SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Vanaf morgen gaan we bakken.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond het vandaag best lekker. Lekker warm, beetje zon, wat wolkjes.
morgen vanaf 7u zit hier de boel hermetisch afgesloten van de buitenwereld.quote:
Ik heb vandaag al de generale gehouden. Bevalt goed.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vanaf 7u zit hier de boel hermetisch afgesloten van de buitenwereld.
ow nee dat niet. wel een groot deel maar vond het vandaag nog prima te doen.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al de generale gehouden. Bevalt goed.
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vanaf 7u zit hier de boel hermetisch afgesloten van de buitenwereld.
warmte buiten houdenquote:
Dat ken ik nietquote:Op zondag 23 juni 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dat is nog steeds een behoorlijk groot toernooi
Was van 7 tot 9 juni.
Ik ga naar Moby Dick.
Ik ook, maar voelde niet echt de behoefte om de deur open te laten. Pas richting etenstijd voor normale mensen begon ik de warmte te voelen, en dat kwam 100% zeker van mijn burenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee dat niet. wel een groot deel maar vond het vandaag nog prima te doen.
Een hele cent.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de meeschrijvers thuis: Juni is dus alweer de vijfde kalendermaand op rij dat ik meer dan één keer geld vind
[ afbeelding ]
Prima weertje inderdaad, ook nog een windje erbijquote:Op zondag 23 juni 2024 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond het vandaag best lekker. Lekker warm, beetje zon, wat wolkjes.
Misschien wel. Maar ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hele cent.
Die heeft er lang gelegen.
Jup, op de Waterbus was het vandaag ook goed toeven.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima weertje inderdaad, ook nog een windje erbij
Genieten Dimmy!!!quote:Op zondag 23 juni 2024 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou jongens, eindelijk een weekje zomer![]()
Sorry.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Begrijp eigenlijk niet zo goed waar dat neerbuigende gedrag vandaan komt. Hebben heel veel mensen.
Oneens.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee 19 is te koud voor blote benen
Met regen en een smerig hoog dauwpuntquote:
Met wat erbij?quote:Op zondag 23 juni 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Net op de fiets rook ik ook al overal bbq
En ik heb spinazie
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de trein is het het smerig warm.
Dan ga je met de autoquote:Op zondag 23 juni 2024 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de trein is het het smerig warm.
In een cordon bleu zit toch geen vlees?quote:
Zou wel mooi zijn als die naar Thailand vlogen, toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 17:53 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
plakkie hamquote:
quote:
quote:
Oh dacht altijd dat dat gewoon een soort kaassoufflé wasquote:
In een kipschnitzels, toch?quote:
Ik heb al 22 jaar niet gepoloed hequote:
Hoe maakt u het?quote:
Raarquote:Op zondag 23 juni 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh dacht altijd dat dat gewoon een soort kaassoufflé was
in de gehakt cordon bleu van de jumbo zit ook kaas en hamquote:
en daar loopt toch satesaus uit?quote:Op zondag 23 juni 2024 19:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Gordon Bleu wel, een hele dikke worst![]()
of naja wat er voor door moet gaanquote:Op zondag 23 juni 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de gehakt cordon bleu van de jumbo zit ook kaas en ham
quote:Productomschrijving
Gepaneerde gehakt cordon bleu met ham-kaasvulling. Varkensvleesbereiding
quote:Ingrediënten
Varkensvlees Beter Leven 1 ster 62%, paneermeel 9,2% (tarwebloem tarwezemelen, water, gist, zout), kaasmix 8,4% ([kaas 4,3% [gepasteuriseerde melk, zout, zuursel, vegetarisch stremsel], water, palmolie, aardappelzetmeel, weipoeder [melk], weiproduct [melk], melkeiwit, smeltzouten: E331 en E339), water, gekookte ham 6,6% (varkensvlees Beter Leven 1 ster 4,8%, water, zout, aardappelzetmeel, uienpoeder, gistextract, rookaroma, stabilisatoren: E407 en E451, antioxidant: E301, conserveermiddel: E250), bloem (tarwe, maīs), zetmeel (maīs, tarwe), specerijen (witte peper, paprikapoeder, korianderzaad, nootmuskaat, gember, foelie), zout, voedingszuur: E326, E = door EU goedgekeurde hulpstoffen.
quote:
Nog meer smoesjes?quote:Op vrijdag 5, zaterdag 6 en zondag 7 juli 2024 zal Moby Dick voor de 43e keer zijn internationale waterpolotoernooi organiseren in natuurbad 'De Zandpol' tussen ...
Ah ja, dat bestaat ook. Ik probeer cordon blue zo veel mogelijk vermijdenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de gehakt cordon bleu van de jumbo zit ook kaas en ham
nog slechter kan deze grap bijna niet wordenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en daar loopt toch satesaus uit?
Was geen smoesje. Toen heb ik er ook nooit van gehoord. Weet ik veel hoe lang het al bestaat.quote:
ja als ze blauw zijn moet je er ook ver weg blijvenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah ja, dat bestaat ook. Ik probeer cordon blue zo veel mogelijk vermijden
Fair pointquote:Op zondag 23 juni 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ze blauw zijn moet je er ook ver weg blijven
morgen mn lunch, dan haal ik vier broodjes met 2 plakkies kaas en 2 plakkies ham uit de vriezer en doe ze in de tosti ijzertquote:
woensdag ben ik vrijquote:Op zondag 23 juni 2024 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer frituren?
stel je voor. Dan ben je er in 5 uur?quote:Op zondag 23 juni 2024 19:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als die naar Thailand vlogen, toch?
Je dacht dat het de reden was dat je er nooit van gehoord hadquote:Op zondag 23 juni 2024 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was geen smoesje. Toen heb ik er ook nooit van gehoord. Weet ik veel hoe lang het al bestaat.
Hm, baas boven baas ditquote:Op zondag 23 juni 2024 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een Le Cordon Blue vleesthermometer.
Ik wil ze in het vervolg daar wel op zetten voor minder. Zo zwaar zijn ze niet, en die vensterbank is niet heel hoog zo te zien.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:05 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ze er op gezet voor 40 euro @:karzai
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil ze in het vervolg daar wel op zetten voor minder. Zo zwaar zijn ze niet, en die vensterbank is niet heel hoog zo te zien.
Wel iets langer. Dat ding moet ook een tussenlanding maken om te tanken. Ik denk een uur of zeven. Parijs - Rio de Janeiro ging ook in zeven uur en dat is ongeveer dezelfde afstand.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stel je voor. Dan ben je er in 5 uur?
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:05 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ze er op gezet voor 40 euro @:karzai
[ afbeelding ]
Deze man zegt gewoon wat ik dacht, maar niet durfde te zeggen.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil ze in het vervolg daar wel op zetten voor minder. Zo zwaar zijn ze niet, en die vensterbank is niet heel hoog zo te zien.
das ook bleuquote:Op zondag 23 juni 2024 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een Le Cordon Blue vleesthermometer.
Ja. Dat wil niet zeggen dat het dan een smoesje is.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je dacht dat het de reden was dat je er nooit van gehoord had
Jouw ene goudvishersencel snapt mijn logica gewoon niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Dat wil niet zeggen dat het dan een smoesje is.
Dat jouw stoeptegel intelligentie dat niet snapt is niet mijn probleem
t jonkje is ziek. geef hem een breek.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Dat wil niet zeggen dat het dan een smoesje is.
Dat jouw stoeptegel intelligentie dat niet snapt is niet mijn probleem
zolang je het commentaar nog niet letterlijk kan verstaan is er niets aan de handquote:Op zondag 23 juni 2024 20:12 schreef Recce het volgende:
Ik hoor de hele tijd een scheidsrechtersfluitje buiten. Iemand heeft kennelijk z'n TV keihard aanstaan en de deuren open.
Er is geen wedstrijd.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:12 schreef Recce het volgende:
Ik hoor de hele tijd een scheidsrechtersfluitje buiten. Iemand heeft kennelijk z'n TV keihard aanstaan en de deuren open.
instellen dat er alleen suggestie gegeven wordt en niet verbeterd. dan moet je zelf er op drukken als je weet dat je fout typtquote:Op zondag 23 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een dezer dagen deinstalleer ik fucking SwiftKey.
Hier wordt dimmy niet blij vanquote:Op zondag 23 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien was diegene zaterdag wel weg en kijkt die nu de wedstrijdquote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang je het commentaar nog niet letterlijk kan verstaan is er niets aan de hand
Hmm, misschien is het een kind met een scheidsrechtersfluitje.quote:
Het is geen F1 dat je even terug gaat kijkenquote:Op zondag 23 juni 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien was diegene zaterdag wel weg en kijkt die nu de wedstrijd
SwiftKey.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat jij het niet doet wil niet zeggen dat een ander dat ook niet doet.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is geen F1 dat je even terug gaat kijken
Ga je dan voor de VitaraKey of de IgnisKey?quote:Op zondag 23 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik nooit terug keek, had ik niet zo'n gigantisch lange kijkstreak opgebouwdquote:Op zondag 23 juni 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat jij het niet doet wil niet zeggen dat een ander dat ook niet doet.
we heten gelukkig niet allemaal natte kutkat![]()
Maar da's hetzelfde.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan voor de VitaraKey of de IgnisKey?
Gewoon typen.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je iets beters? Ik heb het idee dat de kwaliteit jaar na jaar afneemt.
een WII is niet hetzelfde!!!quote:
Hoe is dat hetzelfde?quote:
Chocobo Keyblade.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dan voor de VitaraKey of de IgnisKey?
Een swift is een justy en een ignis is een justy.quote:
Kan toch.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan heb ik een grotere telefoon nodig.
Ja bij de versies in de jaren '90, tegenwoordig toch niet meerquote:Op zondag 23 juni 2024 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een swift is een justy en een ignis is een justy.
Ik dacht gewoon aan Swiftquote:Op zondag 23 juni 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een swiftkey is
Die zijn minder oud dan je denkt hoor.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij de versies in de jaren '90, tegenwoordig toch niet meer
Gewoon met zo'n pennetje gaan kutten.quote:
Net iets te lang op het terras blijven zitten na het sporten. Misschien maar even mijn hoofd in een bak yoghurt dippen nu.quote:
niet slimquote:Op zondag 23 juni 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net iets te lang op het terras blijven zitten na het sporten. Misschien maar even mijn hoofd in een bak yoghurt dippen nu.
De laatste Justy in NL is van 2007-2011 en die ziet er eerder uit als een Daihatsu Sirionquote:Op zondag 23 juni 2024 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn minder oud dan je denkt hoor.
je zal vast niet de enige zijnquote:Op zondag 23 juni 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat er in ieder geval leuk uitzien op de management training morgen
quote:Op zondag 23 juni 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
ik heb deze alvast besteld @:4everblackeyed omdat die in de sale is. maat M weet niet of ik die pas
[ afbeelding ]
en deze rok
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net iets te lang op het terras blijven zitten na het sporten. Misschien maar even mijn hoofd in een bak yoghurt dippen nu.
Moet je er dan niet een meter vanaf knippen?quote:Op zondag 23 juni 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je hem niet past, wil ik hem wel overnemenMaar hopelijk past hij je
ja duimenquote:Op zondag 23 juni 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je hem niet past, wil ik hem wel overnemenMaar hopelijk past hij je
Ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je er dan niet een meter vanaf knippen?
Doet het zeer?quote:
Wanneer komt de jurk binnen?quote:
Oh, dat is al snelquote:
Had je maar moeten smerenquote:Op zondag 23 juni 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat er in ieder geval leuk uitzien op de management training morgen
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet, maar mijn blanke huidje was er niet helemaal klaar voor.
Wat Dimmy zegtquote:
Dusquote:Op zondag 23 juni 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen komt ook die palm jurk van de h&m
De Swift-Justy was er sowieso na 2000 nog, dus geen 90s.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste Justy in NL is van 2007-2011 en die ziet er eerder uit als een Daihatsu Sirion
Nee moet werkenquote:Op zondag 23 juni 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus
Jij zit morgen de hele dag bij de brievenbus ?
(dat rijmt)
Had gisteren wel netjes ingesmeerd natuurlijk toen ik hele middag op terras zatquote:
Als dat maar goed gaatquote:
nee, maar met Vlinder erbij is het altijd wel HEETquote:
Ja en als je die niet hebt, dan toch maar die bak yoghurtquote:Op zondag 23 juni 2024 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had gisteren wel netjes ingesmeerd natuurlijk toen ik hele middag op terras zatvandaag na het sporten kwam het er even niet van. Ga maar even wat after sun zoeken om te verlichten.
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, maar met Vlinder erbij is het altijd wel HEET
ahahahaha
Geen kans op diefstal?quote:Op zondag 23 juni 2024 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier kunnen ze het voor de deur laten staan
Met de dure zonnebrandquote:
Verbranden je ogen niet.quote:
ja die is er altijd wel maar hier op de verdieping komen in principe alleen de bewoners van deze verdiepingquote:
quote:
De laatste Swift/Justy was in 2003 (de MK5), dat is inmiddels ook al ruim 20 jaar geledenquote:Op zondag 23 juni 2024 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Swift-Justy was er sowieso na 2000 nog, dus geen 90s.
Alle zonnebrand zusters hier zijn trots op jequote:
Had in Den Haag ooit eens een vriendelijk gesprek met de bezorger, dat hij niet naar de 2e verdieping wilde komen, omdat hij geen zin had en ik moest mijn boodschappen (Hoogvliet) maar van beneden op komen halen. Ik zei dat ik niet voor Piet Snot 5 euro bezorgkosten betaal en dat hij naar boven moest komen en ik niet naar beneden kwam.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die is er altijd wel maar hier op de verdieping komen in principe alleen de bewoners van deze verdieping
Droge thee lijkt mij niet zo lekker.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle zonnebrand zusters hier zijn trots op je
Beetje after sun erin druppelenquote:
hmm das niet netjesquote:Op zondag 23 juni 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had in Den Haag ooit eens een vriendelijk gesprek met de bezorger, dat hij niet naar de 2e verdieping wilde komen, omdat hij geen zin had en ik moest mijn boodschappen (Hoogvliet) maar van beneden op komen halen. Ik zei dat ik niet voor Piet Snot 5 euro bezorgkosten betaal en dat hij naar boven moest komen en ik niet naar beneden kwam.
Toen ging hij kwaad weg, na 5 minuten (denk dat hij z'n leidinggevende had gebeld) en kwam het netjes naar boven brengen, net als zijn andere collega.
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Droge thee lijkt mij niet zo lekker.
quote:
Heb je je groene thee variatiebox al binnen?quote:
Watquote:Op zondag 23 juni 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had in Den Haag ooit eens een vriendelijk gesprek met de bezorger, dat hij niet naar de 2e verdieping wilde komen, omdat hij geen zin had en ik moest mijn boodschappen (Hoogvliet) maar van beneden op komen halen. Ik zei dat ik niet voor Piet Snot 5 euro bezorgkosten betaal en dat hij naar boven moest komen en ik niet naar beneden kwam.
Toen ging hij kwaad weg, na 5 minuten (denk dat hij z'n leidinggevende had gebeld) en kwam het netjes naar boven brengen, net als zijn andere collega.
Yesquote:Op zondag 23 juni 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je je groene thee variatiebox al binnen?
Nee, maar gelukkig is het wel netjes opgelost (met frisse tegenzin, maar goed)quote:
Ja, echt.. het is maar goed dat het gesprek niet opgenomen was.quote:
Nee en je had ook al je cape opquote:Op zondag 23 juni 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!!
Al had ik afgelopen vrijdag mijzelf niet ingesmeerd
MAAR JA
Er viel ook weinig te smerenZou er direct afgeregend worden
wat een koekebakkerquote:Op zondag 23 juni 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je dat wel invoeren daarquote:
Ik heb de hele dag op bed gelegen en nu pas uit bed gekomenquote:Op zondag 23 juni 2024 20:45 schreef mschol het volgende:
ik heb zin in bed..
maar dan ben ik zo vroeg wakker dat ik morgen niks waard ben op werk
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag op bed gelegen en nu pas uit bed gekomen![]()
![]()
Tussendoor wel even boodschappen gedaan
Ook nog best overdag geslapen
En nu pas wat te eten gemaakt
Mja, ze proberen het gewoon.. ergens begrijp ik het wel, maar dit was gewoon tijdverspilling van iedereenquote:
Uhm ja, was ik ook, een beetjequote:Op zondag 23 juni 2024 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]dat kan ik echt alleen als ik ziek ziek ben
Of wij sturen haar elke keer een batch theequote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ze proberen het gewoon.. ergens begrijp ik het wel, maar dit was gewoon tijdverspilling van iedereen
[..]
Uhm ja, was ik ook, een beetje
Nee gelukkig nietquote:
Theehandel is toch wel een beetje een uitgestorven beroep sinds de Boston Tea Partyquote:Op zondag 23 juni 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of wij sturen haar elke keer een batch thee
90 euro aan thee bij pro goedkoopquote:Op zondag 23 juni 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Theehandel is toch wel een beetje een uitgestorven beroep sinds de Boston Tea Party
Je hebt net gegetenquote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
90 euro aan thee bij pro goedkoop
Let's goooooo
quote:Geen producten gevonden die aan je zoekcriteria voldoen.
gelukkig, en yay voor etenquote:Op zondag 23 juni 2024 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Beetje maagstruggles, maar ik kan weer eten gelukkig![]()
Als ik niet kan eten, dan ben ik echt ziek
Ga eens langs en maak je wensen kenbaarquote:
Sowieso mager aanbod momenteel, al zijn deze wel lekker https://antiduur.nl/product/lindt-lindor-mini-ei-mix-180-gram/quote:Op zondag 23 juni 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga eens langs en maak je wensen kenbaarDit kan natuurlijk niet
Qua volkslied sowieso schotland even gekekenquote:
Ja, dat viel mij de vorige keren ook al op, jammerquote:Op zondag 23 juni 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso mager aanbod momenteel, al zijn deze wel lekker https://antiduur.nl/product/lindt-lindor-mini-ei-mix-180-gram/
Komt omdat jullie steeds de halve voorraad opkopenquote:Op zondag 23 juni 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso mager aanbod momenteel, al zijn deze wel lekker https://antiduur.nl/product/lindt-lindor-mini-ei-mix-180-gram/
Ja qua voer komt er weinig bij, bijna alleen nog maar verzorging en schoonmaak spulquote:Op zondag 23 juni 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij de vorige keren ook al op, jammer
Imsa is best geinig.quote:
Ik heb nog voldoende Pink Stuff, eigenlijkquote:Op zondag 23 juni 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja qua voer komt er weinig bij, bijna alleen nog maar verzorging en schoonmaak spul
Maar nog geen 30.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste Swift/Justy was in 2003 (de MK5), dat is inmiddels ook al ruim 20 jaar geleden
Goed spul ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog voldoende Pink Stuff, eigenlijk
Ben er wel erg content mee
Al bijna een jaar niks meer gekocht hoorquote:Op zondag 23 juni 2024 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt omdat jullie steeds de halve voorraad opkopen
quote:[Bestelling #] (27 juni 2023)
Wil eigenlijk nog wel dat setje met die emmer hebben, puur vanwege de emmerquote:Op zondag 23 juni 2024 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog voldoende Pink Stuff, eigenlijk
Ben er wel erg content mee
Ja en alle producten komen met Turkse handleidingen en Ipne haarquote:Op zondag 23 juni 2024 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk, ik zal het eens aanklikken, moet je hier met Turkse lira betalen?![]()
https://antiduur.nl/
Duitsland en Zwitserland hebben allebei niets te winnen, de andere twee strijden om een plek in de 8e finales.quote:
Die heb ikquote:Op zondag 23 juni 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog wel dat setje met die emmer hebben, puur vanwege de emmer
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en alle producten komen met Turkse handleidingen en Ipne haar
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al bijna een jaar niks meer gekocht hoor
[..]
Neuh, ik weet wie de eigenaar is, die heeft een kerk gekocht zodat die daar lekker orgel kan spelenquote:Op zondag 23 juni 2024 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk, ik zal het eens aanklikken, moet je hier met Turkse lira betalen?![]()
https://antiduur.nl/
Komende week wordt het 30 gradenquote:Op zondag 23 juni 2024 21:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk helemaal niet omdat ik wel lekker zit achter m'n bureau nu voor het eerst sinds de finish van Le Mans
En het is koud in de woonkamer.
Ziet hem weer even flexen met zijn aircootjequote:
Oke Rotterdamquote:Op zondag 23 juni 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet hem weer even flexen met zijn aircootje
Dat je zo de Bosporus nog ruikt aan de kwekgoedkope koffie.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en alle producten komen met Turkse handleidingen en Ipne haar
Knoflooksaus overal.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je zo de Bosporus nog ruikt aan de kwekgoedkope koffie.
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet hem weer even flexen met zijn aircootje
Kun je ook in grootverpakking halen https://antiduur.nl/product/maltesers-paashaas-32-x-29-gram/quote:Op zondag 23 juni 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://antiduur.nl/product/maltesers-mini-bunny-58-gram/
Ahwwwww![]()
Die non-stop aan het facetimen zijn, bijvoorkeur in het OVquote:Op zondag 23 juni 2024 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal vrouwen met hysterische kakelstemmen, nekpluishaar en snorren.
Wil je mij weer vetmesten?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ook in grootverpakking halen https://antiduur.nl/product/maltesers-paashaas-32-x-29-gram/
Dan kun je meer stapjes zettenquote:
Ja, die NS wandeling in Vlissingen is 19 kmquote:
Kun je Pink Stuff eten dan?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die NS wandeling in Vlissingen is 19 km
Dat zijn best wat stapjes.
Ik lees nu dat de Pink Stuff vegan isNou.. fijn om te weten
Ssstquote:Op zondag 23 juni 2024 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ik weet wie de eigenaar is, die heeft een kerk gekocht zodat die daar lekker orgel kan spelen
Ga je wel aan je kuiten voelen in de duinen daar ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die NS wandeling in Vlissingen is 19 km
Dat zijn best wat stapjes.
Ik lees nu dat de Pink Stuff vegan isNou.. fijn om te weten
Nee, maar dat ter info dat er geen dieren zijn gebruikt om dat spul te maken en testenquote:
Duitsland - Zwitserland hoop ik. Dat gaat om groepwinst.quote:
In principe kun je toch alles eten? Of je daarna gelijk naar de IC moet is afhankelijk van de ingrediëntenquote:
Leuke uitdagingquote:Op zondag 23 juni 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je wel aan je kuiten voelen in de duinen daar ja.
En volgens mij hoor je die pink stuff niet op te eten
Zee-egelsquote:Op zondag 23 juni 2024 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In principe kun je toch alles eten? Of je daarna gelijk naar de IC moet is afhankelijk van de ingrediënten
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zee-egels
Stenen
Autobanden
Het asfalt
Dakpannen
Cement
Stenen tegels
Zeeegels zijn niet vegan.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zee-egels
Stenen
Autobanden
Het asfalt
Dakpannen
Cement
Stenen tegels
Moest het een vegan lijstje zijn dan?quote:
Ja, ik heb last van de Sunday Scariesquote:
Wel hopen dat niet heel de route lang Blof wordt afgespeeldquote:Op zondag 23 juni 2024 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke uitdaging
En zand in je broodje met kaas..
Maar goed.. zand schuurt wel de maag
Waarom zou je in de duinen aan je kuiten gaan voelenquote:Op zondag 23 juni 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je wel aan je kuiten voelen in de duinen daar ja.
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, morgen het hamsterwiel weer in
* piep piep piep (doet het wiel)
Zee egels zijn een delicatesse, toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zee-egels
Stenen
Autobanden
Het asfalt
Dakpannen
Cement
Stenen tegels
Dan ga ik direct naar huis.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel hopen dat niet heel de route lang Blof wordt afgespeeld
Alles moet vegan zijn want dat is voedsel voor verheven mensen die het beste voorhebben met de planeet.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest het een vegan lijstje zijn dan?
Ja, maar niet in zijn geheel, met stekels en al..quote:Op zondag 23 juni 2024 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zee egels zijn een delicatesse, toch?
Ja nou, waarom niet dan. Jemig ;squote:Op zondag 23 juni 2024 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom zou je in de duinen aan je kuiten gaan voelen
Jij hebt nog nooit een wandeling over los zand gedaan zeker?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom zou je in de duinen aan je kuiten gaan voelen
Gr gr Portugal.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles moet vegan zijn want dat is voedsel voor verheven mensen die het beste voorhebben met de planeet.
quote:Op zondag 23 juni 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers bedje en geschoren benen, voor de optimale beleving![]()
Nee, dat nietquote:Op zondag 23 juni 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet in zijn geheel, met stekels en al..
Ja idemquote:
Ja waarom wel dan, BAM BAM BAMquote:
Wel veel stapjes.quote:
Je slurpt ze leeg zoals een oester?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet in zijn geheel, met stekels en al..
Omdat het kan, BOEMKLATSCHquote:
Klinkt als een leuke wandelingquote:
Gewoon in zijn geheel doorslikken en daarna de stekels ophoesten.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je slurpt ze leeg zoals een oester?
Ja, maar we hadden het over oneetbare dingen en zee-egels in het geheel zijn vrij oneetbaar, want stekelsquote:Op zondag 23 juni 2024 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je slurpt ze leeg zoals een oester?
PARTYSQUATTENNNNNNquote:
Nou ja..quote:
Hallo Modus:*quote:Op zondag 23 juni 2024 21:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja sorry [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hee MSN emotioconsquote:Op zondag 23 juni 2024 21:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja sorry [ afbeelding ] [ afbeelding ]
*MODIEEEEEEEquote:
Ik word hier oprecht gewoon blij van. Zo awesomequote:Op zondag 23 juni 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PARTYSQUATTENNNNNN
Toch wel echt de leukste herinnering ooit, gewoon op de rug van een vreemde
Zee-egel rauw geserveerd met bloemkool, krieltjes en schuim van bloemkool en paling; restaurant 55 in Maastricht.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over oneetbare dingen en zee-egels in het geheel zijn vrij oneetbaar, want stekels
Werkt bij mensen ook zo, maar dan met botten en haar.quote:Op zondag 23 juni 2024 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in zijn geheel doorslikken en daarna de stekels ophoesten.
Ja, het was zooooo tofquote:Op zondag 23 juni 2024 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier oprecht gewoon blij van. Zo awesome
Schuim van paling?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zee-egel rauw geserveerd met bloemkool, krieltjes en schuim van bloemkool en paling; restaurant 55 in Maastricht.
Ik breek door elke muur om bij voedsel te komenquote:
Uhm.. ik ga maar gewoon voor een bordje Steppegras met champignonsausquote:Op zondag 23 juni 2024 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zee-egel rauw geserveerd met bloemkool, krieltjes en schuim van bloemkool en paling; restaurant 55 in Maastricht.
Doe's normaal, sisquote:Op zondag 23 juni 2024 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik breek door elke muur om bij voedsel te komen
Oke. Ik zal voedsel klaar zettenquote:Op zondag 23 juni 2024 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik breek door elke muur om bij voedsel te komen
Oehquote:Op zondag 23 juni 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. ik ga maar gewoon voor een bordje Steppegras met champignonsaus
Het onmogelijke. Dat weet jequote:
In Dilsen?quote:Op zondag 23 juni 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. ik ga maar gewoon voor een bordje Steppegras met champignonsaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |