier heb ik geen actieve herinnering aan. Betwijfel ook ten zeerste of ik het wel was.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh er was hier ooit een hele discussie over voorrang met jou aan de ene kant en de rest van de KSC aan de andere kant, maar ik heb het niet heel uitgebreid gevolgd
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier heb ik geen actieve herinnering aan. Betwijfel ook ten zeerste of ik het wel was.
Dit in ieder geval. Geen idee meer of het een discussie was.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hoeft niet verder dan een halve meter vooruit om langs een heg te kunnen kijken.
Er is een prachtig gezegde als het op verkeersveiligheid aan komt: voorrang neem je niet, dat krijg je. En je kan geen voorrang krijgen als de andere partij onmogelijk kan weten dat je er bent. Ik heb hier ook een punt op mijn wandelroute naar de supermarkt waar ik voorrang hoor te krijgen, maar ik weet dat ik dat nooit zal krijgen, dus ik wacht gewoon indien nodig. Ik zou gewoon in m'n recht staan als ik door was gelopen en werd aangereden, maar ik kom liever heelhuids thuis aan
O god datquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dit in ieder geval. Geen idee meer of het een discussie was.
Wel een goed moment om die panelen te laten leggenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:04 schreef essnhills het volgende:
Factuur van zonnepanelen vorige week is nog niet binnen.
Komende maandag komen ze 2 kozijnen vervangen, die factuur krijg ik nu al
Dit is niet het soort discussie waar ik dacht dat het over gingquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dit in ieder geval. Geen idee meer of het een discussie was.
Wat is voetbalchips?quote:
Chips op brood.quote:
Ja kan gelijk zien wat de maximale opbrengst isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel een goed moment om die panelen te laten leggen
Mainstage is wel toffe locatiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
Ben erg benieuwd donderdag of vriendin kaartjes voor Sum 41 kan regelen.
En hoeveel verbruik je daar dan direct van?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja kan gelijk zien wat de maximale opbrengst is
Gister ruim 22kW
Ik ben daar nog nooit geweest maar eerst even kijken hoe snel kaartverkoop gaat.quote:
Laatst was Racoon daar en het is eigenlijk een soort binnenfestival. Grote loods met picknicktafels, standjes met eten. En dan een grote loods er naast waar links/rechts een bar is, voorin het podium en achterin tribune. Podium is vrij hoog, dus vanaf het midden van de zaal kon ik het met mijn lengte nog prima zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest maar eerst even kijken hoe snel kaartverkoop gaat.
Gister had ik volgens Homewizard 18,7 opgewekt, dus 3,3 direct verbruikt. Plus nog 1 er bovenop van het verbruik s nachts en wat piekverbruikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
En hoeveel verbruik je daar dan direct van?
Meisje met wie ik heen wil is echt formaat Crack dus hoop dat ze wat ziet dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Laatst was Racoon daar en het is eigenlijk een soort binnenfestival. Grote loods met picknicktafels, standjes met eten. En dan een grote loods er naast waar links/rechts een bar is, voorin het podium en achterin tribune. Podium is vrij hoog, dus vanaf het midden van de zaal kon ik het met mijn lengte nog prima zien.
Waar niemand je kent?quote:
Qua zichtlijnen is een wat hoger podium vaak wel fijner, dan zie je achteraan tenminste ook nog wat.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Meisje met wie ik heen wil is echt formaat Crack dus hoop dat ze wat ziet dan.
In een hotel in een stadquote:
Ik denk dat ze al bezig zijnquote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
The Prodigy is The Prodigy niet zonder Keith Flint
@Nattekat begonquote:
Simple planquote:
SORRY YOU'RE NOT A WINNER. -klap klap-quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Simple plan![]()
Ken er niet veel vanWeet wel dat ik Enter Shikari in 2018 ook daar gezien heb. Vraag me alleen niet meer hoe of wat
Netjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister had ik volgens Homewizard 18,7 opgewekt, dus 3,3 direct verbruikt. Plus nog 1 er bovenop van het verbruik s nachts en wat piekverbruik
Ik ken die alleen van alle klachten op LL.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Simple plan![]()
Ken er niet veel vanWeet wel dat ik Enter Shikari in 2018 ook daar gezien heb. Vraag me alleen niet meer hoe of wat
EC natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Hm, alleen de donderdag ziet er interessant uit.
De enige dag met meer dan één voor mij boeiende act.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige dag met meer dan één voor mij boeiende act.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:36 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben altijd in de war met Frank Turner en Frank Carter. Ken ze allebei niet verder. Maar 1 was MeMo altijd fan van....
Niets voor mij, dat hoor ik alquote:
Dat klinkt al iets beter.quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo goed als alles van dat festival is wel iets harder ja
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat klinkt al iets beter.
[..]
Weet iktis ook vooral die Engelse manier van zingen, of gewoon het accent... Ik krijg er jeuk van.
Madball heb ik wel (meermaals) gezien.quote:
Dit is mij zeker te veelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar deze staat nog steeds op het lijstje, we lopen ze steeds mis.
We willen (denk ik want kan niet voor Solo praten) denk ik sowieso een dagje "winkelen" maar we willen zeker ook dingen bezoeken over de 2de wereldoorlog. Uitgaan doen we niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat vind je leuk om te doen? Musea of uitgaan of shoppen?
quote:
quote:
Even de wachtrij voor Berghain bewonderen en daarna lekker pitten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
Ga vast wel ergens een drankje drinken maar die hippe clubs daar is niks voor Solo en ook niet voor mezelf denk ik als ik half Berlijn door heb gewandeld.
Denk niet dat ze Solo überhaupt naar binnen laten met zijn Stone Island kleding enzquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even de wachtrij voor Berghain bewonderen en daarna lekker pitten.
Berliner Unterwelten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
We willen (denk ik want kan niet voor Solo praten) denk ik sowieso een dagje "winkelen" maar we willen zeker ook dingen bezoeken over de 2de wereldoorlog. Uitgaan doen we niet.
KulturBrauerei is op zich wel leuk, ligt er denk ik ook wel aan wanneer je er bent. Zit ook dicht bij het Mauerpark waar ook vaak wel dingen te doen zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:56 schreef Ama het volgende:
Ga vast wel ergens een drankje drinken maar die hippe clubs daar is niks voor Solo en ook niet voor mezelf denk ik als ik half Berlijn door heb gewandeld.
@Spockjuh_ kan zo een route voor je uitstippelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
We willen (denk ik want kan niet voor Solo praten) denk ik sowieso een dagje "winkelen" maar we willen zeker ook dingen bezoeken over de 2de wereldoorlog. Uitgaan doen we niet.
Mauerpark is best leuk!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
KulturBrauerei is op zich wel leuk, ligt er denk ik ook wel aan wanneer je er bent. Zit ook dicht bij het Mauerpark waar ook vaak wel dingen te doen zijn.
Dit is de locatie:quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
KulturBrauerei is op zich wel leuk, ligt er denk ik ook wel aan wanneer je er bent. Zit ook dicht bij het Mauerpark waar ook vaak wel dingen te doen zijn.
Polo's draagt hij dan weer niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een polo voor ¤180? Die jongen is niet goed....
Ik zou niet teveel letten op waar je hotel zit en gewoon gebruik maken van het OV netwerk daar, maar Berlijn is wel zo gaaf dat je er makkelijk 2 weken kan vullen.quote:
Voor het 2de wereldoorlog gedeelte neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
@:spockjuh_ kan zo een route voor je uitstippelen.
Ik vond een metro halte vlakbij wel handig, dat is enige waar ik wel op heb gelet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel letten op waar je hotel zit en gewoon gebruik maken van het OV netwerk daar, maar Berlijn is wel zo gaaf dat je er makkelijk 2 weken kan vullen.
Uitgaan niet maar verder ongeveer alles. Wij zijn er al zo vaak geweest en hij ook nog zonder mijquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor de het 2de wereldoorlog gedeelte neem ik aan?
Uitgaan staat ook niet op het to do lijstje (dit keer) dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Uitgaan niet maar verder ongeveer alles. Wij zijn er al zo vaak geweest en hij ook nog zonder mij
Beetje in een biergarten zitten met een stein en een gegrild kieppetje is daar ook heel chillquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Uitgaan staat ook niet op het to do lijstje (dit keer) dus dat scheelt.
Ja zoiets staat me nog bij. Moet nog even opzoeken of ik dat makkelijk op Berlijn station kan kopen als dat er nog is.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
Dat 3 dagen OV-kaartje voor toeristen daar is ook vet handig. Geen idee of dat nog bestaat.
Dat is ook meer waar ik aan zit te denken ja qua "uitgaan".quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beetje in een biergarten zitten met een stein en een gegrild kieppetje is daar ook heel chill
Willen we daarheen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja als jullie in de Reichstag willen moet je van tevoren een time slot boeken
Ik zou het gewoon thuis al doen, maar het is maar net wat de voorkeur heeft (en wat er tegenwoordig nog mogelijk is, mijn info stamt uit 2017). Ik vond het chill dat we gewoon meteen gebruik konden maken van het OV zonder eerst nog ergens anders naar toe te hoevenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zoiets staat me nog bij. Moet nog even opzoeken of ik dat makkelijk op Berlijn station kan kopen als dat er nog is.
Als het thuis kan doe ik dat liever ja want geen zin om te wachten op andere toeristen, kostbare tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon thuis al doen, maar het is maar net wat de voorkeur heeft (en wat er tegenwoordig nog mogelijk is, mijn info stamt uit 2017). Ik vond het chill dat we gewoon meteen gebruik konden maken van het OV zonder eerst nog ergens anders naar toe te hoevenMaar dat was met aankomst ergens in een random deel van de stad, in plaats van op het vliegveld of station.
Overigens is even naar de Warschauwerstrasse gaan en daar wat drinken ook wel een aanrader, er zit langs het spoor echt een soort loodsengebied met heel veel graffitikunst en wat leuke toko'squote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook meer waar ik aan zit te denken ja qua "uitgaan".
Ja dat is het kutste inderdaad altijd met zulke dingen, andere mensen die hun shit NIET goed op orde hebben, waardoor je alsnog lang kunt wachtenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het thuis kan doe ik dat liever ja want geen zin om te wachten op andere toeristen, kostbare tijd.
Dat klinkt leuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Overigens is even naar de Warschauwerstrasse gaan en daar wat drinken ook wel een aanrader, er zit langs het spoor echt een soort loodsengebied met heel veel graffitikunst en wat leuke toko's
Ik zal het eens checken, thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is het kutste inderdaad altijd met zulke dingen, andere mensen die hun shit NIET goed op orde hebben, waardoor je alsnog lang kunt wachtenWij konden de kaartjes destijds in ieder geval gewoon printen.
Escalatiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik nog nooit fatsoenlijk in Berlijn geweest ben, dus ik heb verder weinig tipsEerste keer was toen ik een jaar of 10 was met mijn ouders, behalve de Reichstag kan ik me daar niks meer van herinneren. Tweede keer met een compleet gestoorde, chaotische vriendengroep toen ik een jaar of 20 was. Veel gezien, maar vooral ook veel escalatie en gekke dingen gedaan. En daarna nog een keer met twee gekke collega's in de coronatijd. Toen wederom alle highlights gezien en ook wat van Potsdam gezien.
Ik heb dus het idee dat ik veel van Berlijn gezien heb, maar dat het allemaal met een semi laag bewustzijn was door de type reizen of doordat ik zelf amper wat uitgezocht had
Ben er alleen geweest toen ik 16 was met mijn ouders en wat familieleden maar dat was vooral gericht op oma. Haar oude huisje bezocht daar enz met oma (oke dat was wel emotioneel). Maar echt de toerist uithangen heb ik nog nooit daar gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik nog nooit fatsoenlijk in Berlijn geweest ben, dus ik heb verder weinig tipsEerste keer was toen ik een jaar of 10 was met mijn ouders, behalve de Reichstag kan ik me daar niks meer van herinneren. Tweede keer met een compleet gestoorde, chaotische vriendengroep toen ik een jaar of 20 was. Veel gezien, maar vooral ook veel escalatie en gekke dingen gedaan. En daarna nog een keer met twee gekke collega's in de coronatijd. Toen wederom alle highlights gezien en ook wat van Potsdam gezien.
Ik heb dus het idee dat ik veel van Berlijn gezien heb, maar dat het allemaal met een semi laag bewustzijn was door de type reizen of doordat ik zelf amper wat uitgezocht had
Berghain?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
Tsja ik kan er ook niet zo veel aan doenquote:
Oh damn ja dat is ook wel heel andersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben er alleen geweest toen ik 16 was met mijn ouders en wat familieleden maar dat was vooral gericht op oma. Haar oude huisje bezocht daar enz met oma (oke dat was wel emotioneel). Maar echt de toerist uithangen heb ik nog nooit daar gedaan.
Nooit van gehoordquote:
Brandenburger Torquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
Heb toen wel de 2 meest standaard plekken gezien natuurlijk. Checkpoint Charlie en uhm dat gebouw waar je onder kan lopen, ben even naam kwijt sorry. Deze:
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik in Berlijn was was daar een enorme anti-COVID-maatregelen demonstratie bezigquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
Heb toen wel de 2 meest standaard plekken gezien natuurlijk. Checkpoint Charlie en uhm dat gebouw waar je onder kan lopen, ben even naam kwijt sorry. Deze:
[ afbeelding ]
Dat was het ja.quote:
Ja dat soort dingen wil ik echt bezoeken daar. Checkpoint Charlie ga ik niet weer heen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond de musea over WOII wel indrukwekkend. En het monument.
https://fhm.nl/entertainm(...)berghain-review-ooitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tsja ik kan er ook niet zo veel aan doen
[..]
Oh damn ja dat is ook wel heel anders
[..]
Nooit van gehoord
CC was leuk om een keer gezien te hebben maar werd aan alle kanten aangesproken door stonede debielen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was het ja.
[..]
Ja dat soort dingen wil ik echt bezoeken daar. Checkpoint Charlie ga ik niet weer heen.
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ben er al een keer geweest en voelt voor mij wel alsof dat voldoende was.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CC was leuk om een keer gezien te hebben maar werd aan alle kanten aangesproken door stonede debielen.
Volgens mij kan je bij Alexanderplatz goed shoppen als ik het me goed herinner trouwens. Daar moesten we op de tweede Berlijn-reis namelijk heen omdat één van de sukkels zijn kleding nat in zijn rugzak had gestopt en alles toen stonkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
JaGa nu eindelijk eens de stad Berlijn eens goed checken.
Je hebt daar ook van die belachelijk grote overdekte winkelcentra. Of het specifiek bij Alexanderplatz is weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij Alexanderplatz goed shoppen als ik het me goed herinner trouwens. Daar moesten we op de tweede Berlijn-reis namelijk heen omdat één van de sukkels zijn kleding nat in zijn rugzak had gestopt en alles toen stonkEn ik moet ook ineens aan een leuke herinnering van de derde keer denken. Toen hadden we in de avond van die stepjes die daar door de hele stad staan gehuurd en zijn we in een uurtje de hele stad door gezoefd. Was echt tof
Zeker als je maar beperkt de tijd hebt. Dan kan je echt veel zien
Sst, hij heeft alleen dat boek gelezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:35 schreef Ama het volgende:
Verrassend dat je daar weer commentaar op hebt.Kom eens met een nieuwe act.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Al had ik éigenlijk meer een "Berghain was m'n stamkroeg"-verhaal verwacht.
Echt hč. Ik tik dit jaar het 50e land aan en er is er nog nooit eentje goedgekeurd. Altijd dat zelfde verhaaltje over incest, vervormingen of geslachtsdelenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:35 schreef Ama het volgende:
Verrassend dat je daar weer commentaar op hebt.Kom eens met een nieuwe act.
Zijn dat dan geen esca's ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tsja ik kan er ook niet zo veel aan doen
[..]
[..]
Nooit van gehoord
Een esca'tje bij je esma'tje.quote:
HDP !quote:
Je zou iemand maar plezier gunnen, bah.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt hč. Ik tik dit jaar het 50e land aan en er is er nog nooit eentje goedgekeurd. Altijd dat zelfde verhaaltje over incest, vervormingen of geslachtsdelen
Zo veel jaar geleden nog nietquote:
...je hebt je niet geconcentreerd op de tijd?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS, hoe kan het nou alweer bijna 14.00 uur zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |