abonnement Unibet Coolblue
pi_214014879
Paar maanden geleden is het uitgegaan met mijn ex en mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat dit nu 3 maanden geleden is en het mij in het dagelijkse leven niet veel meer bezig houd, gelukkig. Merk ik dat het mij ergens nog wel dwarszit en ik met enige regelmaat aan haar denk en dan vooral mezelf opwind om de "waarom" vraag. We hadden een vrij goede gezonde relatie, ze mocht van mij (in tegenstelling tot bij haar exen) zijn wie ze was inclusief haar onzekerheden en andere ongemakken. Was bij mij geen probleem, wilde er voor haar zijn en als er wat was stelde ik haar op d'r gemak en deed een arm om d'r heen, hoe vaak iets ook ter spraken kwam.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ze wat minder in mijn gedachten opkomt en het mij wat minder gaat doen? Ze was mijn eerste relatie en we waren behoorlijk lang vrienden voordat we besloten om in het diepe te springen. Denk dat mij dat nog steeds het meeste verdriet doet. Dat het vriendschappelijke deel ook weg is. Iemand tips?
  Spellchecker zaterdag 22 juni 2024 @ 20:48:08 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214014987
In het dagelijks leven houdt het je niet veel meer bezig, maar toch wil je tips om haar minder in je gedachten te krijgen.

Beetje tegenstrijdig.

Tip: ga nieuwe dingen ontdekken, bezig zijn.
En het moet slijten.
pi_214015035
Haaa zie je nou wel!
Was laatst een topic waarin vrouwen zeiden dat het heel normaal is dat vrouwen veel doen met een mannelijke vriend en je je daar niks van aan moet trekken.
Maar misschien was die “Oh wat een opluchting” de afknapper want dat is niet mannelijk.
Misschien had ze gehoopt op meer vuurwerk, dat je in de regen een vuistgevecht was aangegaan met die vriend van haar.
Vakman pur sang
  zaterdag 22 juni 2024 @ 21:30:27 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_214015595
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 20:48 schreef maily het volgende:
In het dagelijks leven houdt het je niet veel meer bezig, maar toch wil je tips om haar minder in je gedachten te krijgen.

Beetje tegenstrijdig.

En het moet slijten.
Dit ja.

En ik snap ook niet zo goed waarom je je afvraagt ''waarom'' het is gebeurd. Is vrij duidelijk volgens mij, ze wilde die vriend van haar gewoon; anders heeft ze daar enkele dagen later niet meteen een relatie mee he. Misschien was ze wel op zoek naar een excuus om weg te gaan, zodat ze de schuld bij jou kon leggen in haar hoofd.

Succes met de verwerking.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 22 juni 2024 @ 21:33:21 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_214015626
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 20:38 schreef MCMXC het volgende:
Voor 't einde van de week was ze in een relatie met hem.
ze geeft helemaal niets om jou dus waarom zou je enige vorm van aandacht aan haar besteden, ze is gewoon 'n sletje, sletjes kunnen wel veel aandacht eisen maar dat hoort bij 't slet zijn, sletten willen altijd aandacht, wees je daar bewust van, dan komt 't wel goed
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_214015800
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Haaa zie je nou wel!
Was laatst een topic waarin vrouwen zeiden dat het heel normaal is dat vrouwen veel doen met een mannelijke vriend en je je daar niks van aan moet trekken.
Maar misschien was die “Oh wat een opluchting” de afknapper want dat is niet mannelijk.
Misschien had ze gehoopt op meer vuurwerk, dat je in de regen een vuistgevecht was aangegaan met die vriend van haar.
pi_214015813
Je zinnen verzetten, excelleren in iets productiefs. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_214016026
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 21:47 schreef ReplaR het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
😂
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
  zaterdag 22 juni 2024 @ 22:18:15 #9
396386 sturmpie
for night & nature
pi_214016140
quote:
16s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Je zinnen verzetten, excelleren in iets productiefs. _O_
dit ja, bijv. zelf frikandellen maken is 'n goede bezigheid om de zinnen te verzetten
  zaterdag 22 juni 2024 @ 22:22:31 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_214016282
Zij zocht dus een aanleiding om je te dumpen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 22 juni 2024 @ 22:50:13 #11
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214016841
Hey, weer een 'het is maar een vriend hoor'-topic waarbij de vrouw duidelijk uit is op meer, maar de man vooral aan paranoia en andere geestelijke onhebbelijkheden lijdt :')
Le Diable
  zaterdag 22 juni 2024 @ 23:25:29 #12
396386 sturmpie
for night & nature
pi_214017290
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 22:50 schreef SemperLibertas het volgende:
'het is maar een vriend hoor'-topic waarbij de vrouw duidelijk uit is op meer
ja, het is maar 'n vriend hoor, en dan gaan ze met 'n "vrienden"clubje stappen en orgies en alles er op en er aan en hij zit thuis te gamen

sletjes, je zal er maar mee opgescheept zitten, ze verkloten je leven
pi_214017477
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 22:18 schreef sturmpie het volgende:

[..]
dit ja, bijv. zelf frikandellen maken is 'n goede bezigheid om de zinnen te verzetten
Met lekker veel "saus" natuurlijk.

Èn uitjes.
pi_214017489
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 22:50 schreef SemperLibertas het volgende:
Hey, weer een 'het is maar een vriend hoor'-topic waarbij de vrouw duidelijk uit is op meer, maar de man vooral aan paranoia en andere geestelijke onhebbelijkheden lijdt :')
Hoezo paranoia? Keiharde werkelijkheid.
  zaterdag 22 juni 2024 @ 23:49:00 #15
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214017543
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 23:45 schreef YoopY het volgende:

[..]
Hoezo paranoia? Keiharde werkelijkheid.
Ja, snap ik, alleen hier vinden sommige dames het geen énkel probleem om tot diep in de nacht, beneveld en wel, met je mannelijke vrienden door te zakken en dan verwachten ze dat hun vriend helemaal ontspannen, geduldig, begripvol en barstensvol vertrouwen in haar zelfbeheersing, thuis op de bank zit.
Le Diable
pi_214017597
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 23:49 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja, snap ik, alleen hier vinden sommige dames het geen énkel probleem om tot diep in de nacht, beneveld en wel, met je mannelijke vrienden door te zakken en dan verwachten ze dat hun vriend helemaal ontspannen, geduldig, begripvol en barstensvol vertrouwen in haar zelfbeheersing, thuis op de bank zit.
Wat dat betreft moet je ook niet uitgaan wat vrouwen zeggen, je weet hoe mannen denken.
pi_214017620
quote:

[..]
Persoonlijk heb ik een bloedhekel aan dit soort "dames". Gedraag je gewoon. Punt. En anders inderdaad gewoon een punt erachter. Ieder zijn eigen leven maar niet met mij erin.
pi_214017624

[ Bericht 100% gewijzigd door YoopY op 23-06-2024 00:04:51 (Dubbel) ]
pi_214020275
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 20:48 schreef maily het volgende:

Beetje tegenstrijdig.

En het moet slijten.
Het valt ook mee hoe vaak ik er mee bezig ben. Maar soms dan komt er iets voorbij wat mij aan haar doet denken en dan blijft 't malen.
pi_214020316
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 21:33 schreef sturmpie het volgende:

[..]
ze geeft helemaal niets om jou dus waarom zou je enige vorm van aandacht aan haar besteden, ze is gewoon 'n sletje, sletjes kunnen wel veel aandacht eisen maar dat hoort bij 't slet zijn, sletten willen altijd aandacht, wees je daar bewust van, dan komt 't wel goed
Reden dat ik ergens nog aandacht aan haar besteed is omdat ondanks dat het vanuit haar kant (en vanuit mijn kant na afloop, omdat ik gelijk kreeg, wat ze niet wilde toegeven en uit m'n plaat schoot) niet netjes is verlopen en wij toch een jaren lange vriendschap hadden daarvoor die daardoor nu ook weg is. en wat ik ook nog ergens "mis" is het wakker worden met een goedemorgen appje, elkaar op de hoogte houden van je dag. Tuurlijk doe ik dat ook in mindere maten met vrienden, maar dat is toch anders.
pi_214020330
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 22:22 schreef Scorpie het volgende:
Zij zocht dus een aanleiding om je te dumpen.
Blijkbaar. Vraag mij af hoe lang de relatie nog had geduurd als ik niet die opmerking had gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 juni 2024 @ 12:18:40 #22
459912 FlippingCoin
pi_214020346
quote:

[..]
Ja die doen dat zelf ook gewoon joh.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 23 juni 2024 @ 12:31:13 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_214020462
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2024 12:16 schreef MCMXC het volgende:

[..]
Blijkbaar. Vraag mij af hoe lang de relatie nog had geduurd als ik niet die opmerking had gemaakt.
SPOILER
Probeerde het voor zichzelf goed te lullen maar ze wist zelfs ook wel hoe hypocriet haar gedrag was.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 23 juni 2024 @ 12:33:05 #24
291714 Marsenal
Heh.
pi_214020473
Het was je eerste relatie, die eindigen zelden op een leuke manier. En als je dan de pech hebt om je emotioneel te storten op een kutwijf, dan wordt het al gauw een puinhoop.

Protip: rebounden. Maak van jou misère andermans misère, en met een lege zak is het toch makkelijker rationaliseren.
-nee-
  zondag 23 juni 2024 @ 12:36:22 #25
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_214020504
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2024 00:02 schreef YoopY het volgende:

[..]
Persoonlijk heb ik een bloedhekel aan dit soort "dames". Gedraag je gewoon. Punt. En anders inderdaad gewoon een punt erachter. Ieder zijn eigen leven maar niet met mij erin.
Nou, inderdaad. Je hebt ook mannen die zo zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 23 juni 2024 @ 12:45:58 #26
506183 MCMXC
pi_214020583
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2024 12:33 schreef Marsenal het volgende:
Het was je eerste relatie, die eindigen zelden op een leuke manier. En als je dan de pech hebt om je emotioneel te storten op een kutwijf, dan wordt het al gauw een puinhoop.

Protip: rebounden. Maak van jou misère andermans misère, en met een lege zak is het toch makkelijker rationaliseren.
Ben niet iemand die houd van rebounden. Had ook de pech dat ik haar rebound was. Jammer dat iemand zich dan toch zo laat zien na jaren vriendschap. Voor't zelfde geld hadden we wél een hele leuke fijne relatie gehad. Niet dat de relatie niet fijn/leuk was, in tegendeel. Was gevuld met groene vlaggen
SPOILER
Tijdens een van onze laatste gesprekken zei ze nog (was het net een week uit)
quote:
Waarom doet het je nog zoveel? Ik heb het al achter mij gelaten en kijk naar de toekomst, wat wij hebben is echt speciaal. Als het jou nog zoveel doet waarom bericht je hem dan niet? Durf je de confrontatie niet aan?
  zondag 23 juni 2024 @ 12:57:55 #27
63204 TonyMalony
pi_214020732
Ga in no contact en werk aan jezelf! :)

Het is beter om op jezelf te focussen en haar los te laten. Zij heeft deze keuze gemaakt, als ze anders in de relatie stond en er voor wilde vechten dan waren jullie nog samen. Dan had je dit topic niet aangemaakt. Je zit nog in een 'rouwproces' en gun jezelf daar de tijd voor. Nu voelt het wellicht niet zo en voel je vooral het gemis. Echter in verloop van tijd zal je gevoel anders worden en kun je wat jij hebt meegemaakt in een ander perspectief plaatsen.

Het is oké om haar te missen, maar nog belangrijker is dat JIJ er beter uitkomt. Wees niet te streng voor jezelf, leer accepteren en besef dat het cliché dat tijd alle wonden heelt waar is.
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
  maandag 24 juni 2024 @ 09:03:23 #28
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_214030564
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2024 12:16 schreef MCMXC het volgende:

[..]
SPOILER
Niet
Die was over op het moment dat ze met die vriend ging appen
Je bent gebruikt en weggegooid
Om het in harde termen uit te drukken

Lullig maar het is niet anders

Dat er dergelijke vrouwen bestaan wil niet zeggen dat alle mannen die nu over elkaar heen vallen om maar te kunnen zeggen dat ze gelijk hebben , dat alle vrouwen zo zijn .

Ga op zoek naar iets wat je bezig kan houden
Date
Geniet
En let iT go :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 24 juni 2024 @ 11:18:31 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214031558
Gewoon eens op een rijtje zetten wat haar minpunten waren en welke dingen je in een relatie met haar nooit voor elkaar zou krijgen. En je dan verheugen op een relatie waar die minpunten niet in zitten.
  maandag 24 juni 2024 @ 19:43:41 #30
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214035385
Nieuwe vriendin zoeken.
het spookt hier
  maandag 24 juni 2024 @ 20:34:18 #31
401907 Raw85
pi_214035844
Nieuwe chimi’s wiepen, bapen, sporten, zo maar wat ideeen
  Moderator maandag 24 juni 2024 @ 20:43:12 #32
441859 crew  Lenny77
pi_214035920
Doe even normaal...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 24 juni 2024 @ 22:17:00 #33
506183 MCMXC
pi_214037692
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 11:18 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon eens op een rijtje zetten wat haar minpunten waren en welke dingen je in een relatie met haar nooit voor elkaar zou krijgen. En je dan verheugen op een relatie waar die minpunten niet in zitten.
Heb dat gedaan, meermaals. De negatives outweigh the positives. Maar dat maakt de momenten dat het wél leuk was,
SPOILER
niet opeens minder leuk.

We hebben in de 5 maanden dat we samen waren ook misschien op een hand te tellen daadwerkelijk iets ondernomen en vond dat ook wel jammer. We belde/videobelde elke dag daar in tegen.
Al denk ik dat dit ook extra druk heeft opgelegd uiteindelijk. Want als we niet bij elkaar waren dan waren we aan het videobellen in de avonden waardoor er misschien ook een idee ontstond van het niet hebben van "Alone time" of "me time" wat ook weer zorgde voor extra frictie, gevolgd door haar opmerking
quote:
Het is normaal dat je na 5 maanden niet meer zoveel met elkaar praat in een relatie
die achteraf gezien denk ik vooral voortkwam uit het feit dat wij hele avonden belde waar bij het op het laatst vrij stil was en ze vooral met die vriend aan 't chatten was voor mijn gevoel. Denk ook dat als wij niet hele avonden zouden hebben gevideobeld het misschien ook wel anders was verlopen.
  maandag 24 juni 2024 @ 22:34:45 #34
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_214038043
Gewoon andere vrouwen leren kennen.
Klaar.
  maandag 24 juni 2024 @ 22:50:11 #35
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214038333
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 22:17 schreef MCMXC het volgende:

[..]
Heb dat gedaan, meermaals. De negatives outweigh the positives. Maar dat maakt de momenten dat het wél leuk was,
SPOILER
niet opeens minder leuk.

We hebben in de 5 maanden dat we samen waren ook misschien op een hand te tellen daadwerkelijk iets ondernomen en vond dat ook wel jammer. We belde/videobelde elke dag daar in tegen.
Al denk ik dat dit ook extra druk heeft opgelegd uiteindelijk. Want als we niet bij elkaar waren dan waren we aan het videobellen in de avonden waardoor er misschien ook een idee ontstond van het niet hebben van "Alone time" of "me time" wat ook weer zorgde voor extra frictie, gevolgd door haar opmerking
[..]
die achteraf gezien denk ik vooral voortkwam uit het feit dat wij hele avonden belde waar bij het op het laatst vrij stil was en ze vooral met die vriend aan 't chatten was voor mijn gevoel. Denk ook dat als wij niet hele avonden zouden hebben gevideobeld het misschien ook wel anders was verlopen.
Je blijft krampachtig een soort van rooskleurig beeld schetsen van jouw tijd met haar terwijl het gewoon een slet is die je heeft bedrogen met een zogenaamde goede vriend. Het erge is nog dat ze je heeft lopen gaslighten waardoor je aan jezelf bent gaan twijfelen, lijkt het. Ik hoop dat je je eigenwaarde kunt terugvinden en nooit meer zo'n tyfuswijf treft, maar iemand die oprecht van je houdt en voor je gaat.
Le Diable
  maandag 24 juni 2024 @ 23:45:03 #36
235754 FireFox1
pi_214039213
En wat als het uitgaat met die gozer? Waag je dan een nieuwe poging?

Volgens mij heb je een helder verhaal geschreven waarom het nooit zal werken. Je komt wel weer een leuke dame tegen, don't worry 'bout a thing. 8-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 25 juni 2024 @ 00:15:01 #37
506183 MCMXC
pi_214039445
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2024 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
En wat als het uitgaat met die gozer? Waag je dan een nieuwe poging?

Volgens mij heb je een helder verhaal geschreven waarom het nooit zal werken. Je komt wel weer een leuke dame tegen, don't worry 'bout a thing. 8-)
Nee verwacht dat tegen de tijd dat het uitgaat met die gozer mijn leven alweer een heel stuk verder is. Ik ben en blijf mij ontwikkelen op elk vlak. En tuurlijk er zullen echt nog wel veel momenten zijn waar op ik aan haar terugdenk het was mijn eerste vriendin en meteen iemand die ik al jaren kende, maar zelfs met de inzichten die wij nu hebben van elkaar na de paar x die we elkaar hebben gesproken na het break-up gaat zoiets waarschijnlijk niets meer opleveren. Vind vooral het niet meer hebben van normale communicatie nog lastig. Dat we elkaar niet meer gewoon een berichtje doen, maar dat zal met de tijd ook wel slijten en heeft vast te maken met dat we elkaar toch jaren kende.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 00:16:26 #38
475666 DutchBlend
pi_214039457
Lekker andere dames gaan daten en je realiseren dat je ex haar karma nog wel krijgt en zich zal realiseren wat ze heeft weggegooid.
En mocht ze later weer contact zoeken omdat ze je terug wil, dan weet jij inmiddels dat er veel betere kwaliteit rondloopt en klapt ze nogmaals tegen die karma aan.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 02:31:29 #39
499478 Cause-mayhem2
pi_214039701
Zoek afleiding. Ga voldoende leuke dingen doen en op de rustige momenten gewoon iets simpels doen.

Merk je dat je eraan denkt? Maar zit je thuis, niets te doen? Ga een goede film kijken, lees een boek, doe een dom spelletje, wat dan ook. Klets even met een vriend over totaal andere zaken, ga fokken!, doe iets anders.

Zodra je jezelf betrapt op erover denken onderbreek het dan. Ga even iets doen waar je je op kan richten.
Dit soort momenten duren niet lang als je maar even eruit stapt, even je gedachten ergens anders op focust.

Het is hartstikke normaal dat je nog af en toe ermee zit. Gefeliciteerd, je hebt een gezond gevoelsleven!
Maar je kan kiezen daar niet in te blijven hangen. Ga dus wat doen wat je gedachten afleid. Na een minuut of 5 tot 10 voel je je een stuk beter.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 07:29:13 #40
475083 Lospedrosa
$
pi_214040041
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 02:31 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Zoek afleiding. Ga voldoende leuke dingen doen en op de rustige momenten gewoon iets simpels doen.

Merk je dat je eraan denkt? Maar zit je thuis, niets te doen? Ga een goede film kijken, lees een boek, doe een dom spelletje, wat dan ook. Klets even met een vriend over totaal andere zaken, ga fokken!, doe iets anders.

Zodra je jezelf betrapt op erover denken onderbreek het dan. Ga even iets doen waar je je op kan richten.
Dit soort momenten duren niet lang als je maar even eruit stapt, even je gedachten ergens anders op focust.

Het is hartstikke normaal dat je nog af en toe ermee zit. Gefeliciteerd, je hebt een gezond gevoelsleven!
Maar je kan kiezen daar niet in te blijven hangen. Ga dus wat doen wat je gedachten afleid. Na een minuut of 5 tot 10 voel je je een stuk beter.
Dat heet compleet wegdrukken. Dat is ouderwets.
Je moet de pijn versterken en echt ervaren, nachten lamzuipen, je verliezen in obscure vrouwen in de kroeg, op vakantie naar Vietnam.
Alleen zo kom je er echt overheen.
Vakman pur sang
  dinsdag 25 juni 2024 @ 13:51:59 #41
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214043027
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 02:31 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
ga fokken!
Jij wenst hem gelijk een depressie toe? :{
Le Diable
  vrijdag 28 juni 2024 @ 10:00:49 #42
495525 Stepperoller
Drammer
pi_214077305
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2024 12:11 schreef MCMXC het volgende:

[..]
Het valt ook mee hoe vaak ik er mee bezig ben. Maar soms dan komt er iets voorbij wat mij aan haar doet denken en dan blijft 't malen.
Heb je wel iets van dagbesteding? Studeer je? Werk je?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')