SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Vanaf morgen gaan we bakken.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond het vandaag best lekker. Lekker warm, beetje zon, wat wolkjes.
morgen vanaf 7u zit hier de boel hermetisch afgesloten van de buitenwereld.quote:
Ik heb vandaag al de generale gehouden. Bevalt goed.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vanaf 7u zit hier de boel hermetisch afgesloten van de buitenwereld.
ow nee dat niet. wel een groot deel maar vond het vandaag nog prima te doen.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al de generale gehouden. Bevalt goed.
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vanaf 7u zit hier de boel hermetisch afgesloten van de buitenwereld.
warmte buiten houdenquote:
Dat ken ik nietquote:Op zondag 23 juni 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dat is nog steeds een behoorlijk groot toernooi
Was van 7 tot 9 juni.
Ik ga naar Moby Dick.
Ik ook, maar voelde niet echt de behoefte om de deur open te laten. Pas richting etenstijd voor normale mensen begon ik de warmte te voelen, en dat kwam 100% zeker van mijn burenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee dat niet. wel een groot deel maar vond het vandaag nog prima te doen.
Een hele cent.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de meeschrijvers thuis: Juni is dus alweer de vijfde kalendermaand op rij dat ik meer dan één keer geld vind
[ afbeelding ]
Prima weertje inderdaad, ook nog een windje erbijquote:Op zondag 23 juni 2024 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond het vandaag best lekker. Lekker warm, beetje zon, wat wolkjes.
Misschien wel. Maar ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hele cent.
Die heeft er lang gelegen.
Jup, op de Waterbus was het vandaag ook goed toeven.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prima weertje inderdaad, ook nog een windje erbij
Genieten Dimmy!!!quote:Op zondag 23 juni 2024 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou jongens, eindelijk een weekje zomer![]()
Sorry.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Begrijp eigenlijk niet zo goed waar dat neerbuigende gedrag vandaan komt. Hebben heel veel mensen.
Oneens.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee 19 is te koud voor blote benen
Met regen en een smerig hoog dauwpuntquote:
Met wat erbij?quote:Op zondag 23 juni 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Net op de fiets rook ik ook al overal bbq
En ik heb spinazie
quote:Op zondag 23 juni 2024 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de trein is het het smerig warm.
Dan ga je met de autoquote:Op zondag 23 juni 2024 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de trein is het het smerig warm.
In een cordon bleu zit toch geen vlees?quote:
Zou wel mooi zijn als die naar Thailand vlogen, toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 17:53 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
plakkie hamquote:
quote:
quote:
Oh dacht altijd dat dat gewoon een soort kaassoufflé wasquote:
In een kipschnitzels, toch?quote:
Ik heb al 22 jaar niet gepoloed hequote:
Hoe maakt u het?quote:
Raarquote:Op zondag 23 juni 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh dacht altijd dat dat gewoon een soort kaassoufflé was
in de gehakt cordon bleu van de jumbo zit ook kaas en hamquote:
en daar loopt toch satesaus uit?quote:Op zondag 23 juni 2024 19:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Gordon Bleu wel, een hele dikke worst![]()
of naja wat er voor door moet gaanquote:Op zondag 23 juni 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de gehakt cordon bleu van de jumbo zit ook kaas en ham
quote:Productomschrijving
Gepaneerde gehakt cordon bleu met ham-kaasvulling. Varkensvleesbereiding
quote:Ingrediënten
Varkensvlees Beter Leven 1 ster 62%, paneermeel 9,2% (tarwebloem tarwezemelen, water, gist, zout), kaasmix 8,4% ([kaas 4,3% [gepasteuriseerde melk, zout, zuursel, vegetarisch stremsel], water, palmolie, aardappelzetmeel, weipoeder [melk], weiproduct [melk], melkeiwit, smeltzouten: E331 en E339), water, gekookte ham 6,6% (varkensvlees Beter Leven 1 ster 4,8%, water, zout, aardappelzetmeel, uienpoeder, gistextract, rookaroma, stabilisatoren: E407 en E451, antioxidant: E301, conserveermiddel: E250), bloem (tarwe, maïs), zetmeel (maïs, tarwe), specerijen (witte peper, paprikapoeder, korianderzaad, nootmuskaat, gember, foelie), zout, voedingszuur: E326, E = door EU goedgekeurde hulpstoffen.
quote:
Nog meer smoesjes?quote:Op vrijdag 5, zaterdag 6 en zondag 7 juli 2024 zal Moby Dick voor de 43e keer zijn internationale waterpolotoernooi organiseren in natuurbad 'De Zandpol' tussen ...
Ah ja, dat bestaat ook. Ik probeer cordon blue zo veel mogelijk vermijdenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de gehakt cordon bleu van de jumbo zit ook kaas en ham
nog slechter kan deze grap bijna niet wordenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en daar loopt toch satesaus uit?
Was geen smoesje. Toen heb ik er ook nooit van gehoord. Weet ik veel hoe lang het al bestaat.quote:
ja als ze blauw zijn moet je er ook ver weg blijvenquote:Op zondag 23 juni 2024 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah ja, dat bestaat ook. Ik probeer cordon blue zo veel mogelijk vermijden
Fair pointquote:Op zondag 23 juni 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ze blauw zijn moet je er ook ver weg blijven
morgen mn lunch, dan haal ik vier broodjes met 2 plakkies kaas en 2 plakkies ham uit de vriezer en doe ze in de tosti ijzertquote:
woensdag ben ik vrijquote:Op zondag 23 juni 2024 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer frituren?
stel je voor. Dan ben je er in 5 uur?quote:Op zondag 23 juni 2024 19:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als die naar Thailand vlogen, toch?
Je dacht dat het de reden was dat je er nooit van gehoord hadquote:Op zondag 23 juni 2024 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was geen smoesje. Toen heb ik er ook nooit van gehoord. Weet ik veel hoe lang het al bestaat.
Hm, baas boven baas ditquote:Op zondag 23 juni 2024 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een Le Cordon Blue vleesthermometer.
Ik wil ze in het vervolg daar wel op zetten voor minder. Zo zwaar zijn ze niet, en die vensterbank is niet heel hoog zo te zien.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:05 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ze er op gezet voor 40 euro @:karzai
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil ze in het vervolg daar wel op zetten voor minder. Zo zwaar zijn ze niet, en die vensterbank is niet heel hoog zo te zien.
Wel iets langer. Dat ding moet ook een tussenlanding maken om te tanken. Ik denk een uur of zeven. Parijs - Rio de Janeiro ging ook in zeven uur en dat is ongeveer dezelfde afstand.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stel je voor. Dan ben je er in 5 uur?
quote:Op zondag 23 juni 2024 20:05 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ze er op gezet voor 40 euro @:karzai
[ afbeelding ]
Deze man zegt gewoon wat ik dacht, maar niet durfde te zeggen.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil ze in het vervolg daar wel op zetten voor minder. Zo zwaar zijn ze niet, en die vensterbank is niet heel hoog zo te zien.
das ook bleuquote:Op zondag 23 juni 2024 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een Le Cordon Blue vleesthermometer.
Ja. Dat wil niet zeggen dat het dan een smoesje is.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je dacht dat het de reden was dat je er nooit van gehoord had
Jouw ene goudvishersencel snapt mijn logica gewoon niet.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Dat wil niet zeggen dat het dan een smoesje is.
Dat jouw stoeptegel intelligentie dat niet snapt is niet mijn probleem
t jonkje is ziek. geef hem een breek.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Dat wil niet zeggen dat het dan een smoesje is.
Dat jouw stoeptegel intelligentie dat niet snapt is niet mijn probleem
zolang je het commentaar nog niet letterlijk kan verstaan is er niets aan de handquote:Op zondag 23 juni 2024 20:12 schreef Recce het volgende:
Ik hoor de hele tijd een scheidsrechtersfluitje buiten. Iemand heeft kennelijk z'n TV keihard aanstaan en de deuren open.
Er is geen wedstrijd.quote:Op zondag 23 juni 2024 20:12 schreef Recce het volgende:
Ik hoor de hele tijd een scheidsrechtersfluitje buiten. Iemand heeft kennelijk z'n TV keihard aanstaan en de deuren open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |