quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:12 schreef Faraday01 het volgende:
Ach Oier
https://sporza.be/nl/2025(...)arden~1761840166010/

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor afwijkende bloedwaarden, dan moet je het wel heel bont maken.

TausGOAT is het wel kwijt als ze gepakt wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Movistar Cepeda heb ik ook hoog staan.

Ik kan zo 3x mycroften met Lazkano en silent ban. Koffieplanter met de meest concrete aanwijzing daar voor trouwens. Scherp gezien.quote:

Linkje?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan zo 3x mycroften met Lazkano en silent ban. Koffieplanter met de meest concrete aanwijzing daar voor trouwens. Scherp gezien.

quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze week komen alle renners van RedBull te samen, Pros, Rookies én Auto Eder. Behalve Oier Lazkano. Stukje silent ban.

8 September al de eerste aanwijzingenquote:
quote:Op maandag 8 september 2025 20:18 schreef Marcoss het volgende:
Ondertussen hebben we ook het mysterie van André Oier
https://www.wielerflits.n(...)a-wil-niet-reageren/
quote:Op maandag 8 september 2025 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft veel weg van mentale problemen. Lazkano is een slimme jongen, dat is in het wielrennen altijd de grootste valkuil.
Acquadro heeft bloed aan zijn handen, Andre had lekker bij Movistar moeten blijven.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

De copium was sterk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
8 September al de eerste aanwijzingen
[..]
[..]

Movistar heeft ook al een tijdje relatief weinig geld en ze houden wel van een gokje. Die hebben afgelopen jaar Aular ook gewoon opgepikt ondanks alle verdenkingen. En ook Hessmann.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Movistar staat er in ieder geval ook niet goed op, het is natuurlijk apart dat die gestopt lijkt te zijn met whatever (gezien zijn voorjaar) op het moment van zijn overstap.

Telepathie van mijn kantquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:37 schreef de_boswachter het volgende:
Lazkano is ook al tijden van de radar. Stukje silent ban.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |