Voorspellende gave.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lingr komt al vijf minuten eerder.
Dat gaat een goal worden.
De krant kwam langs bij Abbink, dus hij had speciaal zijn beste vest aangetrokkenquote:
Die vent loopt er altijd bij alsof ie drie pillen xtc op heeftquote:
Hou dat lekker daarquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
@:capuchon_jongen gaat een abo doneren aan degene met de leukste TT van de KLB SC. Stemmen jullie mee?
[poll=7436]
Ik voel aan alles dat Priske GROOT fan gaat zijn van Lingrquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vent loopt er altijd bij alsof ie drie pillen xtc op heeft
En zo voetbalt ie ook
Op naar plek 5quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik voel aan alles dat Priske GROOT fan gaat zijn van Lingr
Jij kan het hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
zou ik in de gym ook zo'n sportbh kunnen dragen?
Juist wel handig als je moddervet bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
zou ik in de gym ook zo'n sportbh kunnen dragen?
Is hij alweer op een feestje?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds Lingr op het veld staat heeft geen Georgie GEEN IDEE meer.
En dat moet @:Coco nu weer missen omdat hij een feestje belangrijker acht.
Dat vind ik leuk voor hem. Hoop dat we hem weinig gaan zien de rest van het EK!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja,
Die heeft echt een jonge bloem aan de haak geslagen.
Nou vooruit, een likequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:41 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat Jurasek nooit met Park heeft samengespeeld.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja,
Die heeft echt een jonge bloem aan de haak geslagen.
Al geregeld.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:43 schreef GGMM het volgende:
We wachten rustig af tot VoMy z'n plaatje fixed
Wijzigen is natuurlijk ook hartstikke dom.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:45 schreef Zorro het volgende:
Aangezien ik mijn 1-1 heb gewijzigd hoop ik nu heel erg dat er nog iemand scoort.
Dat is me wel duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wijzigen is natuurlijk ook hartstikke dom.
Knap. Als je hier 1-1 voorspelt, heb je verstand van voetbal.quote:
Ik heb Immers ook ooit een Zidanespin zien doenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lingr probeert nu zelfs een omhaal.
Ook als je het gewijzigd hebt?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Knap. Als je hier 1-1 voorspelt, heb je verstand van voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |