Daar trappen we dus mooi niet meer in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:45 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland wordt poulewinnaar, dat Frankrijk gaat zich niet inspannen tegen Polen
Ja dat herinner ik me goed maar daar ging het voor Spanje nog ergens om, Frankrijk is net zoals Nederland al gekwalificeerd, gezien de zuinige manier waarmee Frankrijk speelt heb ik het idee dat die zich minimaal inspannen tegen de Polenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar trappen we dus mooi niet meer in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want Frankrijk wil graag aan de lastige kant terechtkomen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me goed maar daar ging het voor Spanje nog ergens om, Frankrijk is net zoals Nederland al gekwalificeerd, gezien de zuinige manier waarmee Frankrijk speelt heb ik het idee dat die zich minimaal inspannen tegen de Polen
Die houdt je gewoon in de wedstrijd Hans. Zoals ook tegen Polen en Frankrijk.quote:
Maakt deze wedstrijd echt geen overtuigende indruk hoor. Ging dus bijna de fout in, waarna ik bovenstaande postte.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die houdt je gewoon in de wedstrijd Hans. Zoals ook tegen Polen en Frankrijk.
En gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maakt deze wedstrijd echt geen overtuigende indruk hoor. Ging dus bijna de fout in, waarna ik bovenstaande postte.
1 steekje laten vallen maakt je echter nog geen grabbelaarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maakt deze wedstrijd echt geen overtuigende indruk hoor. Ging dus bijna de fout in, waarna ik bovenstaande postte.
Dramatische wissels weer. Voor de zoveelste keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |