Emma Raducanu in een notendop.quote:Een domper van formaat: Andy Murray mag meteen met pensioen na laattijdig forfait van populaire dubbelpartner
De tennisfans op Wimbledon zullen Andy Murray niet meer in actie kunnen zien op het Londense gras. Zijn partner in het gemengd dubbelspel Emma Raducanu heeft zich teruggetrokken door een blessure aan de rechterpols.
De twee Britse tennisvedetten zouden het zaterdag in de eerste ronde opnemen tegen Zhang Shuai en Marcelo Arevalo in de vierde wedstrijd op Court 1, maar dat feestje gaat dus niet door.
“Jammer genoeg werd ik vanmorgen wakker met wat stijfheid in mijn rechterpols. Daarom heb ik de moeilijke beslissing genomen af te zeggen voor het gemengd dubbel van vanavond”, liet Raducanu weten in een verklaring. “Ik vind het heel jammer want ik keek er erg naar uit met Andy samen te spelen. Maar ik moet dit verzorgen.”
MpetshiGod @de_boswachterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:55 schreef wimderon het volgende:
Mpetshi Perricard als Lucky Loser naar de achtste finales.
Doping doet wonderen.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:25 schreef leukeditter het volgende:
geweldige wedstrijd van djokovic zeg 58 winners en 15 foutjes...magistraal en dat voor een 37 jarige
En net na een operatie..!quote:Op zondag 7 juli 2024 00:25 schreef leukeditter het volgende:
geweldige wedstrijd van djokovic zeg 58 winners en 15 foutjes...magistraal en dat voor een 37 jarige
2022quote:Op zondag 7 juli 2024 19:02 schreef Alpha0 het volgende:
Sinds wanneer tennissen ze op Wimbledon op middelste zondag?
Ja, maar liep in set 3 weer te hinniken.quote:
O, ok. Hij bewoog tijdens de tiebreak iig prima.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, maar liep in set 3 weer te hinniken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |