Dat is de tendens tegenwoordig. Er schuurt niks meer, niks kan of mag nog. Als het maar gezellig is. Helaas bakken ze er bij VI of Roddelpraat niks van. Missen voor open doel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik zie het wel eens bij mijn neefjes, maar volgens mij maken ze redelijk onschuldige content.
Ik vind het jammer dat van Dis Zomergasten niet kan doenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de tendens tegenwoordig. Er schuurt niks meer, niks kan of mag nog. Als het maar gezellig is. Helaas bakken ze er bij VI of Roddelpraat niks van. Missen voor open doel.
Staat ie achter die randdebiel Trump ?quote:
Erg jammer idd. Nu 6 anderen waarvan 5 mislukkingen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat van Dis Zomergasten niet kan doen
Wat zijn zoal de vragen? Toen ik op tv was was het erg moeilijk. 1500 mensen alleen al in de voorronde voor je op tv kwam. Bleven er 40 over. Ik haalde de finale en werd uiteindelijk tweede.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 01:35 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb eens alle afleveringen van de VI quiz bekeken, en het verbaasde mij hoe matig veel van die deelnemers waren. Tot nu toe wist ik elke vraag toch vrijwel direct te beantwoorden. Snap dat het in zo'n studio iets lastiger is, maar kom op zeg. Meeste mensen die zich opgeven zouden toch echt wel veel van VI en de hele geschiedenis moeten weten.
Per 3 deelnemers zit er vaak eentje betere tussen. Maar afgelopen week waren er ook deelnemers met maar 10 puntenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 01:35 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb eens alle afleveringen van de VI quiz bekeken, en het verbaasde mij hoe matig veel van die deelnemers waren. Tot nu toe wist ik elke vraag toch vrijwel direct te beantwoorden. Snap dat het in zo'n studio iets lastiger is, maar kom op zeg. Meeste mensen die zich opgeven zouden toch echt wel veel van VI en de hele geschiedenis moeten weten.
Heeft ze geen Satisfyerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roxane Knetemann kampt met hoog libido in Over de Oceaan: 'Even dimmen'
Roxane Knetemann ervaart juist het tegenovergestelde. "Ik ga het even zeggen: ik heb het wel", vertelt ze. "Ik heb volgens mij wel heel veel zin in seks." Roxane komt nu niet aan haar trekken. "Hoe los ik het op? Ja, ik negeer het gewoon. Ik denk: o, man. Ik wil wel even... Maar goed, heel even dimmen. Kop erbij", spreekt ze zichzelf streng toe.
https://www.rtl.nl/boulev(...)ibido-over-de-oceaan
Geef eens voorbeelden van vragen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:38 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Per 3 deelnemers zit er vaak eentje betere tussen. Maar afgelopen week waren er ook deelnemers met maar 10 puntenSome werd er ook afgekeken of het antwoord bijna voorgezegd door Bas
Duracel in het zadel.quote:
Het zijn voor de helft vragen over voetbal (Oranje) en voor de helft vragen over de showgeschiedenis en persoonlijke dingen over de mannen/vrienden van de show.quote:
Gewoon kontvingeren .quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Roxane Knetemann kampt met hoog libido in Over de Oceaan: 'Even dimmen'
Roxane Knetemann ervaart juist het tegenovergestelde. "Ik ga het even zeggen: ik heb het wel", vertelt ze. "Ik heb volgens mij wel heel veel zin in seks." Roxane komt nu niet aan haar trekken. "Hoe los ik het op? Ja, ik negeer het gewoon. Ik denk: o, man. Ik wil wel even... Maar goed, heel even dimmen. Kop erbij", spreekt ze zichzelf streng toe.
https://www.rtl.nl/boulev(...)ibido-over-de-oceaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |