Klopt, maar je mag van de Oekraïners verwachten dat ze zorgzamer omgaan met de mannen waar ze dat offer van vragen. En van ons - als in "het westen" - mag je verwachten dat we hen van wapens voorzien waarmee ze Russen kunnen ombrengen, terwijl er zo min mogelijk risico met Oekraïnse levens genomen hoef te worden.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:47 schreef ExTec het volgende:
Het is dom gelul ronde 8000.
Je land verdedigen is geen vrijblijvende aangelegenheid, klaar.
Het is geen gegeven dat ze dat niet doen. Daarbij geld: als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:02 schreef spicymchaggis het volgende:
Klopt, maar je mag van de Oekraïners verwachten dat ze zorgzamer omgaan met de mannen waar ze dat offer van vragen.
Levens opofferen is precies wat er gebeurd.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:41 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
En daarom is het van essentieel belang dat Oekraïne van wapens voorzien wordt waarmee ze Russen massaal en van een afstand om het leven kunnen brengen. Niet-Russische levens zijn te kostbaar om te offeren in een strijd tegen het Russische wegwerpvolk.
Veel mensen hebben ondertussen de overtuiging dat de wereld overbevolkt is. Er zal weinig bezwaar zijn tegen vrijwilligers die zich aanmelden om te sterven.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou nou nou dit gaat wel weer heel ver.
Dat is nu eenmaal een offer wat gegeven moet worden, om het land te verdedigen tegen de inval van een kwaadaardig regime.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Levens opofferen is precies wat er gebeurd.
Hoe wil je je overgeven aan een drone? Een drone kan je niet gevangen nemen. In de meeste gevallen is het niet heel zinvol om je proberen over te geven aan vliegende legereenheden.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:32 schreef polderturk het volgende:
Is dit een oorlogsmisdaad?
Hij geeft zich over maar wordt toch opgeblazen.
[ x ]
Dit vroeg Wierd Duk zich ook al af.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:32 schreef polderturk het volgende:
Is dit een oorlogsmisdaad?
Hij geeft zich over maar wordt toch opgeblazen.
[ x ]
Zegt ie vanachter zijn computer.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal een offer wat gegeven moet worden, om het land te verdedigen tegen de inval van een kwaadaardig regime.
En soms is het nodig om dat offer voor een ander land te geven als de nood hoog en onze manier van leven onder druk komt te staan. Gelukkig hebben we daar wel beroepsmilitairen voor.
Dat filmpje en artikel gaat over Oekraïners die opgeofferd worden.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:00 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er kunnen niet genoeg Russische levens opgeofferd worden. Hoe meer Russen om het leven gebracht worden des te beter.
Ik zeg het ook vanachter mijn computer. Ik ben blij dat mijn land niet aangevallen wordt en ik niet hoef te vechten. Het is heel erg voor de Oekraïners dat zij dit wel moeten. Maar dit is de zoveelste keer dat jij weer zit je janken op hoe stom Oekraïne is, ipv je te richten op die vuile klootzakken uit Rusland die al deze ellende veroorzaken.quote:
Je weet dat in je geliefde Rusland kritiek op de oorlog speciale militaire operatie strafbaar is en 10 jaar goelag kan opleveren?quote:
Alleen maar omdat ik fucking geluk heb in dit land geboren te zijn ja. Bonus geluk dat het ook nog is deze periode van de historie is.quote:
Op vakantie gaan in oorlogsgebiedquote:Op zondag 23 juni 2024 17:12 schreef Starhopper het volgende:
Ondertussen op De Krim krijgen Russische vakantiegangers eigen raketten op hun bakkes
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ afbeelding ]
Er is geen Oorlog daar.. is een speciale militaire operatiequote:
Maar er is toch geen oorlog?quote:
Nog even en er is weinig meer over van het Russische leger.quote:
De japanners deden banzai aanvallen, daar heb je niet veel materieel en wapens voor nodig. Destijds waren het alleen mannen die dat deden, gelukkig zijn de russen meer geëmancipeerd, die kunnen nog wel ff door.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog even en er is weinig meer over van het Russische leger.
quote:Banzai_charge
refer to Japanese human wave attacks
Lijkt me eerder andersom.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog even en er is weinig meer over van het Russische leger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |