SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4everblackeyed : DatumprikkerBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Graag gedaan broerquote:
Die ga jij natuurlijk gelijk bij de antiquair bestellen?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
"zijn handgeschreven Neger-Englisches Wörterbuch uit 1783"
Gewoon dingen bij naam noemen, kon toen nog.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:24 schreef UitStraling het volgende:
"zijn handgeschreven Neger-Englisches Wörterbuch uit 1783"
Het is ook geen kipquote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef Dqod het volgende:
Die boter-regel zouden ze nou ook nog moeten hebben met hedendaagse producten.
Vega kip is geen kip
Amenquote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon dingen bij naam noemen, kon toen nog.
Hejje'n punt. Maar JOHquote:Op zondag 23 juni 2024 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook geen kip
Het is namelijk KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Waarom Ultrajezus met z'n blije scharrelschaapjes er nou weer bij halen ? Laat die man met rustquote:
Ben je daar al binnengevallen en heb je het geëist ?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hejje'n punt. Maar JOH
Ik wil vitello tonnato
Voordat alles en zijn moeder zwak en chronisch gekwetst was.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon dingen bij naam noemen, kon toen nog.
Ze gunnen mij ook geen rust, wie de scharrelbal kaatst enzoquote:Op zondag 23 juni 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom Ultrajezus met z'n blije scharrelschaapjes er nou weer bij halen ? Laat die man met rust
En dat er op de magnetronhandleiding staat dat je er geen huisdieren in kan drogenquote:Op zondag 23 juni 2024 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat alles en zijn moeder zwak en chronisch gekwetst was.
Ik heb het voorgelegd, hij gooit 't in de groepquote:Op zondag 23 juni 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je daar al binnengevallen en heb je het geëist ?
Zo krijgen we nooit vredequote:Op zondag 23 juni 2024 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze gunnen mij ook geen rust, wie de scharrelbal kaatst enzo
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb het voorgelegd, hij gooit 't in de groep
Zo noem ik ze nog steedsquote:
Zoekt recept met dwergkonijn in carpaccio met warme abrikozen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat er op de magnetronhandleiding staat dat je er geen huisdieren in kan drogen
Carpaccio kan er wel in, dat dan weer wel.
Bedoel dat meisje lijkt wel blij met zo’n groot bruin ding in de mond.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo noem ik ze nog steeds![]()
Wel de goeie trouwens, wat je plaatst
Peace within met vitello, alles komt goedquote:
Ik ben niet meer wie ik ooit was, dat punt heb je zojuist bewezenquote:Op zondag 23 juni 2024 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedoel dat meisje lijkt wel blij met zo’n groot bruin ding in de mond.
Hoezo nou weer dwergkonijntjes ?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoekt recept met dwergkonijn in carpaccio met warme abrikozen.
Hele generaties Julia en Marietje zijn er groot mee geworden.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedoel dat meisje lijkt wel blij met zo’n groot bruin ding in de mond.
Eet makkelijker, om te kluiven, dat gaat amper met een Vlaamse Reus.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo nou weer dwergkonijntjes ?
Een Vlaamse Reus is wel meer vlees.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet makkelijker, om te kluiven, dat gaat amper met een Vlaamse Reus.
3 spelers tegen de vlakte las ikquote:Op zondag 23 juni 2024 22:33 schreef McGrath het volgende:
Heftig incident bij schotland-hongarije, hongaarse speler met doeken eromheen op een brancard het veld af
Ja maar dan is de carpaccio al gaar en spartelt dat beest nog een beetje half levend tegen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een Vlaamse Reus is wel meer vlees.
Het oog wil tenslotte ook wat.
Heeft vast zijn kleine teen gekneusdquote:Op zondag 23 juni 2024 22:33 schreef McGrath het volgende:
Heftig incident bij schotland-hongarije, hongaarse speler met doeken eromheen op een brancard het veld af
wie?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:33 schreef Dqod het volgende:
Wij werden groot met Marietje
Marietje Grolsch
Oh.. ja hm. Lastig lastigquote:Op zondag 23 juni 2024 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan is de carpaccio al gaar en spartelt dat beest nog een beetje half levend tegen.
Maakt niet uit, heb het uitgemaaktquote:
Ja, maar het oog wil ook wat!!quote:
Dan maar aan de stieks van minimaal 500 gramquote:
Doe toch even normaal, kneusquote:Op zondag 23 juni 2024 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft vast zijn kleine teen gekneusd
Altijd naarquote:Op zondag 23 juni 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan maar aan de stieks van minimaal 500 gram
afschaffen , levensgevaarlijkquote:Op zondag 23 juni 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh, er is weer eens een voetballer bijna dood gegaan.
Zolang het maar geen Schot is.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh, er is weer eens een voetballer bijna dood gegaan.
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 23 juni 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier met toffels aan, korte broek en t-shirt
Wtf.
Ja, maar die combinatiequote:
Drinken kunnen we, en met de claymore zwaaien.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voetballen kunnen ze niet echt daar in Schotland.
Foto!quote:Op zondag 23 juni 2024 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nieuwe solarlampjes in de achtertuin en ze staan nu aan
Het is van dat warme licht en ik vind het helemaal leuk
Oke Gerdaquote:Op zondag 23 juni 2024 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Is dat niet normaal?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat heeft Gianni nu verpestquote:
Van de action?quote:
Met alle plezierquote:
Dit zegt wel wat over Duitsland.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voetballen kunnen ze niet echt daar in Schotland.
Praxis.quote:
Klopt.. ik houd er maar rekening mee dat ik ze om het jaar moet vervangenquote:
quote:
quote:
quote:
Leuke wat?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Praxis.
Voorheen Xenos en die verving ik dan elk jaar.
Wat voor soort?quote:
Jazeker !quote:
Die van de Ikea zijn ook wel goed.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.. ik houd er maar rekening mee dat ik ze om het jaar moet vervangen
Al heb ik nu ook grote solarlichten van de Action en die gaan al 2 jaar mee
Mja, die dingen waren 5 euro of zoquote:
Ja, maar dan moet ik helemaal naar de IKEAquote:
OEH vrolijke kleurtjes en goedkoopquote:Op zondag 23 juni 2024 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/3014304/solarfakkel/
Het rook daar vroeger altijd zo gezellig naar tante Lien.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker !
Ik kom daar altijd met veel thuis
Alleen ga ik dus niet zo vaak meer, om bovenstaande
Cavia's.quote:
Het is wel even zoeken naar het knopje.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OEH vrolijke kleurtjes en goedkoop
Toen ze nog leefde offeh..?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het rook daar vroeger altijd zo gezellig naar tante Lien.
Bij mij welquote:
Vanaf woensdag in de aanbieding trouwens. Scheelt weer twintig cent.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OEH vrolijke kleurtjes en goedkoop
Ik heb geen tuin.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij wel, bij CL weet ik het niet
Hm, misschien leuk voor op de opritquote:Op zondag 23 juni 2024 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf woensdag in de aanbieding trouwens. Scheelt weer twintig cent.
Balkon ?quote:
Ben jij al bij de nieuwe Tapasia geweest?quote:
Deze erbij kopen. Dan kan Mr. Wattenschijfje je zo binnenloodsenquote:Op zondag 23 juni 2024 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien leuk voor op de oprit
Een soort landingsbaan voor de schoen
Kan ze net zo goed aan Wattenschijfje en Arizona gevenquote:Op zondag 23 juni 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze erbij kopen. Dan kan Mr. Wattenschijfje je zo binnenloodsen
[ afbeelding ]
That sucksquote:Op zondag 23 juni 2024 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is ook exact het juiste moment voor het toetsenbord van m'n laptop om het te begeven.
overal prikkeldraad?quote:Op zondag 23 juni 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, die Duitsers flikken hun Duitse truc weer eens.
Nee! Zag wel dat ze aan het verbouwen waren want kon al geen Chinees afhalen.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij al bij de nieuwe Tapasia geweest?
DAAAAMN
voor en achterdeur open.. zodat het nog beetje afkoeltquote:Op zondag 23 juni 2024 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
That sucks
Maar nu naar buiten en daarna afgekoeld naar bed
Kan wel...quote:Op zondag 23 juni 2024 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
voor en achterdeur open.. zodat het nog beetje afkoelt
jammer dat ik voordeur niet open kan laten
quote:Op zondag 23 juni 2024 02:28 schreef Xilia het volgende:
Las elders dat @:iteejer is geopereerd, @:Yvonne wens hem heel veel beterschap
Dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Mis ik dus niks aan. Mooi, dat ik ze dus niet ken.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:41 schreef UitStraling het volgende:
Yin Yin, wat een verschrikkelijk kotsbandje zeg
Oh ja, doe maar niet dan, anders binnen 1 seconde doodquote:Op zondag 23 juni 2024 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar is niks voor ze behalve de verzengende zon.
Jij gelijk golven van blijdschap ervaren...quote:Op maandag 24 juni 2024 06:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn wekker ging af, maar het duurde even voordat ik door had dat het mijn wekker was.Toen dacht ik, 'hè, het is maandag'
zou bij mij, mij niks verbazen als het vanmiddag gestort wordt omdat de baas de opdracht nog niet heeft doorgezetquote:Op maandag 24 juni 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu je het zegt . hier ook niet
het is dan normaal gesproken de 25ste
schoen extra schoonquote:Op maandag 24 juni 2024 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Wereldgozer
Nu 3x op de heenweg 2e hands ruitenvloeistof op de schoen gehad, op de snelweg
Doe dat lekker als je weggaat van huis weggaat
Weer lekker heel de week werkenquote:Op maandag 24 juni 2024 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij gelijk golven van blijdschap ervaren...
quote:
Ja, heel blij meequote:Op maandag 24 juni 2024 07:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer lekker heel de week werken [ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2024 07:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer lekker heel de week werken [ afbeelding ]
Zo fijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren nieuwe krabpaal voor mijn katjes besteld.quote:
Stond jij ook al radslagen naar de Budabolide te maken ?quote:
Ik wacht ook nog steeds op het schip met geld.quote:
we staan allemaal in de haven, maar de schepen komen maar nietquote:Op maandag 24 juni 2024 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op het schip met geld.
quote:Op maandag 24 juni 2024 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je nu die watch kopen? dan kunnen we walkie talkie doen
Ik ga liever voor een geldboom op mijn balkonquote:Op maandag 24 juni 2024 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
we staan allemaal in de haven, maar de schepen komen maar niet
Die blijft voorlopig weer even op zijn plekje staan. Naast die opdringerige Tiguanquote:Op maandag 24 juni 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond jij ook al radslagen naar de Budabolide te maken ?
Kan dat ja?quote:Op maandag 24 juni 2024 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze die nou eens kweken, dan wil ik er ook wel 1quote:Op maandag 24 juni 2024 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga liever voor een geldboom op mijn balkon
quote:Op maandag 24 juni 2024 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2024 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die blijft voorlopig weer even op zijn plekje staan. Naast die opdringerige Tiguan
Mooie beeldspraakquote:Op maandag 24 juni 2024 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
we staan allemaal in de haven, maar de schepen komen maar niet
Denk het nietquote:Op maandag 24 juni 2024 08:17 schreef Nattekat het volgende:
Straks even kijken of ik de weg naar kantoor nog ken
Wel op de linkerbaan?quote:Op maandag 24 juni 2024 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De knakworst kan de pan in, ik herhaal, de knak moet nu de pan in.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Allo allo, the chicken came home to roost!”
Weet je zeker dat het ruitenwisserreiniger was?quote:Op maandag 24 juni 2024 08:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat laatst iets te dicht achter zo’n gebakje dat eeuwig links bleef rijden met 98-104kmu
Gaat dat mens sproeien met de ruitenwisser![]()
Ik denk alleen aaah gratis ruitenreiniging.
Ah deze komt wel doorquote:Op maandag 24 juni 2024 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De knakworst kan de pan in, ik herhaal, de knak moet nu de pan in.
Je denkt dat dat mens op het dak is gaan zitten om te pissen.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het ruitenwisserreiniger was?
Chagrijnig en depressief ook vaak, ik heb vaak de grootste lol in de auto, beetje het brein afschakelen en muziekjes luisteren en luidkeels meezingen en meewiebelen.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk ook altijd als ik die verkrampte mensen zie rijden:
Die moeten helemaal kapot zijn na een uur rijden. Spierpijn en alles.
Je kent me tochquote:
Gewoon een kettingreactie, ze kregen zelf ook gratis ruitenvloeistof, maar dat maakte alleen maar wazig, dus dan moet je wel.quote:Op maandag 24 juni 2024 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je nou eens komende zaterdag aanwezig bent in F1 subforum dan win je pas vertrouwen terug.quote:
Ik zit iig heel onstspannen, een vingertje aan het stuur lekker comfortabel armpje op de leuning.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chagrijnig en depressief ook vaak, ik heb vaak de grootste lol in de auto, beetje het brein afschakelen en muziekjes luisteren en luidkeels meezingen en meewiebelen.
Uiteraard, daar woon ik zo ongeveerquote:
Als relaxte goden tussen de bleke mensen- en werkschuwen.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zit iig heel onstspannen, een vingertje aan het stuur lekker comfortabel armpje op de leuning.
Soms muziek soms lekker stil.
Ja leuk bedacht, maar neequote:Op maandag 24 juni 2024 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een kettingreactie, ze kregen zelf ook gratis ruitenvloeistof, maar dat maakte alleen maar wazig, dus dan moet je wel.
Ik bumperkleefde nietquote:Op maandag 24 juni 2024 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar 4EB komt er nu pas achter dat ze een andere plakker is icm met BMW rijden = gratis vloeistoffen
Zo zijn we.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk bedacht, maar nee
[..]
Ik bumperkleefde nietJe lijkt mijn vorige leidinggevende wel
quote:Op maandag 24 juni 2024 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je denkt dat dat mens op het dak is gaan zitten om te pissen.
Er zijn maar vrij weinig metrostations die er wel goed uit zien in Rotterdamquote:Op maandag 24 juni 2024 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Vroeger leek het nog wat @:budapestenaar
[ afbeelding ]
Ewl nee.quote:
Ik heb al gezegd er niet te zijn, dus er alsnog zijn zou pas een probleem worden.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je nou eens komende zaterdag aanwezig bent in F1 subforum dan win je pas vertrouwen terug.
*sterven*quote:Op maandag 24 juni 2024 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewl nee.
*Geeft sla aan de cavia's
ja maar bedoel meer het aanzicht zo. Met die mooie 'tramhuisjes'quote:Op maandag 24 juni 2024 08:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn maar vrij weinig metrostations die er wel goed uit zien in Rotterdam
Ach ja, het mooiste tramhuisje van Rotterdam is nu ook geslooptquote:Op maandag 24 juni 2024 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar bedoel meer het aanzicht zo. Met die mooie 'tramhuisjes'
Doen ze toch welquote:
ja had het gelezenquote:Op maandag 24 juni 2024 08:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ach ja, het mooiste tramhuisje van Rotterdam is nu ook gesloopt
Weinig pantynegers nog.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Het was één van de locaties waar ik wel eens shoarma ging eten na het stappen toen ik nog vaak uit ging, ripquote:
Das knap dat je de psych ziek krijgt.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
*zet koffie*
*psych belt ziek af*
![]()
*draait om*
Zullen we hier dan maar allemaal amateurpsycholoogje spelen?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
*zet koffie*
*psych belt ziek af*
![]()
*draait om*
awwwwwquote:Op maandag 24 juni 2024 09:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was één van de locaties waar ik wel eens shoarma ging eten na het stappen toen ik nog vaak uit ging, rip
Ja leukquote:Op maandag 24 juni 2024 09:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zullen we hier dan maar allemaal amateurpsycholoogje spelen?
Als je ons hebt dan is zo'n zwak psycholoogje echt onnodig en zonde van je tijd.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
*zet koffie*
*psych belt ziek af*
![]()
*draait om*
Ik zou niet een uur naar mij willen luisterenquote:Op maandag 24 juni 2024 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das knap dat je de psych ziek krijgt.
Fok is sws al een half dagboekquote:Op maandag 24 juni 2024 09:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zullen we hier dan maar allemaal amateurpsycholoogje spelen?
Ok begin maar, waar heb je last van vandaag?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou niet een uur naar mij willen luisteren
Stuur je psych de volgende keer een linkje anders.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fok is sws al een half dagboek
Dat is waarquote:Op maandag 24 juni 2024 09:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fok is sws al een half dagboek
Om gerestaureerd te worden.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ach ja, het mooiste tramhuisje van Rotterdam is nu ook gesloopt
Ja, niet echt.quote:Op maandag 24 juni 2024 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb altijd een uitdraai van de highlights meequote:Op maandag 24 juni 2024 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stuur je psych de volgende keer een linkje anders.
Dat is beter!quote:
Ja na jou reactie ben ik even gaan lezen en de binnenkant zal zoveel mogelijk leeg gehouden worden zodat het een echt monument wordt met de ouderwetse uitstralingquote:Op maandag 24 juni 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
Alhoewel het me wel grappig zou lijken als er weer een dönertent in zou komen, puur omdat dat nu ook wel bij de nostalgie voor die plek hoort. Maar ik gok dat ze er iets anders mee zullen doen.
*zwaait naar dimmy's psych* Beterschap!quote:Op maandag 24 juni 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb altijd een uitdraai van de highlights mee
Ik verwacht wel dat het toeval is, mogelijk dat ze juist die dag ook een dienst van andere over moest nemen vanwege ziekte ofzoquote:Op maandag 24 juni 2024 09:21 schreef Ama het volgende:
Haha die jonge vrouw die mijn ratten echt 10x niks vond is hier nooit weer geweest om bloed te prikken. Toeval of? Zie wel vaak de zelfde dames namelijk.
Dat zou ik ook kunnen.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat het toeval is, mogelijk dat ze juist die dag ook een dienst van andere over moest nemen vanwege ziekte ofzo
Nee, ik bedoel andere Gloup. Google maar, is SFW.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is ie in de chocolade rivier gevallen?
Zo dan, dat is wel even slikken zegquote:Op maandag 24 juni 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel andere Gloup. Google maar, is SFW.
Het is nu denk ik wel nog iets te fris om op mijn slippers naar de supermarkt te gaan denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:29 schreef bitterbal het volgende:
zo ben ook ingesmeerd met frituur olie om het korstje te beschermen
Verrassendquote:
Hier hebben ze een tik om echt om 08:00 of eerder gewoon te beginnen met alles grasmaaien.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahhh, ik hoor weer een bladblazer.
Genieten
@:budapestenaar
@:ltvdk
Hups op naar het Uitzendbureau dan.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:31 schreef Ama het volgende:
Omg ik kan echt eindelijk weer fatsoenlijk blind typen.
Ik ga hier niet eens serieus op in. Enige wat ik wil zeggen.. als je eens meer leest dan alleen de dingen waarvan je denkt hey daar kan ik iets kuts over zeggen dan zou je ook lezen dat mijn vingers nog lang niet de oude zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hups op naar het Uitzendbureau dan.
Ja, deden ze in Den Haag ook destijds.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier hebben ze een tik om echt om 08:00 of eerder gewoon te beginnen met alles grasmaaien.
Ja, ik zou ook wel naar het strand willenquote:Op maandag 24 juni 2024 09:35 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik niet vandaag ook naar het strand kan
quote:Op maandag 24 juni 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook wel naar het strand willen
Ja en dan zeggen mensen tegen mij ja maar het mag. Ja vast maar het is wel kut.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, deden ze in Den Haag ook destijds.
Maar dan om 7.15 uur of zo.. en dan het liefst elke week
Heel dat grasveld bijna kaal
quote:Tussen Coevorden en het Duitse Rheine ligt een stuk spoor, maar dat is al jaren niet in gebruik. In 2025 moeten hier weer treinen rijden. ‘Straks kan ik via Coevorden met de trein naar Berlijn.’
Ik hoop vooral dat ze nog eens het spoor van Emmen doortrekken naar Veendam via Ter Apel en Stadskanaalquote:Op maandag 24 juni 2024 09:41 schreef Ama het volgende:
OOOOMG JA.Oke Almelo en Hengelo is ook dichtbij maar Coevorden is echt maar een klein stukje.
[..]
Vraag me af of dat ooit gaat gebeuren. Kan me sowieso moeilijk voorstellen dat ze staan te springen om een treinstation in Ter Apel want met de normale lijnbussen richting Ter Apel mogen de vluchtelingen ook al niet meer mee, moeten ze nog meer beveiligers inhuren.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze nog eens het spoor van Emmen doortrekken naar Veendam via Ter Apel en Stadskanaal
Beetje friturenquote:
Je doet er toch niets aan.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen mensen tegen mij ja maar het mag. Ja vast maar het is wel kut.
Ze staan heel erg te springen om een treinstation in Ter Apelquote:Op maandag 24 juni 2024 09:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af of dat ooit gaat gebeuren. Kan me sowieso moeilijk voorstellen dat ze staan te springen om een treinstation in Ter Apel want met de normale lijnbussen richting Ter Apel mogen de vluchtelingen ook al niet meer mee, moeten ze nog meer beveiligers inhuren.
Maar ja gaat het ooit gebeuren want ik hoor dit al zeker 10 jaar volgens mij.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze staan heel erg te springen om een treinstation in Ter Apel
https://nos.nl/video/2273(...)n-ter-apel-tegengaan
Dat is niets in infrastructuurland. Soms beginnen projecten pas meer dan dertig jaar nadat ze plannen hebben om iets te doen.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ja gaat het ooit gebeuren want ik hoor dit al zeker 10 jaar volgens mij.
Hier zijn ze ook een eeuwigheid bezig geweest met de verbouwing van het station en iedereen haat hetquote:Op maandag 24 juni 2024 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is niets in infrastructuurland. Soms beginnen projecten pas meer dan dertig jaar nadat ze plannen hebben om iets te doen.
Ziet het er nu heel anders uit?quote:Op maandag 24 juni 2024 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 24 juni 2024 10:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ogte-in-vietnam.html
Niets wordt meer vanzelfsprekendAlles mislukt
Samequote:Op maandag 24 juni 2024 09:35 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik niet vandaag ook naar het strand kan
Ja beetje ghettoquote:Op maandag 24 juni 2024 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet het er nu heel anders uit?
Tja. Kaal beton mag na 60 jaar ook wel eens opgeknapt worden. Moeten ze dat wel doen.quote:Op maandag 24 juni 2024 08:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn maar vrij weinig metrostations die er wel goed uit zien in Rotterdam
Tramhaltes zijn wat anders en het is wat ouder geworden.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet het er nu heel anders uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Op het moment is met iets in m'n maag zitten bijna een tweede fulltime baan voor mij.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
Hoe vaak zitten jullie met iets in je maag?
Bedoel ik niet eten 🙄
Al ruim anderhalf jaar en het wil maar niet weg!quote:Op maandag 24 juni 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel ik niet eten 🙄
Is het mogelijk om niet met iets in je maag te zitten dan?quote:Op maandag 24 juni 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel ik niet eten 🙄
Eerst douchen?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze staan heel erg te springen om een treinstation in Ter Apel
https://nos.nl/video/2273(...)n-ter-apel-tegengaan
Gezeik altijd.quote:Je kunt online bestellen vanaf ¤ 15,00. Bestel nog voor ¤ 7,77 om je bestelling af te kunnen ronden.
Duurt bij veel mensen een maand of 9.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel ik niet eten 🙄
Wanneer niet?quote:Op maandag 24 juni 2024 10:47 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel ik niet eten 🙄
quote:Op maandag 24 juni 2024 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik weet het lijkt nog niet zo maar ben begonnen net met mijn voortuin toonbaar maken.Ik las fles ipv fiets en toen dacht ik: huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 24 juni 2024 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las fles ipv fiets en toen dacht ik: huh?
Jouw flesquote:
Huidkankerquote:Op maandag 24 juni 2024 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nu al bijna bruiner dan ik na vakantie was
Niet insmeren
Die van 1 minuut minder.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Telefoon wrijft het er nog even in dat ie afgelopen week 4 uur meer gebruikt is dan de week ervoor.
Het is wel een teken dat ik met mate in de zon ben geweestquote:Op maandag 24 juni 2024 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Verbranden vergroot de kans erop. Tis niet zo dat je het alleen door verbranden krijgt
quote:Op maandag 24 juni 2024 11:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Is weer zo’n modern paniekdingetje dat je van een beetje zin gelijk moet smeren of anders kanker
Ja hip.quote:Huidkanker meest gediagnosticeerde kankervorm in 2023
Niet meer diagnoseren dan daalt het vanzelf.quote:
O ja, daar wilde ik ook nog heenquote:Op maandag 24 juni 2024 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar Had je gezien dat Transavia nu ook op Tbilisi vliegt?![]()
quote:. Het geheim van Ikigai
Hoe leef je lang en gelukkig? Onderzoeksjournalist Dan Buettner van National Geographic ging op zoek naar het geheim van de eeuwige jeugd. Hij reisde de wereld over naar plekken waar veel mensen honderd jaar worden. De gebieden werden op een wereldkaart omcirkeld met een blauwe pen, en zo ontstond de naam blue zone. Hier zijn ouderen tot op hoge leeftijd vitaal, gezond en gelukkig. De blauwe zones liggen verspreid over de wereld: het Ogliastra gebied in Sardinië, het Griekse eiland Ikaria, Nicoya in Costa Rica, Loma Linda in Californië en de Japanse eilandengroep Okinawa, zo’n duizend kilometer ten zuiden van Tokyo. Buettner onderzocht hier de gewoonten van vitale 100-plussers. Hij ontdekte dat de senioren een vergelijkbare leefstijl hebben die zorgen voor een langer, gezonder en gelukkiger leven.
Blue zones - inspiratie voor slow living
Het geheim is een gezonde actieve leefstijl zonder stress. Het zijn gemeenschappen waar inwoners hecht samenleven. Iedereen heeft een bijdrage in de maatschappij en voelt zich nuttig. ‘Slow living‘: leven met rust en aandacht. We leven in een tijd dat we veel online en druk zijn. Daardoor vergeten we soms te genieten van het leven. In de blue zones genieten de inwoners van:
Gezonde voeding
Dagelijkse beweging
Weinig stress
Weinig gebruik van bestrijdingsmiddelen en pesticiden
Verbondenheid met elkaar; een goed sociaal leven
Hoe zit dit op Okinawa?
Studies tonen aan dat bewoners van de Japanse eilandengroep Okinawa het oudst worden van alle mensen ter wereld. Er wonen het meest aantal vitale honderdjarigen. De gemiddelde bewoner is 86 jaar oud. Hoe komt dat?
1. Gezonde voeding
Op Okinawa eet men puur en gezond. Veel inwoners hebben een eigen moestuin en eten soms wel een kilo groenten per dag, met name zoete aardappel, fruit, knollen, paddenstoelen, eieren, kruiden en specerijen, vis, zeewier, schelp- en schaaldieren, noten, zaden en pitten. Okinawans houden zich aan de 2500 jaar oude confuciaanse mantra van 'Hara hachi bu', wat kleine porties betekent. Dus eet totdat je 80 procent vol zit.
2. Dagelijkse beweging buiten
De inwoners van Okinowa bewegen veel dagelijks. Niet zozeer in een sportschool, maar meer bewegen als onderdeel van je dag zoals wandelen, tuinieren, vissen of klussen. Ze zijn veel buiten en krijgen daardoor veel vitamine D uit zonlicht.
3. Weinig stress
Langzamer leven betekent dat je meer dingen doet die je helpen stil te staan. De inwoners hebben geen gejaagd bestaan met veel stress. Ook al werken ze hard, Er is tijd voor ontspanning en rituelen. Een middag siesta, een gezellig praatje, tijd om te mediteren, je eigen groentetuin, bijtijds naar bed en momenten om voorouders te herinneren.
4. Verbondenheid met elkaar
Er is op Okinawa een rijk sociaal- en familieleven. Diepe relaties met kinderen, ouders en grootouders worden gekoesterd. Mensen genieten van lekker eten samen met vrienden en familie en nemen daar de tijd voor. Uit onderzoek blijkt dat het hebben van een positieve, toegewijde relatie zes jaar kan toevoegen aan je levensverwachting.
5. In verbinding met de natuur
Steeds meer onderzoeken onderstrepen de positieve effecten van natuur op je geluk en gezondheid. Natuur vermindert stress en verkleint de kans op ziektes. Bovendien nodigt de natuur uit tot bewegen. Natuurlijke materialen van goede kwaliteit maken een enorm verschil.
6. Nauwelijks bestrijdingsmiddelen en pesticiden
Dan Buettner ontdekte dat duurzaamheid en een natuurlijke leefomgeving op Okinawa vanzelfsprekend is geïntegreerd in het bestaan. Er zijn weinig bewerkte producten en geen bestrijdingsmiddelen, toxische stoffen en pesticiden in voeding, zeep, kleding en in huis.
7. Ikigai een levensdoel
Naast voedingsgewoonten en leefomgeving speelt ‘Ikigai’ een grote rol bij de gezondheid en vitaliteit van de inwoners van Okinawa. Het woord bestaat uit twee delen: iki en gai. Iki betekent leven en gai betekent waarde of de moeite waard. Ikigai draait om levensvreugde. Zowel ‘het geluk altijd bezig te zijn’, maar ook als de ‘zin van het bestaan’. Het is je levensdoel. In blue zones vindt men het hebben van een levensdoel ontzettend belangrijk.
Het geheim van Ikigai
Volgens de Japanse traditie heeft ieder van ons een reden van bestaan, een ikigai. Iedereen heeft één of meerdere ikigai: een passie waar je ’s ochtends je bed voor uitkomt en die de moeite waard is om voor te leven. De bestseller ‘Vind je Ikigai,’ van Héctor García & Frances Miralles gaat in op de vraag hoe je nu eigenlijk kunt achterhalen wat je eigen Ikigai is. Want als je je Ikigai hebt gevonden gaat alles vanzelf. Dan kom je in een flow. Het maakt je ouder, gelukkiger en gezonder. Wat wil je nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |