Teletekstjournalistiekquote:Op vrijdag 21 juni 2024 22:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
1-0 tegen een shockerend slecht Italië door nota bene nog een OG ook. Matig ja.
Tokkies grijpen alles aan om stompzinnig te feestenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Alsof ze gewonnen hebben hier in de arbeiderswijk. Vuurwerk, feesten, alles
Ik vind de stemming nog behoorlijk verdeeld. Je zou verwachten dat 90% voor Nederland zou stemmen.quote:
Frankrijk speelt tegen uitgeschakelde Polen. Nederland gaat die groep echt niet winnen.quote:
Voor groepswinst moeten we winnen en dan met minimaal dezelfde uitslag als Frankrijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor Groepswinst moet Nederland het beter doen tegen Oostenrijk dan dat Frankrijk het deed?
En Frankrijk mag niet meer dan een goal verschil winnen van Polen
We hebben echt niet zoveel vertrouwen in ons elftal, hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind de stemming nog behoorlijk verdeeld. Je zou verwachten dat 90% voor Nederland zou stemmen.
Hoezo? Frankrijk is favoriet voor de titel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind de stemming nog behoorlijk verdeeld. Je zou verwachten dat 90% voor Nederland zou stemmen.
Genieton vanaf mijn dakterras met uitzicht op de vinexwijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tokkies grijpen alles aan om stompzinnig te feesten
Moah je zag wel de eerste twintig minuten, beide ploegen hoog tempo. Gokken op de snelle goal. Daarna was het een bijna een salonremise.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Pierre en Rafael die liever zien dat Oranje zich naïef naar de slachtbank laat leiden
Dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Pierre en Rafael die liever zien dat Oranje zich naïef naar de slachtbank laat leiden
volkswijken > dooie vinexwijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Genieton vanaf mijn dakterras met uitzicht op de vinexwijken
Het is een kansquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Duitsland en Zwitserland moeten twee keer spelen de volgende ronde?
Laat Nederland nou ook eens een makkelijke wedstrijd hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:07 schreef polderturk het volgende:
[..]
Alsjeblieft GEEN Turkije-Nederland.
Helaas 3 lievelingetjes van Cowman.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geen Dumfries Wijnaldum en Memphis meer.
We moeten er eerst echt in gaan geloven dan komt de gekte wel los.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gohquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:09 schreef Slobeend het volgende:
Nooit meer Dumfries én Frimpong graag, liepen elkaar echt in de weg.
Haal Dumfries er maar uitquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:09 schreef Slobeend het volgende:
Frimpong durft niet veel. Die kan je alleen de diepte insturen blijkbaar maar zelf komt er niet veel uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:09 schreef Slobeend het volgende:
Wie wil je oproepen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:10 schreef Xylos het volgende:
Kunnen we Memphis aub nog naar huis sturen en een vervanger oproepen?
Wat een kneus zeg
We kunnen het alleen maar eens zijn met Shreyas.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Op zich is een gelijkspel een prima resultaat, maar als Frankrijk een keer te kloppen was, dan was het vandaag. Het leek wel alsof ze op 50% speelde, maar Nederland was te slecht om daarvan te profiteren.
Het zogenaamde lef dat Koeman wilde zien bleef volledig uit, er werd enorm veel teruggespeeld, het middenveld van Reijnders, Schouten, Simons en later Veerman grossierde in balverlies. Zo ongelofelijk veel slordige passes over korte afstanden zorgde ervoor dat de voorhoede eigenlijk niet werd bereikt.
De voorhoede zelf die wederom zwaar teleurstelde, Frimpong zou zogenaamd snel zijn, maar het was vandaag één en al traagheid, hij vertraagde het spel voortdurend met slechte aannames, slecht timen, slechte loopacties en dit deed Depay allemaal eigenlijk nog slechter.
De verdediging was met Van Dijk, Aké, De Vrij en Dumfries wel vrij aardig, al was Dumfries in aanvallend opzicht wel vrij kansloos.
Je speelt wel tegen 2 beren he. Frankrijk is niet de minstequote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:10 schreef Xylos het volgende:
Kunnen we Memphis aub nog naar huis sturen en een vervanger oproepen?
Wat een kneus zeg
Heeft geen bal goed geraakt johquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Je speelt wel tegen 2 beren he. Frankrijk is niet de minste
moet hij ook weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:08 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Helaas 3 lievelingetjes van Cowman.
Nou dat. Sowieso raar dat je in babezit tegenstander in een 532 gaat lopen met Dumfries inschuivend. Terwijl je een prima inverted fullback op de bank hebt zitten in de vorm van Geertruida. Die daar beter in is dan Dumfries.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:09 schreef Slobeend het volgende:
Zijn speciaal voor Oranje om 11u pas begonnenquote:
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frimpong durft niet veel. Die kan je alleen de diepte insturen blijkbaar maar zelf komt er niet veel uit.
De poule van Belgie komt als Belgie morgen wint en de laatste wedstrijden allebei gelijk worden iedereen op 4.quote:
Dit is inderdaad de pijnlijke conclusie van vandaag. We kunnen rustig constateren dat we op het middenveld en voorin eigenlijk geen enkele speler hebben van wereldklasse, zoals vroeger met Overmars, Bergkamp, Davids, Cocu, Sneijder, Van der Vaart, Robben, Van Persie, etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:11 schreef Blik het volgende:
Snap het gehaat op Depay niet zo, we hebben nauwelijks echt goede alternatieven.
Dat is geen excuus als je elke bal die je krijgt naar de verkeerde kleur speeltquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Je speelt wel tegen 2 beren he. Frankrijk is niet de minste
Na Spanje, Nederland meeste kans om kampioen te worden.quote:
Het verschil is dat Frankrijk veel beter kan maar Nederland niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef Electric_Eye het volgende:
Als dit Frankrijk een titelfavoriet is, dan is Nederland het ook.
Nederland tegen Turkije,quote:
Ja 1e helft was echt heel slecht.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus als je elke bal die je krijgt naar de verkeerde kleur speelt
Slecht over nagedacht dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef Middelpunt het volgende:
Voor de achtste finales maakt het niet zoveel uit of je 1e of 2e wordt. Je treft namelijk in beide gevallen een nummer 2.
Komt ook omdat we 2 wedstrijden hebben gespeeld, dan heb je ook meer kans om door te gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na Spanje, Nederland meeste kans om kampioen te worden.
Heb je effectief dus niets aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Het onterecht afgekeurde doelpunt kwam wel mede tot stand door Memphis
Frankrijk gewonnen door een eigen goal en gelijk gespeeld door een afgekeurd doelpunt van de tegenstander.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef Electric_Eye het volgende:
Ja maar Frankrijk heeft ook 2 wedstrijden gespeeld en toch staan we boven hun. Waarom?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt ook omdat we 2 wedstrijden hebben gespeeld, dan heb je ook meer kans om door te gaan.
Denk dat komt door dat wij nu eerste staan in de poule?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar Frankrijk heeft ook 2 wedstrijden gespeeld en toch staan we boven hun. Waarom?
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Oké je hebt gelijk, man van de wedstrijdquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Meer gescoord lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar Frankrijk heeft ook 2 wedstrijden gespeeld en toch staan we boven hun. Waarom?
Oh? Ik heb het in 2 wedstrijden nog niet gezien dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verschil is dat Frankrijk veel beter kan maar Nederland niet.
Op zich terecht afgekeurd, maar waarom moest het zo achterlijk lang duren. Dit moet binnen 20 seconden bepaald kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:18 schreef Wotte het volgende:
Vind die goal van Nederland inderdaad een hele lastige situatie. Snap opzich wel dat ze 'm afkeuren.
Gewoon terecht. Staat zo’n beetje naast de keeper.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:18 schreef Wotte het volgende:
Vind die goal van Nederland inderdaad een hele lastige situatie. Snap opzich wel dat ze 'm afkeuren.
Koeman zegt nu ook: Als het zolang duurt moet het gewoon goal zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op zich terecht afgekeurd, maar waarom moest het zo achterlijk lang duren. Dit moet binnen 20 seconden bepaald kunnen worden.
Neequote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef Electric_Eye het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nederland tegen Turkije,. Dan zou ik wel even in Roffa willen zitten. Kijken hoe dat verloopt,
![]()
.
Zo kun je alles dood discussiëren, ik wil helemaal niet zeggen dat Memphis goed speelde. Maar bij de 2 gevaarlijkste momenten van Nederland vandaag speelde Memphis een rol in de aanval. En ik heb niet het geloof dat Malen beter is, en dus is er geen alternatiefquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef Electric_Eye het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:18 schreef Wotte het volgende:
quote:The letter of the law deems a player to be “interfering with play” in four ways:
• preventing an opponent from being able to play the ball by clearly obstructing the opponent’s line of vision
• challenging an opponent for the ball
• clearly attempting to play a ball which is close when this action impacts on an opponent
• making an obvious action which clearly impacts on the ability of an opponent to play the ball
Dumfries was not blocking Maignan’s vision. Nor, did it seem, was he trying to play the ball. The question is whether Dumfries prevented the France goalkeeper playing the ball before it whizzed past him into the net. He had barely got to his feet as the ball went by.
Koeman wilde nota bene nog dat de scheidsrechter óók nog eens naar de kant ging om te kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op zich terecht afgekeurd, maar waarom moest het zo achterlijk lang duren. Dit moet binnen 20 seconden bepaald kunnen worden.
Maar gaat het daarom of hij daar staat of dat hij de keeper hindert? Ik ken die regel niet, maar de keeper had geen last van Dumfries die daar stond..quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon terecht. Staat zo’n beetje naast de keeper.
Valt van beide kanten wel wat te zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zirkzeequote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Zo kun je alles dood discussiëren, ik wil helemaal niet zeggen dat Memphis goed speelde. Maar bij de 2 gevaarlijkste momenten van Nederland vandaag speelde Memphis een rol in de aanval. En ik heb niet het geloof dat Malen beter is, en dus is er geen alternatief
Is terecht ... hij staat niet in het zicht van de keeper en raakt de bal niet ... VAR fail ...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koeman zegt nu ook: Als het zolang duurt moet het gewoon goal zijn
Australië, bijzonder. En NETquote:
Verre van, maar wie dan? Malen erin en hem dan tot de grond toe afbranden de volgende wedstrijd en ook naar huis sturen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:17 schreef Xylos het volgende:
[..]
[..]
Oké je hebt gelijk, man van de wedstrijd
Onder van Gaal of Hiddink denk ik wel. Koemand is gewoon een slechte coach.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verschil is dat Frankrijk veel beter kan maar Nederland niet.
Bij zoveel twijfel (en gezien de enorme tijd dat de VAR ervoor deed), had dat toch ook wel gekund? Maar dan wel vrij snel zodat het net zo lang duurt als nu..quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Koeman wilde nota bene nog dat de scheidsrechter óók nog eens naar de kant ging om te kijken![]()
Doe dan geen VAR.
De eerste twee wedstrijden van zowel Nederland als Frankrijk wijzen dat vooralsnog niet echt uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:20 schreef PSVCL het volgende:
Frankrijk is beter, zeker straks met Mbappe
[..]
Duitsland en Spanje zijn de enige ploegen die overtuigd hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk is ‘topfavoriet’ voor de titel. En ik denken dat Engeland zo overhyped was.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar gaat het daarom of hij daar staat of dat hij de keeper hindert? Ik ken die regel niet, maar de keeper had geen last van Dumfries die daar stond..
Dit is de regel.quote:• een speler die komende vanuit, of staande in, een buitenspelpositie, in de weg loopt van een tegenstander
en daarmee de tegenstander beïnvloedt in zijn beweging naar de bal, is strafbaar als het invloed heeft op de mogelijkheid van de tegenstander om de bal te spelen of daartoe een poging te doen; als de speler in de weg loopt van een tegenstander en de voortgang van deze tegenstander belet (bijv. de tegenstander blokkeert), dan moet de overtreding in overeenstemming met Regel 12 worden bestraft;
Exact. Die lacht om deze Franse verdedigersquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Brobbeast binnen de lijnen komt loopt het de tegenstander dun langs de benen
Spanje scoort niet eens zelf tegen Italiequote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Duitsland en Spanje zijn de enige ploegen die overtuigd hebben
Nog geen wedstrijd gespeeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:21 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Heeft hij al wat laten zien in Oranje?
Akkoordquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Duitsland en Spanje zijn de enige ploegen die overtuigd hebben
Dat is ook waar.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spanje scoort niet eens zelf tegen Italie
Had de keeper anders gereageerd als Dumfries daar niet stond?quote:
Grens vlagt he? Dan is het dus afkeuren tenzij.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij zoveel twijfel (en gezien de enorme tijd dat de VAR ervoor deed), had dat toch ook wel gekund? Maar dan wel vrij snel zodat het net zo lang duurt als nu..
RIP Haagse pleinen.quote:
Een excuusduik waarbij hij ver van de bal zou zijn geblevenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Had de keeper anders gereageerd als Dumfries daar niet stond?
Je ziet de keeper niet duikt. En aangezien hinderen in het doen van een poging al strafbaar is…quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Had de keeper anders gereageerd als Dumfries daar niet stond?
Computerprogramma geschreven voor internationaal gezelschap....quote:
Maar als je een VAR hebt moet de VAR gewoon beslissen en die beslissing doorgeven aan de scheids. Eerst een VAR laten kijken en dan óók nog de scheids zelf naar de kant halen is precies waarom de VAR in voetbal zo kut en traag is.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij zoveel twijfel (en gezien de enorme tijd dat de VAR ervoor deed), had dat toch ook wel gekund? Maar dan wel vrij snel zodat het net zo lang duurt als nu..
Vind het dan alsnog wel discutabel natuurlijk. Denk dat je 'm dan beter kan afkeuren. Gevoelsmatig neig ik daar wel naar.quote:
Dus Memphis maar laten schutteren ?quote:
Zei je dat ook bij zijn 45 doelpunten die hij in Oranje heeft gemaakt. Hij maakte uiteindelijk wel schot op goal waarna Simons inschoot...quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef Document1 het volgende:
Depay alsjeblieft nooit meer in oranje.
Dat is wel een vrij bijzondere mening, als het zo lang duurt moet je de beslissing op het veld volgen en dat was afkeuren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Koeman zegt nu ook: Als het zolang duurt moet het gewoon goal zijn
Hiddink haalde het EK niet eensquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onder van Gaal of Hiddink denk ik wel. Koemand is gewoon een slechte coach.
Scheidsrechter blijft natuurlijk eindverantwoordelijk. Ik moet je zeggen dat ik ook geen sport ken waar dat niet zo is. (Behoudens écht feitelijke situaties)quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je een VAR hebt moet de VAR gewoon beslissen en die beslissing doorgeven aan de scheids. Eerst een VAR laten kijken en dan óók nog de scheids zelf naar de kant halen is precies waarom de VAR in voetbal zo kut en traag is.
Het is iig duidelijker als de keeper duikt maar Dumfries staat in de weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het dan alsnog wel discutabel natuurlijk. Denk dat je 'm dan beter kan afkeuren. Gevoelsmatig neig ik daar wel naar.
Malen heeft goede dingen laten zien, dus die staat hoger in pikorde...quote:
Italië is al jaren geen topland meerquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:26 schreef KingRoland het volgende:
Alleen italie is nog slechter dan frankrijk
Van de toplanden dan
Doe jij het, je mag best ontsporen hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:17 schreef trein2000 het volgende:
Zullen we depay gewoon op de trein terug zetten. Waardeloos.
Cursusje mediatraining net afgerond.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:27 schreef heywoodu het volgende:
Zit er een robot in de plaats van Simons?
Hockey, volgens mij. In elk geval in sommige situaties, waarbij gewoon doorgegeven wordt (en dat krijgen wij dan ook gewoon te horen) wat de beslissing is.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Scheidsrechter blijft natuurlijk eindverantwoordelijk. Ik moet je zeggen dat ik ook geen sport ken waar dat niet zo is. (Behoudens écht feitelijke situaties)
Ik kijk liever naar een drie uur durende uitzending van Zomergasten met ome Lowie "de totale mens" van Gaal die zichzelf interviewt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Interview met Simons zal niet worden uitgezonden bij Zomergasten.
Daarom Brobbeastquote:
Met de beste spelers ter wereldquote:
Zeker niet. Ik kan je zo een paar voorbeelden geven van waar de scheidsrechter de beslissing van de videoscheids overrulet in het hockey. Zónder zelf te kijken overigens. Daar vind ik ook wel wat van.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hockey, volgens mij. In elk geval in sommige situaties, waarbij gewoon doorgegeven wordt (en dat krijgen wij dan ook gewoon te horen) wat de beslissing is.
Hinderen in het doen van een poging. Ik denk het wel. Als hij daar niet staat duikt die keeper naar de bal.quote:
Brobbey goed hè.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom Brobbeast
Maar zelfs op zijn interviews zijn er users die hem haten. (Usual suspects uit zuid-holland, raad maar welke stad)
Waarom deed de keeper niet eens een pogingquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hinderen in het doen van een poging. Ik denk het wel. Als hij daar niet staat duikt die keeper naar de bal.
Ik zou ragequitten zoals @ChevyCapricequote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:30 schreef GGMM het volgende:
Hij hindert gewoon de keeper
Waarom is het voor veel mensen zo lastig om je verlies te nemen
Kijk, iemand die het begrijpt, Dumfries heeft geen enkele invloed op de keeper, gewoon geldig doelpunt!quote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Wordt druk gemod hier. Nergens voor nodig.
Als de keeper nu duikt en Dumfries staat in de weg dan is het duidelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:31 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Kijk, iemand die het begrijpt, Dumfries heeft geen enkele invloed op de keeper, gewoon geldig doelpunt!
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Wordt druk gemod hier. Nergens voor nodig.
Of je kijkt met je ogen open volgende keer.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:30 schreef GGMM het volgende:
Hij hindert gewoon de keeper
Waarom is het voor veel mensen zo lastig om je verlies te nemen
Moet wel een keer een kapseltje nemen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:30 schreef Coco het volgende:
Ik vind Verbruggen wel een verademing bij de interviews.
Omdat het buitenspel van Wamberto-achtinge proporties was.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom deed de keeper niet eens een pogingOmdat ie bang was dat hij een blauwe plek zou oplopen door Dumfries?
Het zit je nogal dwars merk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:32 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Of je kijkt met je ogen open volgende keer.
Dat had je in 2005 natuurlijk ook over Griekenland kunnen zeggen.quote:
Hij kon niet duiken. Zijn houding, positie van de voeten, maakte dat onmogelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de keeper nu duikt en Dumfries staat in de weg dan is het duidelijk.
Dat lijkt me niet de reden dat de keeper niks doet, die was net weer opgestaan na z’n vorige actiequote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het buitenspel van Wamberto-achtinge proporties was.
Kante was gewoon echt goed.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Wel grappig dat Frankrijk als favoriet deze wedstrijd toch alsnog de motm krijgt zonder dat ze weten te winnen
Verbruggen eerder motm vanwege zijn redding met zijn been maar goed, de uefa heeft wat nauwere banden met frankrijk
Eyong Tarka Enohquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat dit de beste verdedigende middenvelder aller tijden is.
Akkoordquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:36 schreef TLC het volgende:
Met Mbappe erbij had Oranje het niet op 0-0 gehouden, het was niet goed maar ook niet slecht derhalve blij met een punt
Voor het dwarsbomen van de irritante Portugezen verdienen zij eeuwig respect als toplandquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat had je in 2005 natuurlijk ook over Griekenland kunnen zeggen.
HOUD AJAX HIERBUITEN JA!11!1quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het buitenspel van Wamberto-achtinge proporties was.
Erg he. Ongelijk hebben, iedereen die ook maar een greintje verstand van voetbal heeft, ziet dat we hier genaaid zijn. Daar heb ik geen pilletje voor nodig, gewoon gezond verstand. Die Taylor en zijn VAR hebben gewoon gefaald hier, absoluut geen hinderlijk buitenspel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zit je nogal dwars merk ik
Misschien wordt het tijd voor je pilletje
Wij winnen zelden van Frankrijk maar vaak van Brazilië. Toch apartquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat zonder kante frankrijk dit ook niet had verloren Nederland kennende
NL wint altijd van Brazilië op het EK.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij winnen zelden van Frankrijk maar vaak van Brazilië. Toch apart
Tenzij Edje de Goeij in de goal stondquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sterker nog, we verloren nog nooit van Frankrijk op een eindtoernooi.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij niet vlagt gaat de VAR hem ook niet omdraaien dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:37 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Erg he. Ongelijk hebben, iedereen die ook maar een greintje verstand van voetbal heeft, ziet dat we hier genaaid zijn. Daar heb ik geen pilletje voor nodig, gewoon gezond verstand. Die Taylor en zijn VAR hebben gewoon gefaald hier, absoluut geen hinderlijk buitenspel.
Je lijkt het er behoorlijk moeilijk mee te hebben jaquote:
Volwassen teksten dit welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je lijkt het er behoorlijk moeilijk mee te hebben ja
Maar misschien als je straks 12 wordt dat dat allemaal wat verandert
De VAR werkt altijd in het voordeel van het grotere team en dus maakt de VAR het spel niet eerlijker, maar juist oneerlijker. Daarom zou de VAR het beste afgeschaft kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:37 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Erg he. Ongelijk hebben, iedereen die ook maar een greintje verstand van voetbal heeft, ziet dat we hier genaaid zijn. Daar heb ik geen pilletje voor nodig, gewoon gezond verstand. Die Taylor en zijn VAR hebben gewoon gefaald hier, absoluut geen hinderlijk buitenspel.
Laatste 7 wedstrijden 5 x van ze verloren ofzo. Tegen Argentinië verliezen we ook niet vaak.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Sterker nog, we verloren nog nooit van Frankrijk op een eindtoernooi.
1996
0-0
2000
3-2
2008
4-1
2024
0-0
Kan me nog wel wat pijnlijke nederlagen herinneren tegen de Argentijnenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laatste 7 wedstrijden 5 x van ze verloren ofzo. Tegen Argentinië verliezen we ook niet vaak.
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat teams met veel kwaliteit vaker in situaties komen dat de VAR nodig is en dat dan die beslissing vaker in hun voordeel uitvalt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VAR werkt altijd in het voordeel van het grotere team en dus maakt de VAR het spel niet eerlijker, maar juist oneerlijker. Daarom zou de VAR het beste afgeschaft kunnen worden.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:37 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Niet in reguliere speeltijdquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat pijnlijke nederlagen herinneren tegen de Argentijnen
Jij was Frank Rijkaard effe vergeten?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat dit de beste verdedigende middenvelder aller tijden is.
Ik denk ook dat zelfs als je daar scoort je niet wintquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:46 schreef Hatseflats22 het volgende:
De goal is formeel denk ik terecht afgekeurd, maar absoluut niet in de geest van het voetbal.
Een overwinning was sowieso tegen het spelbeeld in geweest.
Al met al prima resultaat.
Maar waarom zouden we meer kans hebben dan Frankrijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt ook omdat we 2 wedstrijden hebben gespeeld, dan heb je ook meer kans om door te gaan.
Je bedoelt dat Frankrijk dan zou doordrukken?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat zelfs als je daar scoort je niet wint
??quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja die speelde voor Feyenoord. Dan ziten ze in mijn dode hoek.
Pijnlijke misser dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja die speelde voor Feyenoord. Dan ziten ze in mijn dode hoek.
Wedstrijden van het Nederlands elftal zijn nooit leuk. Het is met 11 man de bus parkeren en dan hopen op een sneaky goaltje.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd was dit zeg.Louis van Gaal speelde droomvoetbal op het WK als je het met dit vergelijkt.
Dan gaat er nog een tandje bij inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Frankrijk dan zou doordrukken?
Zou kunnen idd.
Dan gaat Polen voor de eer spelen, best een kans dat ze dan juist goed voor de dag gaan komen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:50 schreef TLC het volgende:
Frankrijk speelt dinsdag tegen een ploeg die al klaar is
Weet niet of dat voor de Fransen voordelig had uitgepakt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan gaat er nog een tandje bij inderdaad.
Opzich ook niet heel vreemd dat je vanuit je kracht speelt. Hadden we deze verdedigers met de generatie van Robben maar gehad.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wedstrijden van het Nederlands elftal zijn nooit leuk. Het is met 11 man de bus parkeren en dan hopen op een sneaky goaltje.
Doordat hij op z'n tiende naar Barcelona ging als het nieuwe wonderkind was ik wel verrast te horen dat hij nog maar 21 is.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:46 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Simons heeft zo'n zielige janksmoel
Geloof je het zelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dan gaat Polen voor de eer spelen, best een kans dat ze dan juist goed voor de dag gaan komen.
Gewoon zelf winnen van Oostenrijk. Dan maakt het allemaal niet zo veel meer uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dan gaat Polen voor de eer spelen, best een kans dat ze dan juist goed voor de dag gaan komen.
Dat gezicht toen de goal net afgekeurd was en ze stonden te wachten op de beslissing van de VAR.. dat kon niet veel erger inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:46 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Simons heeft zo'n zielige janksmoel
In de meeste landen houden mensen van een beetje leuk avontuurlijk voetbal, in Nederland draait echt alles om het resultaat. Het liefst zouden we wedstrijden per post afdoen. De rest van de wereld kijkt echt met afgrijzen. Dit is echt niet leuk meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opzich ook niet heel vreemd dat je vanuit je kracht speelt. Hadden we deze verdedigers met de generatie van Robben maar gehad.
Goals met hinderlijk buitenspel zijn letterlijk altijd discutabel. Is gewoon heel erg klote als het daarop aankomt want het kan beide kanten opvallen met de VAR.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het dan alsnog wel discutabel natuurlijk. Denk dat je 'm dan beter kan afkeuren. Gevoelsmatig neig ik daar wel naar.
Wel eventueel nog voor poulewinst, al heb ik geen idee of dat qua schema veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon zelf winnen van Oostenrijk. Dan maakt het allemaal niet zo veel meer uit.
Beslissing op het veld was afkeuren hè? Als de scheids hem goedkeurt komt de VAR er ook niet aan denk ik. Deze is precies in dat grijze gebied.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goals met hinderlijk buitenspel zijn letterlijk altijd discutabel. Is gewoon heel erg klote als het daarop aankomt want het kan beide kanten opvallen met de VAR.
3de worden is waarschijnlijk kwartfinale Frankrijk, 2de kwartfinale Portugalquote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel eventueel nog voor poulewinst, al heb ik geen idee of dat qua schema veel uitmaakt.
En 1e?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3de worden is waarschijnlijk kwartfinale Frankrijk, 2de kwartfinale Portugal
Bij plek 3 speel je ook tegen een poulewinnaar toch? Al kan dat met de huidige poulestanden ook best een verrassing wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3de worden is waarschijnlijk kwartfinale Frankrijk, 2de kwartfinale Portugal
Goeie vraag.quote:
Deed Koeman ook al bij Ajax.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:42 schreef trein2000 het volgende:
Het wisselbeleid was overigens wel volkomen kut. Verkeerde timing, verkeerde wissels. Kan je gaan opbreken later in het toernooi. Net als de kaartjes voor onze vrienden van PSV.
De Fransen deden er ook al wel alles aan om de grootste kansen alsnog het stadion uit te schieten,.. Verbruggen was goed, maar ook flink geholpen door de Fransenquote:
Je haalt een punt tegen Frankrijk. Dan is het kwalitatief niet slecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
We missen echt een bak kwaliteit, vooral voorin is het echt zorgelijk.
Die kans van Griezman na een kwartier. Jemig.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Fransen deden er ook al wel alles aan om de grootste kansen alsnog het stadion uit te schieten,.. Verbruggen was goed, maar ook flink geholpen door de Fransen
Depay is echt om te janken gewoon.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eens. Maar dan blijft het toch staan dat dit soort goals altijd een dubbeltje op zijn kant zijn? Helaas viel hij vandaag net verkeerd door de grens.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beslissing op het veld was afkeuren hè? Als de scheids hem goedkeurt komt de VAR er ook niet aan denk ik. Deze is precies in dat grijze gebied.
Sinds 2014 toch eigenlijk al niet meer? En toen verzopen van Persie (en Huntelaar) ook regelmatig in Oranjequote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
voor het eerst in decennia geen topspits
En toch is Depay bijna topscorer allertijden. Toch knap.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar dat heeft niet zo veel met de VAR te makenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. Maar dan blijft het toch staan dat dit soort goals altijd een dubbeltje op zijn kant zijn? Helaas viel hij vandaag net verkeerd door de grens.
De Fransen hebben 1 kans gehad die er in moest. Nederland speelde niet goed maar Frankrijk is niet beduidend beter.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:08 schreef -XOR- het volgende:
Zoals Craig Burley het net treffend verwoordde: "Dat Frankrijk dat armetierige kutelftalletje van Nederland er toch nog redelijk deed laten uitzien zegt veel over Frankrijk".
Omdat we zelf geen aanvallers meer kunnen kweken hebben we bij gebrek aan beter een Ghanees-Britse back rechtsbuiten gezet en onszelf wijsgemaakt dat het de nieuwe Doku is.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Scoort wel amper op eindternooien, heb ik het idee. Net als bij Lukaku, al heeft die zowat het dubbele aantal goals tov Memphisquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
En toch is Depay bijna topscorer allertijden. Toch knap.
Terwijl ik bij hem altijd het idee heb van prima als je rondloopt als vedette maar speel er dan eens ook naar.
En vergeet niet dat Nederland ook nog wel een paar aardige kansen gehad heeft eerste helft.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:10 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
De Fransen hebben 1 kans gehad die er in moest. Nederland speelde niet goed maar Frankrijk is niet beduidend beter.
In tegenstelling tot de echte Doku veroorzaakt hij dan weer geen goal tegen gelukkigquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat we zelf geen aanvallers meer kunnen kweken hebben we bij gebrek aan beter een Ghanees-Britse back rechtsbuiten gezet en onszelf wijsgemaakt dat het de nieuwe Doku is.
25 penalties tegen Monaco.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
En toch is Depay bijna topscorer allertijden. Toch knap.
Terwijl ik bij hem altijd het idee heb van prima als je rondloopt als vedette maar speel er dan eens ook naar.
Zij meest succesvolle toernooi was volgens mij zijn eerste in 2014.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Scoort wel amper op eindternooien, heb ik het idee. Net als bij Lukaku, al heeft die zowat het dubbele aantal goals tov Memphis
Godzijdank, risico moeten we koste wat kost uitsluiten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de echte Doku veroorzaakt hij dan weer geen goal tegen gelukkig
Ook bij verlies ben je normaal gesproken wel door. Tenzij in de andere poules hele rare dingen gebeurenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
We hebben aan een punt genoeg tegen Oostenrijk.
Z’n vrije trappen waren ook bijzonder. Bijzonder kut wel te verstaan. Onbegrijpelijk dat hij ze mag blijven nemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
25 penalties tegen Monaco.
Er zijn gewoon veel meer interlands tegenwoordig en carrières duren langer, een bijzondere speler is het echt niet.
Memphis is al 6 jaar eigenlijk nooit fit en speelt nooit hele wedstrijden. Altijd aan het kwakkelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Zij meest succesvolle toernooi was volgens mij zijn eerste in 2014.
Afgelopen WK was die volgens mij niet 100% fit toch?
Je doet 'm daarmee toch wat tekort denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon veel meer interlands tegenwoordig en carrières duren langer, een bijzondere speler is het echt niet.
Moah. Je hebt nu misschien een nations league. Maar zijn weinig spelers die na 34 nog in nationaal team spelen, tenzij je keeper bent...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als Koeman vooruit wil met dit team moet hij eigenlijk afscheid nemen van Depay als basisspeler, hoewel dat zoveel reuring zal veroorzaken, dat dat het toernooi ook om zeep zal helpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Z’n vrije trappen waren ook bijzonder. Bijzonder kut wel te verstaan. Onbegrijpelijk dat hij ze mag blijven nemen.
Heel veel alternatieven heeft hij ook weer niet.. (net als van Gaal in Qatar)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als Koeman vooruit wil met dit team moet hij eigenlijk afscheid nemen van Depay als basisspeler, hoewel dat zoveel reuring zal veroorzaken, dat dat het toernooi ook om zeep zal helpen.
Gaat hij natuurlijk nooit doen. Misplaatste loyaliteit. Maar na dit toernooi moet het wel echt klaar zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als Koeman vooruit wil met dit team moet hij eigenlijk afscheid nemen van Depay als basisspeler, hoewel dat zoveel reuring zal veroorzaken, dat dat het toernooi ook om zeep zal helpen.
Nations League, meer wedstrijden op toernooien.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:16 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Moah. Je hebt nu misschien een nations league. Maar zijn weinig spelers die na 34 nog in nationaal team spelen, tenzij je keeper bent...
We hebben vier spitsen mee?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heel veel alternatieven heeft hij ook weer niet.. (net als van Gaal in Qatar)
Uh jawel... Gakpo kan in de spits, Malen, Zirkzee, Brobbey. (Ik noem expres Weghorst niet).quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gakpo kan niet in de spits. Doe dan maar Zirkzee.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uh jawel... Gakpo kan in de spits, Malen, Zirkzee, Brobbey. (Ik noem expres Weghorst niet).
Je moet hopen dat Brobbey een ontwikkeling zoals Gakpo doormaakt. Die laatste speelde overigens weer prima. Echt gegroeid in de Premier League.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gakpo amper gezien. 1 schot op goal in 1e helft en daarna niet meer gezien....quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet hopen dat Brobbey een ontwikkeling zoals Gakpo doormaakt. Die laatste speelde overigens weer prima. Echt gegroeid in de Premier League.
Rechtsbuiten kan je dan met een middenvelder spelen die inschuift. Want daar is ook niet veel soeps qua aankomende talenten.
Brobbey moet je eerst naar school sturen. Serieus. Het moderne voetbal vereist ook een bepaalde intelligentie.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet hopen dat Brobbey een ontwikkeling zoals Gakpo doormaakt. Die laatste speelde overigens weer prima. Echt gegroeid in de Premier League.
Rechtsbuiten kan je dan met een middenvelder spelen die inschuift. Want daar is ook niet veel soeps qua aankomende talenten.
Heeft verder wel echt alles mee om een in de top te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Brobbey moet je eerst naar school sturen. Serieus. Het moderne voetbal vereist ook een bepaalde intelligentie.
Brobbey kun je absoluut vergeten. Dan nog eerder Zirkzee.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Log, niet lang, niet snel op de eerste meters, niet fantastisch in de afronding, geen goede kopper.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heeft verder wel echt alles mee om een in de top te kunnen spelen.
Is te dom. Dat zo’n Van Dijk honderdmiljoenmiljard ballen wegkopt vandaag is geen toeval hè? Hij weet waar die bal gaat komen. Hij weet waar hij moet staan. Wel een overtreding maken, geen overtreding maken. Wel mekkeren tegen de scheidsrechter, niet mekkeren tegen de scheidsrechter.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ah op die manier. Als je het zo zegt heb je gelijk ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niet zo veel met de VAR te maken
Dat is natuurlijk ook een kwaliteit die bouw je op door ervaring op het hoogste niveau. Zie het als autorijden op een gegeven moment leer je beter anticiperen omdat je talloze keren in dezelfde soort situaties bent gebracht.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is te dom. Dat zo’n Van Dijk honderdmiljoenmiljard ballen wegkopt vandaag is geen toeval hè? Hij weet waar die bal gaat komen. Hij weet waar hij moet staan. Wel een overtreding maken, geen overtreding maken. Wel mekkeren tegen de scheidsrechter, niet mekkeren tegen de scheidsrechter.
Brobbey kan dat allemaal niet. Hij beukt zich een weg naar de goal en meer doet hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |