De vorige keer op een fiets kreeg hij een hartinfarct.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Trap die bolle gewoon van zijn fiets man.
Accu was leeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De vorige keer op een fiets kreeg hij een hartinfarct.
Daarom kijk ik tegenwoordig de volgende dag wel even terug.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Duurt lang dit, ik zit met kleine oogjes
Huldigen bij een tweede plaatsquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Halsema is er klaar voor![]()
Amsterdam in contact met KNVB over huldiging bij eerste of tweede plaats op EK
Oranjefans volgen de derde groepswedstrijd van het EK tussen Nederland en Oostenrijk.
De gemeente Amsterdam en de KNVB zijn in contact over een eventuele huldiging voor het Nederlands elftal als dat eerste of tweede wordt op het Europees Kampioenschap. Ook komen er mogelijk nog grote kijkevenementen in de hoofdstad.
https://www.telegraaf.nl/(...)-tweede-plaats-op-ek
Vieze incompetente trut is het
Dacht ik ook. Wat een lamlullen die zendercoördinators.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden vandaag wel wat eerder mogen beginnnen
Gijp heeft nog een verjaardag, oh wacht die is er vanavond sowieso niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden vandaag wel wat eerder mogen beginnnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |