SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
We staan altijd achter oranjequote:
Met de nieuwe voiture?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Vanmiddag weer gassen@:4everblackeyed
Ik heb vandaag meer dan voldoende stapjes gezetquote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar meer stapjes is meer hapjes@:4EverBlackEyed
Chihuehuequote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's @:4everblackeyed
Naar enkels.
ik heb een 3 granen smoothie van Cristalquote:
Uitslovert, ik zit net aan de 28kquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag meer dan voldoende stapjes gezet
Zelfs nog even naar de winkel gestrompeld (gewoon echt letterlijk strompelen)
36.758![]()
![]()
Zelfde wandeling 25.000 stapjesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de nieuwe voiture?
[..]
36.758![]()
![]()
[..]
Chihuehue
@:Uitstraling
netjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de nieuwe voiture?
[..]
36.758![]()
![]()
[..]
Chihuehue
@:Uitstraling
Waarom hebben ze nog niet gescoord dan?quote:
Iemand moet het doenquote:
Kleine stapjes, kleine hapjesquote:
Keeper had hemquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom hebben ze nog niet gescoord dan?
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfde wandeling 25.000 stapjes
Toch wel weer apart hoe die stappentellers werken...quote:
Ben je kreupel?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wil ook weer stapjes kunnen zetten
18,9 kmquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Toch wel weer apart hoe die stappentellers werken...![]()
Hoeveel km?
22,4quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Toch wel weer apart hoe die stappentellers werken...![]()
Hoeveel km?
23,72 kmquote:
Nou ja.. grote happen kan ik toch niet nemen en ik eet sowieso langzamerquote:
snap ik. bij mij duurde het ook altijd 2km voordat ik over die haat heen was.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je kreupel?![]()
Oh ik heb trouwens eergisteren 2 km hard gelopen en elke seconde ervan gehaat![]()
Moest ook nog even langs een buur en de supermarkt.. en vanochtend ook nog wat stapjes, maar niet al te veelquote:
Ik ben nog gaan tanken. Maar dat waren maar een paar stapjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest ook nog even langs een buur en de supermarkt.. en vanochtend ook nog wat stapjes, maar niet al te veel
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap ik. bij mij duurde het ook altijd 2km voordat ik over die haat heen was.
tegenwoordig doe ik het gewoon niet meer
terechte klacht, ik ben er tegenwoordig in geoefend om die dop in 1 ruk van van het flesje af te halen bij het losdraaienquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg een dopinhoud aan smoothie over me heen.
Echt, ik haat die vaste doppen.
Ja volgens mij zijn stapjes betrouwbaarder dan km's, dat is altijd zo randomquote:
Is dit de dagelijkse klacht?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh ja! Dat heb ik ook nog gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog gaan tanken. Maar dat waren maar een paar stapjes.
Zwaar levenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
ik ben nog naar een hunebed op en neer gelopen, anders was ik vandaag helemaal niet aan mn stapjes gekomenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, het gaat op den duur wel beter, maar dit was gewoon niet oke.
Mja, mijn hoofd kan niet zoveel met stapjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn stapjes betrouwbaarder dan km's, dat is altijd zo random
De achillesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je kreupel?![]()
Oh ik heb trouwens eergisteren 2 km hard gelopen en elke seconde ervan gehaat![]()
Nu nog een rondje prikken!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja! Dat heb ik ook nog gedaan
Wat heb ik nog veel gedaan, daarna
Je moet ook je benen gebruik voor stapjes, niet je hoofdquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, mijn hoofd kan niet zoveel met stapjes.
Oh ja.. je bent in Drenthe.. hoe is het daar?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog naar een hunebed op en neer gelopen, anders was ik vandaag helemaal niet aan mn stapjes gekomen
Zieke burn.quote:
Moest je daar nog entree betalen om er bij in de buurt te mogen komen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog naar een hunebed op en neer gelopen, anders was ik vandaag helemaal niet aan mn stapjes gekomen
i hate it when that happens.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaaaaaa nog drie afleveringen van beide series en dan zijn m'n series van dit moment voorbij. En ik heb nog geen nieuwe. Paniek.
Zitten er bijdehandjes in dat ijsje van jou ?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook je benen gebruik voor stapjes, niet je hoofd
Oh.. zou volgenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit is 'avonturen met nattekat'
4 euro...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest je daar nog entree betalen om er bij in de buurt te mogen komen?
Even de Ama’s buitenzetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. je bent in Drenthe.. hoe is het daar?
Nee, wel mokkaboontjesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten er bijdehandjes in dat ijsje van jou ?
Ah wat stomquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i hate it when that happens.
Dacht van de week ook dat ik fijn het nieuwe seizen van the Boys kon bingen, bleken dat maar 3 afleveringen te zijn
tot nu toe best prima. al regent het wel nuquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. je bent in Drenthe.. hoe is het daar?
nee, die lag gewoon wat te liggen naast de wegquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest je daar nog entree betalen om er bij in de buurt te mogen komen?
Ja, ik voel nu wel wat spierpijn aan de onderkant van mijn buikspieren en dat is wel prettigquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
De achilles
Maar het wordt leuker als je het vaker doet en het makkelijker gaat
Hoe danquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah wat stomIk besef me nu je dit zegt dat ik nog steeds de laatste twee afleveringen van een andere serie moet kijken, omdat specifiek die twee niet op Netflix staan
_! En volgens mij ook op geen enkele andere dienst.
Ge-con-do-leerdquote:
is er strijd bij jullie op de bank?quote:
Ga je nog wat doen daar?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe best prima. al regent het wel nu
[..]
nee, die lag gewoon wat te liggen naast de weg
wat raar. welke serie?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah wat stomIk besef me nu je dit zegt dat ik nog steeds de laatste twee afleveringen van een andere serie moet kijken, omdat specifiek die twee niet op Netflix staan
_! En volgens mij ook op geen enkele andere dienst.
quote:
Ja dat zegt niet zoveel in Nederland, ze zetten er ook gerust een hekje omheen zodat ze entreegeld kunnen vragen, al is het alleen maar om een trappetje op te lopenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:23 schreef gianni61 het volgende:
nee, die lag gewoon wat te liggen naast de weg
wandelen, fietsen, westerbrok bezoeken, verdere planning is nog niet gemaakt. Maar er is ruimte genoeg voor terrassen met hapjes en bierquote:
Hoogste punt daar...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zegt niet zoveel in Nederland, ze zetten er ook gerust een hekje omheen zodat ze entreegeld kunnen vragen, al is het alleen maar om een trappetje op te lopen
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelen, fietsen, westerbrok bezoeken, verdere planning is nog niet gemaakt. Maar er is ruimte genoeg voor terrassen met hapjes en bier
Vam-bergquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoogste punt daar...
Gelukkig hebben we de foto's nog.
VOEM ?quote:
denk dat ik morgen richting Giethoorn fiets. gewoon om een beetje aapjes te kijken.quote:
bij pakken melk, chocomelk, fristieachtige je weet wel die pakken... maak ik tegenwoordig gewoon op de ouderwetse manier met een schaar het pak open. stomme kutdoppenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
VOEM VAM VOEMquote:
niet bij mensen in de tuin gaan staanquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik morgen richting Giethoorn fiets. gewoon om een beetje aapjes te kijken.
En met aapjes bedoel ik Chinezen in bootjes
Oh ja, dat is daar...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik morgen richting Giethoorn fiets. gewoon om een beetje aapjes te kijken.
En met aapjes bedoel ik Chinezen in bootjes
Ik vind dit een waardevolle tipquote:
ik begrijp ook echt het nut nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij pakken melk, chocomelk, fristieachtige je weet wel die pakken... maak ik tegenwoordig gewoon op de ouderwetse manier met een schaar het pak open. stomme kutdoppen
ohwquote:
Ongebakken shoarma foto's kosten niksquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoogste punt daar...
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Ah, je hebt versterkingquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Half. Ik en een vriendin zijn voor Nederland mijn vriendin is voor France
met die eerdere doppen kon je in elk geval nog draaien... maar nu is het open trekken... heb negen van de tien keer de inhoud van het pak op het aanrechtquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begrijp ook echt het nut niet
[..]
ohw
Mijn huis ligt hoger. maar ja, lijk om eens tegen op te fietsen, volgens mij is er hier weinig helling verderquote:
De hondsrug nog een klein beetje, maar dat merk je op sommige plekken alleenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn huis ligt hoger. maar ja, lijk om eens tegen op te fietsen, volgens mij is er hier weinig helling verder
Het dak van Drenthe daarachter is ook open, die is nog 20m hoger dacht ikquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn huis ligt hoger. maar ja, lijk om eens tegen op te fietsen, volgens mij is er hier weinig helling verder
Achter mijn huis heb je nog de voormalige vuilnisbelt wat nu populair is voor fietsers met conditie.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
De hondsrug nog een klein beetje, maar dat merk je op sommige plekken alleen
VOEMquote:
Ja de Muur van Emmen, vond ik wel wat saaiquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Achter mijn fiets heb je nog de voormalige vuilnisbelt wat nu populair is voor fietsers met conditie.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongebakken shoarma foto's kosten niks
[ afbeelding ]
Ja, er is een nieuw stuk toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het dak van Drenthe daarachter is ook open, die is nog 20m hoger dacht ik
ik heb vakantie, dus de hoeveelheid bier die ik drink zal de conditie de dag er na niet echt helpenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Achter mijn fiets heb je nog de voormalige vuilnisbelt wat nu populair is voor fietsers met conditie.
Lopend vind ik het wel leuk haha.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja de Muur van Emmen, vond ik wel wat saai
Ja, je kan nu 4 verschillende beklimmingen doen. Is wel allemaal éénrichting, dus daar moet je even op lettenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, er is een nieuw stuk toch?
maandag of dinsdag wil ik die kant op. denk dat in het weekend te veel wielertoeristen daar zijn.
Alhoewel, ik ben niet anders gewend natuurlijk
En niet te vergeten het NattePad. Niet te verwarren met NatteKat.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongebakken shoarma foto's kosten niks
[ afbeelding ]
Ik zie alleen nat, geen pad.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En niet te vergeten het NattePad. Niet te verwarren met NatteKat.
[ afbeelding ]
Padden zijn meestal vochtig. Hoort bij amfibie zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een pad die zich als ‘het’ identificeert is liever droogquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Padden zijn meestal vochtig. Hoort bij amfibie zijn.
Kinderachtig gedrag wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:43 schreef gianni61 het volgende:
ah, Nederlandse debielen gaan weer bekers bier gooien
NattePad kun je wel lekker op zijn Rotterdams uitsprekenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natte tquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NattePad kun je wel lekker op zijn Rotterdams uitspreken
Wat doe je daar?quote:
Doe eens normiequote:
Het Tilburg van Gelderland?quote:
Kan, maar dat is beter dan verliezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Wordt gewoon een teleurstellend nul-nulletje denk ik zo.
ik zou beginnen met een bril op doen als je zicht niet zo goed is dat je steeds tegen dingen aan looptquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan morgen richting Kranenburg en Emmerich. En dan eens zien waar we tegenaan lopen. Niks voorbereid.
Wie ben jij en wat doe jij op Fles z'n accountquote:
Misschien is dit Flash wel die gewoon z'n account weer terug neemt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe jij op Fles z'n account
Eoa mongool.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat doe jij op Fles z'n account
de naam heb ik wel eens gehoord, maar geen idee waar die over gaat.quote:
Mooie wedstrijd om te kijken hoor!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maffen. Wel weer hard genoeg gewerkt.
Ik merk dat ik te veel fok en niet echt opletquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd om te kijken hoor!
Ben bang dat we verliezen en dat ik dan chagrijnig word en zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd om te kijken hoor!
Met deze wedstrijd is dat ook niet raarquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik te veel fok en niet echt oplet
Gewoon van uit gaan dat we verliezen, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben bang dat we verliezen en dat ik dan chagrijnig word en zo.
Gaat over drie ambitieuze meiden in hun mid- en end-twenties (daar is niet echt een prettige Nederlandse vertaling voor vind ik) die allerlei dingen meemaken in voornamelijk hun carrière maar ook in hun persoonlijke levens. Klinkt vast erg suf en het is best wel een vrouwenseriequote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de naam heb ik wel eens gehoord, maar geen idee waar die over gaat.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Ik heb niets tegen vrouwelijke main characters, maar dit klinkt wel als een vrouwenseriequote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat over drie ambitieuze meiden in hun mid- en end-twenties (daar is niet echt een prettige Nederlandse vertaling voor vind ik) die allerlei dingen meemaken in voornamelijk hun carrière maar ook in hun persoonlijke levens. Klinkt vast erg suf en het is best wel een vrouwenserieMaar ik vond het wel fijn wegkijken en ondanks dat het af en toe een klein beetje woke was, laat het ten minste een keer zien dat vrouwen wat meer zijn dan slechts mooie, domme accessoires voor de mannelijke karakters
Yupquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen vrouwelijke main characters, maar dit klinkt wel als een vrouwenserie
Beetje klagen voor de showquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
YupMaar ik weet zeker dat het zo'n serie is die veel mannen klagend mee zouden kijken en dat ze dan tóch geÏnvesteerd raken
dan slaap ik alquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Chocolademousse klaar over een uurLekker op tijd
story of my lifequote:
Yep.quote:
werken er scheidsrechters bij de bbc?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutscheids, als zelfs de BBC dat zegt...
Nee, bij de BBC zitten mensen die er wel verstand van hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken er scheidsrechters bij de bbc?
Een man had een keer een hond geneukt. 9 maanden later was die scheids geboren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutscheids, als zelfs de BBC dat zegt...
Ummmmmquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen ze die goal achteraf nog goedkeuren en de score aanpassen of werkt dat niet zo? Sorry, ik weet echt helemaal niks van voetbal.
nopequote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Kunnen ze die goal achteraf nog goedkeuren en de score aanpassen of werkt dat niet zo? Sorry, ik weet echt helemaal niks van voetbal.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
zou ook wel raar zijnquote:
Nou ja, je kunt er om lachen, maar bij veel sporten is het 'strafsysteem' of überhaupt het regelsysteem wel beter geregeld als je het mij vraagt. Bijvoorbeeld achteraf de situatie nogmaals bekijken en een straf intrekken of juist geven. Of met een heel team aan mensen een beslissing nemen in plaats van dat het van één persoon af hangt. En ik heb ook wel eens gehoord dat er geen herhalingsbeelden bekeken mogen worden bij voetbal om de keuze op te baseren, geen idee of dat nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:06 schreef polderturk het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit maakt mijn dag nog een beetje goed.
Je post is nu vereeuwigd in EKquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Erg jammerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je post is nu vereeuwigd in EK
Serieusquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een videoscheidsrechter, die heeft de situatie bekeken en zo gelatenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er om lachen, maar bij veel sporten is het 'strafsysteem' of überhaupt het regelsysteem wel beter geregeld als je het mij vraagt. Bijvoorbeeld achteraf de situatie nogmaals bekijken en een straf intrekken of juist geven. Of met een heel team aan mensen een beslissing nemen in plaats van dat het van één persoon af hangt. En ik heb ook wel eens gehoord dat er geen herhalingsbeelden bekeken mogen worden bij voetbal om de keuze op te baseren, geen idee of dat nog steeds zo is.
Ik vind voetbal daar dus best wel prehistorisch in en hoopte voor jullie dat het inmiddels allemaal wat moderner is.
er zijn inderdaad genoeg dingen in het voetbal die in andere sporten beter geregeld zijn, maar na de wedstrijd alsnog een goal goedkeuren zou niet goed zijn, want je weet niet wat dat voor uitwerking zou hebben gehad op de taktieken in de wedstrijdenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er om lachen, maar bij veel sporten is het 'strafsysteem' of überhaupt het regelsysteem wel beter geregeld als je het mij vraagt. Bijvoorbeeld achteraf de situatie nogmaals bekijken en een straf intrekken of juist geven. Of met een heel team aan mensen een beslissing nemen in plaats van dat het van één persoon af hangt. En ik heb ook wel eens gehoord dat er geen herhalingsbeelden bekeken mogen worden bij voetbal om de keuze op te baseren, geen idee of dat nog steeds zo is.
Ik vind voetbal daar dus best wel prehistorisch in en hoopte voor jullie dat het inmiddels allemaal wat moderner is.
Mee eensquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn inderdaad genoeg dingen in het voetbal die in andere sporten beter geregeld zijn, maar na de wedstrijd alsnog een goal goedkeuren zou niet goed zijn, want je weet niet wat dat voor uitwerking zou hebben gehad op de taktieken in de wedstrijden
Dat doen ze zelfs bij (ijs)hockey nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn inderdaad genoeg dingen in het voetbal die in andere sporten beter geregeld zijn, maar na de wedstrijd alsnog een goal goedkeuren zou niet goed zijn, want je weet niet wat dat voor uitwerking zou hebben gehad op de taktieken in de wedstrijden
Is oké, ik red me daar wel en als ik vervelende reacties of DM's krijg negeer ik die gewoonquote:
Gebeurd dat echt?? Had ik niet eens bij stil gestaan...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is oké, ik red me daar wel en als ik vervelende reacties of DM's krijg negeer ik die gewoon
Linkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou ja, voetbalfans staan over het algemeen niet bekend als de meest subtiele, begripvolle typesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gebeurd dat echt?? Had ik niet eens bij stil gestaan...
Van de ene kant ja, boeiend, het is openbaar en ik kan het een ander niet verbieden, maar dvan de andere kant: als ik wilde dat mense het daar zouden lezen, had ik het ook wel daar geschreven, dus ik vind het het beetje een fatsoen dingetje om het niet te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb verder niet meer zo'n zin om het specifiek hierover te hebben. Maaaaar ik ben nu wel nieuwsgierig naar iets algemeens: wat vinden jullie van het zomaar posten van KSC-posts in een ander topic of in een andere reeks? Ik ben daar nu wel benieuwd naar![]()
TS begint. Van een kant denk ik "boeiend", maar van de andere kant vind ik het wel een beetje gek en zou ik niet snel bedenken dat bij iemand te doen, in ieder geval niet zonder toestemming. Het voelt hier, ondanks dat het het openbare internet is, toch een klein beetje als een wat veiligere plek met een semi-vast groepje mensen.
Ja dat sentiment deel ik wel inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van de ene kant ja, boeiend, het is openbaar en ik kan het een ander niet verbieden, maar dvan de andere kant: als ik wilde dat mense het daar zouden lezen, had ik het ook wel daar geschreven, dus ik vind het het beetje een fatsoen dingetje om het niet te doen
de dronken spelfouten even terzijdequote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat sentiment deel ik wel inderdaad
quote:
mwa, ik zit nu gewoon op de bank met tv en fok, dus dat kan thuis ook, maar ik heb wel zin om morgen wat meer de omgeving te gaan verkennen en zoquote:
ja, oke, dat doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik gebruik hooguit wel eens posts uit andere topics als Lokpost
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik gebruik hooguit wel eens posts uit andere topics als Lokpost
KLB was vroeger wel 1 van de betere sc's, nu zou ik er niet dood gevonden willen wordenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb hier laatst iets uit KLB-SC gepost, maar dat vind ik wel een hele andere situatieDaar was urenlang een enorme rel bezig hoorde ik, dus ik ging kijken. En toen kwam ik een post tegen van iemand die zei dat de KSC een saaie brave bende was of iets dergelijks. Er was ook geen verdere context of zo, we werden gewoon even genoemd in een rel. Meer zo'n momentje van "mama, ik ben op TV!"
Ja stom, volgens mij is het daar meestal niet zo gezelligquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
KLB was vroeger wel 1 van de betere sc's, nu zou ik er niet dood gevonden willen worden
veel users van toen zijn er volgens mij ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja stom, volgens mij is het daar meestal niet zo gezellig
Kwam er heel lang geleden wel eens maar da's al erg langquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
KLB was vroeger wel 1 van de betere sc's, nu zou ik er niet dood gevonden willen worden
Ik ken McGrath van daarquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel users van toen zijn er volgens mij ook niet meer.
Ik geloof dat ons aller Dimmy er nog wel een komt
KLB is altijd al het afvoerputje van fok geweest voor mij, kom er dus alleen als ik verdwaald benquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
9 jaar geledenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken McGrath van daar2015 was dat geloof ik
Waar ben je?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 06:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut geslapen. Bloedheet en er kan niks open. Inmiddels is de zon weer op. Jeej.
Dat is flink balen dusquote:Op zaterdag 22 juni 2024 06:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is best wel lang geleden eigenlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken McGrath van daar2015 was dat geloof ik
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 06:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mij is Groesbeek onlosmakelijk verbonden met:quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:22 schreef Karzai het volgende:
Bezienswaardigheden, 2 kerken en een molen
Hele grote klassequote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij is Groesbeek onlosmakelijk verbonden met:
He, dat hebben wij ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:22 schreef Karzai het volgende:
Bezienswaardigheden, 2 kerken en een molen
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:11 schreef Haags het volgende:
Hebben jullie een beetje genoten van de wedstrijd?
Welke wedstrijdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:11 schreef Haags het volgende:
Ik heb lekker serietje gekeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:11 schreef Haags het volgende:
Voetbal? Speelt die chronisch verbolgen psychiatrische patiënt nog mee?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:11 schreef Haags het volgende:
Het was echt heerlijk, Haags.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:11 schreef Haags het volgende:
quote:NASA indefinitely delays return of Starliner to review propulsion data
enige waarom ik zo kijken is vanwege virgilquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voetbal? Speelt die chronisch verbolgen psychiatrische patiënt nog mee?
Greta is toch geen voetballer?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voetbal? Speelt die chronisch verbolgen psychiatrische patiënt nog mee?
Die lijkt wel wat op Hapje, toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
enige waarom ik zo kijken is vanwege virgil
nee. is wel een hapje maar lijkt er totaal niet opquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die lijkt wel wat op Hapje, toch?
Zou op zich geen slecht idee zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Greta is toch geen voetballer?
Alias de voetballende getinte broekpaling.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
enige waarom ik zo kijken is vanwege virgil
Hoe zou je ze ranken?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. is wel een hapje maar lijkt er totaal niet op
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Denk virgil toch 1 stapje hoger dan hapje
We hebben wel een Geertruidaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Greta is toch geen voetballer?
volgende week 4 dagen mooi weer en dan gaan we de herfst inquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:27 schreef Recce het volgende:
Het zou nu zonnig zijn, maar het smeert al weer dicht.
[ afbeelding ]
waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:29 schreef UitStraling het volgende:
Bij Virgil krijg ik een beetje het familie Von Trapp idee, dat er opvallend veel knaagdieren begraven liggen in zijn tuin en dat hij dagelijks bid dat zijn 25 onwettige kinderen braaf hun mond houden.
Kennelijk verdienen we niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende week 4 dagen mooi weer en dan gaan we de herfst in
Denk het niet, zijn voornaam is Lutsharelquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat niet een van de namen van Dirk Kuyt?
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook niet aardig om hem zo te noemen alleen omdat die een kleurtje heeftquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:30 schreef Haags het volgende:
Ik vind Virgil van Dijk echt een beest, net als Ake.Ake is mijn favoriete speler uit dit elftal. Wat een beest jongens!
Oh ja daar moet je tegenwoordig wel voor oppassen hequote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet aardig om hem zo te noemen alleen omdat die een kleurtje heeft
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn voornaam is Lutsharel
Gefopt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:27 schreef Recce het volgende:
Het zou nu zonnig zijn, maar het smeert al weer dicht.
[ afbeelding ]
Niet aardig om zo over mevrouw Haags te pratenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:31 schreef Haags het volgende:
Heb een blondje jarenlang wijsgemaakt dat Ake de zoon is van Ruud Gullit.
(lol)
Oh fijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo mag je getinte mensen niet meer noemenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:30 schreef Haags het volgende:
Ik vind Virgil van Dijk echt een beest, net als Ake.Ake is mijn favoriete speler uit dit elftal. Wat een beest jongens!
Het is voornamelijk grijs, nu nog wel droog gelukkigquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik dacht dat het vandaag wel mooi zou worden. Want ik zou een rondje gaan fietsen vandaag nadat boodschappen heb gedaan en de plantjes water heb gegeven.
Neem een kat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:39 schreef Ama het volgende:
Koelkast komen ze zo ophalen. Of mijn ratten in dezelfde kamer staan en zoja of ze eruit kunnen. Stel je niet zo aan zeg.![]()
![]()
Nee waarom. Heb gewoon leuke tamme ratten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem een kat.
Ik heb 2 in de aanbieding.
Bedankt Paulus!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is voornamelijk grijs, nu nog wel droog gelukkig
Hij is ook gewoon niet zo goed.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik erger me wel steeds aan Depay, teveel foutjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |