SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
We staan altijd achter oranjequote:
Met de nieuwe voiture?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Vanmiddag weer gassen@:4everblackeyed
Ik heb vandaag meer dan voldoende stapjes gezetquote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Maar meer stapjes is meer hapjes@:4EverBlackEyed
Chihuehuequote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's @:4everblackeyed
Naar enkels.
ik heb een 3 granen smoothie van Cristalquote:
Uitslovert, ik zit net aan de 28kquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag meer dan voldoende stapjes gezet
Zelfs nog even naar de winkel gestrompeld (gewoon echt letterlijk strompelen)
36.758![]()
![]()
Zelfde wandeling 25.000 stapjesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de nieuwe voiture?
[..]
36.758![]()
![]()
[..]
Chihuehue
@:Uitstraling
netjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de nieuwe voiture?
[..]
36.758![]()
![]()
[..]
Chihuehue
@:Uitstraling
Waarom hebben ze nog niet gescoord dan?quote:
Iemand moet het doenquote:
Kleine stapjes, kleine hapjesquote:
Keeper had hemquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom hebben ze nog niet gescoord dan?
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfde wandeling 25.000 stapjes
Toch wel weer apart hoe die stappentellers werken...quote:
Ben je kreupel?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wil ook weer stapjes kunnen zetten
18,9 kmquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Toch wel weer apart hoe die stappentellers werken...![]()
Hoeveel km?
22,4quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Toch wel weer apart hoe die stappentellers werken...![]()
Hoeveel km?
23,72 kmquote:
Nou ja.. grote happen kan ik toch niet nemen en ik eet sowieso langzamerquote:
snap ik. bij mij duurde het ook altijd 2km voordat ik over die haat heen was.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je kreupel?![]()
Oh ik heb trouwens eergisteren 2 km hard gelopen en elke seconde ervan gehaat![]()
Moest ook nog even langs een buur en de supermarkt.. en vanochtend ook nog wat stapjes, maar niet al te veelquote:
Ik ben nog gaan tanken. Maar dat waren maar een paar stapjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest ook nog even langs een buur en de supermarkt.. en vanochtend ook nog wat stapjes, maar niet al te veel
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap ik. bij mij duurde het ook altijd 2km voordat ik over die haat heen was.
tegenwoordig doe ik het gewoon niet meer
terechte klacht, ik ben er tegenwoordig in geoefend om die dop in 1 ruk van van het flesje af te halen bij het losdraaienquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg een dopinhoud aan smoothie over me heen.
Echt, ik haat die vaste doppen.
Ja volgens mij zijn stapjes betrouwbaarder dan km's, dat is altijd zo randomquote:
Is dit de dagelijkse klacht?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh ja! Dat heb ik ook nog gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nog gaan tanken. Maar dat waren maar een paar stapjes.
Zwaar levenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
ik ben nog naar een hunebed op en neer gelopen, anders was ik vandaag helemaal niet aan mn stapjes gekomenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, het gaat op den duur wel beter, maar dit was gewoon niet oke.
Mja, mijn hoofd kan niet zoveel met stapjes.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn stapjes betrouwbaarder dan km's, dat is altijd zo random
De achillesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je kreupel?![]()
Oh ik heb trouwens eergisteren 2 km hard gelopen en elke seconde ervan gehaat![]()
Nu nog een rondje prikken!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja! Dat heb ik ook nog gedaan
Wat heb ik nog veel gedaan, daarna
Je moet ook je benen gebruik voor stapjes, niet je hoofdquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, mijn hoofd kan niet zoveel met stapjes.
Oh ja.. je bent in Drenthe.. hoe is het daar?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog naar een hunebed op en neer gelopen, anders was ik vandaag helemaal niet aan mn stapjes gekomen
Zieke burn.quote:
Moest je daar nog entree betalen om er bij in de buurt te mogen komen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog naar een hunebed op en neer gelopen, anders was ik vandaag helemaal niet aan mn stapjes gekomen
i hate it when that happens.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaaaaaa nog drie afleveringen van beide series en dan zijn m'n series van dit moment voorbij. En ik heb nog geen nieuwe. Paniek.
Zitten er bijdehandjes in dat ijsje van jou ?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook je benen gebruik voor stapjes, niet je hoofd
Oh.. zou volgenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit is 'avonturen met nattekat'
4 euro...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest je daar nog entree betalen om er bij in de buurt te mogen komen?
Even de Ama’s buitenzetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. je bent in Drenthe.. hoe is het daar?
Nee, wel mokkaboontjesquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten er bijdehandjes in dat ijsje van jou ?
Ah wat stomquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i hate it when that happens.
Dacht van de week ook dat ik fijn het nieuwe seizen van the Boys kon bingen, bleken dat maar 3 afleveringen te zijn
tot nu toe best prima. al regent het wel nuquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. je bent in Drenthe.. hoe is het daar?
nee, die lag gewoon wat te liggen naast de wegquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest je daar nog entree betalen om er bij in de buurt te mogen komen?
Ja, ik voel nu wel wat spierpijn aan de onderkant van mijn buikspieren en dat is wel prettigquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
De achilles
Maar het wordt leuker als je het vaker doet en het makkelijker gaat
Hoe danquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah wat stomIk besef me nu je dit zegt dat ik nog steeds de laatste twee afleveringen van een andere serie moet kijken, omdat specifiek die twee niet op Netflix staan
_! En volgens mij ook op geen enkele andere dienst.
Ge-con-do-leerdquote:
is er strijd bij jullie op de bank?quote:
Ga je nog wat doen daar?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe best prima. al regent het wel nu
[..]
nee, die lag gewoon wat te liggen naast de weg
wat raar. welke serie?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah wat stomIk besef me nu je dit zegt dat ik nog steeds de laatste twee afleveringen van een andere serie moet kijken, omdat specifiek die twee niet op Netflix staan
_! En volgens mij ook op geen enkele andere dienst.
quote:
Ja dat zegt niet zoveel in Nederland, ze zetten er ook gerust een hekje omheen zodat ze entreegeld kunnen vragen, al is het alleen maar om een trappetje op te lopenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:23 schreef gianni61 het volgende:
nee, die lag gewoon wat te liggen naast de weg
wandelen, fietsen, westerbrok bezoeken, verdere planning is nog niet gemaakt. Maar er is ruimte genoeg voor terrassen met hapjes en bierquote:
Hoogste punt daar...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zegt niet zoveel in Nederland, ze zetten er ook gerust een hekje omheen zodat ze entreegeld kunnen vragen, al is het alleen maar om een trappetje op te lopen
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wandelen, fietsen, westerbrok bezoeken, verdere planning is nog niet gemaakt. Maar er is ruimte genoeg voor terrassen met hapjes en bier
Vam-bergquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoogste punt daar...
Gelukkig hebben we de foto's nog.
VOEM ?quote:
denk dat ik morgen richting Giethoorn fiets. gewoon om een beetje aapjes te kijken.quote:
bij pakken melk, chocomelk, fristieachtige je weet wel die pakken... maak ik tegenwoordig gewoon op de ouderwetse manier met een schaar het pak open. stomme kutdoppenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
VOEM VAM VOEMquote:
niet bij mensen in de tuin gaan staanquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik morgen richting Giethoorn fiets. gewoon om een beetje aapjes te kijken.
En met aapjes bedoel ik Chinezen in bootjes
Oh ja, dat is daar...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik morgen richting Giethoorn fiets. gewoon om een beetje aapjes te kijken.
En met aapjes bedoel ik Chinezen in bootjes
Ik vind dit een waardevolle tipquote:
ik begrijp ook echt het nut nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij pakken melk, chocomelk, fristieachtige je weet wel die pakken... maak ik tegenwoordig gewoon op de ouderwetse manier met een schaar het pak open. stomme kutdoppen
ohwquote:
Ongebakken shoarma foto's kosten niksquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoogste punt daar...
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Ah, je hebt versterkingquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Half. Ik en een vriendin zijn voor Nederland mijn vriendin is voor France
met die eerdere doppen kon je in elk geval nog draaien... maar nu is het open trekken... heb negen van de tien keer de inhoud van het pak op het aanrechtquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begrijp ook echt het nut niet
[..]
ohw
Mijn huis ligt hoger. maar ja, lijk om eens tegen op te fietsen, volgens mij is er hier weinig helling verderquote:
De hondsrug nog een klein beetje, maar dat merk je op sommige plekken alleenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn huis ligt hoger. maar ja, lijk om eens tegen op te fietsen, volgens mij is er hier weinig helling verder
Het dak van Drenthe daarachter is ook open, die is nog 20m hoger dacht ikquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn huis ligt hoger. maar ja, lijk om eens tegen op te fietsen, volgens mij is er hier weinig helling verder
Achter mijn huis heb je nog de voormalige vuilnisbelt wat nu populair is voor fietsers met conditie.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
De hondsrug nog een klein beetje, maar dat merk je op sommige plekken alleen
VOEMquote:
Ja de Muur van Emmen, vond ik wel wat saaiquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Achter mijn fiets heb je nog de voormalige vuilnisbelt wat nu populair is voor fietsers met conditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |