Ha ha. Genent met van Basten vooral.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je je voor een dikbetaalde bijbaan ook voorbereiden
Dat denken de meeste users hier ook over jouw geklets op FOK!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar goed. Het is allemaal een beetje veel ook dat geklets.
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:58 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat denken de meeste users hier ook over jouw geklets op FOK!
Grapje ouwe dibbes
Hallo Renequote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:59 schreef GGMM het volgende:
Wat deze wedstrijd voor mij zo bijzonder maakt is dat beide teams erop gebrand zullen zijn om een sterke indruk achter te laten.
Fijn dat de maatschappij tegenwoordig zo inclusief is dat mensen er gewoon voor uitkomen dat ze een nichtendrankje nuttigenquote:
Vooral omdat het de tweede wedstrijd in de eerste ronde is. Als het nou de derde wedstrijd zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:59 schreef GGMM het volgende:
Wat deze wedstrijd voor mij zo bijzonder maakt is dat beide teams erop gebrand zullen zijn om een sterke indruk achter te laten.
Vergeet niet dat dit voor Tsjechie ook altijd een belangrijk evenement is geweestquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toch wel mooi om te zien wat het doet voor een land als Georgië om hierbij te zijn.
Ze zullen alles zetten op het feit dat vanaf nu iedere wedstrijd gewonnen moet worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:59 schreef GGMM het volgende:
Zowel Georgië als Tsjechië zijn op zoek naar een overwinning om hun kansen op kwalificatie voor de knock-outfase te vergroten. De groepsfase van een groot toernooi zoals het EK is altijd spannend, maar voor een debuterend team zoals Georgië, en een team zoals Tsjechië dat zich wil bewijzen, ligt de druk nog hoger.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:59 schreef GGMM het volgende:
Mijn grapje kwam er ook al niet zo lekker uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
Het topic bloedt behoorlijk dood na het mislukte grapje van Klum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |