Die gaat straks 3 op 3 lopenquote:Op zondag 23 juni 2024 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Nooit over getwijfeld.@:Caland
Heeft die in zijn laatste twee wedstrijden gescoord danquote:Op zondag 23 juni 2024 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Samen met Lingr.
En dat is geen toeval.
Oh, dat bedoel je.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft die in zijn laatste twee wedstrijden gescoord dan
Misschien kan die promoveren naar middenvelder.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:25 schreef Fok-it het volgende:
De Ligt zou in een slechte generatie qua verdedigers onbetwiste basisspeler zijn. Hij wordt na het EK voorbijgestreefd door Geertruida. Jammer voor hem want prima speler natuurlijk
Staat terecht wissel bij juve en bayern waren ze niet zeker over hem terwijl de Vrij al jaren tot de top van Italië behoort.quote:
Alleen als het penalty’s was geworden.quote:Op maandag 24 juni 2024 00:26 schreef core2duo het volgende:
Hebben ze bij Schotland - Hongarije niet veel te lang doorgespeeld?
En als het daar gewoon 0-0 was gebleven, waren we dan zeker door naar de volgende ronde?
Ik zie het al. Hongarije heeft in totaal maar 3 punten :-)quote:Op maandag 24 juni 2024 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen als het penalty’s was geworden.
De Vrij is wel ongeveer klaar bij Inter terwijl De Ligt momenteel ongeveer even goed was als in zijn internationale doorbraakjaar. Als De Ligt zijn vormpeil vast kan houden wordt hij over een halfjaar genoemd bij de beste verdedigers ter wereld.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat terecht wissel bij juve en bayern waren ze niet zeker over hem terwijl de Vrij al jaren tot de top van Italië behoort.
Heeft jarenlang basis gestaan toen er betere verdedigers waren en dan valt het kwartje nu een keer de andere kant op.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:25 schreef Fok-it het volgende:
De Ligt zou in een slechte generatie qua verdedigers onbetwiste basisspeler zijn. Hij wordt na het EK voorbijgestreefd door Geertruida. Jammer voor hem want prima speler natuurlijk
Dat lijkt me dan weer niet, Geertruida is wel de betere voetballer maar niet de betere verdediger, misschien wat tegenstander afhankelijk zou je dat kunnen kiezen.quote:Op zondag 23 juni 2024 23:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind De Ligt ook helemaal niet zo’n goede verdediger eigenlijk. Dat constant het duel aan willen gaan ziet er met zijn fysiek wel indrukwekkend uit enzo, maar ik heb dan liever een type De Vrij die dat niet hoeft.quote:Op maandag 24 juni 2024 06:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet, Geertruida is wel de betere voetballer maar niet de betere verdediger, misschien wat tegenstander afhankelijk zou je dat kunnen kiezen.
En dat allemaal van een paar minuten tegen IJsland. Tegen Frankrijk was Frimpong gewoon slecht en kwam echt te kort.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]en dat zijn directe concurrent Frimpong op het ogenblik eigenlijk een klasse beter is.
quote:Op maandag 24 juni 2024 10:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
En dat allemaal van een paar minuten tegen IJsland. Tegen Frankrijk was Frimpong gewoon slecht en kwam echt te kort.
Geen goals, geen assists. Waardeloos!quote:Op maandag 24 juni 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Frimpong had vooral de taak om Hernandez af te stoppen en daar is hij vrij glansrijk in geslaagd.
Ik wil soms ook wel eens zo beperkt naar voetbal kijken.quote:Op maandag 24 juni 2024 10:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen goals, geen assists. Waardeloos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |