SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Omdat het kutweer was.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ze zitten al bij jou
En waarom had je de korte broeken weer terug gedaan
Het was op een paar koude dagen na gewoon korte broeken temperatuurquote:
Voor je het weet is het om 1600 donkerquote:Op zondag 23 juni 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
De avonden blijven nog lang maar morgen gaat het eerste minuutje eraf @:dr_flash
Niet als je moet werken op kantoorquote:Op zondag 23 juni 2024 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was op een paar koude dagen na gewoon korte broeken temperatuur
Huh waar ben je dan?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een rampnacht. Niet alleen bloedheet maar ook nog herrie makende tokkies. Dit gaat we niet meer doen.
Nee dit betekent dat je je hebt aangepast hier.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt continu honger
Is dit het 2x harder aankomen dud0r?
Bij 30 graden ga ik gewoon in korte broek naar kantoor hoor.quote:
Ohquote:Op zondag 23 juni 2024 09:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dit betekent dat je je hebt aangepast hier.
Jaquote:Op zondag 23 juni 2024 09:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan staat de altijd gezellige kerstboom weer
Geen idee ik heb altijd hongerquote:Op zondag 23 juni 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt continu honger
Is dit het 2x harder aankomen dud0r?
Naar kantoor kan het wel. Naar klanten toe nietquote:Op zondag 23 juni 2024 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij 30 graden ga ik gewoon in korte broek naar kantoor hoor.
Wat ga je precies niet weer doen?quote:Op zondag 23 juni 2024 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een rampnacht. Niet alleen bloedheet maar ook nog herrie makende tokkies. Dit gaat we niet meer doen.
Ik kan gewoon met slippers naar kantoor in theoriequote:Op zondag 23 juni 2024 09:59 schreef dud0r het volgende:
Naar kantoor kan het wel. Naar klanten toe niet
Geen afspraken inplannen bij die temperaturen. Of alleen via Teams.quote:Op zondag 23 juni 2024 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
[..]
Geen idee ik heb altijd honger
[..]
Naar kantoor kan het wel. Naar klanten toe niet
Ieuwliedepeelie slippersquote:Op zondag 23 juni 2024 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan gewoon met slippers naar kantoor in theorie
Ja dat is helaas 95% van de tijd geen optiequote:Op zondag 23 juni 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen afspraken inplannen bij die temperaturen. Of alleen via Teams.
Korten broeken ben ik helemaal voor, maar slippers op kantoorquote:Op zondag 23 juni 2024 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan gewoon met slippers naar kantoor in theorie
Ja, dit.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korten broeken ben ik helemaal voor, maar slippers op kantoor
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:Budapestenaar
https://nl.pepper.com/aan(...)ie-vlissingen-314600
https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/duinen-van-zoutelande.html
Linkje?quote:Op zondag 23 juni 2024 10:20 schreef Haags het volgende:
Goeie grutjes zeg, @:ettovanbelgie heeft eventjes iemand TOTAAL vernietigd in NWS. #koekoek
Doe gelijk even hier een quote, zodat ik mee kan lezen.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe gelijk even hier een quote, zodat ik mee kan lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zijn reactie:quote:Op zondag 23 juni 2024 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weldenkende argumenten...
Alles wat je tot nu toe gebracht hebt hier is achterlijke, middeleeuwse, vrouwhatende rotzooi dat met God, religie of gewone menselijkheid niets van doen heeft.
De enige reden waarom JIJ goed en fout onderscheidt, is omdat een boek je moet vertellen wat goed en fout uberhaupt is. En gezien je hemeltergende, primitieve en in de kern totaal verrotte opvattingen over vrouwen weet iedereen met een functionerend brein dat we wat ethiek en moraal betreft verre uit jouw buurt dienen te blijven... vooral vrouwen.
En wederom dank voor het bewijzen van mijn punt: het paradijs. Dat is het enige wat je bezighoudt, en vooral jouw plekje daarbinnen. De rest is allemaal voor de bühne. En als een boek jou vertelt hoe je daarboven straks met de 'houri's' bezig kunt zijn, zegt dat nog veel meer over je totaal perverse kijk op religie. Met het goede heeft het niets te maken, het heeft te maken met puur genot en lust, jouw genot en jouw lust welteverstaan. Hier (waar je vier vrouwen mag hebben en ontelbare concubines) en daarboven straks.
Welke verheven status heeft die derde vrouw in dat huwelijk? Welke oh zo edele positie bekleedt één van die ontelbare bijslaapsters? Afstammeling van een aap zijn is nog waardiger dan moeten dienen als de vleespop van een godsdienstwaanzinnige geilaard die z'n eigen religie bij elkaar sprokkelt waarin vooral z'n libido heilig is.
Wat een armzalige, intens egocentrische, oppervlakkige theologie. Nooit gaat het bij jou over het helpen van de armen, het verzorgen van de zieken, het proberen je medemens te helpen wanneer hij dat nodig heeft, het brengen van troost, het tonen van naastenliefde. Het gaat steevast over seks, de rol van de vrouw daarin en natuurlijk je constante gedrein over die fijne barbecue op het centrale plein van de hel, gereserveerd voor eenieder die je walgelijke denkbeelden niet aanhangt.
M.a.w: tijd om te kappen hier de zedenprediker en brenger van de moraal uit te hangen. Je brengt exact het tegenovergestelde.
Die iemand is dan ook een totale debiel dus zeer verdiendquote:Op zondag 23 juni 2024 10:20 schreef Haags het volgende:
Goeie grutjes zeg, @:ettovanbelgie heeft eventjes iemand TOTAAL vernietigd in NWS. #koekoek
Neequote:Op zondag 23 juni 2024 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal heb je ook meegedaan met het NK sushi eten?
Daarom ook in theorie.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korten broeken ben ik helemaal voor, maar slippers op kantoor
Nooit eerder gedaan met quotes.quote:
Even teruglezenquote:Op zondag 23 juni 2024 10:20 schreef Haags het volgende:
Omdat voetenquote:Op zondag 23 juni 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ook in theorie.
Waarom
Ik heb schone voeten
quote:Op zondag 23 juni 2024 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]Oh, is Triggershot weer terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dank je.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gaat er niet om of voeten schoon zijn, ze zijn gewoon goor om te zien.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ook in theorie.
Waarom
Ik heb schone voeten
Like gegeven.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:20 schreef Haags het volgende:
De weegschaal is wel verdacht positief overigensquote:Op zondag 23 juni 2024 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je wel iets te eten tijdens de wandel.
Dit heb ik dus nooit begrepen. Het zijn gewoon handen met een andere vorm.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat er niet om of voeten schoon zijn, ze zijn gewoon goor om te zien.
Ok Quentinquote:Op zondag 23 juni 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heb ik dus nooit begrepen. Het zijn gewoon handen met een andere vorm.
Met je handen loop je niet zo snel door de hondenpoep op straat.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heb ik dus nooit begrepen. Het zijn gewoon handen met een andere vorm.
quote:Op zondag 23 juni 2024 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De weegschaal is wel verdacht positief overigens
Op blote voeten ook niet..quote:Op zondag 23 juni 2024 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je handen loop je niet zo snel door de hondenpoep op straat.
Ja snap het ook niet, waren de hapjes na de stapjes dus verdiendquote:
ik wil ook hapjesquote:Op zondag 23 juni 2024 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet, waren de hapjes na de stapjes dus verdiend
Ik heb nog vet veel.hapjes in de koelkast. Kom maar langsquote:
Maar geen stapjes, zeker?quote:
*is onderwegquote:Op zondag 23 juni 2024 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog vet veel.hapjes in de koelkast. Kom maar langs
Nou ja, sowieso niet naar kantoorquote:Op zondag 23 juni 2024 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom geen slippers dragen, dan zijn je voeten toch een beetje semi-bloot.
Ik REN nu die kant op.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog vet veel.hapjes in de koelkast. Kom maar langs
Misschien als ze je heel leuk vinden dat ze allemaal om je heen komen wonen.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso niet naar kantoor
En misschien wel op vakantie, want dan denk ik toch: yolo, ik zie die mensen toch nooit meer terug
Ja, dat kan nietquote:Op zondag 23 juni 2024 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien als ze je heel leuk vinden dat ze allemaal om je heen komen wonen.
Dan moet je stapjes zettenquote:
Ik ben in LA geweest, deze zielige Nederlandse zon doet me niets.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:58 schreef essnhills het volgende:
Insmeerherinnering:
Vandaag is zonkracht des doods.
ben meteen voor het aankleden al gaan smeren inderdaad. straks voor ik op de fiets stap nog even opnieuw gezicht en armenquote:Op zondag 23 juni 2024 10:58 schreef essnhills het volgende:
Insmeerherinnering:
quote:Op zondag 23 juni 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben in LA geweest, deze zielige Nederlandse zon doet me niets.
*komt rood thuis van een wandeling straks*
pas je route aan, kijken of je iets spannend bij langs kan lopenquote:Op zondag 23 juni 2024 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar wandelen. Beetje saai dagje eigenlijk
Tot straksquote:
Tot zoquote:
Bedankt voor de herinnering Essiequote:Op zondag 23 juni 2024 10:58 schreef essnhills het volgende:
Insmeerherinnering:
Loop achteruitquote:Op zondag 23 juni 2024 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik las iets spannends kopenquote:Op zondag 23 juni 2024 11:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas je route aan, kijken of je iets spannend bij langs kan lopen
Ik ga een beetje eilandhoppen.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas je route aan, kijken of je iets spannend bij langs kan lopen
ook een optie idd.quote:
hoog springenquote:
Kun je wel ver genoeg springen?quote:
Geen broek aandoen, alleen een T-shirtje, lekker bengelen en zwieren.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen broek aandoen, alleen een T-shirtje, lekker bengelen en zwieren.
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen broek aandoen, alleen een T-shirtje, lekker bengelen en zwieren.
bim bam..quote:Op zondag 23 juni 2024 11:05 schreef essnhills het volgende:
In dat geval ook de bengelende delen insmeren
Ik las dit even als dat ze gepikeerd zijn dat er niemand het veld op kwam om hun ijdele ego te strelenquote:Op zondag 23 juni 2024 11:05 schreef Nizno het volgende:
grappig, Portugese coach wil actie van eufa dat er geen supporters op het veld komen voor een selfie.
Misschien dat meneer CR er zelf ook wat aan kan doen door de mensen die het lukt om bij hem te komen niet te belonen met de selfie ook echt te nemen.
Echt hèquote:Op zondag 23 juni 2024 11:05 schreef Nizno het volgende:
grappig, Portugese coach wil actie van eufa dat er geen supporters op het veld komen voor een selfie.
Misschien dat meneer CR er zelf ook wat aan kan doen door de mensen die het lukt om bij hem te komen niet te belonen met de selfie ook echt te nemen.
quote:Op zondag 23 juni 2024 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dit even als dat ze gepikeerd zijn dat er niemand het veld op kwam om hun ijdele ego te strelen
ik krijg er een gevoel bij van een F1rijder. die ook zo graag ijdel wil zijn en dan quasi verontwaardigd doet als mensen te dicht bij komen.quote:
ik vind het inderdaad een terechte reactie.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:11 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C8QAiq4Rgky/
De halve KSC als iemand aan hun eten zit
Gebakken zeesterquote:Op zondag 23 juni 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben in LA geweest, deze zielige Nederlandse zon doet me niets.
*komt rood thuis van een wandeling straks*
@Elviquote:Op zondag 23 juni 2024 11:11 schreef dud0r het volgende:
kruising zeester kreeft en kat...quote:
wrom niet en van wie niet?quote:
daar heb je toch wel publieke parkjes voor enzo waar je dan heen kan te bbqen?quote:
Terechte reactiequote:Op zondag 23 juni 2024 11:11 schreef dud0r het volgende:
Ik heb wel Amper Intelligentie.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
kruising zeester kreeft en kat...
hmm wie slingert AI even aan om te laten zien hoe dat er uit ziet?
Mag ook niet altijd zomaar he. Hier in het Rensenpark is er speciaal een veldje om te BBQ-n (dankzij mij haha en heb er één keer gezeten lol).quote:Op zondag 23 juni 2024 11:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je toch wel publieke parkjes voor enzo waar je dan heen kan te bbqen?
vind ik wel een erg hoog tokkie gehalte hebben hoor..quote:Op zondag 23 juni 2024 11:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je toch wel publieke parkjes voor enzo waar je dan heen kan te bbqen?
nodig je vrienden uit...quote:Op zondag 23 juni 2024 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
vind ik wel een erg hoog tokkie gehalte hebben hoor..
en ik ga niet zelf met een BBQ slepen naar een open grasveld om in mn eentje te BBQ'en
daarnaast is het inderdaad maar de vraag of het mag..
google leert mij dat het overal mag in de gemeente
das wel lang geleden zwabquote:Op zondag 23 juni 2024 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik keek net even terug in mijn geschiedenis. Toen ik gisteren naar de bios ging was het al tien dagen geleden dat ik de vorige keer ging.
Zie je wel. Ik heb geen probleem.
En is de turbo nu een beetje getraind, of is het een traagleers ding?quote:Op zondag 23 juni 2024 12:03 schreef McGrath het volgende:
Ik heb net 3 uur op de turbotrainer getraind, ik denk dat ik wel een probleem heb
hoe staat het met je toelating voor je opleiding>quote:Op zondag 23 juni 2024 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ga vandaag, morgen, overmorgen en woensdag.
Ik zit mobiel dus even geen zin om het aapje te zoeken, maar denk dat je mijn punt wel snaptquote:Op zondag 23 juni 2024 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En is de turbo nu een beetje getraind, of is het een traagleers ding?
Even de balans herstellenquote:Op zondag 23 juni 2024 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben bezig met het laatste vak.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe staat het met je toelating voor je opleiding>
Neequote:Op zondag 23 juni 2024 12:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ga je weer een witte puntmuts opzetten?
Au....quote:Op zondag 23 juni 2024 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb gisteren de laatste traptrede gemist. Dat begin ik nu te voelen
quote:Op zondag 23 juni 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb hoofdpijn, dat is een probleem. Of een signaal dat ik van m'n luie reet moet komen.
Mietjes. Sporten zul je!quote:Op zondag 23 juni 2024 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb hoofdpijn.
Straks maar lekker bankhangen.
heb je hem weer gevonden?quote:Op zondag 23 juni 2024 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Als ik jou was zou ik dat even compenseren door deze week een keer of twee extra te gaanquote:Op zondag 23 juni 2024 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik keek net even terug in mijn geschiedenis. Toen ik gisteren naar de bios ging was het al tien dagen geleden dat ik de vorige keer ging.
Oke oke gelukkig maarquote:Op zondag 23 juni 2024 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn nou dingen die ik niet echt misquote:Op zondag 23 juni 2024 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Voor jezelf?quote:
Mocht je zomaar uitslapen van de draken?quote:Op zondag 23 juni 2024 12:24 schreef Goitske het volgende:
Ik ben net een uur mn bed uit. Heb een sportlegging aan maar geloof dat het ook het maximale is wat met sport te maken heeft vandaag
Hallo meneer krokettoquote:
Jeetje gaat het wel goed!?quote:Op zondag 23 juni 2024 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
solliciteren is dan ook gewoon kutquote:Op zondag 23 juni 2024 12:41 schreef Elvi het volgende:
Ik ga vandaag mn cv bijwerken en ik heb er zo geen zin in om weer te moeten solliciteren
Bollo stond om kwart voor 7 naast mijn bed dat hij hoofdpijn had en of hij paracetamol mocht dus gegeven, ben weer in bed gaan liggen en was weer vertrokkenquote:
Maar solliciteren is hartstikke leuk! Kan je eindelijk gaan doen waar je je hele leven al van droomt! Full-time!quote:Op zondag 23 juni 2024 12:41 schreef Elvi het volgende:
Ik ga vandaag mn cv bijwerken en ik heb er zo geen zin in om weer te moeten solliciteren
hopelijk is die niet de keuken in gesliddertquote:Op zondag 23 juni 2024 12:42 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/309357/(...)r-voet-glibbert.html
een voet is geen traptrede @:bitterbal ..
Nietquote:Op zondag 23 juni 2024 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ga niet echt in een smurfenpak zitten
quote:Op zondag 23 juni 2024 12:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgende keer steek ik je met mn vork neer
VIESDIKquote:
Gewoon uitkering trekkenquote:Op zondag 23 juni 2024 12:41 schreef Elvi het volgende:
En dat allemaal door een schattig spinnetje.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bollo stond om kwart voor 7 naast mijn bed dat hij hoofdpijn had en of hij paracetamol mocht dus gegeven, ben weer in bed gaan liggen en was weer vertrokken
Heb gisterenavond 10 minuten er over gedaan om binnen te komen aangezien er een mega spin bij mn voordeur zat ter hoogte van het slot. En toen hij bewoog heb ik nog net niet staan gillen. De andere 3 deuren kon ik niet in dus moest door de voordeur
quote:
Neuh ik pak vanmiddag nog wel een ijsje in de dierentuinquote:Op zondag 23 juni 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op m'n ijsje.
Ik op 5329quote:Op zondag 23 juni 2024 12:53 schreef Haags het volgende:
Ik zit op bijna 11.000 stapjes. Dat is voor een zondag wel prima hoor.
quote:Op zondag 23 juni 2024 12:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo wandelen met Vlinder door de Oisterwijkse Bossen en Vennen.
En choco bij ons favo tentje
Snap het wel, blauwe schmink is ook niet zo goedkoopquote:Op zondag 23 juni 2024 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ga niet echt in een smurfenpak zitten
Doe je dan baantjes echt?quote:Op zondag 23 juni 2024 12:56 schreef mschol het volgende:
ik wacht op postnl, daarna misschien even zwemmen..
En dan een patatje eten ?quote:Op zondag 23 juni 2024 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wel beetje zwemmen, maar niet echt baantjes trekken
das ook flauwquote:Op zondag 23 juni 2024 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal wel, al hadden ze in nieuwe zwembad geen patat alleen snacks
In je winterjas?quote:Op zondag 23 juni 2024 12:53 schreef Haags het volgende:
Ik zit op bijna 11.000 stapjes. Dat is voor een zondag wel prima hoor.
dat is raar, Frituur hebben ze al staanquote:Op zondag 23 juni 2024 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik maak het mooier: wel frikandellen, kroketten, bitterballen enzo maar geen patat of friet
correct..quote:Op zondag 23 juni 2024 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is raar, Frituur hebben ze al staan
nee, ben echt een slang, hoor maar:quote:
hnmmmmquote:Op zondag 23 juni 2024 13:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ben echt een slang, hoor maar:
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
klinkt meer als een leeglopende balquote:Op zondag 23 juni 2024 13:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ben echt een slang, hoor maar:
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
echt he, patat is echt zo'n ding waar heel veel restaurants een gigantische winstmarge op hebbenquote:Op zondag 23 juni 2024 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is raar, Frituur hebben ze al staan
Meestal hoor je niks meer, of ze moeten een vacature openzetten "voor de vorm" terwijl de baan al is vergeven aan 1 of ander ver familielid, of na 6 rondes ben je het nét niet geworden want er was iemand die nét meer ervaring had op haar 19de met een minimum jeugdloonquote:
I have no dream job, I do not dream of labour.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar solliciteren is hartstikke leuk! Kan je eindelijk gaan doen waar je je hele leven al van droomt! Full-time! [ afbeelding ]
Ik leef nog liever van mijn spaargeld dan dat ik ooit nog de website van het UWV bezoek.quote:
Flammküchen met kip en groentenquote:
Johquote:Op zondag 23 juni 2024 13:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
I have no dream job, I do not dream of labour.
[..]
Zin een broodje met gebakken ei. Eerst nog van het strand naar huis maar ik lig zo lekker.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:28 schreef mschol het volgende:
geen idee wat ik ga lunchen..
ik blijft wachten op postnl
ei heb ik niet in huisquote:Op zondag 23 juni 2024 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zin een broodje met gebakken ei. Eerst nog van het strand naar huis maar ik lig zo lekker.
De wolken doen hun best om de zonkracht des doods tegen te houdenquote:Op zondag 23 juni 2024 13:29 schreef LTVDK het volgende:
De zon begint hier alweer achter de wolken te verdwijnen
Rebel!quote:Op zondag 23 juni 2024 13:36 schreef McGrath het volgende:
Ik voel me heel badass, mijn horloge schreeuwt weer dat ik moet bewegen, dus ik ga een dutje doen
dat had ik gisterquote:Op zondag 23 juni 2024 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zin een broodje met gebakken ei. Eerst nog van het strand naar huis maar ik lig zo lekker.
Ik heb niet gesmeerd net met lopenquote:Op zondag 23 juni 2024 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
De wolken doen hun best om de zonkracht des doods tegen te houden
jammerquote:Op zondag 23 juni 2024 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook en toch was ik verbrandquote:Op zondag 23 juni 2024 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom? moet je dit van essie zeggen?quote:
Vertel het hem balliequote:
quote:
Ja dat ze hun best doen betekent niet dat het ook helemaal luktquote:Op zondag 23 juni 2024 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook en toch was ik verbrand
Ja echt he. Ik had gister al gewaarschuwdquote:
quote:
quote:
Sommige mensen snappen gewoon direct dat het verstandig is om je in te smeren als je uren in de felle zon gaat lopen met hoge zonkrachtquote:
quote:
Zo lang was ik niet buiten vandaag hoorquote:Op zondag 23 juni 2024 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Omdat je zo lang vaak buiten bent
Ja als ik 3 uur ga lopen in hartje zomer doe ik het wel, nu een rondje van nog geen 1,5 uur had ik er geen zin inquote:Op zondag 23 juni 2024 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen gewoon direct dat het verstandig is om je in te smeren als je uren in de felle zon gaat lopen met hoge zonkracht
@4EverBlackEyed is eieren aan het bakken bij jou?quote:Op zondag 23 juni 2024 13:40 schreef Goitske het volgende:
Hmm er staat nu eentje van 150 hoog eieren te bakken. Ga bijna denken dat hij een lintworm heeft
Ben maar een half uurtje weg geweestquote:Op zondag 23 juni 2024 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen gewoon direct dat het verstandig is om je in te smeren als je uren in de felle zon gaat lopen met hoge zonkracht
Johquote:Op zondag 23 juni 2024 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de zonkracht is vandaag juist erg hoog.quote:Op zondag 23 juni 2024 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik 3 uur ga lopen in hartje zomer doe ik het wel, nu een rondje van nog geen 1,5 uur had ik er geen zin in
Ik verbrand al binnen een paar minutenquote:
Die is tijdens mijn rondje maar net boven de 5 uitgekomen op het laatste stukjequote:Op zondag 23 juni 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de zonkracht is vandaag juist erg hoog.
Hoe snel je verbrandt heeft meer te maken met zonkracht dan met hoe heet het is buiten
Al gaat dat vaak wel samen natuurlijk.
gelukkig is niet iedereen zoals jijquote:Op zondag 23 juni 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik verbrand al binnen een paar minuten
Ik ben in San Francisco in m'n gezicht licht verbrand terwijl ik me had ingesmeerd en terwijl ik 3 laagjes aan had omdat hele frisse windquote:Op zondag 23 juni 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de zonkracht is vandaag juist erg hoog.
Hoe snel je verbrandt heeft meer te maken met zonkracht dan met hoe heet het is buiten
Al gaat dat vaak wel samen natuurlijk.
Helaas niet. Ik heb gewoon niks gekregenquote:Op zondag 23 juni 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed is eieren aan het bakken bij jou?
5 is ook al best hoogquote:Op zondag 23 juni 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is tijdens mijn rondje maar net boven de 5 uitgekomen op het laatste stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 23 juni 2024 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
5 is ook al best hoogDenk dat je eerder naar de 9001 toe gaat hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja dat bedoel ik!quote:Op zondag 23 juni 2024 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben in San Francisco in m'n gezicht licht verbrand terwijl ik me had ingesmeerd en terwijl ik 3 laagjes aan had omdat hele frisse wind
Schandaligquote:Op zondag 23 juni 2024 13:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb gewoon niks gekregen
Oeh rendangquote:
Wij zijn daar tijdens corona geweest wat een rust zonder die lading touristen. Helaas toen de kinderen nog kleiner dus niet alle molens gezienquote:Op zondag 23 juni 2024 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. 18 grondzeilers en één wipmolen
Net op tijd weer wakker voor de F1quote:Op zondag 23 juni 2024 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Hoofdpijn is vermoeidheidshoofdpijn, weten we dat ook weer. Was een heerlijke powernap
Spanjequote:
Hoofdpijn is voor vrouwen toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Hoofdpijn was wel weg met m'n ogen dicht, dat mis ik nu
Je kunt ook seksen zonder doel tot vermedigvuldiging.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smoesje als ze geen zin hebben om te paren.
Is bij jou zo te zien mislukt.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt ook seksen zonder doel tot vermedigvuldiging.
quote:Op zondag 23 juni 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:4EverBlackEyed is eieren aan het bakken bij jou?
Gebruik ik juist om te paren. Zo van; "laat me eens wat anders voelen gvd"quote:Op zondag 23 juni 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smoesje als ze geen zin hebben om te paren.
Zal het doorgevenquote:
Dank je. Uitroeien die bendequote:
Dat je wijze woorden hebt en deelt vind ik heel mooi, US, maar op een zondag? Dat gaat te verquote:Op zondag 23 juni 2024 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Niet alleen maar voor jezelf zorgen maar juist een ander levend wezen op plekje een zetten is toch wel een stuk noodzakelijke groei in het leven.
Hier ben ik het mee eensquote:Op zondag 23 juni 2024 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Niet alleen maar voor jezelf zorgen maar juist een ander levend wezen op plekje een zetten is toch wel een stuk noodzakelijke groei in het leven.
nouquote:Op zondag 23 juni 2024 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |