![Albanie-vs-Spanje.jpg]()
![.thumb.Kroatie-vs-Italie.jpg]()
![b77168b1e2.png]()
5 leuke feitjes over Albani - Spanje
1. Spanje gaat dit winnen: Spanje heeft alle acht eerdere ontmoetingen met Albani gewonnen, waarbij ze 31 keer scoorden en slechts drie doelpunten tegen kregen.
2. Albani scoort en dan verliezen ze: Albani heeft in beide voorgaande wedstrijden van het toernooi als eerste gescoord, maar geen van beide gewonnen (1 gelijkspel, 1 verlies). Geen enkel team heeft ooit drie opeenvolgende EK-wedstrijden geopend met een doelpunt zonder er een te winnen.
3. Spaanse Perfectie: Spanje probeert voor de tweede keer in de geschiedenis alle groepswedstrijden in een EK te winnen. Dit deden ze eerder in 2008, toen ze het toernooi uiteindelijk ook wonnen.
4. Pedri's Record: Als Pedri speelt, zal hij een nieuw record vestigen voor de meeste optredens in grote toernooien (WK/EK) door een Europese speler van 21 jaar of jonger, waarbij hij Cristiano Ronaldo zal overtreffen (momenteel gelijk op 12 wedstrijden).
5. Klaus Gjasula is een bijzondere vent: laus Gjasula is de eerste speler in de geschiedenis van het EK en WK die als invaller zowel een doelpunt als een eigen doelpunt scoorde in dezelfde wedstrijd.
Zie voor een uitgebreide voorbeschouwing onze vrienden van: https://theanalyst.com/eu(...)-2024-match-preview/
5 leuke feitjes over Kroati - Itali
1. Kroati verliest NOOIT van Itali Sinds hun onafhankelijkheid in de vroege jaren '90 heeft Kroati geen enkele van hun acht ontmoetingen met Itali verloren (3 overwinningen, 5 gelijke spelen).
2. Vul 1-1 in bij je poeltje! De laatste drie ontmoetingen tussen Kroati en Itali zijn allemaal geindigd in een 1-1 gelijkspel.
3. Itali verliest hun laatste groepswedstrijd bijna nooit.Sinds de groepsfase werd gentroduceerd in 1980, heeft Itali slechts n van hun negen laatste groepswedstrijden in het EK verloren (6 overwinningen, 2 gelijke spelen).
4. Itali verliest dit vast nietItali heeft nog nooit twee opeenvolgende wedstrijden verloren in een Europees Kampioenschap.
5. Snelste tegengoal ooitItali moest het snelste doelpunt ooit in een Europees Kampioenschap toestaan in hun eerste groepswedstrijd, gescoord door Nedim Bajrami van Albani.
zie ook onze vrienden van Opta! https://theanalyst.com/eu(...)-2024-match-preview/ En ik heb met Dombo afgesproken dat hij ook een feitje mag toevoegen, hier is hij:
Alle teams zullen erop gebrand zijn om een sterke indruk achter te laten.
Albani - Spanje wordt gespeeld in de Merkur Spiel-Arena!
![Merkur-Spiel-Arena.jpg]()
De ArenA ziet er nog minder zielloos uit.
En het weer wordt:
SPOILER: weer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kroati - Itali wordt gespeeld in de Red Bull Arena Leipzig
![800px-Red_Bull_arena%2C_Leipzig_von_oben_Zentralstadion.jpg]()
En het weer wordt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
poll
poll
Hongarije zal heel blij zijn met de Italianen.
Het zou nu best wel eens kunnen dat er een ploeg met 2 punten doorgaat. Als Sloveni verliest en Tsjechi niet wint, dan zou dat zomaar kunnen. Maar de kans dat Kroati doorgaat is dan alsnog heel klein.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
fipo
What can change the nature of a man?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Tijd om naar bed te gaan
En laten we nu niet doen alsof Kroatie het enorm verdiende he, die hebben ook echt geen reet laten zien in die 3 potjes
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
franklop
Fran knock
Heb de eindstanden in groep A en B al volledig goed
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:
Hopelijk ben je morgen minder woedend.
Die 8 minuten waren terecht. Hadden nog wel 2 weer bij gemogen zelfs. Maar heerlijk terechte goal. Kroati is echt bagger. Heerlijk! En Zwitserland ook makkie.
Je zult maar 2x diep in blessuretijd de gelijkmaker tegenkrijgen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
Perrin
Toekomst. Made in Europe.
quote:
Op maandag 24 juni 2024 23:01 schreef TheVulture het volgende:En laten we nu niet doen alsof Kroatie het enorm verdiende he, die hebben ook echt geen reet laten zien in die 3 potjes
Vechtlust hadden ze wel. En Modric.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:
Precies, dan moet Sloveni dus ook 3-0 verliezen minimaal (en Tsjechi en Georgi allebei verliezen)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tutti Frutti op RTL+ vroeger was veel interessanter
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!