abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214062656
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het mag wel. Maar er kunnen consequenties zijn. Niet jouw schuld. Maar je hebt wel een verantwoordelijkheid. in ieder geval naar jezelf.

:{²
Het spijt me maar ik ben het hier niet mee eens, de verantwoordelijkheid ligt bij de dader/gluurder
  woensdag 26 juni 2024 @ 20:01:58 #277
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214062828
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 19:50 schreef DeathonStrike het volgende:
Ik heb helaas ook sommige collega’s… Breken nog net niet hun nek als er een mooie vrouw voorbij komt lopen of fietsen…

Van de week ook in de auto om even iets te eten te halen, hij zat nog net niet als een rottweiler te kwijlen… En dan met het raam open nog tegen mij zeggen, kijk, kijk dat ze het ook nog kan horen…

Schaam me echt kapot, doe normaal!
Dit zijn gewoon echte realworld-cases. Maar op Fok! worden er een parallelle werkelijkheid geschetst door sommigen. Mannen zeggen alleen wat ze ECHT denken tegen andere mannen. Die ogenschijnlijk onschuldige vent die je zo timide en vriendelijk te woord staat zegt achter je rug tegen zijn maten dat hij maar al te graag zou sabbelen aan die "totten" of " je helemaal uit elkaar zou trekken". Zo gaat dat gewoon.

Maar goed, of gedachten grensoverschrijdend zijn is weer een andere discussie. Ik haal het slechts aan om het echte leven te schetsen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214062859
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2024 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit zijn gewoon echte realworld-cases. Maar op Fok! worden er een parallelle werkelijkheid geschetst door sommigen. Mannen zeggen alleen wat ze ECHT denken tegen andere mannen. Die ogenschijnlijk onschuldige vent die je zo timide en vriendelijk te woord staat zegt achter je rug tegen zijn maten dat hij maar al te graag zou sabbelen aan die "#######" of " je helemaal uit elkaar zou trekken". Zo gaat dat gewoon.

Maar goed, of gedachten grensoverschrijdend zijn is weer een andere discussie. Ik haal het slechts aan om het echte leven te schetsen.

Het lukt je écht niet hè, om "borsten" 'uit je bek' te krijgen :{

Desnoods tetten of tieten.

Edit: heel fijn dat je toch besloot om je eerdere uitdrukking aan te passen....

[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 27-06-2024 01:49:03 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 26 juni 2024 @ 20:05:16 #279
13462 BansheeBoy
pi_214062889
quote:
82s.gif Op woensdag 26 juni 2024 20:03 schreef Sally het volgende:

[..]
Het lukt je écht niet hè, om "borsten" 'uit je bek' te krijgen :{

Desnoods tetten of tieten.
Zo praten die gasten nou eenmaal. Je zou ze eens moeten horen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214062931
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2024 20:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zo praten die gasten nou eenmaal. Je zou ze eens moeten horen.

Nou, jij al de héle tijd in deze topic(s). Ook eerder al in NWS als ik me goed herinner.

Maar fijn dat je even bevestigt dat jij ook zo'n man bent die achter de rug van vrouwen om loopt te smiespelen met andere mannen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 26 juni 2024 @ 20:08:37 #281
13462 BansheeBoy
pi_214062958
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 20:07 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou, jij al de héle tijd in deze topic(s). Ook eerder al in NWS als ik me goed herinner.

Maar fijn dat je even bevestigt dat jij ook zo'n man bent die achter de rug van vrouwen om loopt te smiespelen met andere mannen.
Ja, ik denk altijd bij mezelf hoe kun je dat soort dingen zeggen. Toen ze er bij zat was je nog supervriendelijk en professioneel. Het tekent hoe veel mannen zijn helaas. Maar het is een gegeven.

woensdag 26 juni 2024 @ 20:22:37 #282
13462 BansheeBoy
pi_214063228
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2024 17:23 schreef OllieA het volgende:

[..]
Je zou haast gaan denken dat je niet veel ervaring hebt met vrouwen, of met seksualiteit überhaupt.
Er zijn genoeg experimenten geweest hierover. Man met goedgevulde pants en camera in bussen en treinen en dan vastleggen hoe vrouwen eigenlijk (kunnen) zijn.

pi_214063316
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2024 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit zijn gewoon echte realworld-cases. Maar op Fok! worden er een parallelle werkelijkheid geschetst door sommigen. Mannen zeggen alleen wat ze ECHT denken tegen andere mannen. Die ogenschijnlijk onschuldige vent die je zo timide en vriendelijk te woord staat zegt achter je rug tegen zijn maten dat hij maar al te graag zou sabbelen aan die "totten" of " je helemaal uit elkaar zou trekken". Zo gaat dat gewoon.

Sorry maar dat is net uit welk milieu je vandaan komt.
Vaak zie je bij de laaggeschoolde mensen (no offense) dat dit gedrag meer naar voren komt…
En vaak moedigen de vrouwen van deze mannen het gedrag ook nog aan, zodoende blijft iedereen in z’n eigen bubbel denken en komt er zodoende geen oplossing.

Het is wonderlijk dat de vrouwen in deze relaties het gedrag veelal nog goedpraten en of proberen te nuanceren… Waardoor deze type mannen ook nog lekker door blijven gaan.

Ik heb overigens genoeg lopen date op bijvoorbeeld Tinder, en van al die dates ken ik er geen een die geen negatieve ervaring heeft met een man… Van doorgaan en niet snappen NEE = NEE en andere vormen van ongewenst gedrag… tot iemand die een vent letterlijk z’n huis uit moest trappen.

Het enige wat ze willen is met respect en liefde behandeld worden i.p.v. dit denigrerende gedrag van sommige zwakzinnige…
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 20:54:46 #284
236264 crew  capricia
pi_214063655
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 18:56 schreef Danny het volgende:

[..]
Maar wat is je reactie?
[..]

Ik heb nog een stuk erna geschreven. Dat heb je mss niet gelezen en miss_sly verwoordt het ook goed.

quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je dit als serieuze vraag hier neergooide. Het is misschien verrassend, maar ik, en met mij veel vrouwen, ben niet overmatig geinteresseerd in de behaarde ballen of de waarschijnlijke erectie van een man die ik niet ken. Ik zou, en waarschijnlijk veel vrouwen met mij, mijn hoofd afwenden om het vooral niet te hoeven zien. Het zou in ieder geval op geen enkele manier seksueel prikkelen.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Ieder het zijne, maar ik vind iemands ballen niet echt aantrekkelijk om naar te kijken. Dat kan voor jou natuurlijk anders liggen.
Ook bijv mannen in een tanga aan het strand vind ik niet echt aantrekkelijk. Maar als je je er fijn bij voelt, moet je je vooral zo kleden. Ik vind het prima.
Het is voornamelijk leven en laten leven. Als jij je ballen eruit wil laten hangen, een tanga-slip op het stand wilt dragen. Be my guest. Ik ga je niet aanstaren. Het windt me niet op. En we wonen in een vrij land.
Eigenlijk zou ik je recht daarop willen verdedigen.

[ Bericht 30% gewijzigd door capricia op 26-06-2024 21:14:55 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214066830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:19 schreef Cupfighter het volgende:
Hij kneep 1 keer in haar billen, M draait zich om en mept hem, hij wankelt achteruit en M slaat nog een keer flink hem recht op zijn gezicht, toen hij op de grond lag gaf M nog een schop in de buik en dat laatste werd haar vooral kwalijk genomen ondanks de verdediging aangaf dat het M zwart voor de ogen werd en geen controle meer had over zichzelf en borderline had

M had ook al een strafblad voor geweldsdelicten dus dat zal ook niet in haar voordeel geweest zijn, zowel, M als de dader hebben 140 uur taakstraf gekregen
Nu ben ik geen jurist, maar mijn inschatting is dat het feit dat ze een strafblad had voor geweldsdelicten misschien wel de doorslaggevende factor is geweest waardoor ze ook veroordeeld werd. Zonder strafblad zou een beroep op noodweerexces wellicht meer succes hebben gehad.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Noodweerexces

Noodweerexces geldt als strafuitsluitingsgrond. Als M een beroep had gedaan op noodweerexces en de rechter was daarin meegegaan, dan zou dat ontslag van rechtsvervolging hebben opgeleverd.
pi_214067227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 20:28 schreef DeathonStrike het volgende:

[..]
Sorry maar dat is net uit welk milieu je vandaan komt.
Vaak zie je bij de laaggeschoolde mensen (no offense) dat dit gedrag meer naar voren komt…

En vaak moedigen de vrouwen van deze mannen het gedrag ook nog aan, zodoende blijft iedereen in z’n eigen bubbel denken en komt er zodoende geen oplossing.

Het is wonderlijk dat de vrouwen in deze relaties het gedrag veelal nog goedpraten en of proberen te nuanceren… Waardoor deze type mannen ook nog lekker door blijven gaan.

Ik heb overigens genoeg lopen date op bijvoorbeeld Tinder, en van al die dates ken ik er geen een die geen negatieve ervaring heeft met een man… Van doorgaan en niet snappen NEE = NEE en andere vormen van ongewenst gedrag… tot iemand die een vent letterlijk z’n huis uit moest trappen.

Het enige wat ze willen is met respect en liefde behandeld worden i.p.v. dit denigrerende gedrag van sommige zwakzinnige…
Deze was nog even blijven hangen en ik voel toch de noodzaak erop te reageren.

In mijn jongere jaren heb ik vele tennisfeestjes bijgewoond. Daar zijn doorgaans geen bouwvakkers of tegelzetters aanwezig. Als je hoort hoe daar over vrouwen wordt gepraat, dan is die fluitende bouwvakker echt een heilige hoor. Ik heb in mijn studententijd dingen gezien die nu echt niet meer door de beugel kunnen. Sleutelfeestjes waren op de tennisclubs in de Randstad een bekend fenomeen.
  Admin donderdag 27 juni 2024 @ 05:31:03 #287
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214067490
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2024 19:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Laten we even uitgaan van een knappe man dan, want de dingen die jij noemt vind ik nooit aantrekkelijk. Sorry.

Maar als ik een knappe man zie, dan zal ik een blik werpen, en dat is het.

Ik snap alleen je vraag niet. Er is hier allang vastgesteld dat het merendeel van de mannen zich gedraagt, en dat een blik werpen op een vrouw die je aanspreekt (hetzij omdat je haar mooi vindt, of ze sexy gekleed is) geen enkel probleem is. Dus tenzij je mij wenst te ontmaskeren als iemand die zich grensoverschrijdend gaat gedragen richting een knappe man, slaat je vraag echt nergens op.
Mwoa, ik denk dat degenen die hierop nu antwoord hebben gegeven dan wel heel 'braaf' zijn, een begripvol. In de praktijk zullen de meeste vrouwen bij een knappe vent uitgebreid kijken. Sommigen zullen er zelfs opmerkingen over maken. Is de vent niet knap dan zal hij naar z'n hoofd geslingerd krijgen dat hij een viespeuk is. En natuurlijk zal vrijwel iedereen vinden dat hij zich fatsoenlijk aan moet kleden, vooral als het in het openbaar is waar ook kinderen rondlopen.

Deels om aan te tonen dat ook vrouwen kijken en opmerkingen maken en deels om aan te tonen dat ook mannen niet 'kunnen dragen wat ze willen zonder lastig gevallen te worden'. Omdat het - wederom - alleen andersom wordt besproken hier. Maar hier zijn enkel de uitzonderingen aanwezig lijkt het, die niet of nauwelijks kijken, geen opmerkingen zullen maken en ook vinden dat hij gewoon met een zichtbare stijve in een stakke korte broek rond kan lopen. Dat is louter toeval :)

Kijken is overigens ook een manier om te flirten. Als kijken grensoverschrijdend zou zijn gaat dat nog lastig worden.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 27 juni 2024 @ 05:38:20 #288
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214067496
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 23:56 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Deze was nog even blijven hangen en ik voel toch de noodzaak erop te reageren.

In mijn jongere jaren heb ik vele tennisfeestjes bijgewoond. Daar zijn doorgaans geen bouwvakkers of tegelzetters aanwezig. Als je hoort hoe daar over vrouwen wordt gepraat, dan is die fluitende bouwvakker echt een heilige hoor. Ik heb in mijn studententijd dingen gezien die nu echt niet meer door de beugel kunnen. Sleutelfeestjes waren op de tennisclubs in de Randstad een bekend fenomeen.
Och, vrouwen praten precies hetzelfde. Misschien nog wel denigrerender zelfs over mannen. Zelfs hun eigen man. Alleen zullen de meeste vrouwen dat niet snel toegeven, want dan blijkt hoe hypocriet het veroordelen van mannen hierover is. Maar vrouwen vertellen elk gebrek van mannen aan hun vriendinnen als ze samen zijn (ik gebruik hier 'vrouwen' even algemeen zoals ook 'mannen' hier op die manier gebruikt wordt). Ze vertellen elkaar precies hoe zijn pik eruit ziet, hoe klein of groot die is, wat een lapzwans etc. Ze vertellen elkaar bij het spotten van een gast die ze aantrekkelijk vinden wat ze met 'm willen doen. Als een kerel lelijk is dan moet hij het helemaal ontgelden. Van wat ik gehoord heb hoe vrouwen over mannen praten denk ik dan het andersom nog wel mee valt. Over de eigen vrouw vertellen mannen vrijwel niets. Die gaan niet aan de grote klok hangen hoe en wat ze met hun vrouw doen. Eigenlijk al niet als het iets serieuzer wordt dan daten. Zijn mannen nog 'op jacht' dan zullen ze wel vanalles roepen en zeggen, net zoals vrouwen dat doen eigenlijk.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 07:46:31 #289
5428 crew  miss_sly
pi_214067797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 05:31 schreef Danny het volgende:

[..]
Mwoa, ik denk dat degenen die hierop nu antwoord hebben gegeven dan wel heel 'braaf' zijn, een begripvol. In de praktijk zullen de meeste vrouwen bij een knappe vent uitgebreid kijken. Sommigen zullen er zelfs opmerkingen over maken. Is de vent niet knap dan zal hij naar z'n hoofd geslingerd krijgen dat hij een viespeuk is. En natuurlijk zal vrijwel iedereen vinden dat hij zich fatsoenlijk aan moet kleden, vooral als het in het openbaar is waar ook kinderen rondlopen.

Deels om aan te tonen dat ook vrouwen kijken en opmerkingen maken en deels om aan te tonen dat ook mannen niet 'kunnen dragen wat ze willen zonder lastig gevallen te worden'. Omdat het - wederom - alleen andersom wordt besproken hier. Maar hier zijn enkel de uitzonderingen aanwezig lijkt het, die niet of nauwelijks kijken, geen opmerkingen zullen maken en ook vinden dat hij gewoon met een zichtbare stijve in een stakke korte broek rond kan lopen. Dat is louter toeval :)

Kijken is overigens ook een manier om te flirten. Als kijken grensoverschrijdend zou zijn gaat dat nog lastig worden.
Even wachten: vergelijk jij nu een man met de ballen half uit zijn broek of een zichtbare erectie met een vrouw met een kort rokje of een decolleté?

Van mij mag een man met een zichtbare erectie rondlopen. Ik vind het niet aantrekkelijk en zal er niet naar kijken. Ik zou het vooral ongemakkelijk vinden voor de man in kwestie, want het lijkt me niet comfortabel en vast ook onprettig.

In mijn oude woonwijk fietste wel eens een man in een string van roze glitterstof. Verder niets. Moet hij vooral doen, meer dan een verbaasde blik de eerste keer heeft hij van mij niet gehad. En voor 'de kinderen' vind ik het ook niet problematisch, hoewel er wel ouders waren die het een gigantisch probleem vonden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 07:49:40 #290
5428 crew  miss_sly
pi_214067822
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 05:38 schreef Danny het volgende:

[..]
Och, vrouwen praten precies hetzelfde. Misschien nog wel denigrerender zelfs over mannen. Zelfs hun eigen man. Alleen zullen de meeste vrouwen dat niet snel toegeven, want dan blijkt hoe hypocriet het veroordelen van mannen hierover is. Maar vrouwen vertellen elk gebrek van mannen aan hun vriendinnen als ze samen zijn (ik gebruik hier 'vrouwen' even algemeen zoals ook 'mannen' hier op die manier gebruikt wordt). Ze vertellen elkaar precies hoe zijn pik eruit ziet, hoe klein of groot die is, wat een lapzwans etc. Ze vertellen elkaar bij het spotten van een gast die ze aantrekkelijk vinden wat ze met 'm willen doen. Als een kerel lelijk is dan moet hij het helemaal ontgelden. Van wat ik gehoord heb hoe vrouwen over mannen praten denk ik dan het andersom nog wel mee valt. Over de eigen vrouw vertellen mannen vrijwel niets. Die gaan niet aan de grote klok hangen hoe en wat ze met hun vrouw doen. Eigenlijk al niet als het iets serieuzer wordt dan daten. Zijn mannen nog 'op jacht' dan zullen ze wel vanalles roepen en zeggen, net zoals vrouwen dat doen eigenlijk.
Ik ben 55 en ik herken dit beeld wat jij schetst niet in mijn omgeving. Ook nooit zo geweest, ook niet toen ik jong was. Ik zal wel de grote uitzondering zijn, omringd met net zulke uitzonderingen.
Wat gebeurt met vriendinnen onderling is problemen bespreken. Of irritatie ventileren. Maar ik heb echt nog nooit gesproken over zjin lul of wat dan ook.

Ik begrijp gewoon echt niet waarom je nu vrouwen zo vreselijk neer moet zetten en mannen 'nogal mee vindt vallen'. Wat is je doel, wat denk je ermee te bereiken, en wat heeft het met het onderwerp van het topic te maken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 27 juni 2024 @ 07:59:19 #291
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214067888
Danny, ik heb andere ervaringen met vrouwen onder elkaar. Natuurlijk bespreken vriendinnen wel eens wat meer intieme dingen met elkaar of klagen ze over hun partner tegen elkaar.
Maar wat jij beschrijft klinkt als een stel gemene wijven. Zo zijn de meeste vrouwen echt niet.
Ook is mijn ervaring helemaal niet dat lelijke mannen het moeten ontgelden. Sowieso, wat de een lelijk vind is voor de ander geen probleem.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 27 juni 2024 @ 08:00:10 #292
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_214067892
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juni 2024 07:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben 55 en ik herken dit beeld wat jij schetst niet in mijn omgeving. Ook nooit zo geweest, ook niet toen ik jong was. Ik zal wel de grote uitzondering zijn, omringd met net zulke uitzonderingen.
Wat gebeurt met vriendinnen onderling is problemen bespreken. Of irritatie ventileren. Maar ik heb echt nog nooit gesproken over zjin lul of wat dan ook.
28 hier en zelfde ervaring.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_214067928
Onze tuinman, jonge gast met vrouw en kinderen, draagt altijd een zichtbare rode string boven z'n werkbroek. Hij draagt m zo hoog dat ie ruim boven z'n broek uitkomt en heeft kanten randjes.

Ik moet bekennen dat ik er een paar keer een grapje over heb gemaakt, idd met de gedachte 'als je er zo opzichtig mee rondloopt, kun je reacties verwachten.'

Hij gaat ook wel goed op die grapjes hoor.
pi_214068021
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juni 2024 08:00 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
28 hier en zelfde ervaring.
Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. We praten onderling wel veel over mannen die grensoverschrijdend gedrag vertonen of goedpraten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 27 juni 2024 @ 08:30:43 #295
13462 BansheeBoy
pi_214068074
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 08:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. We praten onderling wel veel over mannen die grensoverschrijdend gedrag vertonen of goedpraten.
Neem de inkijk in de mannenwereld die we je jullie hier gratis aanbieden ter harte.

pi_214068088
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2024 08:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Neem de inkijk in de mannenwereld die we je jullie hier gratis aanbieden ter harte.

Rot op met je eigen omgeving waarin toxische mannelijkheid de norm is voor mannen verheffen tot norm voor mannen in het algemeen. :{

Jouw inkijk in jouw mannenwereld is niet mijn mannenwereld. :{²
pi_214068095
En ook onzin dat vrouwen daar een inkijkje in moeten zouden nemen. Fix je eigen mentale problemen en dat je niet over gevoelens kan praten omdat dat niet mannelijk is en vervolgens vrouwen daar de dupe van laten worden.
  donderdag 27 juni 2024 @ 08:37:00 #298
13462 BansheeBoy
pi_214068113
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juni 2024 07:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Even wachten: vergelijk jij nu een man met de ballen half uit zijn broek of een zichtbare erectie met een vrouw met een kort rokje of een decolleté?
Dat is toch niet zo gek? Dat zijn in beide gevallen tools die worden gebruikt tijdens het bedrijven van de liefde en dus een opwinding kunnen oproepen.

donderdag 27 juni 2024 @ 08:37:20 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214068115
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juni 2024 07:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik begrijp gewoon echt niet waarom je nu vrouwen zo vreselijk neer moet zetten en mannen 'nogal mee vindt vallen'. Wat is je doel, wat denk je ermee te bereiken, en wat heeft het met het onderwerp van het topic te maken?
Nee hoor, je bent geen uitzondering, ik herken het ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 27 juni 2024 @ 08:39:48 #300
13462 BansheeBoy
pi_214068130
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2024 08:33 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Rot op met je eigen omgeving waarin toxische mannelijkheid de norm is voor mannen verheffen tot norm voor mannen in het algemeen. :{
Wie heeft het hier over norm? Ik wil aangeven dat het bestaat. Dat vrouwen er niet vanaf weten vind ik enerzijds behoorlijk naïef en anderzijds begrijp ik dat best nog wel. Daarom reiken we jullie de helpende hand door aan te tonen hoe mannen echt (kunnen) zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')