Ongevraagd is ongevraagd.quote:
ff per ongeluk iemands hand aanraken als je iets wil pakken en diegene beweegt op dat moment net toevallgi ook valt dus ook onder die definitie?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ongevraagd is ongevraagd.
Als ik een hand uitsteek ter begroeting of afscheid, nodig ik iemand uit om mij de hand te schudden, dus dan vraag ik het.
Elke andere aanraking is in principe ongevraagd.
Kerels die elkaar een klap op de kont geven?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
Kerels die elkaar ff een schouderklopje geven...
Nee, wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
ff per ongeluk iemands hand aanraken als je iets wil pakken en diegene beweegt op dat moment net toevallgi ook valt dus ook onder die definitie?
Ow dus nu wordt het toch wat specifieker?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:48 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Kerels die elkaar een klap op de kont geven?
Er zullen kerels zijn die dat echt onwenselijk vinden, ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:48 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Kerels die elkaar een klap op de kont geven?
Op het voetbalveld zie je het toch elke dag in elke wedstrijd? Bij ons in de werkplaats zie ik het ook dagelijks gebeuren.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus nu wordt het toch wat specifieker?
Ik dacht dat het hier nu ging over echt elke vorm die ongevraagd was?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:51 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Op het voetbalveld zie je het toch elke dag in elke wedstrijd? Bij ons in de werkplaats zie ik het ook dagelijks gebeuren.
“Joh gast, doe ff niet. Vind ik niet fijn”quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er zullen kerels zijn die dat echt onwenselijk vinden, ja.
Ranzige mannen en dat slachtoffers zelf de schuld krijgen idd!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:51 schreef Lienekien het volgende:
OK. Misschien moeten we maar weer terug naar het onderwerp van deze reeks.
"Gast, ben je homo of zo?" is een normalere reactie.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:52 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
“Joh gast, doe ff niet. Vind ik niet fijn”
“Ok, zal t niet meer doen”
Dit voegt ook weinig toe, eerlijk gezegd. Je doet op deze manier totaal geen recht aan de soms behoorlijk schrijnende situaties die zich op de werkvloer kunnen voordoen en hoe onveilig mensen zich daarbij voelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:52 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
“Joh gast, doe ff niet. Vind ik niet fijn”
“Ok, zal t niet meer doen”
Voor kerels heeft het in het algemeen veel minder impact.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit voegt ook weinig toe, eerlijk gezegd. Je doet op deze manier totaal geen recht aan de soms behoorlijk schrijnende situaties die zich op de werkvloer kunnen voordoen en hoe onveilig mensen zich daarbij voelen.
Ik ben nu wel klaar met deze vruchteloze discussie.
Voor mannen kan het evengoed een (groot) probleem zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor kerels heeft het in het algemeen veel minder impact.
Ja als je genadeloos hard in je arie genomen wordt idd, maar een klopje op de bips?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor mannen kan het evengoed een (groot) probleem zijn.
Jemig, doe normaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je genadeloos hard in je arie genomen wordt idd, maar een klopje op de bips?
Ik vind het respectloos…quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je genadeloos hard in je arie genomen wordt idd, maar een klopje op de bips?
Is het ook, maar ik denk echt dat in verreweg de meeste gevallen het voor mannen veel minder impact heeft dan voor vrouwen. In zeer extreme gevallen is het uiteraard ook verschrikkelijk voor mannen, maar een klopje p de kont? Da's gewoon gay, niet doen!quote:
Mja. Weleens dat vrouwen steunend op m'n schouder hangen of even hun hand op mijn knie leggen. Zullen de meeste mannen geen probleem vinden als een vrouw dat (ongevraagd) doet. Ik in principe ook niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 07:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik denk echt dat in verreweg de meeste gevallen het voor mannen veel minder impact heeft dan voor vrouwen. In zeer extreme gevallen is het uiteraard ook verschrikkelijk voor mannen, maar een klopje p de kont? Da's gewoon gay, niet doen!
Zit maar eens bij een vrouw aan de kont, dat heeft emotioneel meestal een heel andere impact.
Nou, dat dus idd.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 08:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja. Weleens dat vrouwen steunend op m'n schouder hangen of even hun hand op mijn knie leggen. Zullen de meeste mannen geen probleem vinden als een vrouw dat (ongevraagd) doet. Ik in principe ook niet.
Omgekeerd zal het nog weleens uitdraaien op gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |